You are not logged in.
Total Recall
Parhuutta, aina ja ikuisesti.
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288460136101.jpeg
Humiseva harju.
Aivan huikea. Varmaan yks parhaita leffoja mitä on tullut nähtyä Finnkinolla tavallisessa näytöksessä.
kevyesti vituttaa etten luultavasti ehdi näkemään tätä seinältä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Burn after reading
Varikset komentavat
Låt den rätte komma in
Huh, olipa hieno elokuva.
Tropa de Elite
En oikein tiedä. Kaikessa hulluudessaan veti hiljaiseksi. Eli oli kyllä aika onnistunut elokuva.
Låt den rätte komma in
Huh, olipa hieno elokuva.
Pitäisikin katsoa, kaikki ovat kehuneet ja kirjakin oli mitä mainioin.
Varikset komentavat
Last House on the Left remake oli aika tyly paska
Ghosts of Mars oli lupaava mut lopulta aika kökänderi Assault on precinct 13 autoripoff
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Last House on the Left remake oli aika tyly paska
Tää tulee telkkarista myöhemmin tällä viikolla. Melkein tekisi mieli kattoa miten huonon remaken tosta on saatu tehtyä. saas-nähä-späm
bzort glorf bööth
huïg wrote:Last House on the Left remake oli aika tyly paska
Tää tulee telkkarista myöhemmin tällä viikolla. Melkein tekisi mieli kattoa miten huonon remaken tosta on saatu tehtyä. saas-nähä-späm
alkuperäinen on kyllä asiameininkiä
Ihan hassu
Last edited by hrmunoita (25.06.2012 20:18)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no hotlinking :peul
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Muutaman viime päivän aikana katsottuja:
The Re-Animator
Bride Of The Re-Animator
Beyond Re-Animator
Splice
Monsters Vs. Aliens
Spartacus
Cowboys Vs. Aliens
The Great Outdoors
Kolmatta Re-Animatoria lukuunottamatta kaikki oli nerokkaita. Sekin ois ollu loistava, jos siinä ois ollu yhtä paljon käppägorea kuin kahdessa ekassa.
erinomaisesta kirjasta ihan jees leffasovitus.
hiirimattona wrote:huïg wrote:Last House on the Left remake oli aika tyly paska
alkuperäinen on kyllä asiameininkiä
Kyllä näin on.
bzort glorf bööth
Damnation:
http://www.imdb.com/title/tt0095475/
http://rateyourmusic.com/film/karhozat/
Unkarilaisen taide-elokuvan putki saa jatkoa Sodankylän jälkeen. Tilasin Tarrin Damnationin DVD:llä ja nyt pääsin sen näkemään. Täytyy kyllä heti alkuun sanoa, että ei DVD oikein tee oikeutta hänen kuvilleen, pitäisi nähdä leffateaterissa. Elokuva on hieman noir-henkinen ja kertoo epätoivoisen miehen seikkailuista ja mukana on kohtalokas nainen yms. Kuvaus oli jälleen ihan mahtavaa ja välillä sitä huomasikin tuijottavansa hypnoottisena vaan kuvaa ja osa dialogista meni ohi. Tarina ei ole elokuvassa niin olennaisessa roolissa vaan enemmän mennään tunnelman mukana. Ja kohtaukset välittääkin tunnelmaa aika monella tasolla ja itse ainakin koin, että ne ikään kuin kuvasivat myös hahmojen mielentilaa. Hienoja kuvauspaikkoja on löydetty läjäpäin.
Leffa ei kuitenkaan ollut visuaalisuudeltaan, hahmoiltaan tai kerronnaltaan samaa tasoa, mitä miehen myöhemmät tuotokset kuten Satantango ja Werckmeister Harmonies. Tästä leffasta jäi sellanen kuva, että palaset on vasta loksahtamassa Tarrilla ja hänen ydinporukallaan kohdalleen, mutta vielä kaikessa jäätiin pikkusen vajaaksi täysosumasta. Tämänkin jälkeen helppo suositella Werckmeister Harmoniesia tutustumisleffaksi Tarrin maailmaan.
7/10
Kuusi päivää seitsemän yötä
En tajua miten saa aina joku kaks tähteä. En ole mikään romanttisten komedioiden ylin ystävä, mut tän jaksan kattoa aina uudelleen. Pitäs hankkia omaksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Drive - hyvä leffa. Ehkä kuullu liikaa hehkutuksia kun oletusarvot mittarissa oli vähän turhan korkeella. Mut siis, hyvä leffa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Le Havre
Hieno elokuva.
jösses mikä kakkapökäle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Piranha 3DD -
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ei tietysti yhtä hyvä kuin eka, mut hyvä silti. Ja tänään illalla kolmonen.
*
Ei tietysti yhtä hyvä kuin eka, mut hyvä silti. Ja tänään illalla kolmonen.
En oo vielä ehtinyt/jaksanut kolmosta käydä kattomassa. Ehkä tossa ens viikolla joku aamu voisi sen käydä.
(paitsi ei todellakaan 3D) Ehkä parempi kuin toka, muttei toki vieläkään ekan veroinen. En yleensä tykkää aikamatkailuelokuvista, mut tää oli poikkeus. Hämmentävää sinänsä, että törmään komediassa tämmöseen ilmiöön, mutta tän pahis oli niin karmiva tyyppi, että ekaa kertaa mua todella puistatti joku leffahahmo. Tässä oli myös yksi todella hurmaava henkilö.
Eipä muuten ole Will Smith vanhentunut päivääkään sitten ensimmäisen osan.
*
^arvoin ton ja sen lumikki-paskan välillä. oli pakko mennä kattomaan jotain kun vanhakse menevä leffalippu kuumotti taskussa ja kaikki hyvä oli jo käyty katsomassa.
valitsin väärin. lumikki oli huonoin tänä vuonna näkemäni elokuva kevyesti.
^arvoin ton ja sen lumikki-paskan välillä. oli pakko mennä kattomaan jotain kun vanhakse menevä leffalippu kuumotti taskussa ja kaikki hyvä oli jo käyty katsomassa.
valitsin väärin.
lumikki oli huonoin tänä vuonna näkemäni elokuva kevyesti.
Valitsit väärän Lumikin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Bullit
Ihan pl.
dodgeball
Satu Silvo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
erityisesti musiikille