You are not logged in.
Devil Fetus
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
MMM wrote:tigrushka wrote:bernardblack wrote:Pope wrote:jookcha wrote:Pope wrote:Jean-Babtiste wrote:Gladiator
tälle ikuisesti
huonoimpia elokuvia ikinä
no vittu Russel Crowe miekassa ja sandaalissa, mikä voi mennä vikaan
siinähän ne ongelmakohdat jo tulikin
vihan voi ja se olisi hyvä käsittää
Kaikenlaisia teurastuksia ja asenteiltaan ankeita juttuja on tullut katsottua, mutta Gladiator on jäänyt viime vuosilta mieleen elokuvana, jonka katsominen täytyi lopettaa alkuunsa, koska se oli maailmankuvaltaan liian tyhmä.
Alussa kova taistelukohtaus, jossa päät ja kädet irtoaa ja jonka sankari hoitaa ja sen jälkeen sille luvataan maat ja mannut ja kovat panot, mutta ei kelpaa, koska se vain haluaa "kotiin vaimon ja lapsien luo ja elää rauhassa" ja on muutenkin hyveellinen ja hieno ja plaa plaa...Vittu mitä paskaa ja jeesustelua
hulvattoman kreisiä paskaa, upeeta&mahtavaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Diktaattori
Huonompi kuin kaksi edellistä, mutta oli tässä mulla muutama aika paha repeäminen.
edit: elokuvassa muuten nähdään penis, mutta ei yhtään naisen nänniä
Last edited by barton_funk (30.05.2012 18:32)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pope wrote:MMM wrote:tigrushka wrote:bernardblack wrote:Pope wrote:jookcha wrote:Pope wrote:Jean-Babtiste wrote:Gladiator
tälle ikuisesti
huonoimpia elokuvia ikinä
no vittu Russel Crowe miekassa ja sandaalissa, mikä voi mennä vikaan
siinähän ne ongelmakohdat jo tulikin
vihan voi ja se olisi hyvä käsittää
Kaikenlaisia teurastuksia ja asenteiltaan ankeita juttuja on tullut katsottua, mutta Gladiator on jäänyt viime vuosilta mieleen elokuvana, jonka katsominen täytyi lopettaa alkuunsa, koska se oli maailmankuvaltaan liian tyhmä.
Alussa kova taistelukohtaus, jossa päät ja kädet irtoaa ja jonka sankari hoitaa ja sen jälkeen sille luvataan maat ja mannut ja kovat panot, mutta ei kelpaa, koska se vain haluaa "kotiin vaimon ja lapsien luo ja elää rauhassa" ja on muutenkin hyveellinen ja hieno ja plaa plaa...Vittu mitä paskaa ja jeesustelua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vuoden nuori muotoilija.
Tai alkuteksteissä lukenutta suomennosta lainaten: Elää ja kuolla Losiksessa
en ole kolmekybänen emoboy
^Jos tosta nyt spämmis vielä sen verran, että vaikka olin just talvella nähny ton ties monennen kerran dvd:ltä, niin oli kyllä todella siistiä nähdä se kankaalta. Mahtikunnossa toi kopio myös, joten käykääpä kuikuilemassa perjantaina.
edit: eikä siis pelkästään "siistiä" vaan ihan tulkinnallisestikin vaikutti eri tavalla... kiinnitti taas eri asioihin huomiota ja näki jopa asioita joita ei telkkarista ehkä samalla tavalla bongaa
Last edited by börjeslandet (31.05.2012 12:17)
Nukahdin vikaks puoleks tunniks ja muutenkin
:kaka::hmm::peuk2::biggrin:
Haywire
Njoo, kylhän ton katto, mut paljon jäi uupumaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Prometheus
Hmm joo. Tavallaan ihan toimiva ison budjetin rymistely. Leffan rautalangasta väännetty filosofinen taivastelu ei häirinnyt temaattisella tasolla, mutta käsikirjoituksessa oli paljon mätää aina dialogin luontevuudesta lähtien. Itseäni ärsytti kaikista eniten tyylirikot, kuten ihan turhat toimintajaksot ja huumori, jotka oli ympätty lisäämään kestoa. Monet ovat nostaneet netissä myös todella hyviä huomioita leffan juonen sisäisistä ristiriidoista (myös suhteessa muihin osiin). Itse olin hakemassa hömppää, enkä jaksanut vaivata päätäni moisilla. Scott kuljettaa tarinaa vauhdilla eteenpäin ja pölhöydet ehtii unohtaa hetkessä.
Sen verran hc-fanien valitukseen voi yhtyä, että Prometheus tärvelee aiempien elokuvien avainkohtauksia. Tämänkin clipin mystisyys selitetään esiosassa täysin rikki. Tulee vähän sellainen fiilis, ettei Scott ymmärrä mestariteoksiensa hienouksia, kun lähtee selittämään ne mystiset ja uhkaavimmat jutut auki.
Parasta Prometheuksessa on lopulta Gigerin lavasteet. Jos leffaa haluaa mennä ylipäänsä katsomaan, niin niiden takia.
Olisiko se kolme tähteä viidestä.
Last edited by hc_jose (02.06.2012 21:11)
hiton hyvä
aikamoinen nostalgiatrippi
http://www.familyvideo.com/catalog/famv … 151456.jpg
aikamoinen nostalgiatrippi
Paras
Tykkäsin. Ei haitannu, että Alien-leffojen mystisyyttä availtiin, tosin vähän tuli mieleen Alien 4:n valkoinen alieni yhdestä kalliosta ja Prometheuksen vihoviimeinen kohtaus ennen lopputekstejä oli semisti lol.
Mihinkään uusien Star Warsien törttöilyyn ei selittelyssä oo onneksi lähdetty. Etukäteen toivoin Scottilta kyllä enemmän samaan universumiin sijoittuvaa kokonaan erilaista sekoilua, mikä ei liittyisi välttämättä mitenkään Alien-leffojen örkkeihin.
Last edited by ierikho (03.06.2012 16:51)
Pussikaljaelokuva.
Ihan ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
prometheuksen katsojat: olitteko 2d- vai 3d-näytöksessä? kumpi kannattaa?
Päätalo
Prometheus
Okei. Noin kaksi kolmannesta leffan kestosta viihdyin erinomaisesti. Näytti hyvältä, oli jännää, oli "alienmaista", kaikki pelas tosi hyvin. Mutta sitten lopussa hommat kävi tyhmäksi, turhaa rymistelyä ja kuten josekin totes, niin liikaa selitettiin asioita puhki, mikä on ihan turhaa yleensä (ja jos siihen ryhdytään, niin olisi suotavaa edes keksiä jotain semmoista mikä sais jonkunnäkösen wow-efektin aikaiseksi, eikä tommosta ankean tavanomaista paskaa). Että niinku loppujen lopuksi jäi sitten paha maku koko hommasta ja vähän sellanen fiilis, että meni koko sarja pilalle tän takia (mitä olin koko ajan pelännytkin). Ei tietty mene, koska voin teeskennellä ettei tätä oo olemassakaan (kuten oon tehnyt AvsPerseiden kanssa). Tai sit käy niin, että joskus kymmenen vuoden päästä tajuaa että täähän on tosi fantastinen leffa.
Ierikhon kanssa olen eri mieltä: loppukohtaus ei ollut semisti lol, vaan ankaranpuoleista spedeilyä. Sille erityisesti
Ja ydikselle tiedoksi, että kävin kattoon 2d:n ja kuten sanottua niin hyvältä näytti. Siinä oli yks aika selkee 3d-runkkauskohtaus, en kokenut jääneeni yhtään mistään paitsi.
2D:n kävin katsomassa, en suostu maksamaan penniäkään siitä ilosta että saan istua pimeässä aurinkolasit rillien päällä ja saada siitä mahd. migreenikohtaus.
2D:n kävin katsomassa, en suostu maksamaan penniäkään siitä ilosta että saan istua pimeässä aurinkolasit rillien päällä ja saada siitä mahd. migreenikohtaus.
:peul..
Tämä nykynen 3D-tekniikka on pelkkää vittuilua.
Aion ite mennä kattomaan Prometheuksen keskivikkona. Skippailen kaikkien jutut leffasta spoilereiden pelossa.
Aion ite mennä kattomaan Prometheuksen keskivikkona. Skippailen kaikkien jutut leffasta spoilereiden pelossa.
isken jossain topikissa silloin kun sitä vähiten osaat odottaa
barton_funk wrote:Aion ite mennä kattomaan Prometheuksen keskivikkona. Skippailen kaikkien jutut leffasta spoilereiden pelossa.
bernardblack wrote:barton_funk wrote:Aion ite mennä kattomaan Prometheuksen keskivikkona. Skippailen kaikkien jutut leffasta spoilereiden pelossa.
Alku oli jotenkin laiskahkoa läpsyttelyä, mutta puolenvälin jälkeen alkoi kulkea.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mahdollisesti maailman paras leffa
Aina hyvä