You are not logged in.
Hulvaton
e: Enpäs muuten tunnistanut Michael Keatonia
Last edited by virtute (18.11.2013 22:17)
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
ydinaukio wrote:Hulvaton
e: Enpäs muuten tunnistanut Michael Keatonia
mietin varmaan tunnin onko se se. loistava roolisuoritus kyl
Last edited by ydinaukio (19.11.2013 01:00)
Smash & Grab The Story of The Pink Panthers
Ihan pl.
Pretty in Pink
Aika hyvä.
La vida de Adele
![]()
![]()
![]()
Hieman kiusallisesti olin puolitutun tyypin kanssa leffassa ja piti hillita poraamista mut so not. Onneksi rakaa ei tullut yhta paljon ku paahenkilolla.
Ihana elokuva. Nykyään ei yleensä mikään ärsytä tai liikuta elokuvissa mitenkään tolkuttomasti, mut kyllähän noiden kasvoilla oli semmosia ilmeitä et vaikea olla tuntematta mitään. En itkeny mut silti ei ollu varsinaisesti kaukana Älyttömän hyvin näytelty/ohjattu.
en ole kolmekybänen emoboy
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
^
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
iha ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ääh
The Iron Giant
Aika hyvä.
tiptoo wrote:La vida de Adele
![]()
![]()
![]()
Hieman kiusallisesti olin puolitutun tyypin kanssa leffassa ja piti hillita poraamista mut so not. Onneksi rakaa ei tullut yhta paljon ku paahenkilolla.Ihana elokuva. Nykyään ei yleensä mikään ärsytä tai liikuta elokuvissa mitenkään tolkuttomasti, mut kyllähän noiden kasvoilla oli semmosia ilmeitä et vaikea olla tuntematta mitään. En itkeny mut silti ei ollu varsinaisesti kaukana
Älyttömän hyvin näytelty/ohjattu.
Kävin kattomassa tänään. Ehdottomasta parhaita näkemiäni elokuvia koskaan. Hyvä tavaton sentään!
Frances Ha jätti hyvän mielen! Tosin taidan olla aikuinen, koska päähenkilö oli mielestäni ihan älyttömän ärsyttävä.
Eheh. Hieno leffa.
Oikean rytmin kiinni
Tää oli kyllä huima!
Lisäks:
Ihan vastaansanomatonta kamaa tämäkin.
Last edited by Folkhälsan (24.11.2013 13:16)
Vuoden nuori muotoilija.
^ pitää katsoa heti kun ehtii
molemmat
Last edited by tigrushka (24.11.2013 13:46)
Oikean rytmin kiinni
tigrushka wrote:Tää oli kyllä huima!
joo oli! oli myös pakko googlettaa leffan soundtrakki heti. jokunen kiinnostava biisi oli, jota en tunnistanu.
tosi kova
Mangojauhe goddamn.
Folkhälsan wrote:tigrushka wrote:Tää oli kyllä huima!
joo oli! oli myös pakko googlettaa leffan soundtrakki heti. jokunen kiinnostava biisi oli, jota en tunnistanu.
sama operaatio edessä
Oikean rytmin kiinni
murmur wrote:Folkhälsan wrote:tigrushka wrote:Tää oli kyllä huima!
sama operaatio edessä
en varsinaista listausta löytäny mut spotify-listan kylläkin! tässä ois! http://open.spotify.com/user/fuzzychann … SNU3RazcFI
menee nyt aikalailla musaspämmiks tää mut tätä itse mm. etsiskelin
^ tuon sentään tunnistin vanhasta muistista
ja kiitos linkistä, tutkin tarkemmin kun potsifaini on taas yhteistyöhaluinen
Last edited by tigrushka (24.11.2013 21:58)
Oikean rytmin kiinni
vitun kova
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
pl
Last edited by ydinaukio (25.11.2013 03:49)
pitääkin katsoa tämä uudelleen, se lopun autoajelu on aika pakahduttava.
Oikean rytmin kiinni
Gravity. Ensimmäistä kertaa 3D tuntui järkevältä ratkaisulta ja tykkäsin kyllä muutenkin
Tuliskohan tästä mun eka 3D-leffakokemus.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kikke wrote:Gravity. Ensimmäistä kertaa 3D tuntui järkevältä ratkaisulta ja tykkäsin kyllä muutenkin
Tuliskohan tästä mun eka 3D-leffakokemus.
Jos aikoo katsoa ton leffan niin kandee katsoa leffassa 3D-tyyppisesti.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
aika hyvä
hyvä
*tarpeeton ja tylsä fiilistelymontaasi joka symbolisoi sitä kuinka nää mumblecorewtfleffat hakee jatkuvasti jotain niille ulottumattomissa olevaa diippiyden astetta tarpeettomilla ja tylsillä fiilistelymontaaseilla ja kuinka david gordon green vois pysyttäytyä niissä hassutteluissa koska tää oli booring jne*
yllättävän sekava mut tykkäsin kyl
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvä leffa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!