#31 11.02.2009 15:22

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Jean-Babtiste wrote:

heviähän nyt on vaikka mitä ja varsinkin helposti kuunneltavaa.

Eri.

Offline

#32 11.02.2009 15:26

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Feggy wrote:

[quote:a43912f3d9="Jean-Babtiste"] heviähän nyt on vaikka mitä ja varsinkin helposti kuunneltavaa.

Eri.[/quote:a43912f3d9]

Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

Oonkohan menettänyt mitään?


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#33 11.02.2009 15:29

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

[quote:ad871785bb="sheino"]
Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

Oonkohan menettänyt mitään?[/quote:ad871785bb]

friends


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#34 11.02.2009 15:44

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Kyllä raskas soitto ja vallimaisuus on herkkäkorvaiselle rankkaa. Harvaa hevilevyä tulee kuunneltua putkeen, mutta etenen omaan verkkaiseen tahtiin lajin parissa.

Mutta meitsille on kyllä Sonic Youthkin sillälailla raskasta, että ei joku Daydream Nation mene yhdeltä istumalta alas oikein mitenkään. icon_cool

Ja aina joskus pitää laittaa jotain kunnon mekkalaa, siinä kynä oikenee ja homman nimi on METAL!!!  rokrok


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#35 11.02.2009 15:46

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

[quote:b6208f85ac="Neuvostoliitto"]Kyllä raskas soitto ja vallimaisuus on herkkäkorvaiselle rankkaa. Harvaa hevilevyä tulee kuunneltua putkeen, mutta etenen omaan verkkaiseen tahtiin lajin parissa.

Mutta meitsille on kyllä Sonic Youthkin sillälailla raskasta, että ei joku Daydream Nation mene yhdeltä istumalta alas oikein mitenkään. icon_cool

Ja aina joskus pitää laittaa jotain kunnon mekkalaa, siinä kynä oikenee ja homman nimi on METAL!!!  rokrok[/quote:b6208f85ac]
Klassikko Jeejeejeestä icon_biggrin

Daydream Nation on SY:n tylsin ja puuduttavin 80-luvun levy, älä ny helvetti sitä kuuntele!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#36 11.02.2009 15:48

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

sheino wrote:

[quote:9b97f681f8="Feggy"][quote:9b97f681f8="Jean-Babtiste"] heviähän nyt on vaikka mitä ja varsinkin helposti kuunneltavaa.

Eri.[/quote:9b97f681f8]

Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

Oonkohan menettänyt mitään?[/quote:9b97f681f8]
No mieti sitä, että oisit nussinu, mut kukaan ei ois ottanu sulta vielä suihin icon_wink

Mitä on hevi? -topikin paikka. En alota icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#37 11.02.2009 16:02

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

[quote:7e0994ca46="ydinaukio"]mut mitä on tällanen kevyt, helposti kuunneltava noise?
[/quote:7e0994ca46]
Ilmeisesti Grunt noisefesteillä Nosturissa. Haastateltiin risoton kanssa keikan AIKANA Killer McHannia (eli janne_m:ää ja tero skeletonia) radioon. Ihan hyvin pystyi juttelemaan siinä. Janne_m taisi silloin lanseerata termin "dieettinoise". ts. kevytnoise.


Sent from my iPhone 16

Offline

#38 11.02.2009 16:06

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Gruntin Night Havoc -kassu on muuten erittäin helposti kuunneltavaa noisea. Oikeestaan jopa liian lyhyt!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#39 11.02.2009 17:00

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,492
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

sheino wrote:

Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised
taitaa olla facebook-kutsu lähdössä eiq mitäs sheeplove icon_wink


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#40 11.02.2009 17:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

psykokarkki wrote:

[quote:fddcfcb39a="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:fddcfcb39a]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#41 11.02.2009 17:07

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,492
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

huïg wrote:

[quote:1847ff9e36="psykokarkki"][quote:1847ff9e36="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:1847ff9e36]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:1847ff9e36]aijoo, vedän facebook-kutsun takaisin sadbanana

icon_wink


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#42 11.02.2009 17:14

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

[quote:9c8630a4b9="Tomsk"][quote:9c8630a4b9="ydinaukio"]mut mitä on tällanen kevyt, helposti kuunneltava noise?
[/quote:9c8630a4b9]
Ilmeisesti Grunt noisefesteillä Nosturissa. Haastateltiin risoton kanssa keikan AIKANA Killer McHannia (eli janne_m:ää ja tero skeletonia) radioon. Ihan hyvin pystyi juttelemaan siinä. Janne_m taisi silloin lanseerata termin "dieettinoise". ts. kevytnoise.[/quote:9c8630a4b9]
tämä taas oli jyväskylässä sen luokan möykkää (tosin paskaa sellaista) että penkit tärisi ja mahassa tuntui. siinä oli easy listening niin kaukana kuin mahdollista

Offline

#43 11.02.2009 17:34

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

huïg wrote:

[quote:d6ac79302e="psykokarkki"][quote:d6ac79302e="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:d6ac79302e]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:d6ac79302e]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#44 11.02.2009 21:10

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

sheino wrote:

[quote:59ed8bcdd8="huïg"][quote:59ed8bcdd8="psykokarkki"][quote:59ed8bcdd8="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:59ed8bcdd8]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:59ed8bcdd8]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..[/quote:59ed8bcdd8]
sama ja sama ja sama. paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.

Offline

#45 12.02.2009 02:02

kantripoju
Member
From: jyväskylä
Registered: 28.05.2006
Posts: 602

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

mut siis hevihän on paskimmillaankin parasta! icon_wink


ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon

Offline

#46 12.02.2009 05:19

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

stratum wrote:

[quote:aa57fb4c85="sheino"][quote:aa57fb4c85="huïg"][quote:aa57fb4c85="psykokarkki"][quote:aa57fb4c85="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:aa57fb4c85]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:aa57fb4c85]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..[/quote:aa57fb4c85]
sama ja sama ja sama. paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.[/quote:aa57fb4c85]

Omasta lähtökohdasta kaikki on ahdasmielisiä jotka ei anna mitään mahdollisuutta jollekin genrelle. Nähdäkseni olen kokeillut kaikkea. Kaikesta en ole tykännyt mutta olen aika varma että kaikista genreistä löytyy jotain hyvää.


Sent from my iPhone 16

Offline

#47 12.02.2009 05:33

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

stratum wrote:

paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.

No eipä oikeestaan. Tool on Tool.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#48 12.02.2009 15:27

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Tomsk wrote:

Kaikesta en ole tykännyt mutta olen aika varma että kaikista genreistä löytyy jotain hyvää.

Justiinsa näin.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#49 12.02.2009 17:40

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Tomsk wrote:

[quote:6ee51f2750="stratum"][quote:6ee51f2750="sheino"][quote:6ee51f2750="huïg"][quote:6ee51f2750="psykokarkki"][quote:6ee51f2750="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:6ee51f2750]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:6ee51f2750]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..[/quote:6ee51f2750]
sama ja sama ja sama. paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.[/quote:6ee51f2750]

Omasta lähtökohdasta kaikki on ahdasmielisiä jotka ei anna mitään mahdollisuutta jollekin genrelle. Nähdäkseni olen kokeillut kaikkea. Kaikesta en ole tykännyt mutta olen aika varma että kaikista genreistä löytyy jotain hyvää.[/quote:6ee51f2750]
No emmä tiedä onko se ahdasmielisyyttä jos ei vaan joku genre kiinnosta pätkääkään. Eri asia sitten jos jotenkin tietoisesti yrittäisi "taistella hevin houkutuksia vastaan" (:grinni: grin grin). Ei mua ainakaan kiinnosta väkipakolla laajentaa musamakuani. Kyllä mä oikeastaan uskon että mulla joskus nousee jonkinasteinen kiinnostus heviäkin kohtaan, mutta se tulee sitten kun tulee, ei väkisin.

Offline

#50 12.02.2009 18:52

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

stratum wrote:

[quote:a0bd759eca="Tomsk"][quote:a0bd759eca="stratum"][quote:a0bd759eca="sheino"][quote:a0bd759eca="huïg"][quote:a0bd759eca="psykokarkki"][quote:a0bd759eca="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:a0bd759eca]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:a0bd759eca]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..[/quote:a0bd759eca]
sama ja sama ja sama. paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.[/quote:a0bd759eca]

Omasta lähtökohdasta kaikki on ahdasmielisiä jotka ei anna mitään mahdollisuutta jollekin genrelle. Nähdäkseni olen kokeillut kaikkea. Kaikesta en ole tykännyt mutta olen aika varma että kaikista genreistä löytyy jotain hyvää.[/quote:a0bd759eca]
No emmä tiedä onko se ahdasmielisyyttä jos ei vaan joku genre kiinnosta pätkääkään. Eri asia sitten jos jotenkin tietoisesti yrittäisi "taistella hevin houkutuksia vastaan" (:grinni: grin grin). Ei mua ainakaan kiinnosta väkipakolla laajentaa musamakuani. Kyllä mä oikeastaan uskon että mulla joskus nousee jonkinasteinen kiinnostus heviäkin kohtaan, mutta se tulee sitten kun tulee, ei väkisin.[/quote:a0bd759eca]
No jos ymmärtää tuon "en ole koskaan kuunnellut" kirjaimellisesti, voi vaan kysyä että mistä se kiinnostus sitten tulee? Joku oraakkeli tulee ja ilmottaa että nyt ois sopiva aika? Joku idoli sanoo et näistä jutuista sopii tykätä? Ihan sama toisaalta, hevistä tekee siistimpää just se kuinka monet ottavat sen muotokielen liian tosissaan, hylkivät sitä kuin kulinarismiin uponnut porvari maksalaatikkoa peuk

Frankeur_Discreet.png
immortal_abbath.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#51 12.02.2009 19:22

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

huïg wrote:

[quote:8ffc2f0ffc="stratum"][quote:8ffc2f0ffc="Tomsk"][quote:8ffc2f0ffc="stratum"][quote:8ffc2f0ffc="sheino"][quote:8ffc2f0ffc="huïg"][quote:8ffc2f0ffc="psykokarkki"][quote:8ffc2f0ffc="sheino"]Mä en ole koskaan kuunnellut heviä. En ole tainnut yhtään genren levyä edes koskaan kuulla tai ainakaan tietoisesti kuunnella alusta loppuun.

sheinolla fiksuja mielipiteitä  icon_surprised [/quote:8ffc2f0ffc]
ei tuo ole mielipide, ahdasmielisyyttä vaan![/quote:8ffc2f0ffc]

Ei se ole ahdasmielisyyttä, kun ei mulla ole koskaan sitä genreä mitään vastaan ole ollut, mutta ei vaan ole jotenkin kiinnostanut edes tutustua genreen paremmin.

Tai ehkäpä se sitten onkin ahdasmielisyyttä..[/quote:8ffc2f0ffc]
sama ja sama ja sama. paitti oli mulla joskus Toolin Lateralus jos se lasketaan heviksi.[/quote:8ffc2f0ffc]

Omasta lähtökohdasta kaikki on ahdasmielisiä jotka ei anna mitään mahdollisuutta jollekin genrelle. Nähdäkseni olen kokeillut kaikkea. Kaikesta en ole tykännyt mutta olen aika varma että kaikista genreistä löytyy jotain hyvää.[/quote:8ffc2f0ffc]
No emmä tiedä onko se ahdasmielisyyttä jos ei vaan joku genre kiinnosta pätkääkään. Eri asia sitten jos jotenkin tietoisesti yrittäisi "taistella hevin houkutuksia vastaan" (:grinni: grin grin). Ei mua ainakaan kiinnosta väkipakolla laajentaa musamakuani. Kyllä mä oikeastaan uskon että mulla joskus nousee jonkinasteinen kiinnostus heviäkin kohtaan, mutta se tulee sitten kun tulee, ei väkisin.[/quote:8ffc2f0ffc]
No jos ymmärtää tuon "en ole koskaan kuunnellut" kirjaimellisesti, voi vaan kysyä että mistä se kiinnostus sitten tulee? Joku oraakkeli tulee ja ilmottaa että nyt ois sopiva aika? Joku idoli sanoo et näistä jutuista sopii tykätä?[/quote:8ffc2f0ffc]
No jos nyt ei kuitenkaan ymmärtäisi.

Offline

#52 12.02.2009 19:25

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

[quote:dd172921aa="Jean-Babtiste"]
Daydream Nation on SY:n tylsin ja puuduttavin 80-luvun levy, älä ny helvetti sitä kuuntele![/quote:dd172921aa]

Ikuisesti eri.  :x


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#53 12.02.2009 19:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,920
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Päällimäisenä tulee mieleen Scott Walkerin parin viime vuosikymmenen aikana julkaisemat levyt.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#54 12.02.2009 19:53

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Laatu wrote:

Päällimäisenä tulee mieleen Scott Walkerin parin viime vuosikymmenen aikana julkaisemat levyt.

Joo, tämä on kyllä totta.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#55 12.02.2009 19:55

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Laatu wrote:

Päällimäisenä tulee mieleen Scott Walkerin parin viime vuosikymmenen aikana julkaisemat levyt.

Eri. Näitä just tulee kuunneltua. Vanhemmat taas jää vähälle huomiolle kun eivät vaan pysy levyinä kasassa.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#56 12.02.2009 20:01

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,492
Website

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

metal machine music colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#57 12.02.2009 20:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Bricolage wrote:

[quote:b1d3c932bd="Laatu"]Päällimäisenä tulee mieleen Scott Walkerin parin viime vuosikymmenen aikana julkaisemat levyt.

Eri. Näitä just tulee kuunneltua. Vanhemmat taas jää vähälle huomiolle kun eivät vaan pysy levyinä kasassa.[/quote:b1d3c932bd]
Hankki uusintapainoksena redface_new


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#58 19.03.2009 01:57

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Pink Floydin hyvät levyt. Ne tuli aikanaan ylikuunneltua niin pahasti, että ei vaan enää huvita. Ei vaan osaa innostua uudelleen, harvan bändin kohdalla se harmittaa samalla tavalla kuin näiden.

Jännä juttu, että tällainen megabändi, mutta silti kukaan perillisistä ei ole pykännyt levyä, joka olis ihan sitä samaa. Että aina on joku pieni vaikute jossain, mutta muuten ei ole hyviä klooneja tai laadukkaita copycateja. Sais olla. tongue


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#59 19.03.2009 02:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Neuvostoliitto wrote:

Pink Floydin hyvät levyt.

http://uk.ask.com/web?q=%22Pink+Floydin … ir&siteid=

kyllä jeeves tietää _tsot


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#60 19.03.2009 02:24

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Levyjä jotka on hyviä mutta ei vaan tule kuunneltua enempää

Green Dayn Dookie. Yritin tänään icon_sad


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

Board footer

Powered by FluxBB