#31 27.03.2008 10:38

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

[quote:07fac29b73="PrivateJoy"]no joo, vois nuo hoppareiden läpät aueta ehkä paremmin tekstityksillä.
ei kukaan tietäis mistä löytyis subtittelit 4 kauteen?[/quote:07fac29b73]

http://www.tvsubtitles.net/tvshow-72-4.html

Offline

#32 27.03.2008 17:34

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

[quote:8591ac5062="Acedia"][quote:8591ac5062="PrivateJoy"]no joo, vois nuo hoppareiden läpät aueta ehkä paremmin tekstityksillä.
ei kukaan tietäis mistä löytyis subtittelit 4 kauteen?[/quote:8591ac5062]

http://www.tvsubtitles.net/tvshow-72-4.html[/quote:8591ac5062]

mietin josko ois ollut jopa suomeksi, mutta tosiaankin, nämähän auttaa jo paljon. kiitos.


Menetetty peli

Offline

#33 28.03.2008 01:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Ekan kauden nelosjakso oli aika tyly kun ne tyypit tuli siitä sarjasta mun huoneeseen, skydät anto mulle neuvoja pahiksia vastaan ja läppäri oli joku monitori jossain aulassa. Joo, kai noi unikääkkeet vaikuttaa aika rajusti jos on tarpeeks kauan nukkumatta ensin, huhhuh. Olin myös sukellusveneessä.

Nyt seiskajaksoa kohti ehkä, tai sit vasta huomenna


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#34 28.03.2008 01:49

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Nukuin aamulla komeasti pommiin kun piti kattoo yks jakso ennen nukkumaanmenoa, mut en malttanut olla katsomatta kolmea.

Kaksi jaksoa jäljellä toista kautta, tykkään kyllä yhtä paljon kuin ekastakin. Huomenna loppuun.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#35 06.04.2008 17:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

ei tää kakkoskausi oikeen lähe...sitäpaitsi vituttaa ku d kuali  icon_cry


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#36 15.04.2008 13:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

kolmoskausi oli taas pirun kova. aika hyvin kyllä solmittiin eri juonisäikeitten pätkät lopussa, neloskausi sitten jotain aivan muuta?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#37 15.04.2008 13:03

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Offline

#38 15.04.2008 13:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

leposi wrote:

Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#39 15.04.2008 13:09

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

HUIG wrote:

[quote:3d4ecb4c0c="leposi"]Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.[/quote:3d4ecb4c0c]

Ok, tänks. Oisko kellää lainata deeveedeitä vai pitääkö alkaa imuttelu?

Offline

#40 15.04.2008 15:35

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

leposi wrote:

[quote:4f2d3fc3c1="HUIG"][quote:4f2d3fc3c1="leposi"]Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.[/quote:4f2d3fc3c1]

Ok, tänks. Oisko kellää lainata deeveedeitä vai pitääkö alkaa imuttelu?[/quote:4f2d3fc3c1]
Mulla on dvd:llä kolme ekaa kautta, eka on kaverilla lainassa. Multa saa siis, jos imuttelut ei onnistu.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#41 12.05.2008 05:14

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Kattelin just vikan kauden kahessa illassa. Tää on nähty....sheee'eeeeeeeeeet


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#42 05.01.2009 01:26

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

hitaasti etenee tääkin prozekti, mut nyt oon niin koukussa että eiköhän vetästä koko sarja just pian loppuun, kolmoskautta pari jaksoa jöjellä, popkornit valmiina, samoin uusi töllötyssoppeni (parasta ikinä!), huomenna vapaapäivä, nyt lähteeeee!


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#43 05.01.2009 12:40

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Tuli katottua syksyllä tämä sarja kokonaan. On kyllä yksi parhaista töllöohjelmista, mitä tällä planeetalla on tehty.


>:{/

Offline

#44 06.01.2009 13:13

Pistooli-pepe
Member
Registered: 24.05.2006
Posts: 900

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

riimu wrote:

Tuli katottua syksyllä tämä sarja kokonaan. On kyllä yksi parhaista töllöohjelmista, mitä tällä planeetalla on tehty.

Sama, eli syksyllä katsottiin kaikki jaksot ja on tämä Deadwoodin ohella parasta televisiota ikuna.

CDON.COMista saisi tällä hetkellä ekaa tuotantokautta 10 eurolla muutes.

Offline

#45 07.01.2009 16:00

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Jos jollakulla on kolmannesta kaudesta eteenpäin devarilla niin lainaa pliizzs! Tarjoan stoben ja suolapähkinän! Ja jos joku vaihdokki mielessä niin aina voi kysyä...


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#46 08.01.2009 21:46

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

katoin ekaa kertaa kokonaisen jakson eilen ja olipa muuten tosi hyvä, alkaiskohan sitä katsomaan netistä, varauksellinen kyllä

Offline

#47 08.01.2009 21:50

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

jose lainas, unohdin kokonaan. pahasti vaiheessa: eka jakso katottu.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#48 08.01.2009 21:50

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

ps. hyvä, muttei mikään homicide.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#49 01.03.2009 16:16

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Tuli katseltua eilen loppuun koko homma. Tammikuussa aloitin. Paras sarja koskaan, saa Sopranoksen tuntumaan kikkailulta (Turha niitä on sinänsä vertailla). Tekijöillä oli ihan älyttömästi sanottavaa, ja kuinka hienosti ne asiansa ilmaisikaan. Mahdotonta käsittää. Olen niin hämmentynyt. Sarjaan ei kirjoitettu ainuttakaan kuviota, joka ei olisi ollut mietitty loppuun asti. Tai siltä se tuntui. Kahdessa kuukaudessa mulla syntyi todella vahva suhde jokaiseen hahmoon, ja nyt kun se kaikki loppui tuntuu todella tyhjältä ja haikealta. Luulen että mulla menee tovi ennen kuin pystyn lukemaan kirjoja tai katsomaan elokuvia tämän jälkeen.

Tekijöillä on ollut aikaa hyvää tuuria kaiken suhteen. Näin vaativa sarja, ja silti saivat tehdä viisi kautta. Neloskaudella mukaan tuli joukko lapsinäyttelijöitä, ja ne oli kaikki totaalisen uskottavia. Miten semmonenkaan on mahdollista? Mun on vaikeaa ymmärtää, että miten kirjoittajat osaa kuljettaa pitkää ja moniulotteista tarinaa näin vahvasti ja näin pitkään. Pelkkää arvostusta koko tiimille. Taitaa olla parempi pitää televisio kiinni jatkossa, kaikki kumminkin on niin laimeaa tähän verrattuna.

Kolme viimeistä jaksoa oli sellaista ruuvinkiristämistä että kipeää teki. icon_cry  icon_cry  icon_cry


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#50 02.04.2009 21:43

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

[quote:673fd289f5="Neuvostoliitto"]Tuli katseltua eilen loppuun koko homma. Tammikuussa aloitin. Paras sarja koskaan, saa Sopranoksen tuntumaan kikkailulta (Turha niitä on sinänsä vertailla). Tekijöillä oli ihan älyttömästi sanottavaa, ja kuinka hienosti ne asiansa ilmaisikaan. Mahdotonta käsittää. Olen niin hämmentynyt. Sarjaan ei kirjoitettu ainuttakaan kuviota, joka ei olisi ollut mietitty loppuun asti. Tai siltä se tuntui. Kahdessa kuukaudessa mulla syntyi todella vahva suhde jokaiseen hahmoon, ja nyt kun se kaikki loppui tuntuu todella tyhjältä ja haikealta. Luulen että mulla menee tovi ennen kuin pystyn lukemaan kirjoja tai katsomaan elokuvia tämän jälkeen.

Tekijöillä on ollut aikaa hyvää tuuria kaiken suhteen. Näin vaativa sarja, ja silti saivat tehdä viisi kautta. Neloskaudella mukaan tuli joukko lapsinäyttelijöitä, ja ne oli kaikki totaalisen uskottavia. Miten semmonenkaan on mahdollista? Mun on vaikeaa ymmärtää, että miten kirjoittajat osaa kuljettaa pitkää ja moniulotteista tarinaa näin vahvasti ja näin pitkään. Pelkkää arvostusta koko tiimille. Taitaa olla parempi pitää televisio kiinni jatkossa, kaikki kumminkin on niin laimeaa tähän verrattuna.[/quote:673fd289f5]

peuk

Kausi neljä, jakso 11, parasta ikinä? Nyt kauden päätösjaksot ja viikonloppuna vitonen alulle.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#51 03.04.2009 00:49

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Todellakin. Diggaan ihan rutosti siitä kakkoskaudesta, jossa seurataan työväenluokan päinvittuamenemistä. Jossain jaksossa Frank Sobotka hermostui ja piti hienon puheen siitä, miten Liiton Miehet ovat kestäneet kaikenlaista aina Hoffasta alkaen.

Mutta joo, paras sarja ikinä. Kai toi on tullut suomessa telkkaristakin tai jotain, mutta esitysajat ovat olleet niin älyttömiä ja markkinointi niin surkeaa, että monta potentiaalista katsojaa on menetetty.

Seuraavaksi katsontalistalle menee samojen tekijöiden sotadraama Generation Kill.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#52 14.04.2009 11:29

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

noiseidea wrote:

[quote:f0f4c723ad="leposi"][quote:f0f4c723ad="HUIG"][quote:f0f4c723ad="leposi"]Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.[/quote:f0f4c723ad]

Ok, tänks. Oisko kellää lainata deeveedeitä vai pitääkö alkaa imuttelu?[/quote:f0f4c723ad]
Mulla on dvd:llä kolme ekaa kautta, eka on kaverilla lainassa. Multa saa siis, jos imuttelut ei onnistu.[/quote:f0f4c723ad]

Lainaa mulle kolmonen hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#53 16.04.2009 16:28

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Joe Caligula wrote:

[quote:533300b7d5="noiseidea"][quote:533300b7d5="leposi"][quote:533300b7d5="HUIG"][quote:533300b7d5="leposi"]Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.[/quote:533300b7d5]

Ok, tänks. Oisko kellää lainata deeveedeitä vai pitääkö alkaa imuttelu?[/quote:533300b7d5]
Mulla on dvd:llä kolme ekaa kautta, eka on kaverilla lainassa. Multa saa siis, jos imuttelut ei onnistu.[/quote:533300b7d5]

Lainaa mulle kolmonen hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote:533300b7d5]
Miksei, hei.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#54 17.04.2009 13:22

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

noiseidea wrote:

[quote:d805fda89e="Joe Caligula"][quote:d805fda89e="noiseidea"][quote:d805fda89e="leposi"][quote:d805fda89e="HUIG"][quote:d805fda89e="leposi"]Taidan etsiä käsiinä näitä jostain. Pannan katsoen. Montas kautta siis on tehty? Onko sarja jo kokonaan ohi vai tuleeko vielä lisää?

Viis kautta on tehty ja siihen loppus. Vika kausi tulee loppukesästä DVD:llä, muut on jo.[/quote:d805fda89e]

Ok, tänks. Oisko kellää lainata deeveedeitä vai pitääkö alkaa imuttelu?[/quote:d805fda89e]
Mulla on dvd:llä kolme ekaa kautta, eka on kaverilla lainassa. Multa saa siis, jos imuttelut ei onnistu.[/quote:d805fda89e]

Lainaa mulle kolmonen hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote:d805fda89e]
Miksei, hei.[/quote:d805fda89e]
Tattis, hei. Saat bissen palkkioksi, Kalliossa  icon_wink


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#55 21.04.2009 23:32

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Sain Langalla takaisin niin aloitettiin heti.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#56 27.04.2009 00:24

Pistooli-pepe
Member
Registered: 24.05.2006
Posts: 900

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Kattokaas kaikki myös David Simonin The Corner, ennen Wireä tehty minisarja Baltimoren narkeista, eli samoilla kujilla liikutaan, mutta tässä poliisit ja diilerit ovat vain statisteja. Hieno katselukokemus tämäkin. Ja bonuksena voi nähdä useammankin Wiren sinivuokon vapisevana narkkarina icon_smile

Simonin tuleva sarja Tremekin vaikuttaa kiinnostavalta. Kertoo tulvien jälkeisen New Orleansin blues-tyypeistä!  icon_cool

Offline

#57 04.05.2009 19:01

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Naine lainas joltain opiskelukaverilta ykköskauden ja kohta se on katottu. Itse kyllä oon nukkunut pari jaksoa läpi heh. Aluksi tuntui vähän turhan ryppyotsaiselta menolta, ja välillä hahmojen yltiötosikkomaisuus repsäyttää kyllä vieläkin, mutta muutoin mainio sarja. Parasta instituutio- ja järjestelmähierarkiakritiikin jälkeen sarjassa on ehkä se, ettei kenestäkään hahmosta tunnu pääsevän kunnolla perille ja jokainen on tavallaan sekä kusipää että mahtava tyyppi! Tai no, osa on vaan mulkvisteja.


Mangojauhe goddamn.

Offline

#58 06.05.2009 00:12

Pistooli-pepe
Member
Registered: 24.05.2006
Posts: 900

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

tiptoo wrote:

Naine lainas joltain opiskelukaverilta ykköskauden ja kohta se on katottu. Itse kyllä oon nukkunut pari jaksoa läpi heh. Aluksi tuntui vähän turhan ryppyotsaiselta menolta, ja välillä hahmojen yltiötosikkomaisuus repsäyttää kyllä vieläkin, mutta muutoin mainio sarja. Parasta instituutio- ja järjestelmähierarkiakritiikin jälkeen sarjassa on ehkä se, ettei kenestäkään hahmosta tunnu pääsevän kunnolla perille ja jokainen on tavallaan sekä kusipää että mahtava tyyppi! Tai no, osa on vaan mulkvisteja.

Sanoisin vielä että paranee rutosti seuraavalla kaudella ja siitä etiäpäin... eli kannattaa pysyy kelkassa!

Offline

#59 07.05.2009 09:23

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

[quote:fdda582e11="Pistooli-pepe"]Kattokaas kaikki myös David Simonin The Corner, ennen Wireä tehty minisarja Baltimoren narkeista, eli samoilla kujilla liikutaan, mutta tässä poliisit ja diilerit ovat vain statisteja. Hieno katselukokemus tämäkin. Ja bonuksena voi nähdä useammankin Wiren sinivuokon vapisevana narkkarina icon_smile

Simonin tuleva sarja Tremekin vaikuttaa kiinnostavalta. Kertoo tulvien jälkeisen New Orleansin blues-tyypeistä!  icon_cool[/quote:fdda582e11]
Oon miettinyt ton imuttamista, mutta kun kirja oli niin kurja kokemus niin en ole jaksanut aktivoitua. Eikä frendikään muistaakseni mitenkään ylistänyt.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#60 17.05.2009 11:14

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: the wire (ei se orkesteri, eikä se lehti)

Kakkoskaudella on näköjään heitetty otsan turha rypistely houkesista peuk Liiton miehet on mahtavia hahmoja, Kreikkalainen & co. puolestaan tylsiksiä. Sama juttu harmittaa ko huigia tuolla yllä kyl kans ja valkoiset gangstat   roll
Parempi ko eka kausi, yhtään jaksoa en oo nukkunu. Perjantai-iltana saatiin Ristolta lainaan ja kohta lähtee ysijakso brön.


Mangojauhe goddamn.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB