#91 15.06.2009 01:21

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

kri wrote:

Nina Simonen näin livenä Puistobluesissa joskus muinoin, mutta olin liian nuori arvostaakseni sitä tarpeeksi  :x

Et siis oottanu ihan simona.. redface_new


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#92 15.06.2009 01:22

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

[quote:57b19429b1="hrmunoita"]
Burzum[/quote:57b19429b1]
Tohon vois ny olla taas pareet mahikset icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#93 15.06.2009 01:26

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Ja kyl mä haluan nähdä Beastie Boysin iha sama vaik oiski väsyneitä pappoja.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#94 15.06.2009 13:22

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

hrmunoita wrote:

Ja kyl mä haluan nähdä Beastie Boysin iha sama vaik oiski väsyneitä pappoja.

Et ollu Ruisrockissa vuonna miekka ja kyrpä confused_new


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#95 16.06.2009 11:28

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Jean-Babtiste wrote:

[quote:ee4ba36be9="hrmunoita"]Ja kyl mä haluan nähdä Beastie Boysin iha sama vaik oiski väsyneitä pappoja.

Et ollu Ruisrockissa vuonna miekka ja kyrpä confused_new[/quote:ee4ba36be9]

No tota  icon_wink


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#96 29.06.2009 18:47

tapna
Member
Registered: 02.03.2006
Posts: 10,843

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

tapna wrote:

Takaisikohan Immortalin näkeminen kuolemattomuuden? icon_cool 017

Vai riittiköhän kuuleminen aidan takaa? 017

Offline

#97 29.06.2009 20:27

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

tapna wrote:

[quote:47b9f58606="tapna"]Takaisikohan Immortalin näkeminen kuolemattomuuden? icon_cool 017

Vai riittiköhän kuuleminen aidan takaa? 017[/quote:47b9f58606]
Näin muutaman sekunnin ajan bändiä!


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#98 29.06.2009 22:20

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

tiptoo wrote:

[quote:8d2d7198eb="huïg"][quote:8d2d7198eb="Feggy"][quote:8d2d7198eb="Jean-Babtiste"]Hykerryttävintä täs topikis on just tää ku joku tulee sanomaan, et no onhan toi nähty... icon_cool  icon_lol

Hih! Nii, White Stripes tuli nähtyä Tallinnassa Get behind me satan aikaan. Vtun hyvä.[/quote:8d2d7198eb]

joo! Näin bon jovin helsingissä these daysin aikaan. Imekääpä röhmyä.[/quote:8d2d7198eb]
Oon kyllä kateellinen tästä  icon_surprised
Beckin ja Devendran näkisin mielelläni ennen ku aika jättää, Cocteau Twins vois tehdö comebackin ja Nina Simone ois ollut toki mukava nähdä ennen kuolemaansa. Madonnan keikalle matkustamista oon harkinnut jo useamman vuoden joten kiva kun nyt pääsee näkemään, pet shop boyskin on ollut toivelistalla jo kauemmin ja massive attack vielä syksyllä ei-festariolosuhteissa takaa lopullisesti sen, että voin kyllä kuolla ihan onnellisena.[/quote:8d2d7198eb]
Bon Jovi These Daysin aikaan, Beck, Devendra, PSB ja Massive Attack nähty  icon_cool
Nina Simonesta, Slowdivesta Cocteau Twinsistä ja Pixiesistä smaa.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#99 29.06.2009 23:23

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Mulla on sellainen folioympyrä Michael Jacksonin keikalta icon_cool
Jos löytäisin sen, niin paljokohan siitä saa eBayssa?
Lähtöhinta 1800 euroa.

Offline

#100 30.06.2009 00:29

aleksiii
Member
Registered: 04.03.2008
Posts: 115

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

En nyt kuole, mutta Portishead, Prince ja Stareolab ovat listan kärkipäässä. Bowie olis kiva nähdä kunnolla, kun viimeksi ja ainoan kerran näin kolme biisiä. The Strokes myös uudestaan (ainoan kerran näin sen ekan ep:n jälkeen 2001). Vanha listaykkönen, Pet Shop Boys, korjaantuu lauantaina Tanskassa.

Offline

#101 30.06.2009 13:56

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

[quote:10bc5cb3b1="börjeslandet"]Bon Jovi These Daysin aikaan, Beck, Devendra, PSB ja Massive Attack nähty  icon_cool
Nina Simonesta, Slowdivesta Cocteau Twinsistä ja Pixiesistä smaa.[/quote:10bc5cb3b1]
Missä näit Devendran ja koska ja oliko hyvä jne? Malaa mulle päiväuni.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#102 30.06.2009 14:01

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,495
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

on kyllä hienoa kun flaming lips nähty, enää the fall, caroliner, my bloody valentine,  jesus & mary chain ja reunionin tekevä new order itku


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#103 30.06.2009 14:11

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

[quote:bdeb5f1e2a="Pilke"][quote:bdeb5f1e2a="börjeslandet"]Bon Jovi These Daysin aikaan, Beck, Devendra, PSB ja Massive Attack nähty  icon_cool
Nina Simonesta, Slowdivesta Cocteau Twinsistä ja Pixiesistä smaa.[/quote:bdeb5f1e2a]
Missä näit Devendran ja koska ja oliko hyvä jne? Malaa mulle päiväuni.

*[/quote:bdeb5f1e2a]

En oo Björkka, mutta itse näin Dublinissa..ööö...viisi-kuusi vuotta sitten tai jotain. Oli vitsi aika hyvä hei!


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#104 30.06.2009 14:31

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

aleksiii wrote:

Prince

 
smokin


Menetetty peli

Offline

#105 30.06.2009 14:51

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

[quote:fab561cd31="Joe Caligula"][quote:fab561cd31="Pilke"][quote:fab561cd31="börjeslandet"]Bon Jovi These Daysin aikaan, Beck, Devendra, PSB ja Massive Attack nähty  icon_cool
Nina Simonesta, Slowdivesta Cocteau Twinsistä ja Pixiesistä smaa.[/quote:fab561cd31]
Missä näit Devendran ja koska ja oliko hyvä jne? Malaa mulle päiväuni.

*[/quote:fab561cd31]

En oo Björkka, mutta itse näin Dublinissa..ööö...viisi-kuusi vuotta sitten tai jotain. Oli vitsi aika hyvä hei![/quote:fab561cd31]
Kiitos että jaoit tämän kanssani. ff Jos on kuvia, niin saapi laittaa Devendra-topikkiin.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#106 08.02.2015 15:55

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Moronica wrote:

1. Pixies
2. Peaches
3. Yeah Yeah Yeahs

itku

Olikohan tällainenkin jo?

1. nähty!
2. nähty!
3. ei nähty!


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#107 08.02.2015 17:06

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,495
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

psykokarkki wrote:

on kyllä hienoa kun flaming lips nähty, enää the fall, caroliner, my bloody valentine,  jesus & mary chain ja reunionin tekevä new order itku

the fall ja my bloody valentine nähty, vielä on muutama jöjelllö itku


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#108 13.02.2015 01:19

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Kuulispa tai näkispä joskus Bobby Wrattenin esiintymisen jollain projektilla. Toki The Field Mice olisi sellainen, että en tiedä miten kestäisin sen läpi hengissä, kun pelkkä keikan ajatteleminen saa kyyneleet valumaan. Kakkosena Trembling Blue Stars ja sitten loput. Mutta ton miehen ääni ja henki. Ei saatana, en kestä. En kyllä aio kuolla jos en koskaan näe, mutta saatan kualla jos näen. Peelottaa.

Offline

#109 13.02.2015 12:57

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Pixies vois olla kiva.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#110 14.08.2017 21:23

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,275
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Hot Snakes on korkealla toivelistallani

Offline

#111 14.08.2017 21:30

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,165

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Firon wrote:

Hot Snakes on korkealla toivelistallani

oli kyl vidun kova primaverassa. uusiks vois ottaa.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#112 14.08.2017 21:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,495
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

psykokarkki wrote:
psykokarkki wrote:

on kyllä hienoa kun flaming lips nähty, enää the fall, caroliner, my bloody valentine,  jesus & mary chain ja reunionin tekevä new order itku

the fall ja my bloody valentine nähty, vielä on muutama jöjelllö itku

enää caroliner icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#113 16.08.2017 19:17

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Syksyllä kun tulee rasti ruutuun Magman kohdalta, niin ei kait tässä sit enää muutaku Radiohead ja AC.

Offline

#114 04.04.2018 21:02

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Offline

#115 10.04.2018 08:56

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

AC toki nähty Tavastialla silloin kun sitä vielä jaksoi.

Alkaa olemaan aika vaikeeta pikkuhiljaa, kun näitä aikuisiän tärkeimpiä on päässyt ja on pääsemässä näkemään. Slint ois tietty ihan kiva, mut ei mikään must. Jim O'Rourke vois olla myös tässä jonossa, mut eihän se sieltä japanistaan mihinkään lähde, niin pitäisi ensin olla japanissa että olisi mitenkään mahdollista. Sit noita hajonneita bändejä vois listata vaikka kuinka monta.

Offline

#116 10.04.2018 09:54

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

Sax Ruins oli viimeksi Tampereella. Oli kuulemma hyvä. Taannoin Gloriassa normiduona veti kans ihan päättömän keikan.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#117 10.04.2018 10:27

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

Sax Ruins oli viimeksi Tampereella. Oli kuulemma hyvä. Taannoin Gloriassa normiduona veti kans ihan päättömän keikan.

Mulla on semmonen mielikuva että oisin joskus kauan sitten ollu Ruinsin keikalla tääl turuus, dynamossa tai säätämössä varmaan. Muistaako joku tämmösen vai luulenko omiani?


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#118 10.04.2018 11:17

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

bernardblack wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

Sax Ruins oli viimeksi Tampereella. Oli kuulemma hyvä. Taannoin Gloriassa normiduona veti kans ihan päättömän keikan.

Mulla on semmonen mielikuva että oisin joskus kauan sitten ollu Ruinsin keikalla tääl turuus, dynamossa tai säätämössä varmaan. Muistaako joku tämmösen vai luulenko omiani?

Mulla on muistikuva, että Circlen Raunio olisi äänitetty just keikoilla joita ne teki Ruinsin kanssa eli Turku, Helsinki ja Jyväskylä.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#119 10.04.2018 11:25

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,165

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

Luppakorva sikailee taas wrote:
bernardblack wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

Sax Ruins oli viimeksi Tampereella. Oli kuulemma hyvä. Taannoin Gloriassa normiduona veti kans ihan päättömän keikan.

Mulla on semmonen mielikuva että oisin joskus kauan sitten ollu Ruinsin keikalla tääl turuus, dynamossa tai säätämössä varmaan. Muistaako joku tämmösen vai luulenko omiani?

Mulla on muistikuva, että Circlen Raunio olisi äänitetty just keikoilla joita ne teki Ruinsin kanssa eli Turku, Helsinki ja Jyväskylä.

Juuh, Ruins oli ainakin Avanto-festareilla 2001 ja vissii sit kiersivät Circlen kans.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#120 10.04.2018 11:45

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Kuolen jos en näe näitä bändejä livenä

jookcha wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
bernardblack wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:
dadadrlrl wrote:
KZ wrote:

Ruins tai Ruinsalone tai joku Yoshidan jutska.

Nii ja se vitun animal collective edelleen mad  deadhorse

Eikös jonkinlainen Ruins-versio käynyt Tampereella joku kerta tos muutama vuosi sitten? Kalossimies ehkä muistaa?

Sax Ruins oli viimeksi Tampereella. Oli kuulemma hyvä. Taannoin Gloriassa normiduona veti kans ihan päättömän keikan.

Mulla on semmonen mielikuva että oisin joskus kauan sitten ollu Ruinsin keikalla tääl turuus, dynamossa tai säätämössä varmaan. Muistaako joku tämmösen vai luulenko omiani?

Mulla on muistikuva, että Circlen Raunio olisi äänitetty just keikoilla joita ne teki Ruinsin kanssa eli Turku, Helsinki ja Jyväskylä.

Juuh, Ruins oli ainakin Avanto-festareilla 2001 ja vissii sit kiersivät Circlen kans.

Tuolta Circle-rundilta on se tarina kun ajomatkalla takapenkiltä alkaa Ruins duon toimesta kuulumaan sellaista hektistä rytmistä dialogia. "tönk tönk tönk skriiiiik skriiiiik skriiiiiik tönk tönk tök tök tök tök tök skriik ksjcoijchewcouehcjhd tönk bränks bränks tönk" jne jne, ja tota jatkuu aika pitkään. Jossain vaiheessa selvis, että ne säveltää. Ja sitten ne soitti ton uuden biisin illan keikalla.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB