You are not logged in.
Parhus-sivunvaihto!
"Ainakin Rystyn käsimerkit on hyvin luettavissa, mitä lienee.. mitä ne sitten tarkoittaakin."
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Rysty tuntuu olevan Jamon mukaan myös hoikasssa kunnossa!
"Ainakin Rystyn käsimerkit on hyvin luettavissa, mitä lienee.. mitä ne sitten tarkoittaakin."
Vähän sama kuin Hoopo aikanaan: "Se, oliko tässä rike, jää ikuiseksi arvoitukseksi, kunnes näemme tilanteen uudestaan hidastettuna."
Ole Jarmo vähän vielä Kroatian puolella, mjöttääääh!!1! Eglannin pudottaminen, nevö foget!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Serbia eiq Kroatia
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
n x ...on upea ihastella...
Oikean rytmin kiinni
Kehuipa Jarmo Rüstüä komeaksi maalivahdiksi.
![]()
... näin komeita miehiä löytyy...
Oikean rytmin kiinni
![]()
Nyt selvisi, miksi Jarmolla ei ole kommentaattoria mukanaan selostamossa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuo musta mies mustissaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuo musta mies mustissaan.
Oikean rytmin kiinni
[quote:bdf2f30103="ginipoika"]Tuo musta mies mustissaan.
[/quote:bdf2f30103]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jarmolla oli tosiaan vähän levottomat jutut eilen. En itse huomannut, mutta ilmeisesti analysoi erästä tilannetta seuraavasti "Tuo olisi mennyt maaliin ihan varmasti ellei maalivahti olisi sitä torjunut". Tässähän on jo melkoista bubismia havaittavissa...
Kohtuullisen raivostuttava termi muuten tuo "aukko", jota Jarmo käyttää jatkuvasti. "Keskitys aukolle..." jne. Mikä vitun aukko?! Vähän samaa kaliiberia kuin Hoopin lanseeraama (?) "keskeen", mutta ainakin tässä vaiheessa ärsyttää paljon enemmän.
Juuselan maalintekijöiden hehkutukset mm. "KLOOOOSEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!" ja "HELDEEEEEER POOOOOOOOOOSTIIIGAAAAAAAAAAAA!" aiheuttivat myös pientä tilttaamista.
Venäläinen lähetti "NATOn ohjuksen"...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Venäläinen lähetti "NATOn ohjuksen"...
Tämä repsäytti kyllä
Oikean rytmin kiinni
Ja n kertaa "Nigel eiq Naidzel de Jong"
Oikean rytmin kiinni
Eka selostaja puhuu siitä Bhulaputsin keskoiskuolemasta. Pari minuuttia myöhemmin jotain tämmöistä: "pallo tippuu korkealta kuin haikara toisi lasta"
Kiinnitin samaan huomion. :?
"A repo man's always intense"
"Mukava ruohon tuoksu tavoittaa myös tämän selostamon."
"ruuuuuuudvaanniiisteroiii"
bzort glorf bööth
"Whuuu Whuuuu KÖH whuuuu"
bzort glorf bööth
Olipa ihan hirveää selostusta koko matsi, kamalinta paskaa jatkoajalla tapahtunut tietoisku edellisen pelin(!!!) rankkukisasta, emmä ees osaa kerrata mitä se siinä sekoili.
Varikset komentavat
Juha Reini, ota tästä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tänään oli kyllä itku päästä, pitkäpiimäistä peliä ja läpipaskoa selostusta.
Oikean rytmin kiinni
Tänään oli kyllä itku päästä, pitkäpiimäistä peliä ja läpipaskoa selostusta.
Nyt kyl joutuu spämmauskomppaa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kaiken pahuuden huippuna Jamo ei edes tajunnu että Cescin onnistuessa skaba on ohi.. Nikin myötähäpeää aiheuttavat mukahassuttelut ja Jamon totaalinen täyskuutamo eivät siltikään pysty pilaamaan kaikkien aikojen EeäMmiä!!!!!
Tuomas Virkkusen lausuma sopii tähän aika hyvin:
Kyllä minua suoraan sanottuna ottaa päähän tämä nykyinen suhtautuminen selostajiin. Tuntuu, ettei itse peliä edes seurata, vaan odotetaan tietokoneen ääressä, että selostaja sanoo jotain tyhmää. Moka kirjataan heti johonkin keskustelupalstalle ja sitä naureskellaan seuraavana päivänä työpaikalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ja tuota mieltä on Tuomas Virkkunen, jolle kyllä toki kelpaa kulttimaine keskustelupalstoilla, ja sehän kasvaa kun pudotellaan FF2-fraasi selostuksen lomassa sinne ja toinen tänne...
Selostajiahan on kyllä sinänsä kritisoitu/kiitelty aktiivisesti jo ainakin Kukkosen-Noposen ajoista alkaen. Tuosta jalkapallokulttuuriin, anteeksi LUTUURIIN, liittyvästä länkytyksestä olen Virkkusen kanssa samaa mieltä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tuo jarmo on kyllä aivan totaalisen perseestä. sen puheessa tulee sellaisia rasittavia katkoja, jökkii ihan jatkuvasti. eikös selostajan tärkein tehtävä ole kuitenkin osata selostaa edes jotenkin sujuvasti