You are not logged in.
Tuohon vielä lisäksi Soundstream niin taitaa olla kaikki mainittu
Tarkotin muute itse asias just "-stream" ku sanoin että "-hack" ja "discoa", mutta sekosin.
Traversable Wormhole
mullon aika vahva teknokausi aluillaan ja TÄMÄ TOIMII
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tunnen itteni ihan Harry-Ireneksi monien uusien teknojuttujen kans joten spämmätäänpä vähän vanhempaa:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Shackletonin uus Fireworks EP on julmetun kovaa hämyilyä.
kieltämättä
Hmm, muistaakseni Kimmo Rapattia (aka. Mono Junk, Melody Boy 2000, Detroit Diesel jne..) ei ole taidettu vielä täällä mainita. Joskus 1990-luvun lopulla Mono Junkin Gloom säväytti kirjastosta lainattuna. Taisi olla Pan Sonicin ja Jori Hulkkosen ohella itselle ensimmäisiä tuttavuuksia suomalaisen elektronisen musan suhteen..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tässä vielä yksi deep house-raita, joka toimii yhä 15 vuotta julkaisun jälkeen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Hmm, muistaakseni Kimmo Rapattia (aka. Mono Junk, Melody Boy 2000, Detroit Diesel jne..) ei ole taidettu vielä täällä mainita. Joskus 1990-luvun lopulla Mono Junkin Gloom säväytti kirjastosta lainattuna. Taisi olla Pan Sonicin ja Jori Hulkkosen ohella itselle ensimmäisiä tuttavuuksia suomalaisen elektronisen musan suhteen..
Kyllähän Monotone Fantastique on suunnilleen parasta teknoa ikinä:
Tämä 2007 ilmestynyt 12" taitaa olla viimeisin julkaisu jos ei uudelleenjulkaisuja lasketa:
Mono Junk soitti meiän edellisissä varastopileissä, oli juu niin perkeleen kova. Miehen itakokeikoille myös iso
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mono Junk soitti meiän edellisissä varastopileissä, oli juu niin perkeleen kova. Miehen itakokeikoille myös iso
Harmi ko en ole koskaan nähnyt livenä. Yks "italohörhö" kans kehu italokeikkaa, ei kuulemma ollu tunnistanut montaakaan biisiä koko setistä.
demoja chicagosta
sämplee, http://www.rushhour.nl/store_detailed.php?item=58133
Last edited by huntin_seteli (01.03.2011 17:40)
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Se eka lp ei hirveästi kovettanut, toisin kuin se Bravery ep.
Tulipa analyyttinen spämmi!
Vuoden nuori muotoilija.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 … dsevKy2fEA
![]()
demoja chicagostasämplee, http://www.rushhour.nl/store_detailed.php?item=58133
Joo hyvää kamaahan nuo! Vaikka tykkäänkin ehkä enemmän tästä toisesta Trax recordsille levyttäneestä Virgosta:
Ruotsi-osastoa ei näytä olevan mainittu, joten pari Spotify-linkkiä:
http://open.spotify.com/album/75d2mNYXmG1dVamhzEYUfb
http://open.spotify.com/album/2dtXxcCUxHIIxA65mWihMn
Jotenkin tuommoinen monotoninen nytke tyyliin Mhonolink uppoaa mulle hyvin, varsinkin töissä.
Spämmitääs tää vielä kerran. Tsekkaamisen arvoinen juttu, jos mielenkiintoiset mutaatiot kiinnostavat.
Vuoden nuori muotoilija.
Uus Femme En Fourrure -vidis
Femme En Fourrure - Bronco from Cocoa on Vimeo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Empä kuule tiijä onko tämä oikea paikka kysellä, mutta oisko kellään tietoa Jörg Magerin Jääkarhusta (2000)? Muutaman biisin kuulin Radiomafian huruohjelmissa aikoinaan, mutta itse levyä en ole koskaan kädessäni pitänyt. Jos ootte nähny niin vinkatkaa tai jos jopa hyllystä löytyy niin rippaus tai kuuntelemattoman levyn myynti voisi olla poikaa. Oispa kyllä kiva päästä vähe UMF-UMF-UMF-tsi-UMF-CAN-U-FEEL-IT.
Empä kuule tiijä onko tämä oikea paikka kysellä, mutta oisko kellään tietoa Jörg Magerin Jääkarhusta (2000)? Muutaman biisin kuulin Radiomafian huruohjelmissa aikoinaan, mutta itse levyä en ole koskaan kädessäni pitänyt. Jos ootte nähny niin vinkatkaa tai jos jopa hyllystä löytyy niin rippaus tai kuuntelemattoman levyn myynti voisi olla poikaa. Oispa kyllä kiva päästä vähe UMF-UMF-UMF-tsi-UMF-CAN-U-FEEL-IT.
Multa löytyisi tätä levyä yksi ylimääräinen kappale. Kansissa on kulumaa ja digipakin liimaukset ovat miltei pettäneet, mutta itse levy on miltei kuuntelematon ja hyvässä kondiksessa.
Paljonko olet valmis maksamaan? Tuotahan ei käytännössä oikein tunnu saavan juuri mistään enää..
Last edited by sheino (07.03.2011 22:51)
Topeliaaniset handclapsit missä pelaa
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vuoden nuori muotoilija.
pakko tehä ite!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Multa löytyisi tätä levyä yksi ylimääräinen kappale. Kansissa on kulumaa ja digipakin liimaukset ovat miltei pettäneet, mutta itse levy on miltei kuuntelematon ja hyvässä kondiksessa.
Paljonko olet valmis maksamaan? Tuotahan ei käytännössä oikein tunnu saavan juuri mistään enää..
Kiskasen pöytään 7 euroo sis. postit. Viimene tarjous.
sheino wrote:Multa löytyisi tätä levyä yksi ylimääräinen kappale. Kansissa on kulumaa ja digipakin liimaukset ovat miltei pettäneet, mutta itse levy on miltei kuuntelematon ja hyvässä kondiksessa.
Ok, sopii. Laitoin postia..
HannaEbola wrote:sheino wrote:Multa löytyisi tätä levyä yksi ylimääräinen kappale. Kansissa on kulumaa ja digipakin liimaukset ovat miltei pettäneet, mutta itse levy on miltei kuuntelematon ja hyvässä kondiksessa.
Ok, sopii. Laitoin postia..
Sama
Last edited by HannaEbola (08.03.2011 17:09)
Tale From Top Billin part 2 12" on kyl IHAN KUNKKU!
Joka biisi ehtaa rautaa, toiset toki enemmän toiset vähemmän,
mutta todellakin pelkkää juhlaa alusta loppuun. Kyl tässä on se
bailumusan nerous sisäistetty, sais uploadata jonneki satelliittiin
esimerkkiteokseksi ei kysymystäkää sinvaa.
Ässä voksusamplet sekä mahtis guns n roses -veto, syna piippaa yhtä
ääntä ja rumpuluupit jauhaa sitä samaa paskaa, kuka jaksaa ohjelmoida
jotain pläääh "orgaanista muutosta", antaa men vaa ku näin on hyvä.
Bassoo on tarpeeksi, biiseissä on tilaa eikä turhia "atmosfääri"layereitä tai
muut makuuhuonetuottajan onanointia, homma on suoraa ja hallussa.
Totta joka sana
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ei oikein lähe mulle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei oikein lähe mulle
mulla oli pitkään sama homma ja sen takia myinkin tota ns. baltimore/ kreisi baila us -soundia jonkun
kasan pois hyllystä. Mut toi nimenomainen 12" on musta ihan parasta mitä tolla saralla on kuullut ja tossa mitassa, vaikka pari vuotta sitten en sitä oikein jaksanut. Nyt trendien ja liikasyötön haihduttua juttu potkii taas samalla raikkaudella kuin joskus ammoisina ns. ekat demot -aikoina.
oikeestaan toi gunnari-editti on melkeinpä heikoin lenkki, sillon ku soitti vielä levyjä ihmisille niin ei toi mun mielestä
koskaan toiminut kunnolla, jotenki heikot nostatukset, ei pidä fiilistä yllä, ihme kyllä toimii kotona paremmin kuin disessä (!). Mut toki taitavan dj:n käsissä ja toppareitten kotikentällä juhlakamaa sekin raita.
Toisaalta muhun nyt uppoo kaikki Dat Politicsit ja muut tollaset synapiippaa-höpöhöpöt. Silti gabberit ja muut äärimmäisyydet ei kyl enää oikein lähde, lähinnä toi ylikiihdytetty mut popiksi tunnistettava kama.
nyt tuli ikävä disko wtf?!:n edittisessioita ripan & peffiksen kanssa.
nyt tuli ikävä disko wtf?!:n edittisessioita ripan & peffiksen kanssa.
![]()
![]()
kiitos 2009-2010 tuoppiinitkumuistelot joku ilta baarissa täsä?
MMM wrote:nyt tuli ikävä disko wtf?!:n edittisessioita ripan & peffiksen kanssa.
![]()
![]()
kiitos 2009-2010
tuoppiinitkumuistelot joku ilta baarissa täsä?
![]()
tän editin ku olis jaksanu tehdä loppuun! tykkään edelleen ideasta, vaan olis pitäny porukalla
vääntää timantiksi.
KREISI MUSIIKIN VIIKKO
KUUNTELEN VANHOJA MASH-UPPEJA EI PYSTY KESKITTYYN MIHINKÄÄ 2011