#331 03.04.2016 16:43

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Kitaraspäm

Ai niin, ostin viime syksynä perinnepelin. Sitä on kiva soitella ilman vahvaria.

hes225_sb_all.jpg

Offline

#332 03.04.2016 19:05

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Kitaraspäm

hiirimattona wrote:
ydinaukio wrote:
hiirimattona wrote:
hiirimattona wrote:
hiirimattona wrote:

Ydis, laitetaanko pystyyn Pro Reverb Band? Nyt löytyy nimittäin moinen myös täältä. Vielä vain kun saisin sen jotenkin kuljetetuksi Kuopioon tai Lappiin niin olisi hyvä.  icon_surprised

Ensi viikolla tämä kulkeutuu kotiin. Vielä kun itse pääsisi sinne soittamaan sitä.

Olen päässyt soittamaan ja kuulostaa just niin hienolta kuin ne Pro Reverbit, joita olen päässyt testaamaan. Nyt pari kultalevyä plakkariin ja vois hankkia jonkun kantajan tuolle.

peuk miltä vuodelta ostamasi on?

79. Modattu vuosituhannen alussa Brownfaceksi.

eiköhän panna pändi pystyyn peuk

Offline

#333 04.04.2016 12:31

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

ydinaukio wrote:
hiirimattona wrote:
ydinaukio wrote:
hiirimattona wrote:
hiirimattona wrote:
hiirimattona wrote:

Ydis, laitetaanko pystyyn Pro Reverb Band? Nyt löytyy nimittäin moinen myös täältä. Vielä vain kun saisin sen jotenkin kuljetetuksi Kuopioon tai Lappiin niin olisi hyvä.  icon_surprised

Ensi viikolla tämä kulkeutuu kotiin. Vielä kun itse pääsisi sinne soittamaan sitä.

Olen päässyt soittamaan ja kuulostaa just niin hienolta kuin ne Pro Reverbit, joita olen päässyt testaamaan. Nyt pari kultalevyä plakkariin ja vois hankkia jonkun kantajan tuolle.

peuk miltä vuodelta ostamasi on?

79. Modattu vuosituhannen alussa Brownfaceksi.

eiköhän panna pändi pystyyn peuk

peuk Jykylään jos päädyn niin ehdottomasti.


bzort glorf bööth

Offline

#334 30.04.2016 16:47

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Mun tarvii vähän ihmetellä ääneen parin liikkeen ylivertaisuuskonsensusta. Uraltonen äijä oli puhelimessa tälleen grin kun olisin vienyt music mania huoltoon. Putkielitismille center
Kitarapajalle taas vein aikoinaan mun sittemmin pöllityn telecasterin huoltoon ja sanoin että jos jakkia katsois, kun se pätkii. Äijä sanoi että se taitaa olla enemmän ominaisuus kuin vika center

Last edited by rc-lungen (30.04.2016 16:48)


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#335 30.04.2016 17:37

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Mikäs Musareissa tökkii vielä 2010-luvulla? Eikö näiden arvo ole mikä kuuluu olla kun hinnatkin ovat nousseet pätevälle tasolle siitä, kun aloin seurata noita. Elikkäs pätevä players vintage amp.

Huoltoon ajattelin viedä kitaran tässä kun hokasin, et nehän hoitaa tuolla kaiken sen mitä pitäs ite yrittää tehdä ja maksaa just sopivan hinnan.


bzort glorf bööth

Offline

#336 01.05.2016 17:44

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

hiirimattona wrote:

Mikäs Musareissa tökkii vielä 2010-luvulla? Eikö näiden arvo ole mikä kuuluu olla kun hinnatkin ovat nousseet pätevälle tasolle siitä, kun aloin seurata noita. Elikkäs pätevä players vintage amp.

Katsos kun Musari on hybridi ja Uraltonella huoltavat VAIN TÄYSputkivahvistimia.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#337 06.08.2016 08:00

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Nyt kun toi od-pedaali tuli mainittua ääneen tuolla synahåmåissa, niin oon aika tosissani funtsimassa signaaliketjun uusimista yksinkertaisempaan muotoon. Delayhan on ainoa efekti, mitä käytän särön lisäksi. Nyt on turskalta kestolainassa oleva hot cake -> mooerin rat-klooni -> diy sunface-klooni biasointisäädöllä. Sunface on futsina ihan ok, etenkin kaikenlaisen metelin tuottamista varten, mutta se tuntuu syövän signaalia vähän turhan paljon. Haluaisin saada aikaan jonkinlaisen setupin, missä mulla riittäis od + rat tai od + fuzz. Vaatimuksina se, että od olis suht transparentti, mutta riittävän rosoinen puskemaan ratista tai fuzzista möykkää. Soundi saisi kuitenkin olla suht erotteleva. Säröä ei tarvi olla missään ysärimittakaavassa, jolloin hyvin monilla tuntui olevan gainit ihan täysillä.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#338 22.08.2016 22:36

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Ostin EHX:n East River Driven. En tykännyt, myyn eteenpäin. Päätin kokeilla boosteria ja hommasin Dodin Bifet Boost 410:n. Tuntuu siltä, että kaikki ongelmat ratkesivat kerralla. No ei nyt ihan. Boosti ajaa vahvaria aika hyvin särölle. Joissain kohdissa toimii just niinkuin pitää, välillä taas ei välttämättä ole ihan the juttu. Tai sitten en vain ole vielä kyllin vakuuttunut siitä. Lautaan toi nyt kuitenkin jää. Ja heh-heh, nyt kaikki gainpedaalit on väriltään mustia.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#339 01.09.2016 09:35

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Madalsin sekä telen että falloutin tallamikkien korkeutta. Helpotti etenkin telellä huomattavasti oloa. Soundi ei muroudu enää niin pahasti ja telen kanssa kierto-ongelmat vähenivät huomattavasti. Valitettavasti en saa ihan vieläkään sitä toivomaani ring-soundia musarista, joten täytyy vähän miettiä. Ihan kuin tässä ei muutenkaan jatkuvasti ois soittokamojen hankkimisia mielessä (noi synahommien suunnitelmat erityisesti muuttuu ns. koko ajan), mutta tarvitsen stygestä huomattavasti enemmän headroomia. Kunnon kaunis clean-soundi kovalla volalla on kuitenkin yksi hienoimpia asioita, mitä tulee mieleen. Soundin ennenaikainen säröytyminen lannistaa  icon_cry

Mutta tulipa tässä sellanenkin juttu mieleen, että toissavuoden H2Ö:n jälkeen en ole soittanut millään muilla plektroilla kuin Dunlopin Jazz III XL:llä. Kiitti hiiris peuk täydellinen plektra.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#340 01.09.2016 15:54

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

peuk

Samoilla soittelen itse yhä. Pari vuotta sitten testasin löysempää plektraa ja oli yllättävän mukava soittaa, mutta kun viimeiset 10-15 vuotta olen soittanut noilla niin hankala vaihtaa suosikkia.


bzort glorf bööth

Offline

#341 01.09.2016 16:09

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Kitaraspäm

sama plektra täälläkin käytössä, ja tuntuu olevan monella muullakin. aina lopussa paikallisesta musaliikkeestä nuo mad

Offline

#342 01.09.2016 18:44

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Täälläpäin noita ei edes meinaa välillä löytyä joistain perusliikkeistä. Joskus pitänyt kitaratarvikeostokset tehdä kolmessa eri liikkeessä, kun jostain on pitänyt hakea pedaali, mutta sieltä ei ole saanut edullisia kieliä ja seuraavasta paikasta on saanut kielet muttei Jazz III XL:iä  mad


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#343 01.09.2016 22:19

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

ydinaukio wrote:

sama plektra täälläkin käytössä, ja tuntuu olevan monella muullakin. aina lopussa paikallisesta musaliikkeestä nuo mad

Minä elin joku 3-4 vuotta siinä uskossa, et valmistus on lopetettu kun ei Kuopion soitinkaupoissa tullut vastaan. Soitin sitten ne vuodet niillä samoilla plekuilla ja olihan ne lopulta tosi kuluneita.  icon_lol Nykyisin on sellainen pieni 8 tai 10 plekun pussukka noita lompsassa. Tossa pussukassa on tosin enää vain 3 tai 4 plekua tosin, et pitäs varmaan ostaa uusi kaiken varalta.


bzort glorf bööth

Offline

#344 01.09.2016 22:21

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Lähe rc Kuopioon plekuostoksille! Jos lihapiirakka maistuu niin ostat torilta matkaeväiksi Hanna ja Irene Partasen lihapiirakoita. Kalakukkoja en noilta osta ku maksaa niin helkutisti ja ite tekee melkein yhtä hyvää. icon_razz


bzort glorf bööth

Offline

#345 02.09.2016 08:33

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

Edes elitisti grin kaupoista Uraltonesta ja Custom Shopista saa näitä. Fasulla taas jokainen kuviteltavissa oleva plektra valikoimissa paitsi tämä, samoin musamaailma. Levytukusta ja DLX:stä saa.

Last edited by rc-lungen (02.09.2016 08:33)


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#346 02.09.2016 09:52

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Artesan Guitar Shop / Artesan Music Instrument Shop


bzort glorf bööth

Offline

#347 05.09.2016 18:58

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Kitaraspäm

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

Offline

#348 05.09.2016 19:10

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

armashenrik wrote:

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

TC Electronicsin Dittoa ne kovasti kaikki kehuu. Ajattelin jossain vaiheessa hommata tästä sen XL-version, koska reverse ja half-time.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#349 05.09.2016 19:37

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Kitaraspäm

Jazz III:t voittajan valinta, muita vaihtoehtoja ei ole icon_salut.gif

Ostin eilen Turskalta big muffin, nyt ajellaan bröm bröm sheeplove


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#350 05.09.2016 22:51

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Kitaraspäm

rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

TC Electronicsin Dittoa ne kovasti kaikki kehuu. Ajattelin jossain vaiheessa hommata tästä sen XL-version, koska reverse ja half-time.

joo täytyy olla storage, että saa muistiin asioita. noh katoin thomannilta että 130 lähtis eka mahdollinen. mull on just bossin ja digitechin kanssa vähän aina sellasii ennakkoluuloi, mutt halpa perus boss vois olla myös ihan jees

Offline

#351 06.09.2016 19:17

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

armashenrik wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

TC Electronicsin Dittoa ne kovasti kaikki kehuu. Ajattelin jossain vaiheessa hommata tästä sen XL-version, koska reverse ja half-time.

joo täytyy olla storage, että saa muistiin asioita. noh katoin thomannilta että 130 lähtis eka mahdollinen. mull on just bossin ja digitechin kanssa vähän aina sellasii ennakkoluuloi, mutt halpa perus boss vois olla myös ihan jees

Bossin luuppereiden nykymallit on kai sit varmaan ne, mihin lienee hyvä satsata. Niitä tuntuu keikoilla näkevän jatkuvasti sekä livenä luuppaamiseen, että muistipaikkojen käyttöä varten. Jos meinaa muistipaikoista luuppeja soittaa, niin se yksinkertainen malli varmaan riittää sekin. Siinäkin oli kai joku 99 muistipaikkaa.

Jos muuten käytettynä etsit, niin kato vaan, ettet osta vahingossa sitä Bossin vanhaa tuplapedaalimallia. Surkea äänenlaatu eikä luuppaa mitään tarkasti, jättää aina jonkun puolikkaan sekunnin pois tms. Reverse siinä on ja muistipaikkoja joku 11. Kitaralla jos käyttää niin muljuttaa signaalin käyttökelvottomaksi.

Mun dd-6:ssa on lyhyt ja suht primitiivinen luupperi, jolla oon tähän mennessä pärjännyt ihan hyvin soolokeikoilla. Tässä nyt on ilmaisu muutenkin mennyt siihen suuntaan, ettei hirveästi tule sitä käytettyä. Ambientimpia juttuja varten sinänsä kiinnostaisi hommata joku laajempi laitos, missä ois just muistipaikat ja mielellään half-time ja reverse, koska niillähän voi sitten tehdä aika paljonkin kaikkea.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#352 06.09.2016 19:45

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Kitaraspäm

rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

TC Electronicsin Dittoa ne kovasti kaikki kehuu. Ajattelin jossain vaiheessa hommata tästä sen XL-version, koska reverse ja half-time.

joo täytyy olla storage, että saa muistiin asioita. noh katoin thomannilta että 130 lähtis eka mahdollinen. mull on just bossin ja digitechin kanssa vähän aina sellasii ennakkoluuloi, mutt halpa perus boss vois olla myös ihan jees

Bossin luuppereiden nykymallit on kai sit varmaan ne, mihin lienee hyvä satsata. Niitä tuntuu keikoilla näkevän jatkuvasti sekä livenä luuppaamiseen, että muistipaikkojen käyttöä varten. Jos meinaa muistipaikoista luuppeja soittaa, niin se yksinkertainen malli varmaan riittää sekin. Siinäkin oli kai joku 99 muistipaikkaa.

Jos muuten käytettynä etsit, niin kato vaan, ettet osta vahingossa sitä Bossin vanhaa tuplapedaalimallia. Surkea äänenlaatu eikä luuppaa mitään tarkasti, jättää aina jonkun puolikkaan sekunnin pois tms. Reverse siinä on ja muistipaikkoja joku 11. Kitaralla jos käyttää niin muljuttaa signaalin käyttökelvottomaksi.

Mun dd-6:ssa on lyhyt ja suht primitiivinen luupperi, jolla oon tähän mennessä pärjännyt ihan hyvin soolokeikoilla. Tässä nyt on ilmaisu muutenkin mennyt siihen suuntaan, ettei hirveästi tule sitä käytettyä. Ambientimpia juttuja varten sinänsä kiinnostaisi hommata joku laajempi laitos, missä ois just muistipaikat ja mielellään half-time ja reverse, koska niillähän voi sitten tehdä aika paljonkin kaikkea.

Mulla on Bossin RC-3, ihan näppärä ja nopeakäyttöinen, luultavasti just sitä mitä armas hakee. Ite aika vähän loppujen lopuks tullut viime vuosina käytettyä, mutta pidän toistaiseksi hyllyssä koska toi tarve saattaa tulla joskus vielä uudelleen.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#353 06.09.2016 20:56

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Kitaraspäm

Luppakorva sikailee taas wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

seuraavaksi täytyisi löytää edullinen loopperi nopeaan ajatusten tallentamiseen. mieluiten kyll tilaakin sais olla äänille. ehdotuksia? astelen ostoksille kunhan työkkärimassit ja velat astuu tilille

TC Electronicsin Dittoa ne kovasti kaikki kehuu. Ajattelin jossain vaiheessa hommata tästä sen XL-version, koska reverse ja half-time.

joo täytyy olla storage, että saa muistiin asioita. noh katoin thomannilta että 130 lähtis eka mahdollinen. mull on just bossin ja digitechin kanssa vähän aina sellasii ennakkoluuloi, mutt halpa perus boss vois olla myös ihan jees

Bossin luuppereiden nykymallit on kai sit varmaan ne, mihin lienee hyvä satsata. Niitä tuntuu keikoilla näkevän jatkuvasti sekä livenä luuppaamiseen, että muistipaikkojen käyttöä varten. Jos meinaa muistipaikoista luuppeja soittaa, niin se yksinkertainen malli varmaan riittää sekin. Siinäkin oli kai joku 99 muistipaikkaa.

Jos muuten käytettynä etsit, niin kato vaan, ettet osta vahingossa sitä Bossin vanhaa tuplapedaalimallia. Surkea äänenlaatu eikä luuppaa mitään tarkasti, jättää aina jonkun puolikkaan sekunnin pois tms. Reverse siinä on ja muistipaikkoja joku 11. Kitaralla jos käyttää niin muljuttaa signaalin käyttökelvottomaksi.

Mun dd-6:ssa on lyhyt ja suht primitiivinen luupperi, jolla oon tähän mennessä pärjännyt ihan hyvin soolokeikoilla. Tässä nyt on ilmaisu muutenkin mennyt siihen suuntaan, ettei hirveästi tule sitä käytettyä. Ambientimpia juttuja varten sinänsä kiinnostaisi hommata joku laajempi laitos, missä ois just muistipaikat ja mielellään half-time ja reverse, koska niillähän voi sitten tehdä aika paljonkin kaikkea.

Mulla on Bossin RC-3, ihan näppärä ja nopeakäyttöinen, luultavasti just sitä mitä armas hakee. Ite aika vähän loppujen lopuks tullut viime vuosina käytettyä, mutta pidän toistaiseksi hyllyssä koska toi tarve saattaa tulla joskus vielä uudelleen.

siis hain hommia vain nopeisiin biisinkirjoittamisiin ja harmonioiden hakemisiin. ostin halvimman vehkeen jos oli hyvä storage eli digitechin Jam man. mulla on kyll digitechin kanssa vähän omia suruja, mut toi nopealla tesmimisellä oli kuitenkin se paras. stereo lähdöt ja sisään menot löytyy. usb ja micro sd korttipaikka extratilalle.

Offline

#354 15.09.2016 18:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,357
Website

Re: Kitaraspäm

7trgJWE.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#355 15.09.2016 19:24

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

yhden basistivitsin osaan:

mistä tietää, et lava on suorassa?

- Basistilta valuu kuola molemmista suupielistä

EHE EHE


bzort glorf bööth

Offline

#356 20.09.2016 13:01

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Kitaraspäm

kauheata kun tajuaa että oli parhaimmassa terässä 25 vuotiaana. nyt kaikki näppäilyhommat ja kaikki vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. hyvä aika alkaa siis soittaa poppia

Offline

#357 20.09.2016 16:03

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

armashenrik wrote:

kauheata kun tajuaa että oli parhaimmassa terässä 25 vuotiaana. nyt kaikki näppäilyhommat ja kaikki vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. hyvä aika alkaa siis soittaa poppia

Meikä taas on paremmassa terässä kuin koskaan. Tästäkö se alamäki alkaa?


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#358 21.09.2016 10:51

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

kauheata kun tajuaa että oli parhaimmassa terässä 25 vuotiaana. nyt kaikki näppäilyhommat ja kaikki vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. hyvä aika alkaa siis soittaa poppia

Meikä taas on paremmassa terässä kuin koskaan. Tästäkö se alamäki alkaa?

Ootahan kun täytät 28v ja hyvä jos pleku pysyy kädessä.  grin


bzort glorf bööth

Offline

#359 21.09.2016 11:41

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Kitaraspäm

hiirimattona wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

kauheata kun tajuaa että oli parhaimmassa terässä 25 vuotiaana. nyt kaikki näppäilyhommat ja kaikki vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. hyvä aika alkaa siis soittaa poppia

Meikä taas on paremmassa terässä kuin koskaan. Tästäkö se alamäki alkaa?

Ootahan kun täytät 28v ja hyvä jos pleku pysyy kädessä.  grin

oon kyllä jo ihan 30  017


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#360 21.09.2016 11:44

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Kitaraspäm

rc-lungen wrote:
hiirimattona wrote:
rc-lungen wrote:
armashenrik wrote:

kauheata kun tajuaa että oli parhaimmassa terässä 25 vuotiaana. nyt kaikki näppäilyhommat ja kaikki vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. hyvä aika alkaa siis soittaa poppia

Meikä taas on paremmassa terässä kuin koskaan. Tästäkö se alamäki alkaa?

Ootahan kun täytät 28v ja hyvä jos pleku pysyy kädessä.  grin

oon kyllä jo ihan 30  017

31. kyllähän nyt aina voi rämppää

Offline

Board footer

Powered by FluxBB