You are not logged in.
Lähen mökille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Öö jos kaipaatte lisäpelureita, niin olis nastaa tulla messiin! Spessuina huono hyppyheitto ja kohtuullinen levypallopeli. Ihmisenä en ole ihan mulkku! Toi torstai kävis kyllä.
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvät speksit!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Samat speksit ku kaikilla muilla paitsi shanksilla
Tuu megeen vaan. En tiiä tunneks ketään meistä ulkonäöltä mut heitä mulle vaik privaa jos kaipaat puhelinnumeroo.
Eli to klo 17 @ Meilahti
Älä päästä painiks sitä
Rivailin.
Vuoden nuori muotoilija.
Jees, eli huomen klo 17 meikussa. Se Retu tulee ehkä kans, riippuen vähän siitä miten sen hesacupin tuomarointivuoro menee mut täshän on vähintään 2vs2 syntymässä jo joten minimitavoitteeseen päästään.
Mun saattaa tehä vähän tiukkaa ottaa palloo messiin, shanksilta kai lohkee?
Älä päästä painiks sitä
Mulla on kans pallo - tavallinen katukoris, ei mikään spalding mutta otan messiin!
Vuoden nuori muotoilija.
Tuunkin himan kautta joten yks pallo lisää lähtee mukaan.
Älä päästä painiks sitä
Tuun myöhässä, mut ennen kuutta
en ole kolmekybänen emoboy
Tosi hyvät pelit. Tiukkaa pulustusta, skarppei heittoja niin kauan ku väsy pysy loitolla eikä kukaan tainnu rikkoo itteensä. Folkkärin pelitausta näkyy mut kylhän siinä mukana pysy.
Älä päästä painiks sitä
Jep! Kivat pelit. Kovaa pulustusta kaikilta: korilleajot oli tosi tiukassa. Kivoja korinalusvääntöjä niin ikään. Heittotekniikka kyllä hajoaa vielä heti kun joku tulee vähän torjumaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Mä en pääse tänään enkä viikonloppuna. Ens viikon alussa vois sitten toki jo.
Vuoden nuori muotoilija.
En pääse sunnuntaina
Älä päästä painiks sitä
Mä oon maakunnissa ja länsinaapurin puolella pari viikkoa mutta sitten taas maisemissa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
mitä myöhempi startti, sitä todennäkösemmin pääsen huomen messiin
Älä päästä painiks sitä
Kaikki käy huomenna neljän jälkeen.
Vuoden nuori muotoilija.
jees, mä koitan päästä seittemäks kaupunkiin ni toi onnistuis
Älä päästä painiks sitä
19.30 on jees! Voin kuskailla palloa.
Vuoden nuori muotoilija.
No kai meikä sit kans
Voisin yrittää myös.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olen varmaan tossa seiskan maissa jo paikalla heittelemässä.
Vuoden nuori muotoilija.
Väsyttää mut voisin tulla kattoo lähteekö
en ole kolmekybänen emoboy
Olipa kyl törkeen hyvät pelit. Parhaat mis oon toistaseks ollu messissä. Pallo liikku tosi hyvin varsinki siin alussa, ehkä ekat neljä 4vs4 matsia oli törkeen hyviä. Sit alko vähän väsymään ja miesvartiointi lipsu, mut silti tosi hyvät höntsät loppuun asti.
Pääsispä
Kyl sä viel ehdit.
Joo ite oli niin puhki pidennetyn viikonlopun jäljiltä et ei siinä oikeen muuta jaksanu ku puolustaa. Ghettiksen layupeille ei siltikään mahtanu mitään.
Älä päästä painiks sitä
Siistit pelit! Ghettosen jordaniaaninen ilmaherruus totisesti
Last edited by Folkhälsan (16.07.2013 09:12)
Vuoden nuori muotoilija.