You are not logged in.
![]()
Mahtaaks tul finnkinon ohjelmistoon? Ei taida kyl mahtua ku on niin pal kaikkee ihanaa sekoilupaskaa mitä pitää näyttää. KOLMIULOTTEISENA
Sääli on jos ei tule. Ehkä R&A sitten näyttää?
pl
ihan jees. edellisestä katsomiskerrasta oli jotain kymmenen vuotta. yllättävän huonosti kestänyt aikaa tämä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eri. mahtava elokuva.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Killing Fields
Olipa hieno!
Joo eli
pl
pl
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hard Eight
Hyvä elokuva.
Kattelin ekaa kertaa kokonaan ton The Matrix trilogian. Mitäs siitä nyt sanois. Eka ihan pl (olin siis nähnyt tämän ekan aiemmin pari kertaa), toka hiton tylsä ja kolmas meni sitten väkipakolla, vaikka ihan viihdyttävä se oli sinänsä.
hillitöntä kreisibailausta alusta loppuun
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ihan jees.
Pain & Gain
Ihan pl
Step Brothers
Yllättävän hauska
Wet Hot American Summer
Wet Hot American Summer
![]()
![]()
Toi pitäis kattoo joskus! Ehkä tässä vaikka lähiaikoina.
Drinking Buddies
Ihan pl.
Riittävästi Alan Partridge tyyppistä sosiaaliseen kyvyttömyyteen ja toisaalta ZAZ-henkistä absurdia metakomiikkaa teki tästä katsomisen arvoisen, toisaalta liikaa junnausta, turhia hahmoja sekä tylsä naispääosan näyttelijä ja hänellä laimea hahmo näyteltävänä. Tai hahmolle olisi voitu antaa tiukempaa repliikkiä. Annan kuitenkin ***
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Gangster Squad
Kertaviihdettä.
pl
Tämä oli Lost In Rioa edeltävä elokuva. Samat adjektiivit sopivat, mutta Nest of Spies on kaikilla tavoilla hieman parempi. ***½
Last edited by barton_funk (18.08.2013 10:02)
The Future
Ihan pl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sweet Sixteen
Kovvoo kammoo.
Jotennii kyl sääliks käy näitä kääntäjiä. Että pitäis saaman selvän näitten saatanan skottien mongerruksesta? Ei jumalauta. Wee bastards.
John Carter
Paskinta paskaa.
Jiro Dreams of Sushi
Ihan pl. Kaunis, mutta jotain enemmän olisi pitänyt olla.
Pain & Gain
Ihan jees ajantappoelokuva. Kiinnostavaa tietää, missä määrin perustui todellisuuteen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^ Kävin myös tsekkaamassa. Toi leffa on edelleen ihan timanttia siihen loppuviidennekseen asti, jolloin Lynchin ote herpaantuu pahasti ja katsoja alkaa nukahdella. Säestys ei ollut pöllömpi. Reteästi sellolla, vähäisessä määrin skitalla ja enimmäkseen parilla syntikalla vedettyä kammarielectronicaa, joka oli ihan jees. Mutta alkuperäisillä musiikeilla leffa toimii silti paremmin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
alkuperäisillä musiikeilla leffa toimii silti paremmin.
Komp, hyvä toiki kyl
Pain & Gain :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu