You are not logged in.
Jees mää tuun kans aikasin tonne, omaa palloo en saa muun sälän mukaan mahtumaan tonne reppuun mut saahan sielt lainapalloja jos fölkkis ei oo viel mestoilla.
Älä päästä painiks sitä
Tehokkaat pikahöntsät sitten! Olen pallon kanssa siinä puol viiden aikaan paikalla.
Vuoden nuori muotoilija.
lol dunno, mut sadetutkan mukaan ei pitäs olla mitään oikeita sateita koko päivänä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oli taas hyvät höntsät
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pakko soon varmaan kaivaa ens peleihin Malone-paita esiin, että saa Ghettosen kuriin.
Last edited by Folkhälsan (17.08.2013 12:52)
Vuoden nuori muotoilija.
Hehe, oon noita Utahin Hornacek-paitoja katellu josko joku möis kohtuuhintaan. Loppukuusta onkin sit kunnon larppipelit.
Älä päästä painiks sitä
Mites tulevan viikon höntzät? Mulla itellä ei oikein mikään päivä sovi erityisen hyvin mut tiistain tai torstain aikaiset etkopelit varmaankin onnistuis aika kivuttomasti. Viikonloppuna on sit enemmän löysää.
Älä päästä painiks sitä
Tiistai ehdoton ei koska pelaan futista. Ghettosella varmaanki samat. To & Viikonloppu varmaanki natsaa.
No maanantaina mul on tennismatsi klo 16-18, kyl sen jälkeenkin vois pelit onnistuu.
Älä päästä painiks sitä
Futishöntsät huomenna joten ei käy maanantai. Kaikki muut illat varmaan käy.
Vuoden nuori muotoilija.
Noh, mun tiistai loksahti kans kiinni kokonaan joten tää ilta käy sadevarauksella. Lähtiskö shanksin ja Okon lisäks joku viel pyörähtämään?
Älä päästä painiks sitä
Juu ihan hyvä et ette menny. Mun tennimatsi kesti melkeen kolme tuntii ja nyt on vähe sippi olo.
Voitin kyl kolmannen erän tiebreakissa
Älä päästä painiks sitä
Voitin kyl kolmannen erän tiebreakissa
Nii mites lähtis taiteiden illan etkopallottelut?
Älä päästä painiks sitä
Meen Espooseen väijymään elokuvia.
en ole kolmekybänen emoboy
mites toi lauantai?
Lauantai sopii, miksei vaik just tolleen illemmalla.
Älä päästä painiks sitä
Lauantai
Vuoden nuori muotoilija.
Eiku toi lauantai on sittenkin huono mulle. :perseensuti:
Vuoden nuori muotoilija.
Huono, muttei mahoton. Let's make it happen, yo
Älä päästä painiks sitä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
On on, viidelt Meilahdes.
Älä päästä painiks sitä
Vähän kahden vaiheilla tän kans. Nilkka on vähän kirjava futiksen jäljiltä. Pistäkää vaik speksejä tekstarilla jos on tulossa geimejä. En tuu olee hirveesti netissä tänään.
Mult jää väliin. :sad_malone:
Vuoden nuori muotoilija.
Kyl varmaan meikältäki.