You are not logged in.
Nyt kun mömmömkisat ovat ohi, on taas ehtinyt katsoa elokuvia
hjuvia olivat molemmat
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Last edited by Jophiest (22.07.2014 14:09)
Luin varhaisteini-ikäisenä arvostelun tästä filmistä. Minusta tuntui, että rakastaisin sitä. Nyt lopulta näin sen. Ehkä odotukset olivat vähän liian korkealla. Se oli ihan hyvä eroottinen komedia, mutta ei nyt varsinaisesti mikään mestariteos. Siihen nähden, että filmi sijoittui 1940-luvulle, jotkut asiat (esimerkiksi päähenkilön olemus) näyttivät vähän liian 80-lukulaisilta. Nimiosassa esiintynyt Serena Grandi oli toki hurmaava. Olisin kyllä mieluummin katsonut tämän italiaksi puhuttuna ja suomen- tai englanninkielisillä teksteillä kuin englanniksi dubattuna ja ruotsinkielisillä teksteillä.
brian depalman toinen telekinesiaa käsittelevä elokuva, enemmän goree, mutta vähemmän tissejä kuin carriessa, hyvä leffa kumminki
Cuban Fury
Ihan mukava ja lämminhenkinen elokuva. Välillä nauratti. 3/5
vikat 10min
Kiinnostava tapaus, josta en oikein päässyt selvyyteen.
Noah
Lost in Translation
edelleenkin parasta ikinä varmasti monet heittaa ja ymmärrän sen, ite en vaan pysty. tärkeimpiä 2000-luvulla tehtyjä leffoja.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Enemy
aina
ihan hömpsönpömpsönpöppelipöö
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
iha jees.
Last edited by ydinaukio (27.07.2014 01:49)
Lost in Translation
edelleenkin parasta ikinä
varmasti monet heittaa ja ymmärrän sen, ite en vaan pysty. tärkeimpiä 2000-luvulla tehtyjä leffoja.
samaa mieltä, hemmetin hyvähän tää on
oma viimesin departed, ei ollut mikään niin ihmeellinen. nicholsonin jaska toki kova.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Sharknado
Hienosti lavastettu usein paikoin. Muuten melko puuduttavaa sekoilua, odotin enemmän.
i love you, phillip morris. tuli telkkarista, kerrassaan mainiota sekoilua ja homoilua - eritoten hämmästytti, että koko episodi on ilmeisesti tapahtunut oikeasti, tosin tässä leffassa asioita on tavan mukaan hieman dramatisoitu.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
paskaa
olipa typerä leffa.
viime viikolla:
Kaikki oikein hyviä paitsi toi ninjahölmöily mut sekin ihan viihdyttävä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Lost in Translation
varmasti monet heittaa ja ymmärrän sen, ite en vaan pysty. tärkeimpiä 2000-luvulla tehtyjä leffoja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lost in Translation
Vahva yritykselle heitata
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
odotukset kenties kohtuuttoman korkealla mut olihan se hyvä
paras
Inception
ihana höpsö elokuva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pl
paras bondhan on for your eyes only
paras kohta tässä on se kun pahis ampuu käärmeeltä pään pois haulikolla
Tykkäsin tosi paljon tästä hauskasta, itseironisesta ja koskettavastakin elokuvasta. Tällaisia kaikkien supersankarielokuvien pitäisi olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.