You are not logged in.
voidaa saada jopa 4v4 jos kaikki tulee, hyvä hyvä!
Oli hyvät höndet Pääseeks kaikki kans tiistaina? Noisis ja Turska kans messiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ulviksen fyysinen preesens kyllä yllätti. Itellä vielä peli vähän pakotettua ja liikaa tulee haettua läpisyöttöjä mahottomista paikoista mut kyl se jotenki meni. Helvetin hyvät höntsät.
Joo hyvä meno alusta loppuun ja kaikki tais suunnilleen ehjinäkin selvitä.
Tiistaina mulle sopii klo 17 eteenpäin. Noi kentät täyttyy siinä illan mittaan kyl et ei viitti hirveen myöhäseks jättää.
Älä päästä painiks sitä
Kalasatamassa oli kenttä paikallaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulle ei käy tällä viikolla ollenkaan
en ole kolmekybänen emoboy
Saataisko me tiistaille 3vs3?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pärjättäiskö me huomenna pelkällä shanksin pallolla jos fillaroin suoraan töistä tuolt kauempaa mestoille?
Agendalla siis Meilahti klo 17.
Älä päästä painiks sitä
Mul ei sit oo boltsii mukana et käykää hakemassa sielt sporttihallin puolelta lainapallo kun tuutte. Ne on ihan ok kuntosia kunhan vaan ilmaa piisaa.
Älä päästä painiks sitä
shanks wrote:Mul on ehkä vähän lämpöö päällä eikä olo ihan 100% joten voisin kyl jättää heittelytkin välistä tänään.
Kyl mä ehkä sittenki tuun. Ei tää olo ny niin paha ole ja heitto pakko saada kulkemaan
Nii just. Jua pari bissee jos ottaa vaikeesti.
Montas meitä nyt ois tulossa? Mä oon viikonlopun jäljiltä sen verran jumissa jaloista, et joku 2vs2 vois olla aika vaisua menoa.
Neljä näyttäs olevan
Älä päästä painiks sitä
Kyl mullekin sopii aikaiset pelit et ehtii Beddzuttilaan rillaamaan jne. Klo 12 on ihan ok.
Älä päästä painiks sitä
Jos on kahdeksan paikalla niin miksei pitäisi yhtä vaihtomiestä ja pelaa 3v3?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No joo, ehkä siinä 3vs3ssa on paras flow. Nää pelit on osottanu ihan tehokkaasti sen mistä NBA:ssa puhutaan court spacingin kohalla: ei sinne korille jää tilaa yhtään ku 8 miestä pelaa siinä neljän metrin säteellä korista. Mut sehän vaan tarkottaa et heittokädelle ois entistä isompaa tilausta. Kyl meistä suunnilleen kaikki tuntuu neljänneksen heitoista upottavan vaparietäisyydeltä jos aikaa on.
Eikä mikään estä vetämästä 3vs3ee vaik ois kakskin vaihtomiestä. Tai sit joku koko kentän 4vs4 mut siinä saa jo oikeesti olla vaihtomiehii tonkin päälle. Mä en yhtään jaksa juosta 5 metrii pidempii matkoja. Tennistausta, näjetsen.
Älä päästä painiks sitä
Tossa 3v3 vaihtoukoilla just se flow vois olla aika kova kun vois vaihtaa lennosta, välillä vetää happea ja kentällä olisi tilaa vetää. Myös tilaisuus trash talkiin vaihtopenkillä
Mulle ei käy lauantai eikä ensi viikko, kun on duunisäbää ja duunifutista sen verran paljon, mutta ehkä sen jälkeen voisin koittaa päästä mukaan korismeininkeihinkin.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Lauantai on todnäk vika peli muutamaan hetkeen ku yli puolet korisringistä lähtee primaveeraan. Tai kylhän me shanksin, Okon ja turskan kans viskotaan sielläkin mut
Älä päästä painiks sitä
Toistaiseksi pieni sadevaraus tohon lauantaille. Mut toisaalt tässähän on viel monta päivää eli ehtii muuttua vaikka kuinka.
Lauantaille näyttäis olevan aika -palkkii tarjolla saderintamalla. Onks sunnuntai jengille miten mahollinen plan b -päivä jos siirto tulee ajankohtaseks sit lähempänä viikonloppuu?
Älä päästä painiks sitä
Sunnuntait on meikälle aika ehdoton ei kun illalla on matsi+treenit
Pistetääs tähän välispämminä, että meikäläiselläkin koriskausi alkoi eilen Riistäjien riveissä urheilupuistossa. Onneksi oli sentäs yhet heittoharjoitukset koulun pihassa alla, mutta onhan tuo aika hakusessa vielä, kannattaa varmaan hakee syöttöjä lähinnä tää toukukuu vaan. Jos ootte tulossa joskus Turkuun niin mennään pelaileen, tai likewise myös.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Itellä uppos pari kolmosta viimeks ja taisin napata viis vai kuus levaria
Sateet taitaa siirtyä sunnuntaille joten huomen lauantaina klo 12 lets go. Tuokaa joku neekerimusiikkia, mä tuon minivahvarin.
Älä päästä painiks sitä
Sadetta tulee kyl tänään mut ei ihan vielä ennen iltapäivää joten pelit on klo 12 plänin mukaan ja ite meen ainakin tonne heitteleen tasalta.
Älä päästä painiks sitä