You are not logged in.
The Descendants
Oli aika nuorallatanssia että diggaanko vai en. Ajoittain mentiin aika paksulti semmosen lepsun sentimentaliikan puolella, mut tasasin väliajoin tuli sit aina jotain hyvää hurttia huumoria tai joku erinomaisen simpsakka kohtaus. Että siis ihan hyvähän tää oli joo.
Ja pakko sanoo, että Clooney on kyl THE MAN.
(Ja hitto, Beau Bridges, en ees muista koska oon viimeksi sitä missään nähnyt. Jee.)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Last edited by interuptor bastardo (05.02.2012 04:07)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Hulluna Saraan. Kakistelematta avantgardistisin elokuva jonka olen nähnyt. Teos haastoi elokuvan yleisimmät
määritelmät, tiputtaen samalla kaltaiseni keskivertokatsojan nopeasti kyydistä. Rohkeat ja äkkiväärät vaihdot
tyylilajista toiseen, kaikkien sovinnaisten elokuvakliseiden kuten tarinan, ajatuksen tai koheesion totaalinen hylkääminen
ja muut vastaavat epäkonventionaaliset kokeilut tekivät kokonaisuudesta uskomattoman haastavan katselukokemuksen,
johon ei aivan heti pysty palaamaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hulluna Saraan. Kakistelematta avantgardistisin elokuva jonka olen nähnyt. Teos haastoi elokuvan yleisimmät
määritelmät, tiputtaen samalla kaltaiseni keskivertokatsojan nopeasti kyydistä. Rohkeat ja äkkiväärät vaihdot
tyylilajista toiseen, kaikkien sovinnaisten elokuvakliseiden kuten tarinan, ajatuksen tai koheesion totaalinen hylkääminen
ja muut vastaavat epäkonventionaaliset kokeilut tekivät kokonaisuudesta uskomattoman haastavan katselukokemuksen,
johon ei aivan heti pysty palaamaan.
Tää oli todella hyvä. Mitään avantgardistista siinä ei ollut, mutta kerronnallisesti ja komediallisesti toki vähän oikukkaampi kuin moni muu suomalainen. Sinällään poikkeuksellinen suomalainen elokuva, ettei ollut yhtään epätasainen.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Paras
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ihan peul
Vuoden nuori muotoilija.
Aina parasta!
^
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Descendants
Oli aika nuorallatanssia että diggaanko vai en. Ajoittain mentiin aika paksulti semmosen lepsun sentimentaliikan puolella, mut tasasin väliajoin tuli sit aina jotain hyvää hurttia huumoria tai joku erinomaisen simpsakka kohtaus. Että siis ihan hyvähän tää oli joo.
Ja pakko sanoo, että Clooney on kyl THE MAN.
(Ja hitto, Beau Bridges, en ees muista koska oon viimeksi sitä missään nähnyt. Jee.)
Ei ollu liian sentimentaalinen mulle, mutta vähän lepsu joo. Ihan jees lopulta.
olihan tää aika heikko tekele
musat toki parhaat koskaan
Until the End of the World - suosikkileffoja edelleen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
full metal jacket
hyvähän se
Eipä tää olle yhtään parempi kuin ruotsalainen versio, melkeinpä päinvastoin. Lisäksi Rooney Mara veti roolinsa jotenkin ponnettomasti.
how they run this show.
Elokuva oli parempi kuin ruotsalainen, mutta Rooney Mara toki hävisi Lisbeth-skaban.
Latasit vai missä näit?
Folkhälsan wrote:Latasit vai missä näit?
Lönnrotinkadun Filmtownissa tätä oli. :missäsepartasuuhymiöon:
Last edited by Folkhälsan (06.02.2012 13:13)
Vuoden nuori muotoilija.
Yyyh, mainio idea, mutta lopputulos olikin sitten tylsää ja lepsua ja loppu oli ihan paska ja kaiken huipuksi koko leffa oli pilattu ajoittain paskalla huumorilla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
börjeslandet wrote:Folkhälsan wrote:Latasit vai missä näit?
Lönnrotinkadun Filmtownissa tätä oli. :missäsepartasuuhymiöon:
![]()
Kävin siellä viime viikolla kahdesti
Last edited by Folkhälsan (06.02.2012 15:18)
Vuoden nuori muotoilija.
City of Fear
Pakko myöntää, että Maskulan innostunut alustus oli loppupeleissä kiinnostavampi kuin itse elokuva, vaikka siinä toki omat hyvät puolensa oli ja b-jännäriksi pätevä ja miellyttävä.
Mut joo tosiaan, Maskulaa oisin kuunnellut vaikka tunnin tai parikin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
City of Fear
Pakko myöntää, että Maskulan innostunut alustus oli loppupeleissä kiinnostavampi kuin itse elokuva, vaikka siinä toki omat hyvät puolensa oli ja b-jännäriksi pätevä ja miellyttävä.
Leffa oli tosiaan korkeintaan kiva. Maskulalta juttu tuli kuulemma ex tempore päästä. Aikamoista asiantuntemusta aika harvinaisestakin elokuvasta. Tosin koneenhoitajan kanssa juteltuani kävi ilmi, että Maskula kirjoitteli 60-luvulla aika intohimoisestikin kyseisestä ohjaajasta. Suorastaan pyöritti omaa kulttia.
ihan jees. odotin kyl enemmän. vika tarina toki huippu
Noisis, sä et tajuuuuuuu
White Lightning - ässäkamaa, jatko-osakin jo hankittu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
bernardblack wrote:City of Fear
Leffa oli tosiaan korkeintaan kiva. Maskulalta juttu tuli kuulemma ex tempore päästä. Aikamoista asiantuntemusta aika harvinaisestakin elokuvasta. Tosin koneenhoitajan kanssa juteltuani kävi ilmi, että Maskula kirjoitteli 60-luvulla aika intohimoisestikin kyseisestä ohjaajasta. Suorastaan pyöritti omaa kulttia.
Nummelin taisi tästä Turun Lerner-kultista turista viime viikolla. Mutta ite kyllä tykkäsin paljonkin eilisestä elokuvasta. Tuollainen tiiviin tiukka ote vetoaa aina. Toki Maskulalle silti suurin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kiinnostava.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
wowzers nigga. Kunnon ysäritoimintaa
how they run this show.
Vuosaari
Mä ihan oikeesti odotin edes siedettävää elokuvaa, mutta tähän menee melkein paskimpien ikinä joukkoon. Tai siinne lokeroon, joiden jälkeen on vaan armoton vitutus. Paskaa saa suoltaa, mutta että sellasta paskaa, josta jää vitutus.
odotin jotain mystistä taidepätkää, mut täähän oli tämmönen hyvä, tyylikäs leffa