You are not logged in.
Nyt sataa ja sadetutka ennustelee iltapäiväksi lisääntyvää sadetta. Tarkkailemme tilannetta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kampissa satoi äsken, nyt paistaa satasella.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Taas sataa.
Seurannalle Idässä ei sada mutta aika pilvistä on. Tovi sitten satoi.
Vuoden nuori muotoilija.
Sää vittuilee meille. Äsken tosiaan satoi taas ja nyt paistaa.
Vallilassa alko just sataa taas.
Vallilassa alko just sataa taas.
Paikallissääreportterimme!
Töölös aika vitusti just äsken ja aika paljon vieläki. Kandeekohan noin liukkaalla kentällä pelata? Kattelin äsken sadetutkia, et joskus neljän-viiden välillä saattais viel sadella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kai kentän pitäisi kuiva olla, että on mitään tolkkua pelata. Kostea pallokin voi olla aika tukala ja liukas. Kentän kuivumiselle varmaan pitäisi ehkä tunti varata jos sade loppuu ja aurinko paistaa.
Last edited by noiseidea (19.07.2013 14:43)
Vähän kehnolta näyttää juu. Pitäiskö sitten katsella suosiolla myöhemmin?
Vuoden nuori muotoilija.
Niin se on kai tehtävä.
Toi Kalasataman kenttä oli mun mielestä kuivanakin jo vähän liukas, et aika varovasti siinä varmaan saa höntsätä jos viel märkä. Ite tosiaan täällä Vantaalla, että ei havaintoa miten märkää siellä on, tääl satanut kyl on/off kans pitkin päivää.
Periaatteessa jos tuon Oukkidoupin tulis tsiigaan, niin vähän turha käydä välissä omalla kohdalla kämpillä, eli voisin tulla vaan heittelemäänkin ennen keikkaa vaikka oiskin märkä kenttä, jos nyt ei just sillon sada.
Mut juuh, teidän call...
Menos kans tota Oukkidouppia tsiigaan anyways. Ehkä sen jälkeen vois olla jo kuivempaa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä olen kanssa tulossa tonne douppiin, että voin kyllä ottaa pallon mukaan. Jos keikan jälkeen saadaan kuivat pelit, niin pelaillaan.
Mutta keikkaa edeltävien pelien järkkääminen näyttää nyt menevän vähän hankalaksi näistä meteorologisista syistä.
Vuoden nuori muotoilija.
Mä voisin kyl heitellä ennenki keikkaa, jos tätä nyt kukaan enää lukee.
en ole kolmekybänen emoboy
Voin mää sinne tossa kuuden maissa tulla kera boltsin. Heittelijät sit heittelee.
Vuoden nuori muotoilija.
Mä oon siel ehkä jo puolen pintaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
J-B Oli kyl hyvät höntsät.
Kovat post-keikka-höntsät kyllä, J-B jopa ylilunkisti upotti heittoja.
Tänä kesänä kymmenestä sormesta nyt neljä ottanut osumaa, mutta vielä toimii. Vastapainona tietysti dishing some hurt, eli uugeen puujalka (sori) ja bärjen naama (ei niin sori, korin alla on vähän neliöitä ja niitä ei luovuteta ilmaiseksi).
Joo, kyl mulle tiistai käy. Mihis aikaan?
Älä päästä painiks sitä
Mulle kävis viiden-kuuden aikaan. Pitää olla jo ysilt soittaas levyi.
Meikku vai Kalasatama?
Tiistai-Meikut joo siinä viiden pintaan
Samat perustelut ku Shanksilla.
Last edited by Folkhälsan (22.07.2013 10:33)
Vuoden nuori muotoilija.
Mä en pääse
Mulla taitaa olla 'ongelmia tietokoneen kanssa' -teemapäivä täällä sitten taas käntillä, oon varmaan ennen viittä jo tuol heittelemäs.
Älä päästä painiks sitä
Unohtui eilen katsoa, että onko tää vielä on ja eipä ole kamoja duunissa mukana.
Unohtui eilen katsoa, että onko tää vielä on ja eipä ole kamoja duunissa mukana.
Erittäin on. Himan kautta vaan.
Vähän viiden jälkeen mestoilla.
Vuoden nuori muotoilija.
Kivat höntsyt taas vaikka itseltä olikin paras puhti vähän poissa. Muistiin itselle: Shanksilta otettava kaikki heittopaikat pois.
Vuoden nuori muotoilija.
Jumalauta mä olin puhki siinä tauoilla. Lämmin keli tosiaan verottaa
Älä päästä painiks sitä