You are not logged in.
Tossahan sanotaan että kuvattu jo heinäkuussa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
JUMALAUTA TÄÄ BIISI!
Vuoden nuori muotoilija.
Siinäpä oiva esimerkki miten hidastusta ei kannattais käyttää. Biisi on ihan jepa silti
en ole kolmekybänen emoboy
Siinäpä oiva esimerkki miten hidastusta ei kannattais käyttää. Biisi on ihan jepa silti
Olin kotvan ymmälläni, kunnes hokasin, että tarkoitit varmaan videota... Biisi on ihan suvereeni. Mutta eipä ihme, sillä sehän taitaakin olla Oceanin Frankin yhdessä B:n kanssa kirjoittama.
Last edited by Folkhälsan (12.12.2011 15:52)
Vuoden nuori muotoilija.
börjeslandet wrote:Siinäpä oiva esimerkki miten hidastusta ei kannattais käyttää. Biisi on ihan jepa silti
Olin kotvan ymmälläni, kunnes hokasin, että tarkoitit varmaan videota... Biisi on ihan suvereeni. Mutta eipä ihme, sillä sehän taitaakin olla Oceanin Frankin tuottama.
Joo videota.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
moicca moi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
cant be boss man
bzort glorf bööth
Vauva tuli?
http://www.huffingtonpost.com/2011/12/3 … ar#s579093
Last edited by börjeslandet (01.01.2012 18:27)
how they run this show.
Monet maailmalla ihmettelivät, kun kuulivat, että laulaja Beyoncen, 30, ja hänen rap-artistimiehensä Jay-Z:n, 42, lapsen nimeksi tuli Blue Ivy Carter.
No, sukunimi tulee tietysti isältä Jay-Z, oikealta nimeltään Shawn Carter.Huippusuositun ja yli 25 miljoonaa albumia myyneen Beyoncen lähipiiri on nyt paljastanut Houston Chronicle -lehdelle, mistä lapsen nimi juontaa.
Blue-nimi kunnioittaa hänen isänsä lempiväriä ja menestyksekästä Blueprint-albumia. Ivyn sanotaan edustavan roomalaista numero IV:ää.
Numero 4 on tärkeä Beyoncelle, sillä hän on syntynyt 4. syyskuuta, hänen äitinsä on syntynyt 4. tammikuuta ja aviomies Jay-Z juhlii synttäreitään 4. joulukuuta. Pariskunta vihittiin 4.4.2008.
Tosi kivaa hei
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
1. Stare at the red dot on the girls nose for 30 secs.
2. Look to the ceiling or another plain white surface
3. blink rapidly. Looks like beyonce!
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
how they run this show.
on kyllä isänsä näköinen
lol apua
ultravox
Onnea kaunis äiti! Onnea atomivauva!
bzort glorf bööth
oli pudonnu kakkossivulle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.