#22141 22.07.2019 15:54

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,901
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Alita: Battle Angel

Kaikkeen muuhun päätettiin käyttää 500 miltsiä, mutta dialogi revittiin kolikolla toimivasta kliseeautomaatista. *

The Man Who Killed Don Quixote

Terry Gilliam loihtii visuaalisen spektaakkelin toisensa perään, mutta katsojalle iskee uupumus jo varhain: hahmot tarpovat eteenpäin vailla motivaatiota. Elokuvaa tehtiin parikymmentä vuotta, ja ilmeisesti jossain välissä siitä katosi pointti. Adam Driver on ok pääroolissa ja pelastaa hieman. **


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Online

#22142 22.07.2019 18:21

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

In the Mood for Love

Oi että oli kaunis elokuva! Haluan nähdä tämän elokuvateatterissa!!

The Lady Vanishes

Hassua ja hyvää Hithcockia.

Offline

#22143 23.07.2019 00:48

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,249

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Spider-Man: Far From Home

Viihdyttävää perusmeininkiä.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#22144 24.07.2019 17:15

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Heat

En tiedä kuinka monta kertaa olen tämän nähnyt, mutta aina vaan jaksaa viihdyttää. Loistava elokuva *****

Reconstructing Utøya

Pidin dokumentin ideasta. Itkin ja järkytyin. Hieno toteutus. ****

Private Fears in Public Places

Vähän liian pitkä, ei oikein meinannut pysyä kiinnostus alusta loppuun. ***

The Great Hack

Aikamoista menoa ja meininkiä. ****

Offline

#22145 26.07.2019 14:07

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Midsommar

Enimmäkseen aika pit-kä-ve-teis-tä juhannuksenviettoa Unkarissa. Ekan puolikkaan päällimmäinen viihdyke oli odottaa että Mark kuolee. 3/5


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#22146 29.07.2019 09:25

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

noiseidea wrote:

Midsommar

Enimmäkseen aika pit-kä-ve-teis-tä juhannuksenviettoa Unkarissa. Ekan puolikkaan päällimmäinen viihdyke oli odottaa että Mark kuolee. 3/5

Jos viittaus Unkariin jäi epäselväksi niin leffa on siis tehty Unkarissa ja siltä myös maasto näyttää. Tai ei ainakaan näytä miltään Pohjoismaalta. Se onko tällä nyt niin väliä on eri kysymys, mutta mulla toi pisti silmään heti ekassa kohtauksessa maaseudulla, enkä siis tiennyt etukäteen että leffa on tehty Unkarissa.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#22147 29.07.2019 09:37

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,249

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

noiseidea wrote:
noiseidea wrote:

Midsommar

Enimmäkseen aika pit-kä-ve-teis-tä juhannuksenviettoa Unkarissa. Ekan puolikkaan päällimmäinen viihdyke oli odottaa että Mark kuolee. 3/5

Jos viittaus Unkariin jäi epäselväksi niin leffa on siis tehty Unkarissa ja siltä myös maasto näyttää. Tai ei ainakaan näytä miltään Pohjoismaalta. Se onko tällä nyt niin väliä on eri kysymys, mutta mulla toi pisti silmään heti ekassa kohtauksessa maaseudulla, enkä siis tiennyt etukäteen että leffa on tehty Unkarissa.

Smam.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#22148 29.07.2019 10:18

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

noiseidea wrote:
noiseidea wrote:

Midsommar

Enimmäkseen aika pit-kä-ve-teis-tä juhannuksenviettoa Unkarissa. Ekan puolikkaan päällimmäinen viihdyke oli odottaa että Mark kuolee. 3/5

Jos viittaus Unkariin jäi epäselväksi niin leffa on siis tehty Unkarissa ja siltä myös maasto näyttää. Tai ei ainakaan näytä miltään Pohjoismaalta. Se onko tällä nyt niin väliä on eri kysymys, mutta mulla toi pisti silmään heti ekassa kohtauksessa maaseudulla, enkä siis tiennyt etukäteen että leffa on tehty Unkarissa.

Sama häiritsi, kun heti näki että nyt ei muuten olla ruotsissa perkele (ei pelkästään maisemallisesti, vaan luonnosta muutenkin ja kukathan oli ihan vääränlaisia nyyh), toisaalta tämä nyt tuskin häiritsee ketään muuta kuin pohjoismaalaisia katsojia. Ja tää on kyllä ihan mielenkiintoinen juttu sinänsä. Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian). Suomeen sijoittuvista leffoista Big Gamessahan tämä meni ihan naurettavuuksiin asti niitten vuoristomaisemien kanssa.

Mieleenjäänein esimerkki tämmöisestä on kuitenkin se, kun jossain Vareksessa tyypit oli menossa Ruissaloon ja sitten kuvattiin autoa ylittämässä Kirjalansalmen siltaa Paraisille päin.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#22149 29.07.2019 10:25

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Mä tykkään siitä, että elokuvissa mennään ja ollaan vähän miten sattuu oikeaan maailmaan nähden.

Offline

#22150 29.07.2019 10:25

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,901
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

The Producers (1967)

Mel Brooksin esikoisohjaus ja kulttimaineeseen noussut elokuva on iso kasa haisevaa lantaa. Ensin pitäisi nauraa vartin verran sille, että vanhoilla naisilla voi olla seksuaalisia haluja. Sen jälkeen pitäisi nauraa sille, kun toinen tuottajista hankkii itselleen uuden "lelun", bimbon sihteerin. Sen jälkeen katsojaa kidutetaan näyttämällä elokuvan pääparia kun he ovat menossa tapaamaan HOMOJA, joiden näkeminen aiheuttaa heissä inhotusta. Hieno homma että tämä avasi Brooksille mittavan uran komedian parissa *


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Online

#22151 29.07.2019 10:33

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

leposi wrote:

Mä tykkään siitä, että elokuvissa mennään ja ollaan vähän miten sattuu oikeaan maailmaan nähden.

Juu, täydellisen autenttisuuden vaatiminen nyt olisi aika höpöä ja epärealististakin. Enemmänhän nää huvittaa ku ärsyttää.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#22152 29.07.2019 10:43

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Loogisia virheitähän esim. Helsinkiin sijoittuvissa elokuvissa on toki vaikka kuinka, eli autolla ajettaessa hypitään ympäri kaupunkia. Noi ei mua erikoisemmin haittaa.

Kai Kanadassa tehdään vieläkin paljon, en nyt jaksa alkaa googlata, mutta Torontossa on kai nykyään hyvät edut ja verohelpotukset tuotannoille. Vuosituhannen vaihteessa Vancouverissa tehtiin paljon, tän takia X-Filesissa sataa aika usein, viisi ekaa kautta tehtiin Vancouverissa colorflash  USA:ssa Georgiassa tehdään nykyään paljon.

Tässä ihan mielenkiintoinen kartta miten Kalifornia on aikanaan taipunut esittämään eri paikkoja ja alueita.

n6aC7VS.png

Last edited by noiseidea (29.07.2019 10:44)


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#22153 30.07.2019 00:42

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Lebanon oli cowa


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#22154 30.07.2019 00:51

Mr. Kukkosoos
Member
From: Lempäälä
Registered: 09.05.2019
Posts: 499

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

bernardblack wrote:

Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian).

Itse luulen, että suurimmalle osalle katsojista menee ns. täydestä. Voin kuvitella, että monelle tulee yllätyksenä, ettei esim. Seinfeldia tai Frendejä ole oikeasti kuvattu Nykissä (julkisivuinserttejä lukuunottamatta).

Offline

#22155 30.07.2019 11:45

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Vanha kunnon Intruders eli avaruuden tunkeilijat tv-leffa. Katoin kahdessa osassa.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#22156 30.07.2019 12:16

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,118

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Mr. Kukkosoos wrote:
bernardblack wrote:

Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian).

Itse luulen, että suurimmalle osalle katsojista menee ns. täydestä. Voin kuvitella, että monelle tulee yllätyksenä, ettei esim. Seinfeldia tai Frendejä ole oikeasti kuvattu Nykissä (julkisivuinserttejä lukuunottamatta).

Eyes Wide Shutissa menee kyllä täydestä ettei ole oikeasti kuvattu Nykissä  icon_surprised


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#22157 30.07.2019 12:34

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

jookcha wrote:
Mr. Kukkosoos wrote:
bernardblack wrote:

Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian).

Itse luulen, että suurimmalle osalle katsojista menee ns. täydestä. Voin kuvitella, että monelle tulee yllätyksenä, ettei esim. Seinfeldia tai Frendejä ole oikeasti kuvattu Nykissä (julkisivuinserttejä lukuunottamatta).

Eyes Wide Shutissa menee kyllä täydestä ettei ole oikeasti kuvattu Nykissä  icon_surprised

Aiheeseen liittyen, 99% invisiblessa oli taannoin mielenkiintoinen jakso elokuvista tutuista new yorkin kujista, joita ei siis oikeasti ole olemassa. Olikohan niin, että about kaikki back alley scenet on kuvattu yhdessä ja samassa paikassa.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#22158 30.07.2019 14:54

Mr. Kukkosoos
Member
From: Lempäälä
Registered: 09.05.2019
Posts: 499

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

jookcha wrote:
Mr. Kukkosoos wrote:
bernardblack wrote:

Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian).

Itse luulen, että suurimmalle osalle katsojista menee ns. täydestä. Voin kuvitella, että monelle tulee yllätyksenä, ettei esim. Seinfeldia tai Frendejä ole oikeasti kuvattu Nykissä (julkisivuinserttejä lukuunottamatta).

Eyes Wide Shutissa menee kyllä täydestä ettei ole oikeasti kuvattu Nykissä  icon_surprised

Totta kyl, vaikka tätä ilmeisesti aikanaan tästä nimenomaan kritisoitiin. icon_surprised

Offline

#22159 30.07.2019 20:26

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,015

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

bernardblack wrote:
jookcha wrote:
Mr. Kukkosoos wrote:
bernardblack wrote:

Olen toisinaan miettinyt, että mahtaako esim. yhdysvaltalaisia katsojia samalla tavalla häiritä maantieteelliset ja arkkitehtoniset "vääryydet" amerikkaan sijoittuvissa elokuvissa ja tv-sarjoissa, kun niitäkin kuvataan ihan missä sattuu (90-luvulla/vuosituhannen vaihteessahan vissiin about kaikki tv-sarjat kuvattiin kanadassa, nykyään taitaa itäeurooppa ajaa saman asian).

Itse luulen, että suurimmalle osalle katsojista menee ns. täydestä. Voin kuvitella, että monelle tulee yllätyksenä, ettei esim. Seinfeldia tai Frendejä ole oikeasti kuvattu Nykissä (julkisivuinserttejä lukuunottamatta).

Eyes Wide Shutissa menee kyllä täydestä ettei ole oikeasti kuvattu Nykissä  icon_surprised

Aiheeseen liittyen, 99% invisiblessa oli taannoin mielenkiintoinen jakso elokuvista tutuista new yorkin kujista, joita ei siis oikeasti ole olemassa. Olikohan niin, että about kaikki back alley scenet on kuvattu yhdessä ja samassa paikassa.

Joo, tää oli hauska. Katsojet luulee elokuvien perusteella, että sieltä löytyy noita alleyta, ja sitten näitä elokuvia katselleet,muualta tulleet  elokuvien ohjaajat haluavat niitä omiin Nykiin sijoittuviin leffoihinsa. Ja taas joudutaan käyttämään sitä yhtä alleyta.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#22160 30.07.2019 21:41

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Alley Paasikivi


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#22161 05.08.2019 11:21

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Tokyo Story

sydan:itku::sydan:

Offline

#22162 05.08.2019 12:16

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

^ itkusydan


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#22163 08.08.2019 03:27

Mr. Kukkosoos
Member
From: Lempäälä
Registered: 09.05.2019
Posts: 499

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

The_Dead_Don%27t_Die.jpeg
Vitun väsynyttä paskaa. Vaivaannuttavaa huumoria ja jotain seniiliä ”yhteiskuntakriittistä” horinaa. Hävettää koko tekijäkaartin puolesta.

Offline

#22164 09.08.2019 10:05

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,118

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Angel Heart
Hukattuja mahdollisuuksia (Rampling, De Niro..) ja helvetin pöljä juoni. Ihan mukavasti kuitenkin tarpeetonta alastomuutta ja väkivaltaa ja New Orleans on aina kiinnostava miljöö.

Cat People
Helvetin pöljä juoni, paljon tarpeetonta alastomuutta ja insestiviboja. New Orleansissa ollaan tässäkin, mutta ei siitä saada oikein mitään kiinnostavaa irti. Yhdessä kohtauksessa vilahtaa joku Mishiman kirja, ja nyt jäi vaivaamaan että mikä se oli icon_twisted


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#22165 11.08.2019 12:16

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,118

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Jaws 2
Väsynyttä ensimmäisen osan kierrätystä.

Jaws 3
Mitähän vittua tässä kohtaa franchisea on tapahtunut, tämähän on ihan kaappimarxilainen elokuva. Väkevä moraliteetti siitä, miten käy kun luontoa ja eläinkuntaa kohdellaan vain resurssina. Epäoikeudenmukaisen riiston ja julmuuden kohteeksi joutunut valkohai nousee kapinaan sortajiaan vastaan. Lopussa vapaustaistelu kuitenkin tukahdutetaan väkivaltaisesti. Jokainen ihmishahmo on aivan helvetin vastenmielinen ja katsojan sympatiat ovat aidosti eläinkunnan puolella.

Last edited by jookcha (11.08.2019 12:22)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#22166 11.08.2019 16:39

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

uuno turhapuro kaksoisagentti

vahingossa aloin katsomaan ja täähän oli yksi parhaista, mutta vähän kiire tulee nyt flown suhteen icon_lol


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#22167 13.08.2019 11:39

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Red Sparrow

Tää piti katsoa uusiksi, että onko tää niin hyvä kuin ekalla kerralla tuntui. Ja onhan se, hyvä agenttitoiminta-K16-tissit näkyy ja kidustuskohtauksia ei ole kaunisteltu.

Madigan

Aika sekava poliisijännäri, arvelisin että kirjasta ei olla osattu ottaa tarpeeksi napakkaa settiä, nyt Hondan poliisijohtajan touhut ja Widmarkin pahiksenjahtaaminen ei synkkaa millään muotoa ja tuloksena on outo muotopuoli. Hyvät musat.

High Plains Drifter

"Kirjoita käsis missä kaikki naiset haluaa mua", oisko Clint sanonut näin, sen valossa mitä Clintistä tiedetään myöhemmiltä vaiheilta. Oon nähnyt tän joskus, en muistanut että on noin paska.

Angel Heart

Noir-dekkaria ja... voodoota tai satanismia? Ei tää oikein toiminut, olisin odottanut kovempaa yliluonnollista otetta.

Rear Window

Klassikko.

The Missouri Breaks

Brando larppaa, koska Brandolta ei tule mitään kiistämän. Loppujen lopuksi pirun tylsä "epic western".

Max and the Junkmen

Ihan ok policier, ehkä vähän tahmea liikkeissään, paitsi Romy Schneider joka on rakkaus


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#22168 13.08.2019 12:14

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

confused_new High plains drifter yks kovimmista länkkäreistä

Offline

#22169 13.08.2019 22:56

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,901
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Climax

Vähän liikaa visuaalista iljetystä minun makuuni. Niin kunnianhimoinen, että ei tätä tohtisi silti missatakaan. Caspar Noen tikunnokassa killuva kamera ja "yhden oton" taktiikka pitävät paremmin otteessaan kuin Enter The Voidissa. Upeaa näyttelijäntyötä, upeaa henkilöohjausta. Noe on yksi 2000-luvun kiinnostavimmista elokuvantekijöistä, ja tämä leffa vain vahvistaa sitä ****


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Online

#22170 13.08.2019 22:59

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,949
Website

Re: Viimeisin katsomasi elokuva

Assault on Precinct 13. Jotenkin tätä en ole ennen nähnyt mutta ihan mainio omassa genressään tämä, ei nyt ehkä paras Carpenter mutta top vitosessa varmaankin.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

Board footer

Powered by FluxBB