You are not logged in.
http://rapidmoviez.com/data/images/movi … eights.jpg
no olihan se ihan helvetin hyvä
smaaaaa. mikäs tässä leffassa on "vikana", kun tuntuu jääneen niin vähälle huomiolle?
Last edited by Okko (16.07.2012 13:14)
jookcha wrote:http://rapidmoviez.com/data/images/movi … eights.jpg
no olihan se ihan helvetin hyvä
smaaaaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ehit väliin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tangerine dream-versio toki
Edelleen maailman paras leffa
Viihdyttävä
Blade Runner
Viimeksi olin nähnyt joskus 15 vuotta sitten, joten oli vähän kuin olisi kattonut ekaa kertaa. Parhuuttahan tämä.
uusi spiderman - ihan ok, pääosan söpöilymaneerit välillä ärsytti
parempi kuin odotin
james cameronin leffat
tosi hyvä, en olisi uskonut
yhdessä kohtaa nauratti niin et piti laittaa leffa pauselle.
Käytiin stiigaa Beasts of the Southern Wild Sarajevon filmifestareilla. Pikku brassailut sallittakoon. Hyvä ja mainio leffa, liikuttava.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
dvd:ni olikin se tv-sarjaversio, muta 5 siitä. loistava joka tapauksessa
Oikean rytmin kiinni
Yön ritarin paluu
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
muna oli niin kovana et melkein piti tehdä fredwillardit
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
London Boulevard - Hienosti tehty ja hyvä, mut loppu ehkä vähän tutunolosesti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
olen parempiakin leffoja nähnyt
Oikean rytmin kiinni
Flippereille noin yleisesti ottaen aina vahva
Onks Flipperi-jengillä tietoa, et tuliks noita Pinball 2000 -settejä koskaan Suomeen asti?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pelasin just Rollari-flipperiä Dubrossa
Katoin Remember the Titansin - vähän korni ja hyvä
Purple Rain
Olihan se aikamoinen leffa.
Inside Job ja Kusturican Maradona.
Ensimmäinen oli ihan ok, jälkimmäinen ei.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Good Thief - Ihan mainio jännäily
vähän tylsä. muistaakseni eka oli parempi.
Ekaa kertaa katsoin. Ei huono, vaikka ei pärjää mitenkään "kultakauden" hitchcockeille. Suurimpana vikana aivan sysipaska loppu, jota pariin otteeseen leikkausvaiheessa säädettiinkin.
Mahtava.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oli aika pitkään hyvä, sit rupes jotkut jutut vituttaa ja lopussa sit lässynlässynlää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kummisetä
Olihan tuo loistava. Viimeksi olen kattonut joskus 90-luvulla. Jatko-osat on toki myös kirjastosta lainassa ja niiden pariin tässä lähiaikoina. Kolmosta en ole tainnut edes koskaan kattoa eikä sitä kohtaa kovin kummoisia odotuksiakaan ole.
No ei ainakaan parantunu tokalla kerralla
Maailman paras leffa edelleen
Barb Wire
Varikset komentavat