#31 04.11.2005 12:39

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,570
Website

Re: Manic Street Preachers

vaikken ole lifebloodia kuullut niin ihan 100% varmuudella lexicon of love on miljoona kertaa parempi levy........

spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#32 04.11.2005 13:30

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,570
Website

Re: Manic Street Preachers

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Veikkaisin vähän samaa. Onko ABC:lla muuten toista levyä, joka pääsisi lähelle lollin tasoa?

beauty stab on yhtä hyvä, tosin se on ihan erilainen eikä kukaan muu tykkää siitä kuin minä.

EDIT: olis pitäny sanoa beauty saab, tää oli siis mun viesti nro 900.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#33 04.11.2005 14:08

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

turston wrote:

Lifeblood on aivan loistava, tuntuu vaan että monet täällä eivät ole viitsineet sitä edes kunnolla kuunnella. Jamesin soololevyä odotellessa.

Väittäisin että olen aika perusteellisesti Lifebloodia kuunnellut. Aluksi en tykännyt, sitten innostuin jonkin verran ja sitten kyllästyin. GATSia en ole pitkään aikaan kuunnellut, joten en ota kantaa siihen onko Lifeblood sitä huononpi. Lifeblood häviää minusta selkeästi KYE:lle (jostain EMG:sta tai THB:sta puhumattakaan). Jotenkin Lifeblood kuulostaa vaan niin väsähtäneeltä ja ainoastaan Bradfieldin laulu (ja sanat) erottaa sen jostain tylsästä Radio Nova popista. Toki levyllä on pari parempaakin biisiä, mutta kokonaisuutena aika tylsä levy.

Jamesin soololevyä odotan ihan mielenkiinnolla. Mitään suuria odotuksia minulla tämän bändin/sen jäsenten sooloihin ei enää ole.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#34 04.11.2005 14:12

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,950
Website

Re: Manic Street Preachers

Alxity wrote:

ja ainoastaan Bradfieldin laulu (ja sanat) erottaa sen jostain tylsästä Radio Nova popista.

Huh, vedetäänpä tässä ohuita lankoja. Vaarallisia vertauskohteita, mielestäni. Levyä en ole tainnut henk. koht. kuulla.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#35 04.11.2005 14:17

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

[quote:4a3ae2e1f3="Laatu"]
Huh, vedetäänpä tässä ohuita lankoja. Vaarallisia vertauskohteita, mielestäni. Levyä en ole tainnut henk. koht. kuulla.[/quote:4a3ae2e1f3]

Häh? Tarkoitatko, että Bradfieldin laulu on myös Radio Nova kamaa? Itse tarkoitin lähinnä sitä, että Bradfieldin laulu on ainoa kytkös vanhempaan Manicsien tuotantoon. Onhan osa Manicsien tuotannosta toki ihan Radio Nova kamaakin, esim. If You Tolerate This... Tarkoitin siis lähinnä sitä, että ilman Bradfieldin laulua en kykenisi tunnistamaan tätä muusta Radio Novalla soitetusta popista.

Ja noista sanoituksista. Love Of Richard Nixon nyt tuskin on kuitenkaan ihan kaikkein perinteisin poppibiisin nimi ja sanoituskin jatkaa samalla linjalla ja harvapa bändi on tehnyt biisin, jonka nimi on Glasnost. Tarkoitin siis että sanoitukset poikkeavat valtavirtapopista. En ottanut sen tarkemmin kantaa siihen ovatko ne hyviä vai huonoja.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#36 04.11.2005 14:26

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,950
Website

Re: Manic Street Preachers

[quote:a973e32572="Alxity"][quote:a973e32572="Laatu"]
Huh, vedetäänpä tässä ohuita lankoja. Vaarallisia vertauskohteita, mielestäni. Levyä en ole tainnut henk. koht. kuulla.[/quote:a973e32572]

Häh? Tarkoitatko, että Bradfieldin laulu on myös Radio Nova kamaa? Itse tarkoitin lähinnä sitä, että Bradfieldin laulu on ainoa kytkös vanhempaan Manicsien tuotantoon. Onhan osa Manicsien tuotannosta toki ihan Radio Nova kamaakin, esim. If You Tolerate This... Tarkoitin siis lähinnä sitä, että ilman Bradfieldin laulua en kykenisi tunnistamaan tätä muusta Radio Novalla soitetusta popista.

Ja noista sanoituksista. Love Of Richard Nixon nyt tuskin on kuitenkaan ihan kaikkein perinteisin poppibiisin nimi ja sanoituskin jatkaa samalla linjalla ja harvapa bändi on tehnyt biisin, jonka nimi on Glasnost. Tarkoitin siis että sanoitukset poikkeavat valtavirtapopista. En ottanut sen tarkemmin kantaa siihen ovatko ne hyviä vai huonoja.[/quote:a973e32572]

Nojoo, minulla oli vain mielessä lähinnä se, että "minkä tahansa bändin" vertaaminen radionovakamaan on monien mielestä pilkkaa, herjaa, ja loan heittoa.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#37 04.11.2005 14:31

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

[quote:89ce484fae="Laatu"]
Nojoo, minulla oli vain mielessä lähinnä se, että "minkä tahansa bändin" vertaaminen radionovakamaan on monien mielestä pilkkaa, herjaa, ja loan heittoa.[/quote:89ce484fae]

Totta. Ehkä olisin voinut sanoa vaikka tylsään YleX-poppiin. Ei tämä nyt kuitenkaan mitään James Bluntia onneksi ole.

Ihan vaan off-topicina: olettkos muuten nähneet sen James Bluntin uuden levyn kannen. Se näyttää ihan joltain 60-luvun psykedeliafolkkilevyn kannelta. Olisin vaikka saattanut erehdyksessä ostaa kannen perusteella jos sellaista harrastaisin. Eikö edes levyjen kansiin voi enää luottaa  grin


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#38 04.11.2005 17:50

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Manic Street Preachers

Gold Against the Soul on hirveä paria piisiä lukuunottamatta. Ymmärrän jos bändi häpeää sitä. Aika erikoista muuten, miten eri suuntaan bändi lähti seuraavalla levyllään.

Enpä tiennytkään, että Alxity kyllästyi Lifebloodiin. Itsehän en siitä ikinä pitänyt.

Offline

#39 19.12.2005 01:17

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

ManicFinland-foorumilla jotain juttua että Jamesin ja Nickyn soololevyt ilmestyis joskus ensi vuoden alusta. En ollut tietoinen että Nickykin oli sooloa tekemässä. Voi tulla aika mielenkiintoista tavaraa.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#40 19.12.2005 12:59

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Voi kyllä. Toivottavasti vieläpä positiivisessa mielessä. Pakkohan nuo molemmat on kuitenkin kuunteluetäisyydelle saada sitten jos ja kun ilmestyvät.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#41 19.12.2005 17:17

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Manic Street Preachers

Voi ei. Hasitan pappautumisen. Tai ehkä ei pappamenoa ole luvassa, mutta jostain syystä ei kiinnosta yhtään.

Offline

#42 19.12.2005 20:12

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

Nickyn laulusuoritukset vähän peelottaa. James jatkaa varmaan Lifeblood-linjaa. Oiskohan noista kesän festareille.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#43 19.12.2005 22:13

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Ehkä Roskildeen, mutta enpä tiedä Suomeen asti. Mahtavatkohan esittää soolona Manic Street Preachersien biisejä...  icon_rolleyes


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#44 25.12.2005 16:37

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

Tämän päivän ajan voi ladata manicsien kotisivuilta www.manics.co.uk Nickyn ensimmäisen soolobiisin I Killed The Zeitgeist. On muuten aivan vitun paska laulaja toi Nicky  icon_lol


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#45 25.12.2005 16:52

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

Ihan hyvä biisi toi jos vaan osais laulaa. Muutamassa kohdassa sanat on jotenki väkisin tungettu mutta muuten lähtee varovainen   peuk


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#46 27.12.2005 14:42

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,972
Website

Re: Manic Street Preachers

Ei tuo nyt ihan niin paska ollut kuin oletin, mutta ihan hirveetähän tuo laulu ainakin oli...


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#47 27.12.2005 20:21

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Manic Street Preachers

Laulakaa ite paremmin jos pystytte. center  redface_new

eiq mitäs nyt...  icon_redface

Offline

#48 12.01.2006 17:50

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Ei tuo nyt mikään aivan paska biisi ollut, mutta ei mikään hyväkään. Kyllä tuota yhden biisin jaksoi, mutta entä koko levyllistä? Enpä usko.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#49 20.03.2006 10:22

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

mesta.netistä:

[quote:cdc30233f7]
Manicsit sooloilee
18.03.2006   17:22

Walesin rock-ylpeys Manic Street Preachers touhuaa monella eri taholla. Kaksi trion jäsentä on julkaisemassa pian soolotuotantoaan ja itse emobändiltäkin on luvassa uutta materiaalia. Sooloilemaan ovat lähteneet laulaja-kitaristi James Dean Bradfield sekä basisti Nicky Wire.

- Sain juuri valmiiksi levyllisen räkäistä punkkia, Wire hehkuttaa.

- Myös James sai valmiiksi oman levynsä ja Manicsin tulevalle albumillekin on jo biisejä valmiina. Eli rutkasti kamaa on luvassa.

Manic Street Preachersin edellinen studioalbumi, Lifeblood, ilmestyi vuonna 2004. Sen seuraajan ilmestymisajasta ei ole tietoa. Nokkamies Bradfield aikoo tehdä soolokeikkoja levynsä myötä, Wiren keikkasuunnitemista ei ole tietoa. [/quote:cdc30233f7]


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#50 20.03.2006 10:29

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Manic Street Preachers

[quote:9627c208aa]- Sain juuri valmiiksi levyllisen räkäistä punkkia, Wire hehkuttaa.[/quote:9627c208aa]
Eikös se Pink Flag valmistunut jo muutama vuosi sitten?

Offline

#51 20.03.2006 20:02

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: Manic Street Preachers

Pitipä siirtää ihan threadin nousun kunniaksi nuo kolme ekaa koneelle että tulee soiteltua useammin...  icon_biggrin

Offline

#52 21.03.2006 11:15

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,570
Website

Re: Manic Street Preachers

public wrote:

Pitipä siirtää ihan threadin nousun kunniaksi nuo kolme ekaa koneelle että tulee soiteltua useammin...  icon_biggrin

kolme ekaa wireä toivottavasti... (enkä nyt puhu nickystä)

T: herra offtopic


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#53 21.03.2006 12:01

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Manic Street Preachers

lintumies wrote:

[quote:5a74905248]- Sain juuri valmiiksi levyllisen räkäistä punkkia, Wire hehkuttaa.[/quote:5a74905248]
Eikös se Pink Flag valmistunut jo muutama vuosi sitten?

icon_biggrin


Älä päästä painiks sitä

Offline

#54 21.03.2006 12:08

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Sekä Wiren, että Manicsien suhteen olen sitä mieltä, että kolme ekaa eivät ole parhaat. Ja minäkään en tarkoita Nicky Wirea.

Pitää varmaan jostain latailla nuo Manicsien soolot kuunteluun, kun ne julkaistaan. Braddfieldin soololta nyt ehkä jotain voikin odottaa, mutta kuinka monelle oli yllätys että Wire (nyt siis Nicky) teki räkäistä punkia? Eipä se varmaan paljoa muuta olis voinutkaan... Eipä silti että minä osaisin tehdä edes räkäistä punkia. spåm


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#55 22.06.2006 16:01

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Braddfieldin soololevy oli saanut Soundissa 3 tähteä. So Why So Sadin tyylistä tavaraa ilmeisesti. Hyvä biisihän tuo on ja enköhän minä hanki levyn ihan alkuperäisenä kun se vaan joskus ilmestyy.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#56 19.07.2006 13:30

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Manic Street Preachers

IF YOU TOLERATE THIS THEN YOUR CHILDREN WILL BE NEXT
Nicky Wire makes twat of self at Lattitude
18 Jul 2006


  No stranger to making a complete arse of himself, dress-wearing bassist with The Manic Street Preachers Nicky Wire made his third ever solo appearance at the inaugural Latitude festival this weekend and died on his arse in spectacular fashion.

Backed by a three-piece band - who looked like they'd never even met before, never mind rehearsed - and playing to a crowd of around 500, the thirty-seven year old played a 35 minute set so awful that he personally signed off by declaring "at least you'll be able to say that you were there to witness the death of Manic Street Preacher". He was being kind to himself.

Amid calling Chris Martin "a fuckwit", laying into the previous day's headliners, Snow Patrol, and generally looking like a man experiencing a midlife breakdown live onstage, he managed to murder covers of The Who's 'Substitute', Echo & The Bunnymen's 'Ocean Rain' and Jonathon Richman's 'Roadrunner', as well as play a selection of material from his forthcoming solo debut 'I Killed The Zeitgeist'.

In a bid to try and restore some dignity to proceedings, he also played snippets of Manic songs 'From Despair To Where' and 'Let Robeson Sing', which merely had the effect of accentuating the man's basic inability to sing in tune or play the guitar in time. The gig descended further into farce when he attempted to play some poetry from a portable tape player and ended up recording himself.

Looking increasingly embarrassed and uncomfortable, Wire ended it all by downing a bottle of wine, sprawling across the stage and singing some unidentifiable dirge (possibly the title track from his debut LP) in the manner of a less tuneful Johnny Rotten. 

icon_razz


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#57 20.07.2006 19:56

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Manic Street Preachers

biggrin  tongue


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#58 21.07.2006 12:03

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Onks näiden jätkien soolourat paskemmat ku John Squirella biggrin

No Nickyn sooloura saattaa kyllä olla aika paska. Jamesin voisi kuvitella ihan asiallistakin materiaalia tekevän. Tai sellasta jota jaksaa ehkä pari kertaa kuunnella. Kohtahan sen näkee kun uus levy oli nyt lähetetty kohti postiluukkuani.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#59 27.07.2006 13:07

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Jamesin soololevyn ole nyt kerran kuunnellut läpi ja sanoisin, että alku on aika heikko, mutta loppua kohti paranee. Taitaa olla silti samaa tasoa kuin Lifeblood eli tuskin kestää kovinkaan montaa kuuntelua. Mutta eihän sitä koskaan tiedä... Siinä on muuten mukana myös yksi Nickyn sanoittama biisi.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#60 02.10.2006 22:56

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Manic Street Preachers

Joo eipä tuota Braddfieldin sooloa kauhean montaa kertaa ole tullut enää viime aikoina kuunneltua. Still A Long Way To Go on selvästi levyn paras biisi ja hiukan yllättäen Nicky Wiren sanoittama Bad Boys And Painkillers on minusta selvästi huonoin. Ehkä sellainen kolmen tähden levy kuitenkin, mutta muiden kuin Manics-fanien ei kannattane vaivautua (eli oikeasti varmaankin sitten kahden tähden levy).

Nickyn soololevy sai muuten Rumbassa yllättävänkin suopeat arvostelut. Neljä tähteä ja levyllä kerrottiin olevan vaikutteita mm. JAMCilta ja Hüsker Dülta. Arvostelussa annettiin myös ymmärtää että arvostelija oli odottanut paskaa eli pakkohan tuo levy nyt vähintäänkin on suolestaa jos ei muuta.

Viimeisenä uutisena mainittakoon että Everything Must Gosta on tulossa myös juhlallisuuspainos:

Everything Must Go - 10th Anniversary Edition
Release Date: 6th November 2006

Disc 1

1. ELVIS IMPERSONATOR: BLACKPOOL PIER
2. A DESIGN FOR LIFE
3. KEVIN CARTER
4. ENOLA/ALONE
5. EVERYTHING MUST GO
6. SMALL BLACK FLOWERS THAT GROW IN THE SKY
7. THE GIRL WHO WANTED TO BE GOD
8. REMOVABLES
9. AUSTRALIA
10. INTERIORS (SONG FOR WILLEM
DE KOONING)
11. FURTHER AWAY
12. NO SURFACE ALL FEELING

BONUS TRACKS

13. ENOLA/ALONE – LIVE
14. KEVIN CARTER – LIVE
15. INTERIORS (SONG FOR WILLEM
DE KOONING) - LIVE
16. ELVIS IMPERSONATOR: BLACKPOOL PIER – LIVE
17. EVERYTHING MUST GO – LIVE
18. A DESIGN FOR LIFE – LIVE
19. A DESIGN FOR LIFE – STEALTH SONIC ORCHESTRA REMIX

DISC 2

1. DIXIE
2. NO SURFACE ALL FEELING – DEMO
3. FURTHER AWAY – DEMO
4. SMALL BLACK FLOWERS THAT GROW IN THE SKY – DEMO
5. NO ONE KNOWS WHAT IT’S LIKE TO BE ME – DEMO
6. AUSTRALIA - ACOUSTIC DEMO
7. NO SURFACE ALL FEELING – ACOUSTIC DEMO
8. INTERIORS – ACOUSTIC DEMO
9. THE GIRL WHO WANTED TO BE GOD– ACOUSTIC DEMO
10. A DESIGN FOR LIFE – FIRST REHERSAL
11. KEVIN CARTER – FIRST REHEARSAL
12. MR CARBOHYDRATE
13. DEAD TREES AND TRAFFIC ISLANDS
14. DEAD PASSIVE
15. BLACK GARDEN
16. HANGING ON
17. NO ONE KNOWS WHAT IT’S LIKE TO BE ME
18. HORSES UNDER STARLIGHT
19. SEPIA
20. FIRST REPULIC
21. AUSTRALIA – STEPHEN HAGUE PRODUCTION
22. THE GIRL WHO


DISC 3 – DVD

THE MAKING OF EVERYTHING MUST GO
This newly commissioned 45 minute documentary features recent interviews with the band and legendary producer Mike Hedges discussing the birth, development and subsequent impact of Everything Must Go.

TV PERFORMANCES
SMALL BLACK FLOWERS THAT GROW IN THE SKY – Later with Jools Holland – BBC performance
AUSTRALIA – Later with Jools Holland – BBC performance
DESIGN FOR LIFE – TFI Performance
NO SURFACE ALL FEELING – Reading 1997 performance
EVERYTHING MUST GO – Saturday Live
A DESIGN FOR LIFE – Brits Performance and Speech

LIVE
Three unreleased performances from the Manics legendary Nynex show:
ENOLA/ALONE
SMALL BLACK FLOWERS THAT GROW IN THE SKY
THE GIRL WHO WANTED TO BE GOD

2 FILMS FROM PATRICK JONES
FURTHER AWAY – NEW VIDEO
HOME MOVIE – 15 minute home movie documentary

THE VIDEOS
Promotional videos for:
A DESIGN FOR LIFE
EVERYTHNIG MUST GO
KEVIN CARTER
AUSTRALIA

Aika kattavan oloinen paketti. Vois vaikka hankkia.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

Board footer

Powered by FluxBB