You are not logged in.
ei toi kyllä, liikaa mukanerokasta scifipelleilyä, aika onnetonta dialogia ja silleen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ väärin katsottu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
perustele kantasi
nerokasta scifipelleilyä ja säkenöivää dialogia
pelkästään pelleilyä
katoin rahojani laskeskellessa Serpicon
kivaa synergiaa
friends with benefits
no nyt tuli jytky. iisisti paskoin leffa minkä oon piiiiitkään aikaan nähnyt.
tai siis lopetin katsomisen about 25 minuutin jälkeen.
ihan saatanan kamalaa dialogia, vitsit vanhoja ja meininki helvetin takkuista.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
http://www.figmentfly.com/bb/Images/ADV … es_dvd.jpg
ei toi kyllä, liikaa mukanerokasta scifipelleilyä, aika onnetonta dialogia ja silleen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
menkää ny vittuun
Olihan tää
Last edited by Folkhälsan (15.03.2012 10:53)
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan hauska, aika höhöhöööhuumoria, eikä tietenkään Wet Hot American Summerin tasoa (ei ollu Mika Rättökään mukana ), mut silti. Lopun musiikaalinumero oli jo liikaa...
Bridesmaids
Kylhän ton katto.
Pope wrote:Kävin leffassa (!) kattomassa nyt tuon Tinker Tailor Soldier Spyn. Aika mahoton. Ei turhia löpinöitä, fuck yeah mikä ajankuva, hienoja miehiä liivipuvuissa, viiltäviä vakoojakohtaloita, mitä muuta voi pyytää
Jaa, keskittymiskykyä itseltä ainakin. Yli puolivälin tota Tinker Pappi el Topoa kai päästiin, mut Bailey's, kookoskarkit ja juoruilu vei voiton, enkä tajunnut juuri mitään leffasta. Kesken jäi.
Mitä jos kokeilisit uudestaan ilman päihteitä? Mun mielestä toi vaatii vähemmän ajatustyötä kuin diggailemasi Gomorrah
en ole kolmekybänen emoboy
Varsin hieno.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Other Guys - uusintakatselu pidennetyllä versiolla.
Onhan toi hauska leffa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tree of Life arkistolla - meinas olla pikkasen rapulaiselle mielelle vähän liikaa, sillä herätti paljon ahdistavia, pelottavia ja masentavia ajatuksia ja fiiliksiä. Erittäin vaikuttavaa kamaa kyllä, ja varmasti voi olla tyytyväinen myöhemmin, että tuli katottua kankaalta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … 007%29.jpg
Varsin hieno.
Kun näin tämän ekaa kertaa, repesin aivan holtittomasti siinä narikkakohtauksessa, kun se pulskeampi vaksi tanssii ja laulaa "Beat It". Ja sen jälkeen pitkin leffaa aika monta kertaa lisää.
Virolaisten kuivalle ja mustalle huumorille giganttinen
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Safe House
Hyvää paukuttelua.
Toiseen kertaan tämä. Ensimmäisellä kerralla monimutkaiset juonikuviot menivät hieman yli, mutta nyt sai paremmin nyansseista kiinni. Hieno elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Odotan jo nyt innolla tulevia katselukertoja vaikka kävin vasta tiistaina katsomassa...
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
fresh
tyttöystävä inhosi sen verran kovasti, että sain katsoa yksin loppuun.
^ Odottelinkin, että joku nostaisi esille. Kävin viime la kattomassa, mut en jaksanu etsiä tota kuvaa netixistä. Joo, oli
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tremors
Parasta ikinä vielä näin noin kymmenennellä kerralla.
Tyylikäs ja asiallinen "24 tuntia finanssikriisiä". Yhdessä vaiheessa vähän tuli mieleen, että joko aletaan ROKATA, mutta eipä alettu koko leffan aikana. Mutta ei tuo tylsää ollut, sellaista rauhallista vaan.
Zachary Quinto aika mahtava rakettikirurgina. Yllättäen Jeremy Irons onnistui olemaan hyvä ja toinen vähän samanlainen turha pökkelö eli Stanley Tucci oli myös asiallinen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hyvä leffa! Lopussa ehkä vähän hierottiin asioita katsojan naamaan mut silti
Vuoden nuori muotoilija.
meeh.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei ollu ihan niin "Death Race 2000 in space" ku toivoin.