You are not logged in.
We Need To Talk About Kevin
Njoo, olis pitänyt varmaan käydä kankaalta kurkkimassa että olis pitänyt paremmin otteessaan. Nyt ainakin itelle tuli pariin kertaan mieleen jotain että mitäs hakis kaupasta kun tää loppuu jne. mutta onko se sitten leffan vai mun vika, kuka tietää. Kyllä tässä välillä saatiin ihan hyvä tunnelma päälle, mutta ehkä odotin vaan liikaa.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hindenburg - aivan huippu leffa
Nii ja Into teh Abyss oli kanssa suht mykistävä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
:peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tigrushka wrote:jookcha wrote:^oot siis kattonu ton leffan vuoden sisään neljästi? aika
suoritus. ite tarviin vähintään kaks vuotta väliä ennen kun voi kattoa leffan uudestaan, muuten on liian tuoreessa muistissa.
Joo, ensin maaliskuussa leffateatterissa, sitten Edinburghissa kahdesti ja nyt kotona kerran.
Moinen monikertakatselutapa sai alkunsa jo neljännesvuosisata sitten, kun minulla oli ilmaiskortti Finnkinon teattereihin ja kävin katsomassa kaikki ne leffat joista erityisesti tykkäsin kolmeen neljään kertaan. Siiten kun alkoivat video- ja sittemmin dvd-ajat, sama tapa jatkui kotioloissa.
Hieman oudoksuisin tota jookchan lähestymistapaa. Tinker Tailor Soldier Spy on kyllä sen verran tiivis paketti, että kyllä ton vois nyt puol vuotta myöhemmin helposti kattoa uudelleen. Tuskin jokainen yksityiskohta on muistissa elokuvasta... Vai pitääkö juoni unohtaa, että pystyy kattomaan uudestaan? Ei kai "sitä" nyt niin nopeasti unohda
Mä kävin kattoo pari kertaa teatterissa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aina
Aina
Hyvää homoeroottista värinää ja toiminnan pärinää, aiheutti vähän punttiin tärinää ja subbariin... särinää?
Ehkäpä tänään olisi tullut postin mukana jatko-osa A Game of Shadows. Kohta foorumilla voidaan aloittaa teh official sherlock holmes battle of actors- topik.
bernardblack wrote:jookcha wrote:http://berlinfilmcentral.com/wp-content … ackal1.jpg
citun hyvä. ois kiva nähdä se viistuntinen versio kans.
eikös se telsusta tullu keväällä
voi olla et tuli. meni silloin ohi ja katoin nyt kirjaston deeveedeeltä
Oli myös Tsadissa elokuva-arkistolla tossa joku aika sitten.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Muistinvirkistykseksi tämä
sillä illalla on vuorossa tämä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hyvä toimintaelokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ihan hiton hyvä ja hauska
hyppy gongin läpi huutaen "fuck you miles davis" menee heittämällä parhaiden elokuvakohtausten joukkoon
Last edited by ydinaukio (29.09.2012 00:44)
Ehkäpä tänään olisi tullut postin mukana jatko-osa A Game of Shadows. Kohta foorumilla voidaan aloittaa teh official sherlock holmes battle of actors- topik.
RDJ:llä ei valitettavasti ole mitään saumaa, vaikka noi leffat ihan viihdyttävää rytyyttelyä onkin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mikset ole naisissa?
ei minusta ole sellaiseen.
Suomen marsalkka
^ Varsin tylsä.
^ en oo kattonu, mut vaikuttaa siltä, et se sunnuntaina alkava Operaatio Mannerheim on se varsinainen pääproduktio ja toi leffa oli vaan ns. means to an end
(ja näin ennakkoon vois todeta, että vaikuttaa siltä et tos sarjassa mennään aika syvissä kolonialistissa vesissä, uskaltaako sitä ees kattoo)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
nojoo, oisin halunnu tykätä täst enemmän. meinasin nukahtaa ku oli niin myöhänen näytös. nick cavelle tietty
teinit vetää huumeita ja panee. liian pitkä mut ihan ok.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Keskipäivän painajainen
yks niitä leffoja joihin en ikinä kyllästy
köpöt erikoistehosteet mut ihan jepa
Päätin viimein katsoa hyllyssä iät ja ajat lojuneet Hammerin muumioleffat. Yksi tosin on näkemättä välistä.
Old Boy
Osa dialogista meni ohi koska koreaa en osaa ja espanjan subtitulot meni liian nopsaa, mut diggasin kyl. Onks ne muut trilogian osat yhtä hyviä?
Se käytävätaistelu oli ehkä hienoin yhden oton kohtaus minkä oon nähnyt sitten Mamma Roman monologin
Mangojauhe goddamn.
Onks ne muut trilogian osat yhtä hyviä?
Muistaakseni Sympathy for Mr. Vengeance on lähes yhtä hyvä. Lady Vengeance paljon heikompi.
Restauroitu versio leffateatterissa. Toki edelleen ihan vitun hyvä. Olin nuorin teatterissa, ja viis tyyppiä läksi kesken kahdestakymmenestä. Nykyajan vanhuksilla ei oo keskittymiskykyä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Raw Deal -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Dr. No - Ei tää nyt oikein lähteny
From Russia With Love - Joo sama juttu
Goldfinger - smaa
Pulp Fiction - Nähny viimeks varmaan 10 vuotta sitten. Edelleen hyvä
American Beauty - Kans viimeks varmaan 10v sitten tullut nähtyä. Ihan jeba edelleen.
Broken Flowers - Jeez.
L.A. Confidential - Aina vitun kova
Magnolia - Iha jeez.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pl
Killer Joe
kreisii
Maratoonari - on kaikkien kaveri Ei ny loistokas, mut tarpeeks jeba ja vähän erikoinen.