#151 18.08.2008 16:52

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,535

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Ehkä pitää lopettaa keikoilla käyminen kokonaan, kun näemmä siihenkin on olemassa ohjekirja. Haistakaa nyt vittu ihan jokainen center.


Silti! Meinaan kuolla nauruun tätä lukiessani.

Online

#152 18.08.2008 17:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

nordenstam wrote:

Ja keikkakäyttämiseen muutenkin noin niin kuin yleisesti futiskannattamiseen: vain oikeindiggailu ja -kannatus sallittava. Ulkomailla kaikki on paremmin, tifot isompia ja ManUn matseissakin käy 80000 ihmistä.   sadbanana

Voi vittuvittuvittu...OMD:n A&M-keikka Dublinissa. Ei kannata aliarvioida neljävitosten perheenäitien ja isien kreisibailausstaminaa. Oli meinaan ihan ku jossai isossa fudismatsissa. Ja pelottavaa ku olin ainoo nuorukainen ketä näin. Ja apteekin kautta himaan.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#153 18.08.2008 17:09

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Jos ny yleisöjä aletaan rankkaamaan niin kyllä ruotsissa on tullu nähtyä laimeempia yleisöjä mitä ikinä. Vertailun vuoksi ruotsissa nähtyjä bändejä olen nähnyt suomessa, irlannissa, tanskassa, briteissä, belgiassa, noin nyt ainakin icon_wink

Roskilden yleisöt vievät voiton, vaikka nostalgiavaraa tähän voidaanki laittaa ku onhan tuolla käymisestä jo aikaa. Irlannis on ihan älytön meisninki mikäli bändi vetää hyvin, jotenki mukavasti clued in väki et miks vetää hurmosta jos bändiäkää ei kiinnosta. Briteissä nyt on kaikilla näkemilläni keikoilla ollu aika SEMI (ei final) tunnelma. Suomes iha jees peuk


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#154 18.08.2008 17:34

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

TWISTED BITCH wrote:

[quote:828714c301="artsy"]flou-perseily

parhaissa sanoissa nämä. oli muuten hassua, vessajonossa jotku tytöt mun takana jutteli että sen huomaa että KAIKKI täällä jotenkin hyvännäkösiä ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen jne[/quote:828714c301]
Mä olisin varmaan oksentanut niiden päälle. icon_oak  icon_oak  icon_oak


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#155 18.08.2008 17:38

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Ja börjen vääntöyritykselle täältä peuk kai täällä muutkin saa besserwisseröidä kuin silvawhale. Tolta se sitten näyttää nii.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#156 18.08.2008 17:50

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

leposi wrote:

Ehkä pitää lopettaa keikoilla käyminen kokonaan, kun näemmä siihenkin on olemassa ohjekirja. Haistakaa nyt vittu ihan jokainen Center.

Ei vaan sun kannattaa lopettaa keikoilla käyminen ihan eri syystä: koska sä et näemmä osaa ees arvostaa niitä parhaimpia keikkoja...

leposi wrote:

[quote:597efd0b03="tomitarmo"]Mä pyrin kyllä käymään vain ja ainoastaan oikeasti vitun kovien tapausten keikoilla. Eipä tuu käytyä keikoilla läheskään enää niin usein kuin joskus, joka kertonee siitä, että ei täällä kauheen usein ne oikeasti vitun kovat tapaukset keikkaile...  icon_rolleyes

Tähän kyllä täysin smaa. Ja sitten kun lähtee jonnekin kokeilemaan kepillä jäätä niin paskaanhan sitä uppoaa.[/quote:597efd0b03]
[quote:597efd0b03="harry-irene"]
pystyttekö oikeesti osottaan, minä vuonna oli tsadissa parempi tarjonta ku tää 2007:
[quote:597efd0b03]fanfare ciocarlia
dirty projectors
joanna newsom
cocorosie
oneida
xiu xiu
the locust
nomeansno
the new mastersounds
the coup
volcano the bear
the boredoms
tinariwen
eddie prevost & alan wilkinson
j'men fous
mdc
ruidosa inmundicia[/quote:597efd0b03][/quote:597efd0b03]

Offline

#157 18.08.2008 17:57

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Moronica wrote:

Ja börjen vääntöyritykselle täältä peuk kai täällä muutkin saa besserwisseröidä kuin silvawhale. Tolta se sitten näyttää nii.

besserwisseröinnistä ei kyllä borjellä ollu tänään kyse. "surrealismi" on enempi sana joka tulee mieleen...?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#158 18.08.2008 17:57

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Tämähän on melkein yhtä mielenkiintoista seurattavaa kuin Jyväskylä-possen aamuyöiset kännihulinat. biggrin  peuk


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#159 18.08.2008 18:40

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Moronica wrote:

kai täällä muutkin saa besserwisseröidä kuin silvawhale.

Unohdit minut icon_sad


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#160 18.08.2008 22:06

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:41826330b1="Moronica"]Ja börjen vääntöyritykselle täältä peuk kai täällä muutkin saa besserwisseröidä kuin silvawhale. Tolta se sitten näyttää nii.

besserwisseröinnistä ei kyllä borjellä ollu tänään kyse. "surrealismi" on enempi sana joka tulee mieleen...?[/quote:41826330b1]
Surrealismin takana oli se, että mä kysyin milloin viimeksi oot nähnyt saman aktin keikkoja Suomessa ja ulkomailla. Puhuit jotain juuteista. Oletettavasti Ilosaaren keikalta oli viimeisin kuulohavainto. Siitä on 5 vuotta aikaa ja meno ei ollut musta ihan niin fantastista kuin oisin toivonut. Acceleratorissa oli muuten paljon isommat hulinat (kolme vuotta sitten) - se on siellä trendipellejen Tukholmassa, jossa on nyrpeä vastaanotto.

Eli en jaksanut enää vääntää kun et viitsinyt vastata kyssäriin ja rupesit vittuilemaan ensin. Toki mä provoilin eka, mutta eihän täällä kannata keskustella jos ei provoile. Ei kerry spämmitilastoja.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#161 18.08.2008 22:09

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Eli en jaksanut enää vääntää kun et viitsinyt vastata kyssäriin ja rupesit vittuilemaan ensin. Toki mä provoilin eka, mutta eihän täällä kannata keskustella jos ei provoile. Ei kerry spämmitilastoja.

börjeslandet wrote:

Mua vaan vituttaa tollaset mukahauskat jutut, joiden tehtävänä tuntuu olevan lähinnä kirjoittajan tarve toistaa jotain omaa missiotaan vailla kiinnostusta tai informaatiota ko. ilmiöstä. Jotain rationalismin ja oman nokkeluuden loputtoman tylsää ihannointia.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#162 18.08.2008 22:12

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

HUIG wrote:

[quote:b568974cce="börjeslandet"]Eli en jaksanut enää vääntää kun et viitsinyt vastata kyssäriin ja rupesit vittuilemaan ensin. Toki mä provoilin eka, mutta eihän täällä kannata keskustella jos ei provoile. Ei kerry spämmitilastoja.

börjeslandet wrote:

Mua vaan vituttaa tollaset mukahauskat jutut, joiden tehtävänä tuntuu olevan lähinnä kirjoittajan tarve toistaa jotain omaa missiotaan vailla kiinnostusta tai informaatiota ko. ilmiöstä. Jotain rationalismin ja oman nokkeluuden loputtoman tylsää ihannointia.

[/quote:b568974cce]
Mulla oli tästäkin aiheesta enemmän ja tuoreempaa infoa kuin silvalla. Dopingista en tiedä mitään, joten siihen vääntöön en palaa. Enemmän mua ärsytti siinä sun viestissä toi "niil on paljon rahaa -> ei ne voi tajuta mistään mitään" joka on kovin tylsä yleistys ja sen toistaminen on kovin tylsää ja saa aina käämit palamaan.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#163 18.08.2008 22:13

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Surrealismin takana oli se, että mä kysyin milloin viimeksi oot nähnyt saman aktin keikkoja Suomessa ja ulkomailla.

jaa-a. bylsitään sitä pilkkua sitten urakalla.

meininki on sitten mielestäsi muuttunut tosi olennaisesti viimosen, mitä, 5 vuoden aikana? 017


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#164 18.08.2008 22:15

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:d490b50d73="HUIG"][quote:d490b50d73="börjeslandet"]Eli en jaksanut enää vääntää kun et viitsinyt vastata kyssäriin ja rupesit vittuilemaan ensin. Toki mä provoilin eka, mutta eihän täällä kannata keskustella jos ei provoile. Ei kerry spämmitilastoja.

börjeslandet wrote:

Mua vaan vituttaa tollaset mukahauskat jutut, joiden tehtävänä tuntuu olevan lähinnä kirjoittajan tarve toistaa jotain omaa missiotaan vailla kiinnostusta tai informaatiota ko. ilmiöstä. Jotain rationalismin ja oman nokkeluuden loputtoman tylsää ihannointia.

[/quote:d490b50d73]
Mulla oli tästäkin aiheesta enemmän ja tuoreempaa infoa kuin silvalla. Dopingista en tiedä mitään, joten siihen vääntöön en palaa. Enemmän mua ärsytti siinä sun viestissä toi "niil on paljon rahaa -> ei ne voi tajuta mistään mitään" joka on kovin tylsä yleistys ja sen toistaminen on kovin tylsää ja saa aina käämit palamaan.[/quote:d490b50d73]
Sinä luit niin & minä en niin sanonut, eli käämisi paloivat aivan turhaan.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#165 18.08.2008 22:17

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:aa48c3b807="börjeslandet"]Surrealismin takana oli se, että mä kysyin milloin viimeksi oot nähnyt saman aktin keikkoja Suomessa ja ulkomailla.

jaa-a. bylsitään sitä pilkkua sitten urakalla.

meininki on sitten mielestäsi muuttunut tosi olennaisesti viimosen, mitä, 5 vuoden aikana? 017[/quote:aa48c3b807]
No en tiiä, mutta niillä vähäisillä keikoilla Tukholmassa joissa oon ollut, on ollut kova meno. Samaa puhui kaveri, joka asuessaan Tukholmassa kävi jossain regei- ja konemusakeikoilla. Aina jotenkin nihkeää se alku Suomessa.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#166 18.08.2008 22:17

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Mulla oli tästäkin aiheesta enemmän ja tuoreempaa infoa kuin silvalla.

aikamoinen väite, vaikka itse sanonkin. 20 vuotta festareilla asiakkaana ja töissä käyneenä väittäisin nähneeni yhtä ja toista.

monellako keikalla kävit esim vuonna 2007? mulla tais tulla mittariin about 70. 2006 tais olla lähempänä sataa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#167 18.08.2008 22:18

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Mulla edelleen ruotsi ränking-listan vimosena brittien hännän perseessä kiinni  icon_cool


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#168 18.08.2008 22:19

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:fe8f18ca1a="börjeslandet"]Mulla oli tästäkin aiheesta enemmän ja tuoreempaa infoa kuin silvalla.

aikamoinen väite, vaikka itse sanonkin. 20 vuotta festareilla asiakkaana ja töissä käyneenä väittäisin nähneeni yhtä ja toista.

monellako keikalla kävit esim vuonna 2007? mulla tais tulla mittariin about 70. 2006 tais olla lähempänä sataa.[/quote:fe8f18ca1a]
No älä nyt ota itteesi. Noista valtaosa oli kuitenkin Suomessa, eikös? En laske keikkoja. Varmaan lähemmäs 40?


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#169 18.08.2008 22:21

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

No en tiiä, mutta niillä vähäisillä keikoilla Tukholmassa joissa oon ollut, on ollut kova meno. Samaa puhui kaveri, joka asuessaan Tukholmassa kävi jossain regei- ja konemusakeikoilla. Aina jotenkin nihkeää se alku Suomessa.

tosi vakuuttavaa yleistelyä, muuten.  icon_cool


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#170 18.08.2008 22:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

no mut sillä on kaikesta enemmän tietoa kun kenelläkään muulla foorumistilla ja siks voi yleistää, panna sanoja toisten suuhun ja provoilla mut muut eivät ku ovat dorkia


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#171 18.08.2008 22:23

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

silvawhale wrote:

[quote:030f61ec20="börjeslandet"]No en tiiä, mutta niillä vähäisillä keikoilla Tukholmassa joissa oon ollut, on ollut kova meno. Samaa puhui kaveri, joka asuessaan Tukholmassa kävi jossain regei- ja konemusakeikoilla. Aina jotenkin nihkeää se alku Suomessa.

tosi vakuuttavaa yleistelyä, muuten.  icon_cool[/quote:030f61ec20]
Jpp. Mutta ei perustu pelkästään omiin havaintoihin. En olis ikinä voinut uskoa, että ottaa niin vaikeasti hyväksyä täällä suomalaisten ujouden vaikuttavan keikkojen menoon.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#172 18.08.2008 22:24

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

eipä tästä enempää jaksa jauhaa. mielipiteet ja havainnot ovat sen verta herkullisessa ristiriidassa. i rest my case.  icon_cool


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#173 18.08.2008 22:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Entä ruotsalaiseen skeneurpoilun ja pousauskulttuurin vaikuttaminen menoon keikoilla? Sikäläisen yleisöilmapiirin kehuminen noin kuulostaa korviini lähinnä huonolta vitsiltä omien kokemuksieni sekä pitkäaikaisen kulttuuriantropologisen aineiston vaihdannan siellä kenttätyötä tehneiden raudankovien ammattilaisten kanssa perusteella.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#174 18.08.2008 22:29

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

Jpp. Mutta ei perustu pelkästään omiin havaintoihin. En olis ikinä voinut uskoa, että ottaa niin vaikeasti hyväksyä täällä suomalaisten ujouden vaikuttavan keikkojen menoon.

A:   I'm sorry, but I'm not allowed to argue anymore.
M:  What?!
A:   If you want me to go on arguing, you'll have to pay for another five minutes.
M:  Yes, but that was never five minutes, just now. Oh come on!
A:  (Hums)
M:  Look, this is ridiculous.
A:   I'm sorry, but I'm not allowed to argue unless you've paid!
M:  Oh, all right.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#175 18.08.2008 22:34

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

sitä paitsi mun 2005 lokakuussa tekemässäni 2005-topvitosessa oli viitisenkymmentä keikkaa ja nähtyjä keikkoja iha vitusti enemmän ja siitä eteenpäin samaa tahtia on menty joten voin suhtautua teihin täysin ylimielisesti ja vääristellä viestejänne koska tiedän enemmän kuin te.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#176 18.08.2008 22:36

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

HUIG wrote:

Entä ruotsalaiseen skeneurpoilun ja pousauskulttuurin vaikuttaminen menoon keikoilla?

Mitä se on?


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#177 18.08.2008 22:37

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:398d84ee68="HUIG"]Entä ruotsalaiseen skeneurpoilun ja pousauskulttuurin vaikuttaminen menoon keikoilla?

Mitä se on?[/quote:398d84ee68]
Jaa et tiedä? No siinä se ny sit nähtiin...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#178 18.08.2008 22:43

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

börjeslandet wrote:

[quote:efdb89dacf="HUIG"]Entä ruotsalaiseen skeneurpoilun ja pousauskulttuurin vaikuttaminen menoon keikoilla?

Mitä se on?[/quote:efdb89dacf]

LOL BÖRTSY KÄYNY VAAN LAIVALLA KATTOMASSA TOMMI LÄNTISTÄ JA LUULLU OLEVANSA TUKHOLMASSA!!!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#179 18.08.2008 22:44

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Oon käynyt kymmenisen kertaa keikalla Ruotsissa (soittamassa ja katsomassa) ja siellä on aina YLIVOIMAISESTI PASKIN MENO.

Koittakaas joskus Puolan squatteja. Saletti hulina päällä 24/7. Tosin ne onkin kiljukännissä ja jossain halvoissa slobonapeissa koko sakki.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#180 18.08.2008 22:52

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

Siinä on oikea besserwisser. Harmi vaan et oot väärässä  icon_sad


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

Board footer

Powered by FluxBB