You are not logged in.
Cabin in the Woods - pelotti ja nauratti
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suorastaan täydellinen elokuva krapulajumitukseen; hitaita kohtauksia, (tarpeeksi aikaa tajuta mitä tapahtuu) ei ahdistava tai juuri mitään tunnekuohuja aiheuttava.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hyvä elokuva, hyvää viiniä. Naapurin örisevät keppitappelujanarit häiritsivät nautintoa. Heille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Beginners
Hmmmmnjaaaah, eihän toi ihan kelvoton ollut. Höpöstelysöpöstelysynkistelyä. Christopher Plummer sai Oscarin? Ok.
Melancholia
Alku lupasi todella paskaa menoa, mutta ihan sujuvasti tuon katsoi. Juhlat + Deep Impact.
Last edited by noiseidea (18.05.2012 14:37)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Carnage - varsin jees mutta ehkä hienoinen pettymys silti.
Vuoden nuori muotoilija.
The Bridesmaids - aika jees. Välillä varsinkin katkonaiseksi kirjoitettu koominen dialogi oli tosi hyvää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sent from my iPhone 16
vähän liian pitkä ja liikaa bröm bröm brömistelyä mutta ihan pl, vois ehkä kattoo toistekin
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kovasikajuttu -
Paycheck - taas yksi ok ja viihdyttävä Dick filmatisointi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Long Kiss Goodnight
vähän tylsä kyl.
malcolm mcdowell eli reggie wanker ja sen puhuva kyurpa, lou reed, fearin janari eläimellisenä punkkarina, helvetisti huonoja puujalkavitsejä ja muutenkin ihan paska leffa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikeuden puolustaja - tollain ok mut vähe ennalta-arvattava rilleri, ei silti huono
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Aina parasta
huhhuh
En muistanut ollenkaan, että olin jo nähnyt tän (varmaan silloin kun tuli vuokravideolle Suomessa), mutta koko leffan ajan tuntui siltä, että arvaa mitä seuraavaksi tapahtuu. Ei paska ysäri-yliluonnollisuus-trilleri laisinkaan.
Tää oli ihan hauska kasarihassuttelu. Meatballs on silti parempi tissikomedia.
^Kävitkö ostoksilla Prisman alelaarilla?
A Dangerous Method
Leffan loputtua jäi lähinnä semmonen fiilis, että jaaha, siinäkö se nyt sitten oli. Loppujen lopuksi liioiteltuna vain puolitoista tuntia puhuvia päitä. Ja koska on Cronenberg-leffa, niin pakko ihmetellä että missä intensiivisyys ja fiilikset ja kaikki. S/M-jututkin oli niin sisäsiistiä läpsytystä että.
Juuri näin. Cronenberg on kyllä menettänyt otteensa elokuvantekijänä pahemman kerran. Spider oli vielä kelpo leffa, mutta kaikki muut 2000-luvun tuotokset on kyllä olleet toistaan paskempia. Tämäkin kikkare oli oppikirjaesimerkki ihan helvetin puuduttavasta pseudo-syvällisyydestä, joka jättää vaan tyhjän ja ärsyyntyneen fiiliksen lopputeksteihin päästäessä. Fassbender oli Jungina yllättävän uskottava, mutta Keira Knightleyn olisi kyllä voinut upottaa sinne Burghölzlin kuralätäkköön ja antaa vaikka Franka Potenten hoidella hommat.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Paul - ratkiriemukas
Polttareiden ja Jurttien jatkoksi Kaasukuningasta ja Hollywoodin Svengijengiä
Cutterin kosto - Pikkasen hyvä leffa
Ihan pl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
edit: Pankkiholvia avattaessa musa + kuva yhdistelmä oli vitun vaikuttava. Oli tässä muutenkin mahtavia tunnelmahetkiä.
Last edited by barton_funk (24.05.2012 09:19)
Yhtä kova edelleen
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
bernardblack wrote:A Dangerous Method
Leffan loputtua jäi lähinnä semmonen fiilis, että jaaha, siinäkö se nyt sitten oli. Loppujen lopuksi liioiteltuna vain puolitoista tuntia puhuvia päitä. Ja koska on Cronenberg-leffa, niin pakko ihmetellä että missä intensiivisyys ja fiilikset ja kaikki. S/M-jututkin oli niin sisäsiistiä läpsytystä että.
Juuri näin. Cronenberg on kyllä menettänyt otteensa elokuvantekijänä pahemman kerran. Spider oli vielä kelpo leffa, mutta kaikki muut 2000-luvun tuotokset on kyllä olleet toistaan paskempia.
A History of Violencehan on parasta mitä äijä on saanut aikaiseksi 2000-luvulla ja Eastern Promises on ihan kelpo kans. Mutta joo, A Dangerous Method oli täysin mitäänsanomaton. Ehkä tää oli vaan tällainen välityö, kohtahan on taas uus leffa tulossa.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso