You are not logged in.
ILTASANOMAT PLS
Beyonce räväytti uusilla kuvillaan: Makaa alasti riippumatossa
Yhdysvaltalainen laulajatähti Beyonce on julkaissut itsestään uusia kuvia, jotka eivät jätä mielikuvitukselle paljoa tilaa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Pitää kyl tarkastaa toi videospektaakkeli joskus kerralla kokonaan
just olin tulossa postaamaan ja sama
biisilista:
01) Pretty Hurts
02) Haunted
03) Drunk In Love (feat. Jay Z)
04) Blow
05) No Angel
06) Partition
07) Jealous
08) Rocket
09) Mine (feat. Drake)
10) XO
11)Flawless (feat. Chimamanda Ngozi Adiche)
12) Superpower (feat. Frank Ocean)
13) Heaven
14) Blue (feat. Blue Ivy)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Eilen katoin kaikki läpi ja ihan tyytyväinen olin.
Siinä kattoessani tajusin, etten ole koskaan kuunnellut yhtään Beyonce levyä kokonaan, vaikkakin olen muutamissa yhteyksissä itseni Beyonce-faniksi esitellyt. En siis voi verrata levyä kovinkaan hyvin kyseisen vosun aikaisempaan tuotantoon.
Videoista tuli välillä vähän sellainen kuva, ettei niihin oltu kovin paljoa panostettu, mutta visuaalinen yleisilme oli silti todella positiivinen. Muutamia hyviä kappaleita levyltä löytyy, muttei mitään erityisen mieleenpainuvaa.
Feattaajista olisin Frankiltä ja Drakelta toivonut ehkä hieman isompaa panosta, mutta hyviä olivat kuitenkin molemmat.
Videoilla kiitettävän suuressa roolissa Beyoncen perse!
Myöskin ihana Solange on muutamissa videoissa mukana
Kokonaisuus on hyvä, mutten taidakkaan olla niin suuri Beyoncen musiikin fani kuin haluaisin
vuoden top10 levyi harvaa yli tunnin pituista uutta levyä jaksaa edes kuunnella montaa kertaa, mut tästä mä tykkään kyl
beyoncehan on aina ollut ihana, mut nyt on entistä enemmän kivoja juttuja myös biittipuolella
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Mine ja XO ainakin lupailee hyvää, pitääpä kuunnella koko levy
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
lol apua
ultravox
ihan ok toi levy, mut oisin ehkä toivonu enempi semmosta bow down -tyyppistä matskua, toisaalta oma suosikkibiisi taitaa tällä hetkellä olla blue
Oikean rytmin kiinni
Kuuntelin tossa ekan kerran tätä uutta levya, nukahin puoles välis. Mut esim nuo Drunk in Love ja Blow Videoitakaan en oo viel kahtonu.
Last edited by E (02.01.2014 17:28)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ainakin pitchfork-standardeilla vähintäänkin hyvä kirjoitus levystä tässä: http://pitchfork.com/reviews/albums/188 … e-beyonce/
samankaltaisia huomioita olen myös tehnyt, törkeen kova levy
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
bow down
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Kyllä tää levy on sittenkin ihan vitun hyvä, eikä vain hyvä
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni
Oikean rytmin kiinni
Rakastamme kaikki paksuja reisiäsi Beyoncé. Sinulla ei ole mitään syytä käsitellä jalkojesi väliin reisivakoa