You are not logged in.
[quote:646a258eca="psychocandy"]onks kaikki jo kuullut tän:
http://www.wfmu.org/playlists/shows/16445[/quote:646a258eca]
Olipahan taas vaihteeksi ihan mielenkiintoiselta kuulostavaa leijumista.
Onko muuten kukaan kuullu Circlen kakkoslevyä Zopalkia? Onko hankkimisen arvoinen?
zopalki on parhautta, semmonen kraut-leijuntameininki. vinyylillä vielä yksi lisäpiisi jos tykkää että loppuu muuten kesken... sellanen 10-minuuttinen tais olla.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
joo, zopalki on hieno - löytyi jopa padasjoen kirjastosta joten oli ensimmäinen kosketus circleen, jostain olin lukenut että tämä mystinen bändi porista saa yleisönsä aina ihan transsiin........
ne vokaalit oli hämmentävät nuorelle pojalle. siinä kun yritti diggailla cmx:stä samoihin aikoihin niin yht'äkkiä jäi bmx hyllyyn ja circlelle lisää volaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uusimmat julkaisut:
[quote:88e856de5d]-CIRCLE: Sunrise CD 2LP Headspin/Clearspot LP309 2006
-CIRCLE: Earthworm CDEP No Quarter NOQ012 2006
-CIRCLE: Arkades (WFMU-radio live) LP Fourth Dimension 2006 [/quote:88e856de5d]
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vois yrittää hommaa ainakin Arkadesin. Voisivat julkaista Forestin vinyylinä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
olen sellaisen addiktion vallassa, että joudun ostamaan kaikki circle-julkaisut sisällöstä riippumatta.
minulta puuttuu vielä kollekt, zopalki ja fraten jos joku haluaa myydä...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tapailin hetken erästä porilaista tyttöä edellisen vuosikymmenen puolivälissä ja kun tietenkin selvittelin hänen musiikkimakuaan, niin hän antoi minulle c-kasetin käteen, että kuuntelepas tämä. Kyseessä oli Circlen Meronia ja olin kuin halo(se)lla päähän löyty. En voinut silloin kuvitellakaan että Suomessa tehdään noin hypnoottista musiikkia. Epätasaisuudestaan tai pienestä kankeudestaan huolimatta Meronialla on valtavasti hienoja hetkiä (ja hyviä muistoja). Muita Circlen levyjä en ole kuullut kuin pari (Fraten?) ja nekin ehkä joskus 1998-99, joten pitäisi varmaan ottaa tämä bändi taas uudelleen käsittelyyn. Kirjastoon siis...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Meronia onkin ylivoimaisesti paras Circle-levy. En väitä kaikkia kuulleeni, mutta ounastelulla on kai silti vankka perusta. Ekoja demoja... tekisi mieli kuulla joskus, nehän kun ovat aika legendaarisessa maineessa myös.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Minusta Meronia on Circlen huonoin levy. Oikeasti.
Mahtavahan sekin on, mutta kun ne muut ovat vielä parempia.
Ensi keskiviikkona on kivaa Kuudennella linjalla.
Minusta Meronia on Circlen huonoin levy.
aika erikoinen mielipide... mun mielestä se taitaa olla edelleen paras, mutta kyllä ne on niin monta levyä julkaisseet että turhan moni jäänyt aika vähälle kuuntelulle, varsinkin nää viimeaikojen vinyylit vaikka kaikki on tullutkin hankittua. arcadesissa on muuten aika hyvät linernotesit... "meidän rhodes on isompi".
saa nähdä jaksanko kuudennelle linjalle... se hyvä puoli että kotimatka olis vissiin hiukka lyhempi mitä ydinaukiolla...
Kuudennelle linjalle joooo. Oon nähny kirkkelin viimeks AMT:n lämppärinä 2003.. Circle -tuntemukseni on kyllä aika rajoittunutta. Laitetaan top niistä mitä oon kuullu:
1. Forest
2. Sunrise
3. Raunio
4. Pori
5. Mountain
6. Surface
7. Andexelt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Porin olen joskus kuullut. Ei oikein iskenyt. Keikalla olisi kiva nähdä, mutta eihän nämä(kään) tänne pohjoiseen jaksa (enkä minä etelään).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:c146e4eead="ydinaukio"]Minusta Meronia on Circlen huonoin levy.[/quote:c146e4eead]
aika erikoinen mielipide... mun mielestä se taitaa olla edelleen paras, mutta kyllä ne on niin monta levyä julkaisseet että turhan moni jäänyt aika vähälle kuuntelulle, varsinkin nää viimeaikojen vinyylit vaikka kaikki on tullutkin hankittua. arcadesissa on muuten aika hyvät linernotesit... "meidän rhodes on isompi".
saa nähdä jaksanko kuudennelle linjalle... se hyvä puoli että kotimatka olis vissiin hiukka lyhempi mitä ydinaukiolla...
Meronia ei yksinkertaisesti kosketa minua millään lailla. Silloin kun se ilmestyi olin kahdeksan vuotta vanha. Circle oli jotenkin ihan eri bändi silloin. Mutta kuten sanoin, hiton kova levy on kyseessä.
Arkades on muuten aivan käsittämättömän kovaa kamaa. Luultavasti suosikkini noista livevinyyleistä, eli jopa parempi kuin mahtava Empire!
Ja eipä tuo kotimatka muuten paljoa nappaa, sivarit kun matkustaa junalla ilmaiseksi.
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!
Kuudes linja näyttääkin sitten olevan K-VITUN-20!
Ja minä täytän 20 vasta parin kuukauden päästä. Kysytäänkö siellä papereita?
[quote:11ec83996d="ydinaukio"]VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!
Ja minä täytän 20 vasta parin kuukauden päästä. Kysytäänkö siellä papereita?[/quote:11ec83996d]
Ei multa ole ainakaan kysytty.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kysytäänkö siellä papereita?
Heheh eikai noita yleensä kysellä? Ei oo kokemuxii. Tyly meininki tulla jykylästä ja huomata ovella ettei pääse sisään.
Olikos toi General mistään kotoisin? Varmasti on hyvä joo, mutta mites sijoittuu Circle -asteikolla? Tilasin Arkadesin ja meinasin ottaa samaan pakettiin Generalin mutta en sitten raaskinut.
[quote:f96c46174e="ydinaukio"]VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!
Ja minä täytän 20 vasta parin kuukauden päästä. Kysytäänkö siellä papereita?[/quote:f96c46174e]
Tästä valikoimasta ylle roipetta, niin ovimies paperienkysymisen sijaan tiedustelee korkeintaan Lontoon kuulumisia:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
hmm, en ole vielä tarpeeksi molempia kuullut, mutta sanoisin että aika samaa tyyliä/tasoa arkadeksen kanssa, ehkä jopa parempi
rätön kunnon kiroamisvoksuille
[quote:954fd15f80="ydinaukio"]Kysytäänkö siellä papereita?[/quote:954fd15f80]
Heheh eikai noita yleensä kysellä? Ei oo kokemuxii. Tyly meininki tulla jykylästä ja huomata ovella ettei pääse sisään.
Näin se on. Onneksi ei tuossa rahallisessa mielessä häviä mitään.
Pakko päästä!
64 eurolla lähti Meronia. "Halpa".
Sanokaas joku kannattaako Prospekt hommata?
"A repo man's always intense"
Kyl, Prospekt o paras
varsinki vinyyliversio josson Työläisten laulu mukana, ja taitaapa olla nauhoitettu keikalla jolla olin itse mukana
juu, prospekt on ihan huippu, erityisesti vinyyliversio.
taidanpa lähteä tänään keikalle, ainakin nyt tuntuu siltä. ja jos sinne mahtuu sisälle, huhut kertovat että voi tulla ruuhkaa jos ei ole tarpeeksi ajoissa liikenteessä...
Jooh, tapan noi RoughTraden tyypit, jollei niillä olekaan sitä Prospektia vinyylinä. Oon pommittanu niitä pari päivää maileilla, mutta ei oo vastannut. Sitten päätin vaan tilata tuon Prospektin sieltä, kun ei vastauksia kuulunut. Otin Slintin Spiderlandin kyytipojaksi kun oli suht halpa. Vittu, jos tulee pelkkä Slint. Sen ois saanu Suomestakin ja ilman niitä isoja postikuluja. Näytti tuo Prospekt olevan ainakin kaikkialta muualta SOLD OUT.
"A repo man's always intense"
[quote:014c288e9a="psychocandy"]
ja jos sinne mahtuu sisälle, huhut kertovat että voi tulla ruuhkaa jos ei ole tarpeeksi ajoissa liikenteessä...[/quote:014c288e9a]
ei kai... Eihän ne nyt sitten ota sinne "melkein 20-vuotiaita" sisään. Voi perse.
Jos joku Kuudennen linjan portsari lukee tätä, niin: ÄLKÄÄ KYSYKÖ PAPEREITA!
Semifinal tänään klo 23.30