You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Viime viikolla:
Kaikki kovia paitsi Halloween vaikka siinä olikin Busta
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
No joo, menihän toi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan hyvä elokuva
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paikoitellen hyvinkin intensiivinen poliittinen trilleri Z:n hengessä, tykkäsin. Tuli täytenä yllätyksenä, että Roy Scheider on näytelly myös eurooppalaisissa leffoissa.
Skyfall
4/5. James Bond
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olen nähnyt tämän ennenkin, mutta en muistanut siitä oikein mitään. Nyt minulla on menossa Michael Haneke -innostus, joten päätin katsoa sen uudestaan. Se ei ole Haneken parhaita, mutta hyvä silti.
Haneken filmeistä on näkemättä Seitsemäs manner, Funny Gamesin alkuperäinen versio, Tuntematon koodi ja Rakkaus. Viimeksi mainittu sai ylistävät arvostelut, mutta sen aihe ei oikein innosta. Kai minä sen silti jossain vaiheessa katson. Niitä TV-filmejä olisi myös kiva nähdä, mutta niitä ei varmaan saa mistään.
:peuk:
Ekaa kertaa kertojanäänellä. Toi oli nähtävästi ns. international cut esitysajan (117min) perusteella ja väkivaltakohtaukset oli gorempia kuin muistinkaan (international cut oli väkivaltaisempi kuin US-alkuperäinen) - oon kuitenkin katsonut myöhempiä versioita useamman kerran.
Yksi kovimmista ikinä
Last edited by noiseidea (26.06.2014 10:01)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Grand Budabest Hotel
Hyvä oli.
Gregory's Girl
Hyvä oli.
Fantastisk
Kolmas kerta, saastaisimpia elokuvia mitä tiedän En muuten ennen ollut pannu merkille, että tässä vilahtaa Touko Laaksosen teoksia
Näyttely ja käsis oli niin vaivaanuttavaa paskaa, että oli pakko jättää puolen tunnin kohdalla kesken. Visuaalisesti tosi makee kyllä, vois tämän yrittää katsoa loppuun joku päivä tässä.
Best!
vähän pitkähkö (2h45min), mutta todella
Alien.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
nyt oli jo aika typerä leffa
Last edited by ydinaukio (30.06.2014 04:16)
ihan jees
semi refn putki menossa, tähän mennessä katottuna:
pusher 1-2-3 - kovia kaikki. rankkaisin nää 3 > 1 > 2
bronson - parempi, kuin muistin
tänään jos sais only god forgivesin katottua loppuun
Double feature kovaa kamaa
Your eyes / like crashing jets
Your eyes / like crashing jets
Aina
Iha jees
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu