#181 12.02.2009 07:39

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Ihan sama mikä topik

Tomskilta hyvää kissaa pöydälle, varsinkin tää Korn peuk


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#182 12.02.2009 09:17

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Mä liityn Tomskiin noissa kahdessa jutussa. NIN ja Kornin ekat (mulle putoaa helposti myös toka levy) ovat just neroa ja Tomskin maalailema kulttuurihistoriallinen arvo on kyllä kiistaton.

Magyar Posse oli hetken ehkä maailman paras yhtye kun Kings Of Time tuli ulos. Sitten menin keikalle ja koko homma romahti sekunnissa. Aivan sietämätöntä paskaa. Nykyään ottaa vaikeasti kuunnella edes Kings Of Timeä.

Minutemen on Double Nickels On The Dime levyn ulkopuolella ihan vitun turhaa länkytystä. Ei jaksa. Myin muut levyt veks. Tuo eepos riittää aina kun ajoittain Minutemen-tarve tulee.

Jesus Lizard ja Scratch Acid... ei jaksa. Ei vaan vittu jaksa.

Cranberries on parhaimmillaan ihan saatanan hyvä pop-yhtye!

Linkin Parkin maailmanpelastusrock viehättää minua ajoittain suuresti, kun videonsa telkkarissa pyörähtää. Tiedän, että levyltä kuultuna kyllästyisin sekunnissa, mutta jotenkin on vaan niin huikeaa, kun kaikki musiikissa ja videoissa on niin jäätävän ISOA.

Vaikka rakastankin kuollakseni Helmi-Arwia ja Fonal-Samia, en oikeasti ymmärrä kovinkaan monia artistejaan yhtään pätkää. Sama pätee Combat Rockin heppuihin ja bändeihin.

30 Seconds To Marsin taannoinen hittibiisi, jossa hengattiin jäävuoren huipulla oli ihan vitun hyvä. Se sai miettimään josko bändiin pitäisi tutustua laajemmin.

Pidän yhäkin kovasti grungesta. Lähes kaikista ilmiön pääbändeistä. Ainakin ennen n. vuotta 1994 julkaistuista levyistä. Tähän kuuluu myös välillisesti ilmiöön kuuluvia bändejä, kuten Smashing Pumpkins, Stone Temple Pilots jne. Minkäs teet, m'oon ysäriskidi.

Olen erittäin kyllästynyt punkkiin. Jaksan kyseisen estetiikan mukaista musiikkia nykyään todella huonosti ja pienissä annoksissa. Poikkeuksen tekeviä bändejä on toki monia, mutta lähes kaikesta - etenkin uudemmasta - tulee todella vahva "eikös tää nyt ole jo kuultu"-viba.

Noisea en ymmärrä yhtään. Siis mitään osastolta harsh noise / power electronics jne. En vain kuule siellä sisällä mitään kiinnostavaa, vaikka olen yrittänyt pallit solmussa säätää aivojani oikealle taajuudelle.

Tool on mielestäni yksi universumin parhaita bändejä. En silti kuuntele sitä alasti ja runkkaa samalla tai kuvittele Toolin sanoitusten sisältävän aitoja viestejä ulkoavaruudesta.

Lähes kaikki KUUMAT INDIENIMET ovat mielestäni redundanttia paskaa. Poikkeuksiakin toki löytyy, mutta se ei suurinta osaa pelasta.

Belle & Sebastian on mielestäni parantanut ajan kanssa. Uusin levy ei ole ihan yhtä hyvä kuin Dear Catastrophe Waitress, mutta DCW onkin bändin ylivoimaisesti paras levy.

Eleanoora Rosenholm on ärsyttävää musiikkia. En kykene kuuntelemaan.

Police on ehkä maailmanhistorian parhaita bändejä, eikä Stingin soolourakaan läpipaska ole. Etenkin miehen ekat soololevyt olivat ihan mahtavuutta ja myöhemmälläkin uralla on monia todella hienoja biisejä.

Tindersticksistä en saa oikein mitään irti, vaikka olenkin enemmän tai vähemmän kohderyhmää.

Presidents Of The USA jäi ikävän aliarvostetuksi bändiksi. Heillä oli ihan oma (tyylikkään vähäeleinen) soundinsa, ihan huikea meininki ja muutama todella kekseliäs biisi.

Joe Satriani ja Steve Vai ovat tehneet monia oikeasti tosi hienoja juttuja, jotka ovat muutakin kuin nopeusharjoituksia kitaralla.

Pidän erittäin paljon Mika Rätön laulusta.

Rakastan musikaaliklassikoita ja musikaalimusiikkia. rainbow

Pidän myös erittäin paljon ns. "croonereista", kuten Dean Martinista, Andy Williamsista jne.

Deep Turtlesta tuli oikeasti todella hyvä bändi vasta comebackinsä jälkeen. Turkele on ylivoimaisesti bändin paras julkaisu.

Disco Ensemble on ihan vitun mahtava bändi.

Myös Lapkosta tykkään jonkin verran.

Eurodance-diggailuni ei ole hassuttelua. Ysärimusa kuulostaa muutenkin korvaani jotenkin hyvältä ja se johtuu vain ja ainostaan säälittävästä nostalgiasta. Taidan olla siinä iässä, saatana.

En vain osaa jatsia. Aniharva jazz-levy kiinnostaa edes vähän alusta. Yksi erittäin harvinainen poikkeus on John Coltranen My Favorite Things. Siitä pidän kovasti. Ehkä siksi, että se lähtee tutulla ja rakkaalla melodialla leikitellen. Muuten en saa jatsista kiinni ehkä siksi, että pidän vahvoista melodioista, enkä löydä niitä jatsista.

YUP ja kaikki muu "kujeileva" Suomi-musa on ihan hirveetä paskaa. Absoluuttiset ovat itselleni poikkeus, mutta sitäkin jaksan nykyään yllättävän huonosti. "Kujeilu" (sellainen harrastelijateatterimainen vittumainen nokkeluus) on muutenkin musiikissa eniten vihaamani ominaisuus. Vitun ärsyttävää touhua.

CMX ei vaan aukene. Ei edes ne vanhat. Paskaa.

Apulanta on just hyvä. Toni Wirtanen on ihan järjettömän taitava biisinikkari, mutta bändin sovitus- ja tuotantopuoli on ollut "vähän" tuuliajolla jo vuosia.

Myös Zen Café on parhaimmillaan ihan mahtava. Putro on siitä just kiva, että hän taiteilee todella haparoiden nerouden ja totaalisen latteuden välimaastossa. Välillä ollaan hienosti ensiksimainitun puolella, mutta ikävä kyllä jälkimmäistäkin tulee vähän liikaa. Plussan puolella vahvasti kuitenkin koko bändi. Lisäksi Putro on ihan huikea kitaristi Television-henkisessä rutikuivan täsmäsoiton koulukunnassa ja rumpali Pete Parkkonen (ei se Idols-jäbä) on oikeasti yksi maailman kovimpia rumpaleita.

Geneerinen Rn'B sydan Haluaisin olla sellainen tyyppi, joka osaa mennä sheikkaamaan klubille, mutta ei oikke lähe valkoiselta pojulta. Pidän vilpittömästi esim. Nellystä. Siis ei Furtadosta, siitä tykkääminenhän on ihan totaalinen itsestäänselvyys, vaan siitä laastariposkipellestä.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#183 12.02.2009 09:26

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Ihan sama mikä topik

Oon ihan helvetin monesta asiasta Fopan kanssa myos eri mielta, mutta ymmarran pointit. Mainiota kirjoitusta. Monessa myos jopa oikeasti nostettu sita kissaa poydalle. Esim. tota ton tyyppista Zen Cafe hehkutusta vanhoilta oranssilaisilta on nimittain kuultu jo yli kymmenen vuoden ajan.

peuk


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#184 12.02.2009 09:30

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Jean-Babtiste wrote:

Esim. tota ton tyyppista Zen Cafe hehkutusta vanhoilta oranssilaisilta on nimittain kuultu jo yli kymmenen vuoden ajan.

Mä en vaan kykene ikipäivänä vihaamaan Zen Caféta niiden parin vuonna '97 Pietarissa näkemäni keikan jälkeen. Niistä ei vaan meno parane!!!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#185 12.02.2009 09:49

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Ihan sama mikä topik

Ma en pysty vihaamaan Mambaa yhen nakemani soundcheckin jalkeen. En tiia mita biiseja ne soitti (jotain ulkomaalasia) mutta saakelin tiukasti icon_redface


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#186 12.02.2009 09:50

maloun
Member
Registered: 31.03.2007
Posts: 567

Re: Ihan sama mikä topik

forssto wrote:

Geneerinen Rn'B sydan

voin allekirjoittaa. tälle oma topikki?

Offline

#187 12.02.2009 09:51

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Ihan sama mikä topik

Reggaetonille oma topikki! Kertokaa mulle nimia icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#188 12.02.2009 11:55

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 6,397

Re: Ihan sama mikä topik

Miks vitussa näitä topikkeja on KOLME?  icon_eek


"A repo man's always intense"

Offline

#189 12.02.2009 12:16

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Ihan sama mikä topik

Jean-Babtiste wrote:

Downward Spiraliin asti ja se mukaan lukien siis silkkaa asiaa, tosin just Broken ja DS on mun mielestä ne parhaimmat.

NO KYLLÄ!!! Täähän oli ilmestyessään todella suurta musaa. Ja kyllä tuolla 07 keikalla vanha täti hieman liikuttui.

Ja Closer on paras panobiisi ikinä icon_cool


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#190 12.02.2009 12:19

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Ihan sama mikä topik

[quote:888d456bd0="forssto"]
Rakastan musikaaliklassikoita ja musikaalimusiikkia. rainbow[/quote:888d456bd0]

Smaa friends

Paitsi poikkeuksena kyllä kaikki 70- luvun jälkeen tehty matsku. Musikaaleille kevyempään oma topikki dance


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#191 12.02.2009 12:29

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Ihan sama mikä topik

Leif Erikson wrote:

Miks vitussa näitä topikkeja on KOLME?  icon_eek

Six et sie saisit kysyy icon_surprised


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#192 12.02.2009 14:39

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Ihan sama mikä topik

[quote:dd3adef1f1="forssto"]Kornin ekat (mulle putoaa helposti myös toka levy)

Magyar Posse oli hetken ehkä maailman paras yhtye kun Kings Of Time tuli ulos.

Linkin Parkin maailmanpelastusrock viehättää minua ajoittain suuresti, kun videonsa telkkarissa pyörähtää. Tiedän, että levyltä kuultuna kyllästyisin sekunnissa, mutta jotenkin on vaan niin huikeaa, kun kaikki musiikissa ja videoissa on niin jäätävän ISOA.

Tool on mielestäni yksi universumin parhaita bändejä.

Police on ehkä maailmanhistorian parhaita bändejä, eikä Stingin soolourakaan läpipaska ole.

Joe Satriani ja Steve Vai ovat tehneet monia oikeasti tosi hienoja juttuja, jotka ovat muutakin kuin nopeusharjoituksia kitaralla.

Pidän erittäin paljon Mika Rätön laulusta.
[/quote:dd3adef1f1]
kaikkiin kohtiin sama, paitsi että toolin arvo putosi romahdusmaisesti 10000 daysin julkaisun jälkeen. hirveää paskaa se levy, nimibiisiä lukuunottamatta.

Offline

#193 12.02.2009 14:41

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Jean-Babtiste wrote:

[quote:02c7609701="Leif Erikson"]Miks vitussa näitä topikkeja on KOLME?  icon_eek[/quote:02c7609701]
Six et sie saisit kysyy icon_surprised

karaoke-topicciko kolmas? icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#194 12.02.2009 14:56

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Ihan sama mikä topik

forssto wrote:

Presidents Of The USA jäi ikävän aliarvostetuksi bändiksi. Heillä oli ihan oma (tyylikkään vähäeleinen) soundinsa, ihan huikea meininki ja muutama todella kekseliäs biisi.

Mulla on muuten noiden eka demokassu... Voisko joku digitoida? Mulla ei ole soitinta.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#195 12.02.2009 15:03

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Mulla on muuten noiden eka demokassu... Voisko joku digitoida? Mulla ei ole soitinta.

Voin kyl. Tuo vaiks huomenna mulle.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#196 12.02.2009 15:04

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006
Posts: 30,202

Re: Ihan sama mikä topik

[quote:445bd29064="Pope"][quote:445bd29064="forssto"]
Rakastan musikaaliklassikoita ja musikaalimusiikkia. rainbow[/quote:445bd29064]

Smaa friends

Paitsi poikkeuksena kyllä kaikki 70- luvun jälkeen tehty matsku. Musikaaleille kevyempään oma topikki dance[/quote:445bd29064]

Tälle vahvaa kannatusta!  cheer21  cheer21  cheer21


Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Offline

#197 12.02.2009 16:10

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,039

Re: Ihan sama mikä topik

[quote:dd333ca630]

forssto wrote:

Mä liityn Tomskiin noissa kahdessa jutussa. NIN ja Kornin ekat (mulle putoaa helposti myös toka levy) ovat just neroa ja Tomskin maalailema kulttuurihistoriallinen arvo on kyllä kiistaton.

Magyar Posse oli hetken ehkä maailman paras yhtye kun Kings Of Time tuli ulos. Sitten menin keikalle ja koko homma romahti sekunnissa. Aivan sietämätöntä paskaa. Nykyään ottaa vaikeasti kuunnella edes Kings Of Timeä.
[/quote:dd333ca630]

Tässä muuten harvinaisen sama. Sen jälkeen kun koin keikan, en ole halunnut kuunnella lainkaan. Ja voisin keksiä kaikenlaisia syitä, mutta en ole ihan varma kuitenkaan.

[quote:dd333ca630]Myös Zen Café on parhaimmillaan ihan mahtava. Putro on siitä just kiva, että hän taiteilee todella haparoiden nerouden ja totaalisen latteuden välimaastossa. Välillä ollaan hienosti ensiksimainitun puolella, mutta ikävä kyllä jälkimmäistäkin tulee vähän liikaa. Plussan puolella vahvasti kuitenkin koko bändi. Lisäksi Putro on ihan huikea kitaristi Television-henkisessä rutikuivan täsmäsoiton koulukunnassa ja rumpali Pete Parkkonen (ei se Idols-jäbä) on oikeasti yksi maailman kovimpia rumpaleita.
[/quote:dd333ca630]

Zen Cafessa tökkii ihan kaikki. Toistelevia sanoituksia, jotka yrittävät löytää jotain merkittävää "tavallisista" asioista. Arkipäivän havaintojen suuriksi merkityksi pateettisesti nostamiselle  tongue Pateettisuus väärässä kohdassa tekee niin pahaaa. Alkaa hävettää. Musta se soundimaailmakin on karsee.  Enlä mä tota televisioniakaan oikeasti ymmärrä tässä yhteydessä.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#198 12.02.2009 16:16

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,039

Re: Ihan sama mikä topik

Niinjoo, ja Forsstolla oli helvetin hyviä pointteja muutenkin. Linkin Park on kieltämättä jollain perverssillä tavalla hyvää. Kuten ysäridance.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#199 12.02.2009 16:19

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Ihan sama mikä topik

Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#200 12.02.2009 16:20

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.

Kandee olla onnellinen, ettet ole huomenna tulossa mun autolla Turkuun...


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#201 12.02.2009 16:21

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Ihan sama mikä topik

forssto wrote:

[quote:7ba5e573fd="Ylitarkastaja Tolonen"]Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.[/quote:7ba5e573fd]

Kandee olla onnellinen, ettet ole huomenna tulossa mun autolla Turkuun...

No, mä olin jo. Ja ilkun Lankiselle koko matkan Turkuun, re: paluumatka.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#202 12.02.2009 16:29

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

[quote:034afbb2b1="forssto"][quote:034afbb2b1="Ylitarkastaja Tolonen"]Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.[/quote:034afbb2b1]

Kandee olla onnellinen, ettet ole huomenna tulossa mun autolla Turkuun...[/quote:034afbb2b1]
No, mä olin jo. Ja ilkun Lankiselle koko matkan Turkuun, re: paluumatka.

Meidän paluumatka Tampereen keikalta oli kyllä nerointa. Teemu testasi lähes 60-minuuttisen megamixinsä toimivuutta hereilläpitotarkoitukseen. Toimihan se...


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#203 12.02.2009 16:31

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Ihan sama mikä topik


PUSAn menestys synnytti ystäväpiirissäni suuren helpotuksen huokauksen aikoinaan, koska Jason Finn oli kaikille niin paljon pystyssä niiltä vuosilta kun ei ollut duunissa ja luuli että Love Battery breikkaa  icon_lol


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#204 12.02.2009 16:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Ihan sama mikä topik

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.

totaalisen eri colorflash
ysärillä en tykänny mut nykyään fanitan hulluna psykostep tongue


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#205 12.02.2009 16:59

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Ihan sama mikä topik

psykokarkki wrote:

[quote:f433383226="Ylitarkastaja Tolonen"]Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.[/quote:f433383226]
totaalisen eri colorflash
ysärillä en tykänny mut nykyään fanitan hulluna psykostep tongue

eri. Tykkäsin ysärillä, fanitan yhä hulluna icon_cool


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#206 12.02.2009 17:00

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Ihan sama mikä topik

forssto wrote:

[quote:bbaa525f17="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:bbaa525f17="forssto"][quote:bbaa525f17="Ylitarkastaja Tolonen"]Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.[/quote:bbaa525f17]

Kandee olla onnellinen, ettet ole huomenna tulossa mun autolla Turkuun...[/quote:bbaa525f17]
No, mä olin jo. Ja ilkun Lankiselle koko matkan Turkuun, re: paluumatka.[/quote:bbaa525f17]

Meidän paluumatka Tampereen keikalta oli kyllä nerointa. Teemu testasi lähes 60-minuuttisen megamixinsä toimivuutta hereilläpitotarkoitukseen. Toimihan se...

Luin "hellänäpitotarkoitukseen" sheeplove


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#207 12.02.2009 17:07

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Ihan sama mikä topik

^ same difference biggrin

[quote:d099d1128f="Ylitarkastaja Tolonen"]
PUSAn menestys synnytti ystäväpiirissäni suuren helpotuksen huokauksen aikoinaan, koska Jason Finn oli kaikille niin paljon pystyssä niiltä vuosilta kun ei ollut duunissa ja luuli että Love Battery breikkaa  icon_lol[/quote:d099d1128f]
luulin eka että puhuttiin ville pusasta, ihmettelin että väärä kuva spede biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#208 12.02.2009 17:30

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Ihan sama mikä topik

Pope wrote:

[quote:a89ae300b3="psykokarkki"][quote:a89ae300b3="Ylitarkastaja Tolonen"]Ysäridance on kyllä sen 90-luvulla väistäneenä oikeasti aivan sietämätöntä paskaa.[/quote:a89ae300b3]
totaalisen eri colorflash
ysärillä en tykänny mut nykyään fanitan hulluna psykostep tongue[/quote:a89ae300b3]
eri. Tykkäsin ysärillä, fanitan yhä hulluna icon_cool

friends


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#209 12.02.2009 22:08

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Ihan sama mikä topik

Linkin Parkin ymmärtäjille nyt kyllä: biggrin


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#210 12.02.2009 22:38

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Ihan sama mikä topik

linkin parkin deby icon_cool peuk


I love you and dream about the Führer

Offline

Board footer

Powered by FluxBB