#121 18.08.2008 08:54

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Quotetin ihan turhaa Hartsa-Irkun viestiä. Heittoni oli osoitettu. tomitarmolle.

Ja se osui kyllä... Tästä se ihan varmasti mun kohdalla johtuu: vanhuus ei tule yksin. Emmä jaksa juosta enää jokaisen semi-kiinnostavan karvapään keikalla, tulee se sit kotimaasta tai ulukomailta. Oishan se kiva, jos jaksais ja haluis, mutku ei... icon_rolleyes


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#122 18.08.2008 09:48

juustop
Member
Registered: 14.07.2006
Posts: 309

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn. Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

mihinhän tää perustuu? tapaamani ulkkarimuusikot on tuoneet pikemminkin vastakkaista viestiä; että on niin ihanaa tulla Suomeen missä ihmisiin saa kontaktia eikä pelkästään tihrustella nenänvartta pitkin, niinko lahden tuolla puolen. voipi olla että trendibändien trendikeikoilla jengi on Tukholmassa ihan kuumana koska niin siellä kuuluu tehdä, mutta jos on vaan jotain hyvää musaa joka ei kuitenkaan oo kerinny minkävitun-Face-iD-runkkulehtien toimittajarunkkujen kosteisiin päiväuniin niin on niin koleeta, niin vitun koleeta.

taidanpa siis tunkea kossupullon suomikalsareihini ja lähteä Suokkiin piereskelemään Finlandia-hymniä.

Offline

#123 18.08.2008 09:55

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

juustop wrote:

[quote:3583e631d4="börjeslandet"]Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn. Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

mihinhän tää perustuu?[/quote:3583e631d4]
Perustuu omiin "trendibändien" perässä juostuihin keikkakokemuksiin maailmalla ja Suomessa. Ainoastaan ehkä suomiräpin kohdalla olen kohdannut tässä maassa sellaista spontaania hurmosta, joka oli melkein joka viikkoista Dublinissa ja myös kokemillani Tukholman keikoilla. Mut voihan se olla, että kuuntelen vain ns. väärejä bändejä  icon_rolleyes


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#124 18.08.2008 09:58

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:4ecb87477c="juustop"][quote:4ecb87477c="börjeslandet"]Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn. Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

mihinhän tää perustuu?[/quote:4ecb87477c]
Perustuu omiin "trendibändien" perässä juostuihin keikkakokemuksiin maailmalla ja Suomessa. Ainoastaan ehkä suomiräpin kohdalla olen kohdannut tässä maassa sellaista spontaania hurmosta, joka oli melkein joka viikkoista Dublinissa ja myös kokemillani Tukholman keikoilla. Mut voihan se olla, että kuuntelen vain ns. väärejä bändejä  icon_rolleyes[/quote:4ecb87477c]

Mä olen suomiräpin kohdalla kokenut aika paljon 'paikat remonttiin, no respekt mitään kohtaan' hurmosta..  icon_rolleyes


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#125 18.08.2008 10:00

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

janne m. wrote:

[quote:ad6be58a6b="börjeslandet"][quote:ad6be58a6b="juustop"][quote:ad6be58a6b="börjeslandet"]Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn. Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

mihinhän tää perustuu?[/quote:ad6be58a6b]
Perustuu omiin "trendibändien" perässä juostuihin keikkakokemuksiin maailmalla ja Suomessa. Ainoastaan ehkä suomiräpin kohdalla olen kohdannut tässä maassa sellaista spontaania hurmosta, joka oli melkein joka viikkoista Dublinissa ja myös kokemillani Tukholman keikoilla. Mut voihan se olla, että kuuntelen vain ns. väärejä bändejä  icon_rolleyes[/quote:ad6be58a6b]

Mä olen suomiräpin kohdalla kokenut aika paljon 'paikat remonttiin, no respekt mitään kohtaan' hurmosta..  icon_rolleyes[/quote:ad6be58a6b]
Juu, suomiräp yleisö osaa kyllä paskoa omalle lautaselle aika hyvin välillä...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#126 18.08.2008 11:15

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn.

paskapuhetta.

börjeslandet wrote:

Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

koskas olet viimeksi hevikeikalla käynyt?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#127 18.08.2008 11:23

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:c5d20862ab="börjeslandet"]Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

koskas olet viimeksi hevikeikalla käynyt?[/quote:c5d20862ab]

Niimpä, mitä isompi hevikeikka (viimesimpänä muistissa Mayhem ja Obituary) niin sitä siistimmässä kuosissa 95% jengistä on. 5% ihmisistä on kännissä aina, niitä ei lasketa. Mut noin yleisesti toi heviporukka ottaa noista isommista bändeistä tosi paljon irti, siis tarkotan että sitä musaa oikeasti kuunnellaan, sellanen ihavitusekasikännäys ei sovi siihen kuvioon. Josakin Nightlifessa tai Kantiksen kellarissa sit ne kossupullokännit.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#128 18.08.2008 11:28

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

janne m. wrote:

Josakin Nightlifessa tai Kantiksen kellarissa sit ne kossupullokännit.

sivuhuomiona.. huvittavaa oli katsella flowssa lauantai-iltapäivänä paria supersekaisin olevaa hahmoa (tais olla muutakin ku kaupan huumeita käytössä). aika mukavasti erottui siitä "siististi kreisibailaavasta" normijengistä.  icon_lol


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#129 18.08.2008 11:40

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:0bccade7a4="börjeslandet"]Tähän kyllä massiivinen eri. Eihän tarvitse mennä kuin Tukholmaan niin huomaa miten yleisön pitäisi käyttäytyä. Ehkä kotimaisilla bändeillä yleisö on messissä, mutta ulkkarien kohdalla ei oikeen osata. Tai ei ainakaan niillä keikoilla missä mä käyn.

paskapuhetta. [/quote:0bccade7a4]
Koskas olet viimeksi käynyt saman bändin keikalla Euroopassa ja Suomessa?

silvawhale wrote:

[quote:0bccade7a4="börjeslandet"]Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

koskas olet viimeksi hevikeikalla käynyt?[/quote:0bccade7a4]
Hmm, no oisko se sitten Melvins Joulukuussa 2006, tosin sekään ei ollut Suomessa. Siksi käytin sanaa "voi", koska en tiedä.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#130 18.08.2008 11:43

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006
Posts: 2,058

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:d9bc2aab52="janne m."]Josakin Nightlifessa tai Kantiksen kellarissa sit ne kossupullokännit.

sivuhuomiona.. huvittavaa oli katsella flowssa lauantai-iltapäivänä paria supersekaisin olevaa hahmoa (tais olla muutakin ku kaupan huumeita käytössä). aika mukavasti erottui siitä "siististi kreisibailaavasta" normijengistä.  icon_lol[/quote:d9bc2aab52]

Vittu toi kreisibailaaminen sanana saatana vittu.  icon_evil


"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

Offline

#131 18.08.2008 11:45

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006
Posts: 2,058

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Ja keikkakäyttämiseen muutenkin noin niin kuin yleisesti futiskannattamiseen: vain oikeindiggailu ja -kannatus sallittava. Ulkomailla kaikki on paremmin, tifot isompia ja ManUn matseissakin käy 80000 ihmistä.   sadbanana


"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

Offline

#132 18.08.2008 11:48

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Koskas olet viimeksi käynyt saman bändin keikalla Euroopassa ja Suomessa?

ootas nyt... juutti on tullu nähtyä kerran lontoossa ja pari kertaa suomessa. voi olla et lontoon hipsterijengin on vähän huono esimerkki tähän. nehän on kirveellätapettavaa sakkia alusta loppuun. bändi teki kyllä kaikkensa niitä härnätäkseen. icon_cool

noita romanian torvipumppuja on tullu nähtyä niin "paikan päällä" kuin suomessa. ainahan niiden keikalla on bileet. toisaalta homma lähtee käsistä täällä viidessä minuutissa kun taas balkanilla siihen menee 5 sekuntia. ehkä toi on se ero..

börjeslandet wrote:

Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

koskas olet viimeksi hevikeikalla käynyt?

Hmm, no oisko se sitten Melvins Joulukuussa 2006, tosin sekään ei ollut Suomessa. Siksi käytin sanaa "voi", koska en tiedä.

ooppa sitten hiljaa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#133 18.08.2008 12:19

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Itse jopa toivoisin ulkkaribändeille tätä jo senkin takia, että Suomessa on todella hienoja yleisöjä ja mukavia paikkoja soittaa muuallakin... J-kylä (joo, ikävä myöntää), Tampere, Turku, Kuopio, Oulu, Joensuu ja Raahe jos Rytmikellarissa on yhä vanha meno...

Oululaisen näkökulmasta ei kyllä tipan vertaa haittaa jos Helsinkiin tulee jotain hyviä bändejä. Niitä vielä on suhteellisen realistista lähteä katsomaan, mutta jonnekin Tukholmaan lähteminen ottaa jo vähän vaikeasti.

Oulussa muuten on se vika, että siellä on nykyisin käytännössä (tai no Park 57:ssa on joskus aina jotain ja sille kyllä iso  peuk ) vain yksi keikkapaikka, jossa voi katsella ja kuunnella itseäni kiinnostavaa musiikkia ja ainakaan aiemmin 45:n ei ole ollut kiinnostusta buukata bändejä perjantaille tai lauantaille (mikä on töissä käyvälle ihmiselle aika iso miinus) + 45 on hieman konservatiivinen noissa artistivalinnoissa. Äxän Jarikin oli sitä Ristoa jo 2 vuotta hehkuttanut ennenkuin ne sen buukkas sunnuntaille ja vetihän se yläkerran täyteen. Olisivat ehkä voineet hieman aiemminkin sen Ouluun järjestää... Ja ehkä osittain tämän vuoksikin oululaiset sitten ovat sen verran kiimassa kun tänne vihdoinkin joku etelästäkin kotoisin oleva bändi saadaan (CMX, Absot, Puhelimet jne kyllä keikkailevat Oulussa aika uskollisesti) Mutta eihän tästä täällä edes keskusteltu.  grin

Odotan innolla Tamperen keikkaskenea syksyllä ja sieltä nyt voi lähteä vaikka kerran viikossa Helsinkiin jos kiinnostaa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#134 18.08.2008 13:32

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:a3350294f8="börjeslandet"]Koskas olet viimeksi käynyt saman bändin keikalla Euroopassa ja Suomessa?

ootas nyt... juutti on tullu nähtyä kerran lontoossa ja pari kertaa suomessa. voi olla et lontoon hipsterijengin on vähän huono esimerkki tähän. nehän on kirveellätapettavaa sakkia alusta loppuun. bändi teki kyllä kaikkensa niitä härnätäkseen. icon_cool

noita romanian torvipumppuja on tullu nähtyä niin "paikan päällä" kuin suomessa. ainahan niiden keikalla on bileet. toisaalta homma lähtee käsistä täällä viidessä minuutissa kun taas balkanilla siihen menee 5 sekuntia. ehkä toi on se ero..[/quote:a3350294f8]
Et muuten vastannu kysymykseen...


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#135 18.08.2008 13:34

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Et muuten vastannu kysymykseen...

vastasinpas.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#136 18.08.2008 13:38

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:5c4576b3ad="börjeslandet"]Et muuten vastannu kysymykseen...

vastasinpas.[/quote:5c4576b3ad]
Et. Lueppa uudestaan tai ooppa hiljaa.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#137 18.08.2008 13:40

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:9b4d4c5b9a="silvawhale"][quote:9b4d4c5b9a="börjeslandet"]Et muuten vastannu kysymykseen...

vastasinpas.[/quote:9b4d4c5b9a]
Et. Lueppa uudestaan tai ooppa hiljaa.[/quote:9b4d4c5b9a]
luin. vastasin. voitin.

mikä riivaa?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#138 18.08.2008 13:41

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Väännölle  peuk


Sent from my iPhone 16

Offline

#139 18.08.2008 13:42

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Tomsk wrote:

Väännölle  peuk

hyviä ärrimurrikeksejä börjellä.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#140 18.08.2008 13:44

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#141 18.08.2008 13:47

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#142 18.08.2008 13:57

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,171
Website

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

boertsyn läpät on kyllä varma tapa pilata päivänsä.
jaa että "tukholmassa osataan". HUH HUH. sen kaupungin meininkihän
on tosta flou-perseilystä vielä ties kuinka monenteen potenssiin.

ja lueppa ite hevikommenttis uudestaan:

börjeslandet wrote:

Hevimeisningeissä voi toki olla eroa, mutta siellä joka jannu vetääkin sen kilju/kossupullollisen ennen keikkaa.

toi sun "voi" tossa ei paljon hetkauta. kyllä sä aikamoisena totuutena
tän yleistykses heitit


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#143 18.08.2008 14:09

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:a951703429="börjeslandet"]http://en.wikipedia.org/wiki/Time

http://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_motion[/quote:a951703429]
Et tajunnut muuten vieläkään.

artsy wrote:

boertsyn läpät on kyllä varma tapa pilata päivänsä.

roll Look who's talking biggrin center


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#144 18.08.2008 14:10

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:cd7f518ddf="silvawhale"][quote:cd7f518ddf="börjeslandet"]http://en.wikipedia.org/wiki/Time

http://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_motion[/quote:cd7f518ddf]
Et tajunnut muuten vieläkään.[/quote:cd7f518ddf]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Peikko


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#145 18.08.2008 14:11

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Jaa juu ny mä alan tajuamaan mitä tolla metakeskustelulla tossa topikin nimessä tarkotetaan  icon_biggrin


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#146 18.08.2008 14:17

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

janne m. wrote:

Jaa juu ny mä alan tajuamaan mitä tolla metakeskustelulla tossa topikin nimessä tarkotetaan  icon_biggrin

taitaa viitata metanoliin...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#147 18.08.2008 14:26

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:8d0e111682="janne m."]Jaa juu ny mä alan tajuamaan mitä tolla metakeskustelulla tossa topikin nimessä tarkotetaan  icon_biggrin

taitaa viitata metanoliin...[/quote:8d0e111682]

Joo, luultavasti... Sana toimii tässä(kin) yhteydessä hyvänä synonyymina päämäärättömälle vänkäämiselle.

Internet sydan


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#148 18.08.2008 14:29

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

janne m. wrote:

[quote:0c11809624="silvawhale"][quote:0c11809624="janne m."]Jaa juu ny mä alan tajuamaan mitä tolla metakeskustelulla tossa topikin nimessä tarkotetaan  icon_biggrin

taitaa viitata metanoliin...[/quote:0c11809624]

Joo, luultavasti... Sana toimii tässä(kin) yhteydessä hyvänä synonyymina päämäärättömälle vänkäämiselle.

Internet sydan[/quote:0c11809624]
tarkemmin ajatellen vois olla sittenkin metaani? kaka


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#149 18.08.2008 16:01

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

artsy wrote:

flou-perseily

parhaissa sanoissa nämä. oli muuten hassua, vessajonossa jotku tytöt mun takana jutteli että sen huomaa että KAIKKI täällä jotenkin hyvännäkösiä ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen jne. eivät tainneet huomata mua  icon_lol

itse toki mielessäni naureskelin parillekin trendipetterille mutta sou not, ei mun menoa moiset haitanneet pätkääkään. en oikeesti tajuu tätä älytöntä nillitystä mut ei kai mun tarviikaan. ja toisaalta: ymmärrän et valittaminenhan se on elämän suola cheer21


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#150 18.08.2008 16:09

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

TWISTED BITCH wrote:

KAIKKI täällä jotenkin hyvännäkösiä ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen jne. eivät tainneet huomata mua  icon_lol

itsekkin panostin juhlan kunniaksi punaisella tuulipuvun takilla. ylen tv-haastikset luonnollisesti samassa kuosissa. icon_cool


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

  1. Index
  2. » Keikka- & musisointikeskustelu
  3. » HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Board footer

Powered by FluxBB