You are not logged in.
Pitäisi päivittää omaan ProCo Rattiin myös tuo virtajakki. Tähän asti olen soittanut tuolla paristoilla.
bzort glorf bööth
Mulla on Gilmour switch yhdessä kitarassa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Klassinen brittivalmistaja. Pörinäbändeillä näkyy näitä usein. Too Slown levyjulkkareissa sain soittaa Orangen Microterror-sarjan nupilla, joka meni Framuksen kaappiin. Itä-Hollolan Robertin kamat kyseessä. Hyvä soundi oli.
Tänään taas oodiin melskaamaan. Tällä kertaa enemmän kuin yhden miehen miehityksellä.
En tajunnu orange vahvistimen säätönuppeja. Niissä ei ollu tekstiä vaan kuvakkeet ja kahesta nupista tuli lisää volaa.
Terveisin diletantti
KZ wrote:Tänään taas oodiin melskaamaan. Tällä kertaa enemmän kuin yhden miehen miehityksellä.
En tajunnu orange vahvistimen säätönuppeja. Niissä ei ollu tekstiä vaan kuvakkeet
ja kahesta nupista tuli lisää volaa.
Terveisin diletantti
Volume ja gain.
KZ wrote:KZ wrote:Tänään taas oodiin melskaamaan. Tällä kertaa enemmän kuin yhden miehen miehityksellä.
En tajunnu orange vahvistimen säätönuppeja. Niissä ei ollu tekstiä vaan kuvakkeet
ja kahesta nupista tuli lisää volaa.
Terveisin diletanttiVolume ja gain.
Niin tietysti. Väitän kuitenkin, että kuvakkeiden laittaminen ilman tekstejä pelle idea.
On kyllä älytöntä toi KZ:n kimpussa häärääminen
Orangeissa tosissaan hämmentää välillä nuo symbolit kun on muuten soittanut aina simppelisti merkatuilla.
Ei varsinaisesti liity nykyorangeen, mutta sain soittaa muutama vuosi takaperin keikan vanhalla Whiten nupilla ja siinä oli muistaakseni ihan selkeästi merkatut namikat, mutta olivat hirveän helposti pyörivät. Ekan biisin jälkeen yleisöstä kuului huuto "ei kuulu" ja päätin lisätä volumea tarkoituksena vääntää sitä ehkä 10 astetta lisää, mutta taisin pyöräyttää yli kahteentoista. Ja nuo kun ovat aika äänekkäitä laitteita + minulla oli efektit edessä niin loppukeikka soitettiinkin sitten ihan hirveässä metakassa.
Pitäisi saada ostettua 4 ohminen bassokaappi (offtopikkia), jotta saisi nupin valjastettua käyttöön.
bzort glorf bööth
Ollut mielessä toisen bändin suhteen setupin karsiminen. Nyt on kikkailtu gainilla ihan liikaa, kun sille ei varsinaisesti ole tarvetta. Ketjussa tänään virittimen perään ainoastaan kompura ja delay. Harkitsen josko kompuran tilalle tulis kuitenkin joku od. Ihan toimiva kuitenkin, niin voi olla että mennään tällä. Oli itse asiassa tosi nastan kuuloista, kun toinen kitaristi käyttää välillä fuzzia, mutta itse ei käytä vaan vetää suht kurinalaisesti komppia toisen surinan tai liidien päälle.
Sain vihdoin leftin Jazzmasterin. Squier toi on (valkoinen 60's) kun oikeaan Fenderiin ei oo varaa. Kauan sai odotella ja olin jo lähes unohtanut, että olin tuollaisen tilannut. Noita leftejä on alettu nyt valmistaa, mikä on kiva juttu. Pitäis varmaan päivittää koko kitaravalikoima Jazzmastereihin
Kaukaa katsottuna helvetin komea kitara, lähempää sitten näkee, että laatu ei oo sitä aivan parasta. Mutta ekojen testailujen perusteella kuulostaa kyllä todella hyvältä ja sopii erinomaisesti käteen. Ja nyt pääsee kilistelemään kunnolla tallan takaa
On ne kivoja. Ehkä vielä jonain päivänä uusiks. Muista et tallaa pitää tasaisin väliajoin rassaa hyvään asentoon, etenkin jos soittaa kovaa. Suosittelen vaihtamaan mustangin tallaan sen orkkiksen, jos eivät jostain syystä ole yhtäkkiä tehneet siitä standardia.
Onnittelut turstonille uudesta kitarasta. Nyt vain tilaukseen useampi noita tai sitten joku kallis siihen kaveriksi.
bzort glorf bööth
Bo Diddley
bzort glorf bööth
Bob Quine, Zoot Horn Rollo, Janne Vainikainen, Raymond McGinley, Ville Hopponen, Michael Rother, Tim Gane, Lockett Pundt, Juuso Härmä, Mikko Heikkonen, Rasmus Rantanen...
Nyt tyli heiteltyä tällasia et ketä tuli ekana mieleen. Ohan noita lisää, mut nyt ei keksi.
Puoliakaan en tiedä dadadrlrl:n listalta. No vähän liioittelin kun tarkemmin laskin.
bzort glorf bööth
Kenen kitarasooloilu miellyttää eniten? Itse vastaan F. Zappa.
Adrian Belew. Ja maailman tylsin vastaus Jimi Hendrix. Ainii ja se Garcia. En kyllä varsinaiesti ole mikään suuri yksittäisten (sävellettyjen) kitarasoolojen fanittaja. Enempi kiinnostaa se jamitteluosasto.
Last edited by KZ (10.07.2019 18:11)
rory gallagher
j mascis ny ainaki kans
tykkään yleensä lyhyistä ja räjähtävistä sooloista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
j mascis ny ainaki
neil young
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:Kenen kitarasooloilu miellyttää eniten? Itse vastaan F. Zappa.
Adrian Belew. Ja maailman tylsin vastaus Jimi Hendrix. Ainii ja se Garcia. En kyllä varsinaiesti ole mikään suuri yksittäisten (sävellettyjen) kitarasoolojen fanittaja. Enempi kiinnostaa se jamitteluosasto.
Nii ja tietty Kawabata Makoto.