#541 23.09.2019 21:43

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Dittoa en ole itse kokeillut, mutta pitävät vissiin kätevimpänä ja helppokäyttöisimpänä luupperina, mitä löytyy. €50 hintaan aika no brainer. Itse haluaisin XL-mallin koska hidastus ja reverse, hehe, mut toistaiseksi ei ole akuuttia käyttöä tuolle.

Perus Rockbag löytyy itseltä enkä ole huomannut natinaa, mutta sillä on muita ominaisuuksia, jotka pilaavat käyttökokemuksen perusteellisesti. Monocaset imo vaan todella rumia, ei muuta kokemusta.

Offline

#542 23.09.2019 21:44

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Menen huomenna tapaamaan yhtä Jazzmasteria spam3

Offline

#543 24.09.2019 10:41

minimoog
"se" jostakin
Registered: 31.10.2006
Posts: 1,333

Re: Kitaraspäm

Onnea Jazzmasterin kanssa, toivottavasti tapaaminen on suosiollinen!

Onneksi en ollut vielä hätähousu tuon Ditton kanssa, näköjään myynnissä olisi myös Bossin RC-3 vain hitusen kalliimmalla, joten päätynen siihen. (Edit. No täähän oli sitten jo alustavasti ainakin mennyt. icon_lol ) Sinällään saisi olla vähän yksinkertaisempi, mutta tallennusominaisuus voi olla kätevä jos ei nyt niin joskus tulevaisuudessa.

Last edited by minimoog (24.09.2019 15:09)


Äver siever miever tuver äver liver köver!

Offline

#544 24.09.2019 23:22

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Hiiris ehkä muistaa kuinka monta vuotta siitä on, että möin hälle vanhan Jazzmasterini. Tuon Squjun (Classic Vibe-sarjaa, eli viimeisintä) kun sai käteensä, niin kotiinpaluulta se oikeastaan tuntui. Siinä tovin testailin ja rämpyttelin ja testailun päätteeksi tehtiin kaupat. Seuraavaksi liuta tekosyitä (itse itsellenihän minä tässä tätä rahankäyttöä oikeutan, eli menkööt):

- Jo aiemmin mainittu balanssi. Hihnan kanssa seisaalta soittaessa ei ihan tosissaan tunnu paino about ollenkaan. Tämän tärkeyttä ei oikein voi alleviivata tarpeeksi.
- Kevyempi kuin Rickenfaker. Ei tämäkään painoltaan nyt mikään superkevyt ole, erityisesti Mustangiin verrattuna, mutta yllämainittu balanssi tietty vaikuttaa aika paljon soittomukavuuteen.
- Olin unohtanut Jazzmasterin kaulan ihanuuden. Pitkä skaala tuntuu pikkasen hankalalta tässä vaiheessa, mutta Rimen biisejä tyyppaillessa totesin, ettei tee yhtään pahaa. Tvärtomin biiseissä on tähän mennessä kaikissa capo vähintään tokalla nauhalla, niin ei se kaulan pituus ole niin justiinsa. Myös kaulan leveys just eikä melkein omille sormille sopiva, mikä on ollut viime aikoina myös jossain määrin mielen päällä. Mustangin kaula kun on suurin piirtein pienin kaula, mitä ikinä olen missään kitarassa kokenut ja välillä on otelaudalla sillä tavoin ruuhkaa, että meinaa olla vähän hankalaa.
- Myyjä oli hukannut kammen. Pikkasen harmittaa tämä, mutta antoi tästä hyvästä €20 alennusta. Lupasi ilmoittaa itsestään jos kampi vielä löytyy. Jos ei kuulu, niin pitää hakea liikkeestä uusi. Shit happens. Näillä hinnoilla ei oikein harmita.
- Äärettömän mukava ja asiantunteva myyjä. Antoi hieman käppäsen laukun kaupan päälle, mutta tolla pärjää nyt ensalkuun ja siihen saa pienen akkarinkin mahtumaan, mikä tulee joka tapauksessa joskus ajankohtaiseksi. Meinasi hihnan vielä pistää mukaan, mutta en halunnut sitä, koska ajattelin joka tapauksessa hakea Customista uuden.
- En päässyt testailemaan vahvarilla vaan dawin plugareilla. Kuitenkin luotan siihen, että soundi on asiallinen. Mikit vissiin samat, mitä aiemmassa Vintage Modified-mallissa, eli 60-lukulaisten orkkisten mukaan suunniteltu. Kuulosti plugareissakin just oikealla tavalla janglelta, eli eiköhän nää ole ihan kunnossa.
- Tässä mallissa on tehty se, mitä Fenderiltä/Squierilta on näitten kanssa ruinattu vuosikaudet: Eli oletushardiksissa Mustang-tyyppinen talla. Oikein.

Eli hintaan €280 erittäin vähän käytetty soitin. Uutena nää on about €400. Ei yhtään pöljempi diili. Eipä tässä nyt tietty saa kalliin vintagesoittimen tuntumaa, mutta mitäpä noista. Tiedän pari hifistelevämpää tyyppiä, jotka epäilemättä testatessaan lähtis nipottamaan yhdestä sun toisesta. Itse en oikein paremmasta osaa sanoa eikä varmaan ihan heti tässä elämässä ole mahdollistakaan. Paha mennä valittamaan jos soittaminen tuntuu kivalta ja hyvältä. Virittimet on ehkä pikkasen jäykät. Saatan joskus vaihtaa parempiin. Ysisetti kiinni, lähtee huomenna vaihtoon. Pientä kielibuzzia havaittavissa, mutta veikkaan että korjaantuu nimenomaan vaihtamalla pikkasen järeämpään. Saatanpa joskus intoutua laittamaan ihan yhdentoista setin kiinni (sustainia perkele).

Noh, tällasta tällä kertaa. Huomenna meen treenikselle vaihtamaan kielet ja tekemään pari hienosäätöä ja testailemaan vahvistimella.

Offline

#545 25.09.2019 23:34

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

peuk

Onnittelut uudesta kitarasta! Nuo Classic Vibet ovat kyllä oikein hyviä soittimia tuolla hinnalla. 280€ ei ole ollenkaan paha hinta! Jos tuo on sitä uusinta sarjaa, niin tuossa on nyt viralliset Fenderin mikit eikä ne aikaisemmat, jotka kyllä nekin oli ihan riittävän jees.

Tämä sinulta ostamani Jazzmaster on kyllä kevyesti paras kitara millä olen soittanut. Ikuisesti olen kiitollinen kun pidit hyvän tovin jemmassa ennen kuin sain ostetuksi. peuk Mulla on tässä kielinä joku 011:n setti. Oliskohan ollut Ernie Ballin Power Slinkyt. Nämä ainakin toimivat tässä omassa hyvin. Mutta tosiaan ei ole mitään valitettavaa muuten, kun kaula on käteen erinomainen, ns. volumella ja tonella ratsastaminen onnistuu näppärästi samalla kun soittaa ja mitähän muuta. Värihän tässä on upea ja on kiva kun Squier tarjoaa tuota nykyään. Olen hassuttelut itsekseni ajatuksella, josko hankkisin toiseksi sellaisen Squierin CARin ja vaihtaisin siihen humbuckerit. Saisin testatuksi miltä omat laitteet kuulostaa sellaisilla mikeillä.


bzort glorf bööth

Offline

#546 26.09.2019 00:06

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

^ Se värihän oli omasta mielestäni aivan täysin väärä! Edelleen ihmetyttää että kehdannut niin pirtsakan värisen soittimen kanssa olla liikenteessä. Ja ok, tuo mun uus nyt on Sonic Blue, mutta se onkin Pastelsfanin värinen ja siksi sen nimi onkin nyt Katrina.

Pidin tuossa aikoinaan just yhtätoista ja välillä kahtatoista. Nykyään ehkä liian järeet mun makuun. Kävin treeniksellä säätämässä Katrinaa ja vaihtamassa siihen kielet, kympit. Just hyvät mun makuun, vaikka ei niissä yseissäkään sinänsä vikaa ollut. Mut ai että kun soi kauniisti musarin läpi. Oikeastaan soundiltaan sanoisin että jopa täydellinen. Soi ilman musarin boosteja varsin täyteläisesti ja hyvin erottelevasti. En testaillut vielä rimen setupilla, koska se nyt vähän elää, vaan Tvärtomin hyvin riisutulla setupilla (viritin -> delay -> kompura). Kitistä kasattuun kompuraan laitoin vihdoin uudet merkinnät (vanhat kun olivat edellisen omistajan käytössä pyyhkiytyneet pois) ja opiskelin spessusäätöjen (blend, tone) toiminnot, niin johan tuli soundiin janglea ja erottelevuutta ja ihan hienoinen boosti. Nyt kelpaa.

Törsäilin tänään myös elämäni ensimmäiseen tubescreameriin, minimalli kun ei ihan älyttömiä maksanut (€68 ). En nyt ihan ruvennut innosta hyppimään sen kanssa, mutta se hoitaa overdriven kyllä sillä tapaa kivasti, että varmasti löytyy käyttöä.

Nyt on kitara-GAS taltutettu toviksi. Pohdin vielä pari päivää et laitanko Mustangin myyntiin. Täysin mahdollista, koska niillä rahoilla vois tota syna-GASia ruveta vähän taltuttamaan. Se onkin sitten reippaasti isompi suo, mut ei siitä tässä sen enempää.

Last edited by dadadrlrl (01.10.2019 09:24)

Offline

#547 02.10.2019 11:59

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Sain kammen sopuhintaan Millbrookista. Nettikauppa näytti eioota, mutta olin reipas ja soitin ja siellähän oli. €12,50.

Vittu floating tremolo. Paras kampisysteemi ikinä! Muutenkin ollut näin yhden keikan ja muutaman treenin jälkeen sellanen olo, että miten helvetissä sitä on muka pärjännyt vuosikaudet millään muulla kitaralla. Jazzmaster for lyfe!

Offline

#548 11.10.2019 12:04

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Mustang lähti sitten myyntiin ja menikin saman tien kaupaksi. Puolitutulle musiikintekijälle vielä ja omat sai takaisin. Tällaset aina best.

Last edited by dadadrlrl (11.10.2019 12:05)

Offline

#549 24.10.2019 17:58

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Yksi askel lähempänä "molemmalle bändille oma pedaalilauta"-tavoitetta. Kävin UralTonelta halvan Palmerin analogidelayn.

Tvärtomin pedaalilauta ei tule paljoa muuttumaan, mitä nyt ajattelin lisätä ketjuun jonkun särkijän. RIMEn lauta taas tulee elämään jonkin verran, koska se bändi nyt vaatii vähän monipuolisempaa palettia.

Offline

#550 27.10.2019 22:22

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

En ole eläissäni soittanut yhtä hiljaa kuin eilen. Kuulin lauteille yleisön ääntä, mutta kun oli sovittu et vedetään näin niin eipä sitten tullut väännettyä kovemmalle. Hyvä keikka kokonaisuutena ja yleisökin tykkäsi.


bzort glorf bööth

Offline

#551 27.10.2019 22:28

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Niin siis keikkaa. Kotona toki rämpyttelen ilman sähköjä 90% kotisoitoista.


bzort glorf bööth

Offline

#552 29.10.2019 09:31

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

dadadrlrl wrote:
hiirimattona wrote:
dadadrlrl wrote:
hiirimattona wrote:

JHS ei itteä kamalasti houkuta, kun näistä on liikkunut vaikka ja mitä juttuja tuon perustajan hommailujen takia.

Jaa millasia?

Tällaista ollut aiemmin, mutta ovat ilmoittaneet ettei moista ole enää tai JHS ei liity tällaiseen.

JHS isn't liked because they're partnered with a pretty a radical organization called IHOPKC (International House of Prayer) which is a superchurch-type of religious sect that's had some questionable investigations into their practices. They're considered extreme by even a lot of Christians. They're pretty homophobic and they supported the "Kill the Gays" bill in Uganda to an extent. They're featured in the documentary "God Loves Uganda" which shows a lot of what they're up to and criticized for and documents it.

https://www.reddit.com/r/guitarpedals/c … l_the_jhs/

Tuli valittua väärä sana, "kun", tuossa aiemmin, koska harvemmin vain nämä uudet firmat jaksaa hirveästi kiinnostaa. Plus tähän päälle tämmöiset jutut.

icon_surprised

Tää homma kummitellut tasaisin väliajoin takaraivossa kun tota JHS:n vlogia tulee kuitenkin seurattua. No vähän googlettelin ja lueskelin tota redditt-postausta, niin eipä tuosta mitään varmaa tietoa saa millään. Duden osallistumisen "todistava" linkki ei yllättäen vie minkään todistusaineiston pariin. Pari ihan pätevää argumenttia JHS:n puolesta annettu, että ei olisi aktiivinen seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen vihaaja. Jossain argumentoitiin sen puolesta, että aika harvoin jotkut lahkolaiset tietää mitä kulissien takana tapahtuu, vaikka oltaisiin lahkolla ihan töissä töissä. Ja ilmeisesti JHS-dude ei enää lukeudu lahkon jäseniin.
Joku näemmä youtuben kommenteissa haastanut ihan huolella tuota Joshia aiheesta homofobia ja vähän noloksi meni haastelijan puolesta touhu. Kovasti Josh väittää, ettei ole aktiivinen homo- tai transfoobikko saati rasisti, niin ehkä se on uskottava

Tuota vlogia tulee seurattua tiedon vuoksi, adblocker päällä joka tapauksessa enkä käytä rahojani kanavan tukemiseen patreonin kautta enkä ostele lafkan pedaaleja, koska öö ne ei ihan ole mun hintaluokkaa, niin kyllä mun pää tuon selkkauksen kestää paremmin kuin esim. Maria Nordinin sekoilut. Se tiedon määrä ja laatu mitä tuo JHS:n blogi tarjoaa on kyllä aika jees. Paljon hyvää lorea ja aika paljon alleviivataan sitä tosiasiaa, että suurin osa pedaalien virtapiireistä on aika pienin variaatioin samoja kuin alkuperäiset klassikot. Peruskytkennät taitaa kuitenkin olla yleisimmin sellasia, että niitä on vähän mahdoton ruveta keksimään uusiksi. Toinen juttu on sitten se, miten avoimia ollaan sen kanssa, mikä on ollut minkäkin pedaalin esikuva ja miten sitä on lähdetty varioimaan. Mua nää jutut ainakin kiinnostaa.

Ettei mene ihan hirveästi offtopic, niin Palmerin Analogidelay oli hintansa väärti siinä mielessä, että se hoitaa asiansa ja kuulostaa perushyvältä. Voisin mä tulevalta delaylta kuitenkin toivoa vähän rapsakampaa soundia. Mutta hommansa tuo toki hoitaa.

Last edited by dadadrlrl (29.10.2019 09:35)

Offline

#553 11.12.2019 00:10

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Pitäisi ostaa delay, josta saan haluamani slapbackin sekä myös tarvittaessa pidempääkin kaikua.

Pitäisi myös laittaa Danlectro soittokuntoon.

Last edited by hiirimattona (11.12.2019 00:11)


bzort glorf bööth

Offline

#554 11.12.2019 00:18

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Delay <3 Soitin tänään kahden delayn läpi muutaman biisin Rimen treeneissä. Ihan päätön meno. tap-tempolla viel pidempi viive kohdilleen ja sit hienosti menevät pois taimista kun ihmisrumpali kuitenkin jonkin verran huojuu. Omasta mielestä meni eehkä vähän överiksi, mutta bändikaveri totesi että just hyvä.

Oli kyllä kiva luukuttaa fuzzeilla kitaraa treeneissä.

Offline

#555 11.12.2019 00:18

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

En osaa soittaa.


Tuanoi saatana.

Offline

#556 11.12.2019 00:37

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

dadadrlrl wrote:

Delay <3 Soitin tänään kahden delayn läpi muutaman biisin Rimen treeneissä. Ihan päätön meno. tap-tempolla viel pidempi viive kohdilleen ja sit hienosti menevät pois taimista kun ihmisrumpali kuitenkin jonkin verran huojuu. Omasta mielestä meni eehkä vähän överiksi, mutta bändikaveri totesi että just hyvä.

Oli kyllä kiva luukuttaa fuzzeilla kitaraa treeneissä.

peuk

Tuollainen tempolla kikkailu olisi mukavaa, mutta myös välillä olisi kiva polkaista delay tukevoittaakseen jotain riffiä tai kuljetusta.

Fuzzeilla soittelu on kyllä aina hirveän mukavaa, joskin välillä itse kaipaan omalle kohdalle vähän vaihtelua kun olen soitellut noilla niin paljon. Ehkä olisi aika soittaa taas pelkällä ProCo Ratilla.


bzort glorf bööth

Offline

#557 11.12.2019 19:30

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

marjapoimuri wrote:

En osaa soittaa.

Olen kuitenkin tehnyt yli parikymmentä levyä kitaralla. Jotkut jutut mielestäni hyviäkin.


Tuanoi saatana.

Offline

#558 11.12.2019 23:14

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Sittenhän minä vastasin aivan turhaan tuolla. Poistetaampa viesti välistä.


bzort glorf bööth

Offline

#559 09.01.2020 21:52

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

Mikähän olis hyvä amp pedal/simulator vai mikskä niitä sanotaan? Niitäkin on varmaan erikseen kitaralle ja passolle.


Tuanoi saatana.

Offline

#560 09.01.2020 22:19

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

marjapoimuri wrote:

Mikähän olis hyvä amp pedal/simulator vai mikskä niitä sanotaan? Niitäkin on varmaan erikseen kitaralle ja passolle.

Meinaakko niinku ulkoista laitetta vai softaa? Bosseilla päriää hyvin, mut Line6 podista taitaa olla kans hyviä ja edukkaita versioita tätä nykyä saatavana. En kylä oo varma, kun tykkään pelata yksittäisillä speduilla ja kunnon vahvistin sen olla pittää. Mutta kunnon levyjä on tollasillakin tehty. Oisko sellasta lorea ollu joskus liikkeellä että Dungenin Ta det lugnt-levyn kaikki kitarasoundit on ehtaa Line6 Pod-soundia. Kustavi jaksanu studiossa ruuvata hommat kohilleen.

Offline

#561 10.01.2020 00:20

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm


Tuanoi saatana.

Offline

#562 10.01.2020 18:51

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

No hommaa toi pod? Tollasiin halpispurnukoihin en luottaisi tällasen asian parissa. Jotain klassisia analogiefektejä voi kloonata halpispedaaleiksi asti ihan menestyksekkäästi, mutta mallinnushommissa satsaisin vähän enemmän.

Offline

#563 10.01.2020 18:58

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

Podi tilattu. Ja kylkeen pidempiä patch kaabeleita.


Tuanoi saatana.

Offline

#564 14.01.2020 13:02

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Jazzmasterin kanssa tullut syksyn mittaan ihmeteltyä sellasta asiaa, että talla tykkää laskeutua korkeampien kielten puolella soittaessa. Ihmettelin tätä "vikaa" tovin kunnes tajusin joidenkin muiden juttujen myötä soitossani erään seikan: soitan hemmetin lujaa. Olisi ihan tosissaan aiheellista keventää soittotatsia yleisesti ja aika paljonkin.

Onhan tää soittaminen hieno harrastus, kehittyminen ei lopu koskaan.

Offline

#565 24.01.2020 17:40

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

Voisin mahdollisesti myyrä mun looper pedaalin. Himoitseeko kukaan jam man solo xt:tä?


Tuanoi saatana.

Offline

#566 31.01.2020 20:02

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kitaraspäm

Line6 podi otettu haltuun. Hyvältä vaikuttaa, eiköhän me jotain tällästä haettu.


Tuanoi saatana.

Offline

#567 03.02.2020 20:43

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Kitaraspäm

Tekis mieli vaihtaa ton lespakopion satula. Toi nykyinen on jo kerran napsahtanut poikki ja fixattu, ja menee varmaan kohta uudelleen jonkun bendauksen yhteydessä. Lovetkin on ihan kuluneet.
Thomannilta löytyis kyllä näköjää lespa -tyylisiin skeboihin sopivia satuloita, mutta tiedä sitten kuinka paljon joutuis viilaamaan kun toi mun on kuiteskin halpiskopio 70-luvulta.
Kattelin että asentaminen ei sisänsä ois mitenkään monimutkaista, mutta mitenköhän toi vanha irrotetaan siististi?

Offline

#568 24.03.2020 22:29

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Soitin viikonloppuna kitaraa taas tauon jälkeen vahvistimen kanssa ja oli kyllä mukavaa soittaa. Kyllä transistorivahvistimella on mukava tulittaa avoimia sointuja soundit aivan rutussa/sirpaleina. Myös muutakin on kiva soittaa sellaisella vahvistimella.


bzort glorf bööth

Offline

#569 29.03.2020 08:11

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kitaraspäm

Jazzmaster lähti vaihtoon. Tilalle tuli tosiaan toisenlainen jazzkitara.

Halpamerkin täysontto Gretsch-kopio, upgreideillä. Tallassa DeArmondin Filtertron-tyyppinen minihumbucker, kaulassa DeArmondin P90. Talla vaihdettu johonkin japani-vintagesta napattuun vibratallaan joka toimii paremmin kuin mikään ikinä kokeilemani vibra (go figure). .11 flatit oli kiinni kauppoja tehdessä. ihan kiva kokemus soittaa hiomattomia kieliä, mutta vähän turhan raskaat soittaa omaan makuun, niin vaihdan varmaan johonkin peruskymppeihin lähiaikoina.

Soi akustisestikin tosi isosti. Ja tosi mukava soittaa fingerstylea tällä (lankkusähkiksellä fingerstylen soittaminen ei vaan mun mielestä tunnu oikealta, tiedä mikä lie hangup tämäkin on).

Sen verran mitä testasin vahvistimella, niin vähän epäilen, että noi mikit on todennäköisimmin arvokkaimmat komponentit koko lootassa. Ihan naurettavan hyvät soundit. Ei oo mitkään hillittömän kuumat eikä muroudu liian herkästi. Tosi erotteleva, myös fuzzeilla soittaessa. Cleanit on kuin hunajaa. Yläpäästä ei ole puutetta, mut pahin yläpää-atakki loistaa poissaolollaan. Hyvä jangle.

Tietty vähän hirvitti et mitä sieltä nyt tulee kun on halpatuote kyseessä, mutta einpä tästä nyt mitään kovin suuria puutteita löytänyt. Pari koullutta nuottia ylärekkarissa, jonne ei ihan kauheasti ole asiaa siinä käytössä, mitä varten tän hommasin. Nää ei yleensä jaksa yllättää halpamerkeissä, mut tietty parempi että ne on siel ylärekkarissa. Kattoo vaikuttaako kielten vaihtaminen tohon mitenkään.

Offline

#570 07.06.2020 18:48

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kitaraspäm

Pitäisi jaksaa kasata yksi kitara. Eipä ole ollut pienintäkään innostusta alkaa tuohon hommaan.


bzort glorf bööth

Offline

Board footer

Powered by FluxBB