You are not logged in.
Niin joo tosiaan tän viikon jatkopelit.. mulle sopii käytännössä ainoostaan to-ilta, la-päivä ennen viini-iltaa ja sit su-myöhäisilta. Noista lauantai on aika long shotti ees noilla spekseillä.
Eli... torstai klo 17 anyone?
Älä päästä painiks sitä
Nilkka on jostain syystä aika ok mut sormi vähe kipee joten en urheile kyl täl viikolla enää
en ole kolmekybänen emoboy
Mainiot pelit, nyt vaan jotenkin vielä 5v5 kehiin niin jopas. Pitäisi ehkä panostaa kunnon koristossuihin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei mulla nilkat ole (vielä) olleet ongelma, mutta jalkapöydän joku luu (talus?) kipeytyy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pejantaina Kalasatama vois kiinnostaa ku ois tosiaan keikkojaki sit siinä vieressä. Olettaen et sormi ei mee pahempaan suuntaan ni voisin tulla ku joka tapaukses tulee siitä mentyä ohi
Torstai näillä näkymin kaikkein varmin, miksei pre-oukkidouppipelit perjantainakin.
Vuoden nuori muotoilija.
Pe vois olla ok.
Mainiot pelit, nyt vaan jotenkin vielä 5v5 kehiin niin jopas. Pitäisi ehkä panostaa kunnon koristossuihin.
Täältäkin suositus koriskenkuloiden hankinnalle. Ihan tukisyistä mutta sikskin, että sehän tuo koripallon peluu jyrkkine liikkeineen syö aika nopeasti rikki peruslenkkarit. Ihan hyviä taantuma-/alennusmyyntejä nyt sitä paitsi käynnissä, maksoin just omista tossuistani kolmisenkybää.
Vuoden nuori muotoilija.
Njoo, kai näillä pelimäärillä dedikoidut popot sais itellekin perusteltua. Noi matalasti tuetut tenniskengät on vähän 'injury waiting to happen' kamaa.
Älä päästä painiks sitä
noiseidea wrote:Mainiot pelit, nyt vaan jotenkin vielä 5v5 kehiin niin jopas. Pitäisi ehkä panostaa kunnon koristossuihin.
Täältäkin suositus koriskenkuloiden hankinnalle. Ihan tukisyistä mutta sikskin, että sehän tuo koripallon peluu jyrkkine liikkeineen syö aika nopeasti rikki peruslenkkarit. Ihan hyviä taantuma-/alennusmyyntejä nyt sitä paitsi käynnissä, maksoin just omista tossuistani kolmisenkybää.
Pitää käydä katselemassa. Oon pelannut siis ihan juoksukengillä (jotka saakin mennä rikki kun en aio juosta), mutta niissä ehkä se pohjan profiili on sellainen että tiukat käännökset ja muut aiheuttaa vääränlaista painetta talukseen(?) ja se kipeytyy. Toisaalta alustakin on kovempi kuin mikään millä on tottunut pelaamaan.
Itäkeskuksen Top-Sportista tais olla. Itiksessä oli kyllä miltei joka sportissa tahi stadiumissa aika hyvännäköiset kenkäalet käynnissä.
Vuoden nuori muotoilija.
Mites? Saataisko huomiselle pelit?
Vuoden nuori muotoilija.
Viis-kuus vois toimia.
Mjoo, vähän on jalkapohjat tohjona kun eilen tuli ravattua edestakasin tenniskentällä mut mitäpä sitä pelejä väliin jättämään ku kalenterissa on tilaa. Mulle käy klo 17
Älä päästä painiks sitä
Oisko nää siis Meikku vai Gangstasatama?
Mää siis ehdottelin torstaita ja Meikkua tossa. Kello 17 ois jees. Perjantaikin käy ´satamassa kyllä. (Seiskalta tosin tsekattava Oukkidouppi ainaski )
Vuoden nuori muotoilija.
Joo Meikku / torstai / klo 17 idean perässä mäkin olin. shanksia saattaa kiinnostaa että huomenna ei ole vielä perjantai.
Älä päästä painiks sitä
En tuu Meilahteen, mut perjantaina vois kokeilla sitä Kalasatamaa Mitään UG:tä ei ole olemassa:n ja shanksin ja muiden halukkaiden kera. Pyyhkeet mukaan ni voi uida hiet pois merivedessä
eiku joo nii elin jo torstaissa tai jotain mut kyl toi huominenkin käy Meikussa.
Mäkin olin jo ihan torstaissa. Pitää tuota torstaita miettiä mutta miksei sekin kävisi.
Itelle ei varmaan toi torstai natsaa. Perjantai kyl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Otetaanko toi perjantai sitten, jos se tuntuu useammalle olevan huomista parempi? (Mullekin tuli sitä paitsi just huomisillaksi muuta.)
Tällainen kova ehdotus: Kalasatamassa klo 17:00 perjantaina. Ehtii ennen douppia pelailla ja miksei sitten sen jälkeenkin.
Vuoden nuori muotoilija.
Jees, pe klo 17 ehdottomasti parempi. Jonkinlaista kesäköhää päällä, jos se tästä laantuisi ekstralepopäivällä.
Jees, ite en perjantaina kerkee mut vähän pidempi breikki tekee kyl näille jalkapohjille vaan hyvää.
Älä päästä painiks sitä
Sellanen juttu kans, et perjantaille(kin) on luvattu vesisadetta, mut saa nyt nähdä miten noi ennustukset viel muuttuu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eli huominen sittenkin off?
No mä EN ole tulossa tänään. Ei sillä, että se ketään estäisi.
Mutta huomenna (eli perjantaina ) Kalasatamassa jos vaan sadejumalat suovat!
ILR:n huomaama, viestin tulkittavuutta eittämättä hankaloittanut typo korjattu.
Last edited by Folkhälsan (18.07.2013 12:47)
Vuoden nuori muotoilija.
Urho Ghettonen wrote:eli huominen sittenkin off?
No mä ole tulossa tänään. Ei sillä, että se ketään estäisi.!
Toi ny saattaa olla typotettu kumpaan suuntaan vaan mut ite skippaan tän päivän (ja huomisen). Jalkapohjat ei oo pelikunnossa.
Älä päästä painiks sitä
Ok, laskenta, ketkä on siis tulossa huomenna perjantaina 19.7.2013 gänstäilemään klo 17 Gangstasatamaan? Mä, Folkkis, hrmis, shanks, uugee, Laatu?
Hoops, brews and bitches
Jotain sateitahan toi lupailee, mutta niistä huolehditaan sitten kun on sen aika.
Last edited by noiseidea (18.07.2013 12:51)
Mä voin ottaa oukkidonkkipallon joo!
Vuoden nuori muotoilija.
Klo 16 vesitippa, klo 18 ei. Tietysti jos kastelee kentän niin se haittaa.