1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow08

#61 06.05.2008 18:29

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Flow08

[quote:c7a0813323="kmodig"]mut ei toi nyt mikään siitä mistä rima on matalin -lineup oo MILLÄÄN MUOTOA.
[/quote:c7a0813323]

peuk

Samaa. Ihme marisijoita. Ei siellä minunkaan kaikkia lempiartisteja ole, mutta...


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#62 06.05.2008 18:42

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

[quote:eb0eb52fa0="ex-kolja"][quote:eb0eb52fa0="kmodig"]mut ei toi nyt mikään siitä mistä rima on matalin -lineup oo MILLÄÄN MUOTOA.
[/quote:eb0eb52fa0]

peuk

Samaa. Ihme marisijoita. Ei siellä minunkaan kaikkia lempiartisteja ole, mutta...[/quote:eb0eb52fa0]

+ Helsingin klubeilla ravaa aika helvetin hyviä nimiä dj-keikoilla ihan suht kivasti, joten Flow'n ei tarvi yksin edustaa sitä puolta. Mulle se on festari, jossa voi ihme kyllä kuulla musaa mistä itse pitää ja silti hengata ei-musanörtti -kavereidensa kanssa nurtsilla. Vähän niinku provinssi ku oli 17.


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#63 06.05.2008 20:31

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: Flow08

turston wrote:

Eipä kyllä ole mitään kiinnostavaa.

Sonic Youth puuttuu  mad

Enpä tiiä, eipä tuo hirveää kiimaa saanut aikaiseksi, mutta eiköhän tule mentyä jos on ylimääräistä rahaa noihin aikoihin...

Offline

#64 07.05.2008 09:52

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow08

kmodig wrote:

b) siellä on suht hyvät järjestelyt

Se olisi kyllä viime vuoteen verrattuna ihme, mutta siitä on ainakin varaa parantaa.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#65 07.05.2008 09:57

joosek
Member
From: Hki
Registered: 26.09.2007
Posts: 125

Re: Flow08

Moronica wrote:

[quote:0929c13fc5="kmodig"]b) siellä on suht hyvät järjestelyt[/quote:0929c13fc5]
Se olisi kyllä viime vuoteen verrattuna ihme, mutta siitä on ainakin varaa parantaa.

Isommalle alueelle mahtuu enemmän lainehtivia vessoja ff

Offline

#66 07.05.2008 14:35

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

Moronica wrote:

[quote:28357c1495="kmodig"]b) siellä on suht hyvät järjestelyt[/quote:28357c1495]
Se olisi kyllä viime vuoteen verrattuna ihme, mutta siitä on ainakin varaa parantaa.

käy Koria-Rollissa  icon_wink


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#67 07.05.2008 14:46

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow08

YLÖS!

[quote:8c88daa31c="noiseidea"]Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:

"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!

Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.

Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.

Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"[/quote:8c88daa31c]


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#68 07.05.2008 14:51

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

kmodig wrote:

käy Koria-Rollissa  icon_wink

heh, töiden puolesta tullut nähtyä kaikenmoista.

suosittelen:

lista 1 - vittumaiset (osittain myös vaaralliset)

1) v-rock (salo) lempinimi "vitturock". salon lahja rokkenrollille. täällä rasmuksen lauria heitettiin sillä puukolla.
2) kokkola-rock (kokkola) olikohan se tän niminen? kokkolassa kuitenkin.
3) rotuaari-picnic (oulu). naurettava vaihtoaika (15min?? haloo) bändien välillä, ei tilaa kasata kamoja etukäteen, ei tilaa kasata mitään oikein muutenkaan. ahdasta, ahdistaa... argh. tää kyllä vissiin enempi esiintyjille ankee.
4) nummirock (nurmijärvi) vissiin ainut festari missä olen oikeasti pelännyt... nynnybändien pullotus vissiin yleistä hupia. mun miksaamaa bändiä tyydyttiin heittelemään kananmunilla.

lista 2 - oudot ja sympaattiset

1) jöris-rock (suonenjoki?) tosi symppis. silloin kun kävin oli festaripaidat painettu silkkipainolla omin kätösin. voi. mokomaa paiskattiin täällä sit tuopilla joten vaaramomenttia myös ilmassa.
2) utarock (utajärvi) samaa henkeä. urheilutalon pihalla rekkalavalta tuutataan. bäkkärillä pullaa ja kahvia. jopa suihkut löytyy (no kun urheilutalossa ollaan)


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#69 07.05.2008 15:13

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Flow08

silvawhale wrote:

4) nummirock (nurmijärvi)

Nummirock Nummijärvellä, Nurmirock Nurmijärvellä. Tarkotit varmaan Nummijärveä koska toi jälkimmäinen on tosi pystyynkuollu festari. Tai oli joskus 1990 kun olen siellä viimeksi käynyt.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#70 07.05.2008 15:14

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

[quote:30ed875aac="Moronica"]YLÖS!

[quote:30ed875aac="noiseidea"]Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:

"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!

Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.

Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.

Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"[/quote:30ed875aac][/quote:30ed875aac]

itku  itku  itku  itku  itku  itku  itku


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#71 07.05.2008 15:16

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

janne m. wrote:

[quote:ab2db6d434="silvawhale"]4) nummirock (nurmijärvi)[/quote:ab2db6d434]

Nummirock Nummijärvellä, Nurmirock Nurmijärvellä. Tarkotit varmaan Nummijärveä koska toi jälkimmäinen on tosi pystyynkuollu festari. Tai oli joskus 1990 kun olen siellä viimeksi käynyt.

joops. typo. nummijärvihän tuo. tai kauhajoki laajemmin.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#72 07.05.2008 18:21

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Flow08

[quote:9ae1753aed="silvawhale"]
3) rotuaari-picnic (oulu). naurettava vaihtoaika (15min?? haloo) bändien välillä, ei tilaa kasata kamoja etukäteen, ei tilaa kasata mitään oikein muutenkaan. ahdasta, ahdistaa... argh. tää kyllä vissiin enempi esiintyjille ankee.[/quote:9ae1753aed]

Esiintyjät on ainakin olleet ankeat aina kun olen sattunut vilkaisemaan ketä siellä soittaa  grin

Sellaista tuli tässä vielä mieleen, että voipi olla ettei suurin osa foorumisteista välttämättä kuulu ihan Flown kohderyhmään. Itse ainakin olisin toivonut sinne enemmän (tuntemiani) indiebändejä, mutta toisaalta enpä kyllä suurimmasta osasta kiinnityksistä kauheasti osaa sanoa. Enpä edes tiennyt kuka Robert Hood on. Mutta ehkä tuonne vois olla ihan hyväkin lähteä niin sais ehkä metsäfolkin hetkeksi pois väärästä kurkusta  grin


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#73 08.05.2008 11:54

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow08

without nu-rave i'm nothing icon_cry


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#74 08.05.2008 11:55

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow08

tai no joo onhan crystal castles siä  icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#75 08.05.2008 12:13

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

HUIG wrote:

without nu-rave i'm nothing icon_cry

klaxons 2008. missä pelaa? rainbow


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#76 08.05.2008 12:14

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

luin ton ylösnostetun tilityksen uusiksi ja alkoi kyllä huolella ihmetyttämään. mä en käsitä mitä satiinisoundeja, luxus-sohvia kalja-alueella ja just omia lempparibändejä jengi festareilta oikein odottaa? En ole paljoa matkaillut, joten voisko joku nyt kertoa mulle, missä tälläisiä festareita on?
En ole IKINÄ edes LUKENUT festareista, jotka vaikuttais siltä, että kaikki on just mulle räätälöityä ja ihanaa. Jos kuuntelee paljon ja "vakavasti" musaa, niin todennäköisyydet sille että on innoissaan edes puolista jonkun festarin bändeistä on mun mielestä suht heikot. Ja itselle tosiaan festareilla aika suuri ilo on kavereiden kanssa yhdessä oleminen, nurtsilla tms. loikoilu ja mahdollisesti dokaaminen ja tietty keikkojen näkeminen. Ja jälkimmäiseen tosiaan riittää että näkee ja kuulee, emmä käsitä mikä taikasormi saa jonkun ulkoilmabändin kuulostaa kuin levyltä tulis. Flow'ssa mua ei vaivannut kuin ESG:n peruutus ja se ettei sitä hyvitetty mitenkään, vaikka en varmasti ollut ainoa, jolle ESG oli ainoa syy mennä festareille. No, Neil Younghan silloin hyvitettiin Pauli Hanhiniemellä vai miten se oli...


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#77 08.05.2008 12:21

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

kmodig wrote:

luin ton ylösnostetun tilityksen uusiksi ja alkoi kyllä huolella ihmetyttämään.

hmm, jos tosta noisiksen jutusta puhut niin se tais olla sarkasmia jo päivää ennen koko festareita... icon_lol

kyllhän sieltä soraääniä sit kuului myöhemmin itse alueeltakin..  icon_rolleyes

ja olihan ne vessajonot kyl varsin giganttiset..


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#78 08.05.2008 12:22

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

kmodig wrote:

No, Neil Younghan silloin hyvitettiin Pauli Hanhiniemellä vai miten se oli...

eiku kolmannella naisella! rokrok ja sehän on upgreidaus!! rokrok


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#79 08.05.2008 12:26

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

noihin peruutuksiinhan festarit reagoi aika yksilöllisesti. provinssi on aina joko hoitanut jonkun "vastaavan" esiintyjän (in flames minkä tahansa tilalle, djbb editorsin tilalle, 3nainen niilon tilalle..) tai sit rahat takaisin (amy whitehouse viime kesänä, pelkän su-lipun sai lunastaa takaisin)

en muista ihan tarkkoja yksityiskohtia mut joku vuosi takaperin sit ankkarock tarjos "semmosta sattuu"-selitystä kun rasmuksen keikka siirty lentosekoilujen takia (taisivat jäädä färsaarille mottiin vuorokaudeksi jonku myrskyn takia) myöhemmälle päivälle.

juridisestihan festareilla on oikeus "ohjelmanmuutoksiin". kaippa se on sit enempi imagokysymys. provinssi otti käsittääkseni aika pahasti miinusta tosta amystä.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#80 08.05.2008 12:27

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Flow08

silvawhale wrote:

provinssi otti käsittääkseni aika pahasti miinusta tosta amystä.

Mitäs buukkasivat Englannin Matti Nykäsen...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#81 08.05.2008 12:32

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

[quote:5593883b22="silvawhale"]provinssi otti käsittääkseni aika pahasti miinusta tosta amystä.[/quote:5593883b22]

Mitäs buukkasivat Englannin Matti Nykäsen...

hitto ku löytyis tähän skanni siitä "liput 10e jos matti paikalla, muuten 3e"-mainoksesta...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#82 08.05.2008 12:33

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

silvawhale wrote:

[quote:e66996a11e="kmodig"]luin ton ylösnostetun tilityksen uusiksi ja alkoi kyllä huolella ihmetyttämään. [/quote:e66996a11e]
hmm, jos tosta noisiksen jutusta puhut niin se tais olla sarkasmia jo päivää ennen koko festareita... icon_lol

sarkasmi on mulle ihan tuntematon laji.
tsekkaan wikipediasta.
nerd


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#83 08.05.2008 14:34

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow08

En allekirjoittaisi noisiksen sarkasmia aivan täysin (ainakaan kaikkien) lavojen ja soundien osalta, mutta suurin osa piti paikkansa siksi, että festivaalilla oli viime vuonna liian vähän henkilökuntaa. Alimiehitys korjautui hieman lauantain puolella.

Ai niin ja sit ne muotipellet haittas mun kulttuurielämystä, eiq


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#84 08.05.2008 15:29

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Flow08

[quote:24098d1c29="Moronica"]
Ai niin ja sit ne muotipellet haittas mun kulttuurielämystä, eiq[/quote:24098d1c29]

main.jpg


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#85 08.05.2008 15:32

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow08

i'm blind


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#86 08.05.2008 18:31

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Flow08

[quote:cdea4cd0b4="Moronica"]En allekirjoittaisi noisiksen sarkasmia aivan täysin (ainakaan kaikkien) lavojen ja soundien osalta, mutta suurin osa piti paikkansa siksi, että festivaalilla oli viime vuonna liian vähän henkilökuntaa. Alimiehitys korjautui hieman lauantain puolella.
[/quote:cdea4cd0b4]
Perjantain sisäänjonotus oli oikeastaan ainoa mikä jäi mieleen hieman vituttavana asiana.


Sent from my iPhone 16

Offline

#87 08.05.2008 21:04

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Flow08

Joo, mitään nillitystä en viime vuoden Flow'n järjetelyistä keksi.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#88 08.05.2008 21:17

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Flow08

[quote:3f67aef634="Tomsk"][quote:3f67aef634="Moronica"]En allekirjoittaisi noisiksen sarkasmia aivan täysin (ainakaan kaikkien) lavojen ja soundien osalta, mutta suurin osa piti paikkansa siksi, että festivaalilla oli viime vuonna liian vähän henkilökuntaa. Alimiehitys korjautui hieman lauantain puolella.
[/quote:3f67aef634]
Perjantain sisäänjonotus oli oikeastaan ainoa mikä jäi mieleen hieman vituttavana asiana.[/quote:3f67aef634]
Ja tääkään ei koskenu koko iltaa. Satuin muistaakseni paikalle hieman ennen muuta ss-rykmenttiä enkä joutunu jonottaan montaakaan hetkeä.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#89 08.05.2008 22:49

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow08

forssto wrote:

Joo, mitään nillitystä en viime vuoden Flow'n järjetelyistä keksi.

Smama. Kaljan kallius esti kusemistarpeet.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#90 09.05.2008 09:15

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Flow08

kmodig wrote:

En ole IKINÄ edes LUKENUT festareista, jotka vaikuttais siltä, että kaikki on just mulle räätälöityä ja ihanaa. Jos kuuntelee paljon ja "vakavasti" musaa, niin todennäköisyydet sille että on innoissaan edes puolista jonkun festarin bändeistä on mun mielestä suht heikot. Ja itselle tosiaan festareilla aika suuri ilo on kavereiden kanssa yhdessä oleminen, nurtsilla tms. loikoilu ja mahdollisesti dokaaminen ja tietty keikkojen näkeminen. Ja jälkimmäiseen tosiaan riittää että näkee ja kuulee, emmä käsitä mikä taikasormi saa jonkun ulkoilmabändin kuulostaa kuin levyltä tulis. Flow'ssa mua ei vaivannut kuin ESG:n peruutus ja se ettei sitä hyvitetty mitenkään, vaikka en varmasti ollut ainoa, jolle ESG oli ainoa syy mennä festareille. No, Neil Younghan silloin hyvitettiin Pauli Hanhiniemellä vai miten se oli...

ESG:n perutus taitaa olla myös minulla ainoa asia, joka jäi viime vuodesta vituttamaan. Ei onneksi kuitenkaan ollut ainoa syy festareille lähtöön ja eipä järjestäjiä voi siitä syyttää, jos bändi ei saa huumeitaan Suomeen. Olutjonot tosin olivat välistä pitkät, mutta ainahan ne festareilla on. Miesten vessaan ei pahemmin tarvinut jonotella ja olihan siellä hauskaa.

Rock Werchter taitaa olla tänä vuonna sellainen festari, jossa noin puolet bändeistä on sellaisia, mitä oikeasti haluan nähdä. Roskildessakin on joskus ollut hemmetisti hyviä, mutta kun siellä on niin paljon esiintyjiä niin enpä voisi sanoa, että puolet kiinnostaa. Nykyään kun nuo festariliput on vaan sen verran kalliita niin tulee aina mietittyä, että onko siellä mitään minkä todella kovasti haluan nähdä. Minulle esim. Neil Young yksistään on jo riittävä syy lähteä tuonne Belgiaan ja kaikki muu on vaan bonusta. Pitää nyt vaan toivoa ettei sitä korvata millään Belgian Kolmannella naisella.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

  1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow08

Board footer

Powered by FluxBB