#31 11.12.2008 19:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#32 11.12.2008 19:11

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

[quote:860d3df567="Neuvostoliitto"][quote:860d3df567="Moronica"]
Ehkä jossain vaiheessa Asakin kuluu ns. puhki, ettei tarvitse kuunnella enää, kun osaa joka tahdin ulkoa. confused_new[/quote:860d3df567]

Leijonalevy tuli opeteltua vahingossa ulkoa. Pidin puolentoistavuoden tauon siitä, ja sitten kun yksi kaveri pisti levyn autossa soimaan, niin joka biisissä tuli sellanen: "Ei vittu! Tässä oli tääkin nerokas laini" -reaktio jotain viis kertaa. icon_wink[/quote:860d3df567]
Tuttua!


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#33 11.12.2008 21:16

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Absoluuttinen Nollapiste
Black Sabbath
Iron Maiden
Pavement
The Smiths
Turbonegro (ennenkaikkea "Apocalypse Dudes")

Ja "Nevermind" tottakai.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#34 11.12.2008 21:27

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

huïg wrote:

nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!

joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#35 11.12.2008 22:36

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Moniin sama. Lisäksi Yo La Tengoa en ole jaksanut vuosiin.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#36 11.12.2008 22:58

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

kmodig wrote:

[quote:d8d5d67c8f="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!

joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:d8d5d67c8f]
Tismalleen + alv. friends


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#37 12.12.2008 00:38

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Mä oon päässy indierock-krapulan yli. Oon tääl ostellu sikanaan kaikkia levyjä. Tosin oon keskittyny enemmän amerikkalaiseen ku vaikka brittiin ff


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#38 12.12.2008 14:22

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Lisää puhkikuluneita:

Autopsy
Carcass
Entombed (levyt joilla Nicke kannuissa)
Metallica
Motörhead "No Sleep till´Hammersmith"
Rytmihäiriö (ekat seiskat)
Xysma


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#39 12.12.2008 14:32

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Spin Doctors, valitettavasti.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#40 12.12.2008 16:08

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

[quote:ebee0c3131="Katkennut petsari"]Lisää puhkikuluneita:

Autopsy
Carcass
Entombed (levyt joilla Nicke kannuissa)
Metallica
Motörhead "No Sleep till´Hammersmith"
Rytmihäiriö (ekat seiskat)
Xysma[/quote:ebee0c3131]
Eri, eri, eri, osittain eri, eri, eri, eri, eri icon_wink

No, en oo varmaan kuunnellu ihan yhtä paljon ja kauaa...


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#41 12.12.2008 16:09

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Tom Pettyn Free Fallin' frown2


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#42 12.12.2008 16:16

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Jean-Babtiste wrote:

Tom Pettyn Free Fallin' frown2

tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.

Offline

#43 12.12.2008 16:50

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

shanks wrote:

[quote:baf02144cb="Jean-Babtiste"]Tom Pettyn Free Fallin' frown2

tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.[/quote:baf02144cb]hasitan pettymyksen


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#44 12.12.2008 16:53

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

turston wrote:

[quote:e4e9b4b5c0="shanks"][quote:e4e9b4b5c0="Jean-Babtiste"]Tom Pettyn Free Fallin' frown2

tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.[/quote:e4e9b4b5c0]hasitan pettymyksen[/quote:e4e9b4b5c0]
Hasitan väärän mielipiteen _tsot


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#45 12.12.2008 17:04

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Kuhan kusetin icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#46 15.12.2008 13:23

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

tomitarmo wrote:

[quote:39272f999b="kmodig"][quote:39272f999b="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!

joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:39272f999b]
Tismalleen + alv. friends[/quote:39272f999b]
Häh, niin eri.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#47 15.12.2008 15:00

jewbacca
Member
Registered: 04.02.2008
Posts: 107

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Kaikelle uudelle musalla käy aina niin et sitä soittaa liikaa, sit kyllästyy ja löydät sen uudestaan parin vuoden päästä. Ainakii mun tapauksessa näin.

Offline

#48 15.12.2008 15:08

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.

Nyt kun kauempaa miettii niin joku Achtung Baby tuli kuunneltua ihan puhtaasti puhki mut siitä bändistä on nyt vähän aika jättänyt muutenkin. Ysärin lopun isoja brittilevyjä (Vanishing Point, pl Computer, Mezzanine jne.) tuli silloin aikanaan kuunneltua ihan tuhottomia määriä mitä seurasi varmaan viiden vuoden tauko mut nythän nekin taas toimii, vähän vaisummin tosin. Paitti Mansunin kakkoslevy joka kuulostaa vaan paremmalta icon_biggrin


Älä päästä painiks sitä

Offline

#49 15.12.2008 16:15

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

[quote:8c23992e40="Neuvostoliitto"]Sufjan Stevens: Come On Feel The Illinoise!

Pari vuotta tuli kuunneltua ainakin John Wayne Gacy Jr. ja Casimir Pulaski Day päivittäin. Sitten alkoi ärsyttämään trumpetti ja banjo. Ja lopulta lauluääni. Olen pitänyt etäisyyttä, että jos joskus Sufjanilta tulee joku seurava levy niin innostuisin sitten taas kympillä.[/quote:8c23992e40]
jännä levy siitä, että eka löytää biisien sieltä toisen täältä, sit yhtäkkiä on parasta ikinä ja vähän aikaa ku on kuunnellu ni kiinnostus lopahtaa ja pelaa tylsä peli. mun kohalla pixies ja nirvana on kärsin pahasti tosta ylisoitosta, ei niitä jaksa yhtää, mut toisaalta ei niitä osaa pitää muualla ku parasta ikinä -osastossa. joku elliott smith taas on siitä jännä ettei siihen jostaan syystä tylsisty ikinä vaikka kuinka paljo soittais, toisin ku muilla näyttäis käyvän.


VFjVKbO.gif

Offline

#50 15.12.2008 16:17

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

ILR wrote:

leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin

peuk

ILR wrote:

Paitti Mansunin kakkoslevy joka kuulostaa vaan paremmalta icon_biggrin

peuk peuk


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#51 15.12.2008 16:41

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Moronica wrote:

[quote:7dd66a2b1c="tomitarmo"][quote:7dd66a2b1c="kmodig"][quote:7dd66a2b1c="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!

joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:7dd66a2b1c]
Tismalleen + alv. friends[/quote:7dd66a2b1c]
Häh, niin eri.[/quote:7dd66a2b1c]
Sama, onneksi.

Offline

#52 15.12.2008 17:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

ILR wrote:

Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.

No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#53 15.12.2008 17:39

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

huïg wrote:

[quote:3653e03dd3="ILR"]Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.

No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"[/quote:3653e03dd3]
Crooked Rainilta ku kuuntelin taannoisella rotsimixtapella "Range Lifen", niin olin yllättynyt, kuinka se taas kuulostikin hyvältä. Mut valitettavasti Crooked Rain kokonaisuutena ei taida enää tippua samalla tavalla ku vielä Slanted. Vois ehkä omalla kohdalla verrata Helmetin Meantimeen ja Bettyyn tai Swervedriverin Raiseen ja Mezcal Headiin.

-ekademooliparashomoiluspäm icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#54 15.12.2008 17:43

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

Jean-Babtiste wrote:

[quote:cbb1471901="huïg"][quote:cbb1471901="ILR"]Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.

No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"[/quote:cbb1471901]
Crooked Rainilta ku kuuntelin taannoisella rotsimixtapella "Range Lifen", niin olin yllättynyt, kuinka se taas kuulostikin hyvältä. Mut valitettavasti Crooked Rain kokonaisuutena ei taida enää tippua samalla tavalla ku vielä Slanted. Vois ehkä omalla kohdalla verrata Helmetin Meantimeen ja Bettyyn tai Swervedriverin Raiseen ja Mezcal Headiin.

-ekademooliparashomoiluspäm icon_wink[/quote:cbb1471901]
mul o trigger cut 12", sitä on hauska kyl pyöritellä välillä mut albumeja ei jaksa.

-vanhaässäbiisimaxillahomoiluspäm icon_wink


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#55 15.12.2008 18:28

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

huïg wrote:

mul o trigger cut 12", sitä on hauska kyl pyöritellä välillä mut albumeja ei jaksa.

Mulla on vain 7"  icon_sad

Mutta joo, viimeksi on näiltä tainnut Wowee Zowee eksyä soittimeen, ja siitäkin taitaa olla jo noin vuosi. Slow Century -dvd:täkään tulee enää harvemmin katottua karapulassa.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#56 17.12.2008 11:01

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Tätä kappaletta/levyä olen soittanut liikaa

ILR wrote:

leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa

Aiheutti kyllä pahimman repsäytyksen pitkiin aikoihin  peuk


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB