#31 04.09.2008 13:26

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Indievartti

ja sitä samaa "unsigned"-paskajjauhantaa. irkuissa noi bändit heiluttavat noita indii unsigned lippujaan joka vitun tapahtumissa käyttäen tätä levyfirmahuorauksen lähtökohtana. OLLAA INDII MUT IHA MIKÄ TAHANSA DIILI KELPAA SIIS HUOM MEILLÄ EI OO SOPPARII MUT KÄYTII JUST PARTURIS ET LETS FAK


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#32 04.09.2008 13:27

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Indievartti

forssto wrote:

[quote:86a37098ab="janne m."]Jonkun varmaan tekee mieli sanoa, että ehkä indieco ajaa samaa asiaa. No niin varmaan tekee. Kiva juttu jne.

No ei vittu aja. Ne on just malliesimerkki koko tästä "indie bisnesjippona" -lähtökohdasta, jossa firmat on indie vaan siksi, kun on niin cool olla indie. Toimintatavat ja meininki suoraan isoilta, KATU-USKOTTAVUUS pieniltä.

Sen perustajatkin on jotain vitun rähinöitä ja muita paskalafkoja.[/quote:86a37098ab]

Asialle tongue
forsston hurmaavan tuohtuneelle suhtautumiselle peuk


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#33 04.09.2008 13:30

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Indievartti

forssto wrote:

Sen perustajatkin on jotain vitun rähinöitä ja muita paskalafkoja.

eli sitä jengiä jolla ei pitäs olla mitään valittamista. ylestä en nyt niin tiedä, mutta esim voice pukkaa rähinän paskaa ulos semmosella paineella että huh huh...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#34 04.09.2008 13:31

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

janne m. wrote:

forsston hurmaavan tuohtuneelle suhtautumiselle peuk

Vituttaa kun ne homot soittelee aina ajoittain mulle ja yrittää saada liittymään. Pahempia kuin mitkään vitun lehtimyyjät tai muut paskakärpäset. Pahinta on se, että lehtimyyjät sentään tajuaa kauniisti muotoillun "sulla ei ole mulle mitään tarjottavaa" -viestin, mutta noi on niin vitun tukehtuneita omaan erinomaisuuteensa, että eivät voi ymmärtää miten joku voi jättää liittymättä.

Ymmärtävätköhän tätä: mad:center: kuale


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#35 04.09.2008 13:49

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Indievartti

forssto wrote:

[quote:60a7b53ad1="janne m."]Jonkun varmaan tekee mieli sanoa, että ehkä indieco ajaa samaa asiaa. No niin varmaan tekee. Kiva juttu jne.

No ei vittu aja. Ne on just malliesimerkki koko tästä "indie bisnesjippona" -lähtökohdasta, jossa firmat on indie vaan siksi, kun on niin cool olla indie. Toimintatavat ja meininki suoraan isoilta, KATU-USKOTTAVUUS pieniltä.

Sen perustajatkin on jotain vitun rähinöitä ja muita paskalafkoja.[/quote:60a7b53ad1]
Tästähän kehkeytyy mielenkiintoinen keskustelu! Jatkakaa!

Millaisia toimintatapoja "indie bisnesjippona" -levy-yhtiöiden repertuaariin kuuluu?


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#36 04.09.2008 14:00

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

Moronica wrote:

Millaisia toimintatapoja "indie bisnesjippona" -levy-yhtiöiden repertuaariin kuuluu?

Jos nyt ei detaljeihin mennä, niin jos perinteisesti indie/major -jako on asetettu siihen, kuuluuko yhteen viidestä isosta viihdekonsernista, mutta mulle se on hyvinkin pitkälti aina ollut "in it for the money" / "in it for the music" -osaston jako.

(Tää nyt ei tarkoita sitä etteikö joku SonyBMG:n iso pamppu voisi olla mukana pelissä myös täydellä sydämellään.)

Mutta yleistäen, jos katsotaan esimerkiksi akselia Verdura - Backstage Alliance - EMI, niin kyllä mun silmissä välimatka kahden viimeisimmän välillä on merkittävästi pienempi, kuin kahden ensiksimainitun.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#37 04.09.2008 14:05

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

...ja siis mitä toimintatapoihin tulee, niin mun mielestä "indie"-touhuun pitäisi olennaisena osana kuulua kollegojen kunnioittaminen ja tukeminen ja tämähän ei kapitalistisessa liiketoiminnassa ole kovin suotavaa. Jos mä vaiks pyytäisin jotain promolistaa esim Janne M.:ltä tai Fonal-Samilta, niin tiedän, että ne pistäisi mulle tarvitsemani kyselemättä, mutta joltain bäkstagepälliancelta en luultavasti saisi kuin hämmentynyttä änkytystä liikesalaisuuksista.

Puhumattakaan siitä, että ikinä ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut sen kanssa, että olisi toisen black belt indielafkan kanssa oltu samasta artistista kiinnostuneita. Ne hommat ovat aina hoituneet keskinäisessä kunnioituksessa herrasmiesmeiningillä, mutta auta armias kun ollaan jouduttu skabaamaan artistista jonkun kusiluikkari-"indien" kanssa, niin siinä on puukkoa saanut selästä kaivaa joka käänteessä.

Kunnioituksen puute on kaksisuuntainen tie.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#38 04.09.2008 14:08

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Indievartti

lol

ja tosiaan, jos tää "indie kunniaan"-liike tarkoittaa vaan että lisää apulantaa ja cheekkii radio- ja tv-aalloille niin voihan ripulirunkkukristus sentään. mad


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#39 04.09.2008 14:12

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

Mutta kaneettina tämä: mulla ei ole mitään noita major indieitä vastaan. Kukin taplaa tyylillään. Osaa niistä osaan jopa kunnioittaa vilpittömästi.

Se mikä mua vituttaa on se, että mun "elämäntyö" lokeroidaan samaan karsinaan sen sakin kanssa, kun yhteenkuuluvuudentunne on aika nollassa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#40 04.09.2008 14:52

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Indievartti

forssto wrote:

Jos mä vaiks pyytäisin jotain promolistaa esim Janne M.:ltä tai Fonal-Samilta, niin tiedän, että ne pistäisi mulle tarvitsemani kyselemättä, mutta joltain bäkstagepälliancelta en luultavasti saisi kuin hämmentynyttä änkytystä liikesalaisuuksista.

Mää tein just Samin kaa joskus promolistavaihtareita  rakkaus:peuk:


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#41 04.09.2008 16:33

Noisemonger
Member
From: Helsinki
Registered: 23.01.2006
Posts: 250
Website

Re: Indievartti

[quote:e4434c0af9="forssto"]
Se mikä mua vituttaa on se, että mun "elämäntyö" lokeroidaan samaan karsinaan sen sakin kanssa, kun yhteenkuuluvuudentunne on aika nollassa.[/quote:e4434c0af9]

Meidän kampanja ei alleviivaa millään tavalla, että kaikki indie-lafkat olisivat samaa harmaata massaa. Ei ollut tarkoitus loukata icon_cool

Kaikilta näyttää hukkuvan se tärkein ajatus, että jos sinne primetimeen saataisiiin edes muutama UUSI mielenkiintoinen nimi, niin tavallinen radiota kuunteleva rahvas voisi kiinnostua uusista artisteista. Ei esim. radio rock kuulijaa kiinnosta onko levyn julkaissut EMI vai Combatti, kunhan biisi on vaan hyvä. Pienlevy-yhtiöiden musaa myydään suhteessa koko ajan enemmän isoihin, mutta radioiden listoilla se ei näy.

Offline

#42 04.09.2008 21:39

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Indievartti

Noisemonger wrote:

Kaikilta näyttää hukkuvan se tärkein ajatus, että jos sinne primetimeen saataisiiin edes muutama UUSI mielenkiintoinen nimi, niin tavallinen radiota kuunteleva rahvas voisi kiinnostua uusista artisteista.

Eijei, nyt yleistit, kyllä mä teihin kohdistumattomasta mussuttamisesta huolimatta näen tuossa paljon hyvääkin.

Noisemonger wrote:

Pienlevy-yhtiöiden musaa myydään suhteessa koko ajan enemmän isoihin, mutta radioiden listoilla se ei näy.

Tekis mieli sanoa jotain levyjen myyntimääristä tai pienlevy-yhtiöiden myyntien "kasvusta", mutta empä taida jaksaa icon_wink


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#43 09.09.2008 08:17

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

janne m. wrote:

[quote:76f4ce4821="Noisemonger"]Pienlevy-yhtiöiden musaa myydään suhteessa koko ajan enemmän isoihin, mutta radioiden listoilla se ei näy.

Tekis mieli sanoa jotain levyjen myyntimääristä tai pienlevy-yhtiöiden myyntien "kasvusta", mutta empä taida jaksaa icon_wink[/quote:76f4ce4821]

Taijjampa sanoa:
Kusirännissä on koko homma.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#44 09.09.2008 17:08

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Indievartti

Hehe, nyt vasta tulin huomanneeksi: miten sattuukin olemaan niin ettei yksikään SS-spåmmääjien lafkoista ole jäsenenä edes Indiecossa?  icon_cool
Himmeetä negisjengii tääl hei!

Offline

#45 10.09.2008 13:40

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Indievartti

[quote:f9abcfab46="harry-irene"]Hehe, nyt vasta tulin huomanneeksi: miten sattuukin olemaan niin ettei yksikään SS-spåmmääjien lafkoista ole jäsenenä edes Indiecossa?  icon_cool
Himmeetä negisjengii tääl hei![/quote:f9abcfab46]

Mihnä BV2 indiecon saitin listassa?!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#46 10.09.2008 15:17

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Indievartti

[quote:723d3196f7="forssto"][quote:723d3196f7="harry-irene"]Hehe, nyt vasta tulin huomanneeksi: miten sattuukin olemaan niin ettei yksikään SS-spåmmääjien lafkoista ole jäsenenä edes Indiecossa?  icon_cool
Himmeetä negisjengii tääl hei![/quote:723d3196f7]
Mihnä BV2 indiecon saitin listassa?![/quote:723d3196f7]
Qué? Justhan mää pääsin ihmettelemästä ettei yksikään ole ollut siel.

Vai eix mua lasketakaan SS-jengiin kuuluvax?  icon_cry

Offline

Board footer

Powered by FluxBB