1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Kate Bush

#31 05.11.2005 13:21

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Kate Bush

Uus on hyvä levy.


laddism begins at home

Offline

#32 05.11.2005 22:14

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,961
Website

Re: Kate Bush

Parempi ainakin kuin Red Shoes, ja luultavasti Sensual World, muuta ei vielä yhden kuuntelun perusteella voi sanoa....


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#33 07.11.2005 10:05

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: Kate Bush

Laatu wrote:

Ainiin, se uusi levykin pitää hoitaa kuunteluun, ja vastahan ostin Dreamingin CD:nä kun löytyi halvalla. Ja sitten on vielä iso kasa kirjaston levyjä työn alla. Tässähän tuntee itsensä kohta psychocandyksi.

joo ja mulla bush on vielä siellä "täytyis joskus tutustua kun ehtis" -osastossa, ainoa mikä löytyy on hounds of love, jonka gnee kopsasi mulle joskus vuosia sitten.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#34 07.11.2005 15:53

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

psychocandy wrote:

joo ja mulla bush on vielä siellä "täytyis joskus tutustua kun ehtis" -osastossa, ainoa mikä löytyy on hounds of love, jonka gnee kopsasi mulle joskus vuosia sitten.

Hounds Of Love on käsittääkseni Bushin popimpaa tuotantoa, vaikken kaikkea ole kuullutkaan. Viime aikoina olen pyöritellyt eniten juuri sitä, on noussut ehkä sittenkin suosikki-levykseni Katelta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#35 08.11.2005 13:03

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: Kate Bush

Kuuntelin uuden aamun herättäjäksi. Tykkäsin yllättävän paljon. Oikeestaan jopa niin paljon että voisin hankkia sen pitämään hyllyyn seuraa Wuthering Heights 7":lle ja The Kick Insidelle! Alkuun tuntui että taustapulputus oli kaikissa biiseissä liian samanlainen, mutta toimi loppujenlopuksi kuitenkin ihan uskomattoman hyvin. Ääni on ehkä hieman seestynyt, mutta se ei haittaa yhtään kun siitä löytyy silti se outo särmä.
Kakkoslevyn kaks vikaa biisiä sydan  sydan  sydan


Mangojauhe goddamn.

Offline

#36 08.11.2005 16:49

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Kate Bush

Kykenisinköhän olemaan kuulematta sinkkubiisin lisäksi tuota uutta ollenkaan, kunnes on rasaa ostaa / rahkeita pyytää joulubugilta...


This must be what jail / I will scratch

Offline

#37 08.11.2005 18:05

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Kate Bush


This must be what jail / I will scratch

Offline

#38 08.11.2005 18:10

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,961
Website

Re: Kate Bush


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#39 08.11.2005 18:33

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Kuuntelin tänään tuota levyä ensi kertaa, ja erittäin lupaavalta vaikuttaa.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#40 22.11.2005 16:23

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: Kate Bush

On kyllä hyvä tuo uusi levy. Ehkäpä joulubugi tuo sen minullekin... Nyt olen ottanut kuunteluun myös vanhempaa materiaalia. Hounds of Loven a-puolisko  on kyllä edelleen parasta Katea, mutta kenties se b-puoli vielä joskus kirii rinnalle. Dreamingille myös varaukseton peuk

Offline

#41 22.11.2005 18:03

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

teekki wrote:

On kyllä hyvä tuo uusi levy. Ehkäpä joulubugi tuo sen minullekin... Nyt olen ottanut kuunteluun myös vanhempaa materiaalia. Hounds of Loven a-puolisko  on kyllä edelleen parasta Katea, mutta kenties se b-puoli vielä joskus kirii rinnalle. Dreamingille myös varaukseton peuk

Yhdyn joka sanaan. En mä kyllä ehkä pukkia malta odottaa, vinyyli kun osuu silmiin kaupassa, niin mukaan tarttuu.. Mutta hyvä että Kate nousi nyt ylös, uudesta levystä voisi herättää kohta lisää keskustelua!


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#42 26.11.2005 22:19

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Kate Bush

Big Brotherissa levyraati:

"Toisena kilpailijat näkivät Kate Bush’in King of the mountain -videon. Perttu seurasi kuvanauhaa vakavana. Terhi puolestaan hymähteli välillä.

- Olenkohan mä tulossa hulluksi? Antti parkaisi biisin loppupuolella.

- Jos tää on nykyaikaa, niin mä en halua lähteä täältä, Perttu yhtyi Antin mielipiteeseen.

Antti sai tällä kertaa ensimmäisenä kertoa pisteensä.

- Esiintyjä muistutti etäisesti Celine Dionia. Siinä oli myös jotain Arja Havakkamaista. Jos taso tulee olemaan tää, niin mulla ei riitä varmaan tää skaala täällä. Pistää miettimään, mitä maailmalla on tapahtunut. Video oli taas aivan käsittämätön. Neljä pistettä, Antti napautti.

Terhikään ei lämmennyt toiselle videolle.

- En tykännyt ihan niin paljon kuin ekasta kappaleesta. Mun mielestä laulajalla oli aika ohut ääni. Ei kuulostanut mun korvaani hyvältä. Video oli musta kummallinen. Tykkäsin videon jostain kohdista. Neljä pistettä, Terhi ilmoitti lyhyesti.

Tiina oli Terhin kanssa samoilla linjoilla.

- Video oli tosi omituinen. Lehtikuvat oli kans aika omituiset. En tykännyt. Musiikkikaan ei oikein... välillä tuntui, että olisi tulossa hulluksi. Annan kolme, Tiina kiteytti mielipiteensä.

- Mä kuuntelin aluksi, että laulaaks se kiinaksi vai japaniksi. Video oli vähän outo. Se oli aika letkee lallatus. Ehkä sellaista, että jos haluaa nukkua tai ei sitten halua nukkua. Kolme pistettä, Perttu pyöritteli ajatuksiaan.

Kate Bush sai armottomalta raadilta yhteensä 14 pistettä."

biggrin  peuk  tongue


This must be what jail / I will scratch

Offline

#43 27.11.2005 16:20

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Kate Bush

Noin paljon pisteitä tollaselle paskalle  icon_eek


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#44 27.11.2005 16:23

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Kate Bush

Anteeksi, olin haukkunut Katen jo kerran tässä ketjussa.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#45 27.11.2005 16:30

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

[quote:ab54bffc01="DirtyBlueGene"]Big Brotherissa levyraati:

"Toisena kilpailijat näkivät Kate Bush’in King of the mountain -videon. Perttu seurasi kuvanauhaa vakavana. Terhi puolestaan hymähteli välillä.

- Olenkohan mä tulossa hulluksi? Antti parkaisi biisin loppupuolella.

- Jos tää on nykyaikaa, niin mä en halua lähteä täältä, Perttu yhtyi Antin mielipiteeseen.

Antti sai tällä kertaa ensimmäisenä kertoa pisteensä.

- Esiintyjä muistutti etäisesti Celine Dionia. Siinä oli myös jotain Arja Havakkamaista. Jos taso tulee olemaan tää, niin mulla ei riitä varmaan tää skaala täällä. Pistää miettimään, mitä maailmalla on tapahtunut. Video oli taas aivan käsittämätön. Neljä pistettä, Antti napautti.

Terhikään ei lämmennyt toiselle videolle.

- En tykännyt ihan niin paljon kuin ekasta kappaleesta. Mun mielestä laulajalla oli aika ohut ääni. Ei kuulostanut mun korvaani hyvältä. Video oli musta kummallinen. Tykkäsin videon jostain kohdista. Neljä pistettä, Terhi ilmoitti lyhyesti.

Tiina oli Terhin kanssa samoilla linjoilla.

- Video oli tosi omituinen. Lehtikuvat oli kans aika omituiset. En tykännyt. Musiikkikaan ei oikein... välillä tuntui, että olisi tulossa hulluksi. Annan kolme, Tiina kiteytti mielipiteensä.

- Mä kuuntelin aluksi, että laulaaks se kiinaksi vai japaniksi. Video oli vähän outo. Se oli aika letkee lallatus. Ehkä sellaista, että jos haluaa nukkua tai ei sitten halua nukkua. Kolme pistettä, Perttu pyöritteli ajatuksiaan.

Kate Bush sai armottomalta raadilta yhteensä 14 pistettä."

biggrin  peuk  tongue[/quote:ab54bffc01]

Kuolispa Big Brother. Kivuliaasti.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#46 27.11.2005 17:39

Big Brother
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 670

Re: Kate Bush

icon_sad


This is what happens when you fuck a stranger in the ass

Offline

#47 27.11.2005 18:37

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Kate Bush

grouphug.gif

Offline

#48 27.11.2005 21:16

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Big Brother wrote:

icon_sad

Auts, nyt tuli sanottua ennen toista ajatusta. Siis... kuolispa se tv-ohjelma - sinusta tykkään kovasti, ja toivon että elät pitkän ja sisältörikkaan elämän.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#49 27.11.2005 23:04

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Kate Bush

shanks wrote:

[quote:bafd77c7cc="Acedia"]grouphug.gif

Hämmentävä hymiörykelmä.[/quote:bafd77c7cc]

Älä shanks oo aina niin kova vaan tule mukaan ryhmähaliin! xD/

Offline

#50 28.11.2005 02:48

Big Brother
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 670

Re: Kate Bush

icon_smile


This is what happens when you fuck a stranger in the ass

Offline

#51 28.11.2005 16:12

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: Kate Bush

Kate sivuilla sanotaan, että vinyyli julkaistaan ennen joulua. Ilmoittavat päivän myöhemmin. huok.

Offline

#52 28.11.2005 16:43

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Kate Bush

Suessa oli ihan pätevä juttu Katesta. Mitään haastattelua siinä ei ollut, lähinnä vain referointi Katen urasta tähän asti. Sen verran se kuitenkin herätti mielenkiintoa, että taidan poimia The Dreamingin mukaani Pietarsaaren divarista (mikäli se siellä vielä on) kun sinne seuraavaksi menen. Uuttakin levyä voisi yrittää jossain vaiheessa hankkia kuunteluetäisyydelle.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#53 28.11.2005 20:06

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Alxity wrote:

Suessa oli ihan pätevä juttu Katesta. Mitään haastattelua siinä ei ollut, lähinnä vain referointi Katen urasta tähän asti. Sen verran se kuitenkin herätti mielenkiintoa, että taidan poimia The Dreamingin mukaani Pietarsaaren divarista (mikäli se siellä vielä on) kun sinne seuraavaksi menen. Uuttakin levyä voisi yrittää jossain vaiheessa hankkia kuunteluetäisyydelle.

Jep, saman luin ja hyvinhän tuossa oli Katen uraa referoitu alkuajoista nykypäivään. En aiemmin tiennytkään että Dave Gilmour oli "keksinyt" nuoren Katen laulamasta kolmen oktaavin vokaaleja demonauhoille jonkun yhteisen tuttavan kautta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#54 30.11.2005 18:21

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: Kate Bush

Saint Etiennen Sarah Cracknell arvostelee Kate Bushin biography kirjasen.

http://www.timesonline.co.uk/article/0, … 06,00.html

Offline

#55 30.11.2005 18:34

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Vilkaisin eilen Katen sivuja ensi kertaa: www.katebush.com - Ihan miellyttävää graffaa, mutta kovin toimimattomat sivut, sillä monestakaan linkistä ei pääse takaisin, ja koko sivun joutuu sitten lataamaan kokonaan uudelleen, mikä kestää hetken aikaa flash-animaation vuoksi. Olisin halunnut nähdä King Of The Mountain -videon mutta ei jaksanut alkaa quicktimen asennukseen, se kun on aika turha yleensä. Real playerillakin voi katsoa osan clipeistä.

Alkoi vähän ärsyttää se, miten paljon Katen poika Bertie on vaikuttamassa tuolla levyllä. Tulee aina jotenkin kiusaantunut olo kun kuuntelee samannimistä raitaa, ja sivuja selatessa selvisi että Bertie on tehnyt suuren osan kansitaiteesta yms. (kaikki ne tikku-ukot, helppo tunnistaa.) Luulen, että levyn nimikin on peräisin Bertieltä, yhdessä kuvassa kruunupäinen heppu seisoo vuoren laella... Emmä tosiaan tiedä mikä tässä edes risoo. Samaistunko Bertieen, jolta äiti odottaa niin kovin paljon? Hämmentävää.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#56 01.12.2005 04:18

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

http://www.bbc.co.uk/radio4/arts/frontr … tebush.ram

Mielenkiintoinen haastattelu, jossa Kate kertoo mm. King Of The Mountain -biisistä, että laulun mumina johtuu hänen yrityksestään matkia Elvistä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#57 18.12.2005 22:47

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Kate Bush

Aika mukavalta tuo Aerials kuulosti. Olin ymmärtänyt että siinä olisi aika paljon täytebiisejä, mutta ainakaan minun korvani ei niitä yhden taustamusiikkikuuntelun perusteella havainnut. Voisi jopa hankkia ihan omaksikin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#58 19.12.2005 02:00

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Ei ne hissuttelubiisit ole täytebiisejä, kaikkea muuta. Kate jos kuka osaa tehdä nämä jutut tyylillä. Levyn parhaat kappaleet ovat melkeinpä niitä, jotka eivät heti ensikosketuksella anna hienoudestaan kuin vihjeitä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#59 23.12.2005 18:50

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: Kate Bush

[quote:efd93bf4bb]The double-vinyl version of 'Aerial' should be in the shops from this Saturday (17th December) - beautifully packaged in a gatefold sleeve with large 24-page colour booklet.[/quote:efd93bf4bb]

Kai tuo kohta tännekin saakka ehtii.

Offline

#60 23.12.2005 22:53

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Kate Bush

Hmm, minua vähän arveluttaa tuon paketin hinta. Äksässä olisi voinut jo aikoja sitten pistää varaukseen tuplavinyylin, jonka hinnaksi olisi tullut jotain nelisenkymmentä euroa. Toivottavasti ei ole kyse samasta julkaisusta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Kate Bush

Board footer

Powered by FluxBB