You are not logged in.
otsikointi repsäytti ärrällä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
hehe
eilinen aika-ajo meni vähän ohi eikä nyt niin kauheasti olisi kiinnostanutkaan, mutta tänään!
:excited::excited::excited::excited:
:excited::excited::excited::excited::excited:
:excited::excited::excited::excited:
[quote:65e8fab181="stratum"]
[/quote:65e8fab181]
Oho väärä suunta!
Näkyykö miltään kanavalta? Tätähän voisi katsoa niinä päivinä, kun olen Venäjällä.
Eurosportilta tuli ainakin eilen
en ole kolmekybänen emoboy
Mäkikiripisteille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Veikkaselle pallopaita!
![]()
Upea saavutus! Eilen lentismiesten voitto Brasiliasta, tänään tämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f964a2e05f="stratum"]Veikkaselle pallopaita!
![]()
Upea saavutus! Eilen lentismiesten voitto Brasiliasta, tänään tämä. [/quote:f964a2e05f]
jpp.
Columbia Highroadilta hieno taktikointi ja blokkaus lopussa Cavendishin puolesta.
Hasitan loistavan Tourin!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
PALLOJA!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Huomenna vasta keulimiset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En nähnyt, koska olin Ruisrockissa.
"A repo man's always intense"
Äsken joukkueaika-ajon taustamusana Bomfunk MC's:n Freestyler.
Bongasin myös.
Hieno voitto kotimaahan, tämä on juuri suurien etappikisojen suola kun tulee erilaisia tuloksia - nyt kolme etappia joissa yhdessä massakiri, yhdessä yllättävä irtiotto loppukympeillä, yhdessä irtiotto ihan alussa joka jaksoi loppuun asti. Hieno laji, hieno tapahtuma.
Vuoristoetappeja odotellessa. Tänäänkin kyllä hieno etappi.
[quote:93f5b9cace="stratum"]Äsken joukkueaika-ajon taustamusana Bomfunk MC's:n Freestyler.
Bongasin myös. [/quote:93f5b9cace]
Hieno voitto kotimaahan
Kyllä, hyvä Suomi!
On tämä hienoa viihdettä kyllä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:20f0914a3d] Yhden välipäivän jälkeen Ranskan ympäriajossa jatketaan taas kilpailua. Tiistaina vuorossa on etappi Limoges-Issoudun. Mielenkiintoiseksi päivän etapin tekee se, etteivät ajajat saa käyttää ollenkaan korvanappeja.
Korvanappien käyttö kieltämällä ja kommunikointia vaikeuttamalla saadaan lisämaustetta kisaan. Tallien ja pyöräilijöiden välinen taktikointi vaikeutuu, kun enää ei voi välittää suoraan tietoa mitä muut tallit ja ajajat tekevät.
Tallipäälliköt eivät ole kovin riemuissaan napittomasta etapista. Neljäntoista tallin päälliköt jättivät asiasta vastalauseen Kansainväliselle pyöräilyliitolle, mutta päätöstä ei kumottu.
Tiistain etappi on 194,5 kilometriä pitkä, ja kolmen perättäisen vuoristo-osuuden jälkeen nyt on vuorossa tasamaata.
Sprinttispesialisti Mark Cavendish metsästää varmasti kiihkeästi takaisin kirikisan johtajan vihreää paitaa, joka tällä hetkellä on Thor Hushovdin yllä. Kokonaiskilpailun johdossa jatkaa Ricardo Nocentini. Astana-tallin Lance Armstrongin ja Alberto Contadorin välinen taistelu käynee kovimmillaan vasta tulevilla vuoristoetapeilla, ellei sitten korvanappien puuttuminen aiheuta ylimääräistä draamaa tiistain osuudella.[/quote:20f0914a3d]
Viimeisimmät etapit ovat olleet tylsiä. Alussa pieni joukko karkuun, pääjoukkue ottaa lunkisti ja kuroo eron umpeen sitten viimeisillä kilometreillä. Ja Cavendish voittaa loppukirissä.
Viimeisimmät etapit ovat olleet tylsiä. Alussa pieni joukko karkuun, pääjoukkue ottaa lunkisti ja kuroo eron umpeen sitten viimeisillä kilometreillä. Ja Cavendish voittaa loppukirissä.
Joo, toki eilen peukku siitä että veto kesti loppuun ja siitä että joka Hushovd ja Cavendish battlesi välikirissä. Toivottavasti tänään nähdään vähän parempaa repimistä nousuissa..
On kyllä silti upeaa seurattavaa kokonaisuutenaan tuo noine maisemineen ja ihan positiivista näin jälkikäteen ettei Pyreneillä vielä nähty ratkaisua niin kaikki on "auki" vielä. Tai noh, lähinnä kai kumpi Astanan tykeistä voittaa...
Selinin selostukset ovat vähintään puolet tästä nautinnosta.
Selinin selostukset ovat vähintään puolet tästä nautinnosta.
Itsellä ei ole toimivaa televisiota joten luotan brittieurosportin kuivakoihin herrasmiehiin. Ei toki mitään Seliniä mutta ihan toimivaa tekemistä.
[quote:d306dab112="Leif Erikson"]Selinin selostukset ovat vähintään puolet tästä nautinnosta.
Tälle kyllä [/quote:d306dab112]
Ehdottomasti
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voi voi, Levi Leipheimer joutui sen eilisen kolarin takia pois Tourilta kun ranteensa murtui.
No niin! Viikon verran poljeskeltiin, mutta Alpeilla sitten rävähti vihdoin. Veikkaan, että kyllä tästä vielä kisa saadaan vähintäänkin palkintopallisijoista jos nyt ei voittajasta. Contadorin eilinen isku oli kieltämättä ihan suvereenia showta. Ei ollut kellään mitään sanomista ja jos nousu olisi ollut edes parikin kilsaa pidempi, kokonaiskisan voitto olisi ilman haveria jo aika lailla paketissa. Ja vaikka Lance oli eilen (ja myös Arcaliksella alkukisasta) pehmeä, en jaksa uskoa siihen, etteikö se vielä jotain yrittäisi. Taktista silmää on edelleen, vaikka jalat eivät olekaan entisellään. Viimeistään sitten aikanaan Ventouxilla.
Eilinen oli kuitenkin ACn näytös ja jotain ylivoimastaan kertoo esim. ao. vertailut: Fillari-lehden forumin tilastoniilot laskivat jepen keskariksi Verbierin nousuun huimat 24 km/h ja rapiat päälle! Vertailun vuoksi huippuaikojen Lance kellotti vuoden 2002 mäkitempossa Alpe d'Huezissa noin 22 km/h keskarin - pidempään ja vähän jyrkempään mäkeen sekä ihan eri kilpailumuodossa toki, mutta silti...
Polkadot-Veikkanen taas jäi eilen noin 12 minuuttia, kaikella kunnioituksella aika paljon per kilometri kun muistetaan, että pääjoukko oli kasassa ennen nousua ja nousun mitta "vain" noin 8 kilsaa. Eroa siis tuli yli minuutti kilometrilla.
Tänään välipäivä, huomenna hiukan eilistä lyhempi vuoristoetappi kera kahden kunnon nousun: alkuun 25 kilsan kategorisoimaton nousu 1000+ korkeuserometrillä, loppupuolella pari kilsaa vähemmän ykköskategorian rääkkiä. Hieman daijusti etappi vaan loppuu laskuun eikä vuoren päälle, vaikka toisaalta takaa-ajo alamäkeen on parhaimmillaan sekin kunnon spektaakkeli.
Astana-possen (AC, LA, Klöden) lisäksi seuraisin jatkossa ainakin Schleckejä, Wigginsiä, Evansia ja Sastreakin, tai no miksei koko eilistä kärkijengiä. Mutta kunhan joku vakavasti otettava irtiotto nähdään tästedes joka etapilla, niin hyvä, ja jos edes yksi chiappuccimainen pitkä rykäys yksinään niin halleluja vaan.
Verpparin nousu vielä kertauksena:
http://www.youtube.com/watch?v=uD9EDyOqQsM
http://www.youtube.com/watch?v=eqeYm0L1cyc
http://www.youtube.com/watch?v=23hDGw5hw6I
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.