#61 21.12.2007 11:58

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

silvawhale wrote:

viimostaan siinä vaiheessa ku seisoo seitsemännentoista levykaupan "minimal beats"-uutuushyllyn kohdalla berliinissä jossa oottaa taas 35648765673 uutta 12" jotka pitäis selata. missään ei tietty lue mitään, kansitaiteen kun kans pitää olla minimaalista. kuten muunkin infon.

Juurikin näin. Elokuussa Berliinissä käydessäni otin vaan randomisti jotain mukaani, osa oli hyvää.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#62 21.12.2007 12:03

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

hrmunoita wrote:
silvawhale wrote:

viimostaan siinä vaiheessa ku seisoo seitsemännentoista levykaupan "minimal beats"-uutuushyllyn kohdalla berliinissä jossa oottaa taas 35648765673 uutta 12" jotka pitäis selata. missään ei tietty lue mitään, kansitaiteen kun kans pitää olla minimaalista. kuten muunkin infon.

Juurikin näin. Elokuussa Berliinissä käydessäni otin vaan randomisti jotain mukaani, osa oli hyvää.

jeps. kalpenee jopa circle ton genren julkaisuripulille. icon_cool


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#63 21.12.2007 13:14

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

silvawhale wrote:

missään ei tietty lue mitään, kansitaiteen kun kans pitää olla minimaalista. kuten muunkin infon.

Näille  center  center  center  center  center  center


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#64 21.12.2007 14:40

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

fabric36ricardovillalobjm2.jpg

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#65 21.12.2007 15:36

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

risto_m wrote:

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.

on toi Ricardo joo saatanan kova, minkäs teet.
mä mietin joulutehtävänä hyviä microhouse-levyjä.


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#66 21.12.2007 16:03

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:ee93841ee2="kmodig"][quote:ee93841ee2="risto_m"]

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.[/quote:ee93841ee2]

on toi Ricardo joo saatanan kova, minkäs teet.
mä mietin joulutehtävänä hyviä microhouse-levyjä.[/quote:ee93841ee2]
mä oon suunnitellu alkaa tehdä semmosta housee joka on 99%:sti kuuloalueen ulkopuolella. sub-bass kulkee siell 15-25hz alueella ja haitsut jossain 16khz+. toi jos joku  on microo. työnimenä on "outhouse". tongue


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#67 21.12.2007 16:03

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,270
Website

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

outhouse of the  pryeeeeeee tongue spåm  icon_cool


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#68 21.12.2007 16:04

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:595de0fb11="silvawhale"][quote:595de0fb11="kmodig"][quote:595de0fb11="risto_m"]

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.[/quote:595de0fb11]

on toi Ricardo joo saatanan kova, minkäs teet.
mä mietin joulutehtävänä hyviä microhouse-levyjä.[/quote:595de0fb11]
mä oon suunnitellu alkaa tehdä semmosta housee joka on 99%:sti kuuloalueen ulkopuolella. sub-bass kulkee siell 15-25hz alueella ja haitsut jossain 16khz+. toi jos joku  on microo. työnimenä on "outhouse". tongue[/quote:595de0fb11]
wine2:pint:


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#69 21.12.2007 18:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:8fba22ba93="kmodig"][quote:8fba22ba93="risto_m"]

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.[/quote:8fba22ba93]

on toi Ricardo joo saatanan kova, minkäs teet.
mä mietin joulutehtävänä hyviä microhouse-levyjä.[/quote:8fba22ba93]
Kiitoksia taas vinkistä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#70 21.12.2007 19:28

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

Lisää sitten vaan! Tämmösiä tänä vuonna julkaistuja hyviä "konemusa"-levyjä keksin ku kaivelin muistisopukoita ja netskua, tän osaston vuoden levyt siis, by me.

- ricardo villalobos - fabric 36
- luke's anger - give 'em some freq 12" (tigerbass)
- the field - from here we go sublime 12" (kompakt, ei se albumi kokonaisuutena niin, mut this little heart beats so fast sydan )
- gui boratto - chromophobia (kompakt)
- shit robot - the chasm 12" (dfa)
- surkin - action replay (intitubes, vai olikos joku japsilafka sittenkin. tää on kyllä kokoelma pääasiassa 2006 julkaistuista makseista mut jytää ihan kreisinä)
- lindström & prins thomas - reinterpretations (eskimo, samaa ku edellä)
- lindström - breakfast in heaven 12" (feedelity)
- lindström - contemporary fix 12" (sama)
- lindström - let's practice 12" (sama)
- lindström noin ylipäätään sydan
- pan sonic - katodivaihe (blast first petite)
- björn torske - feil knapp (smalltown supersound)
- dubstep allstars vol.5 (tempa)
- apparat - walls (shitkatapult)
- burial - untrue (hyperdub)
- bot'ox - babylon by car 12" (i'm a cliche/dfa)
- black dice - load blown (paw tracks)
- black devil disco club - in dub (lo recs. reissue uusien remiksien kera)
- motiivi:tuntematon - i don't feel good when you're not around 12" (kompakt)
- studio - west coast tahi yearbook1 (inf)
- italians do it better - after dark -kokis (idib)
- eats tapes - dos mutantes (tigerbeat6)
- motor - unhuman (vai tuliko jo viime vuonna, novamutella julkaistiin vuodenvaihteessa kuiteskin)
- n-type - street justice 12" (3.5 recs)
- after dark - infiltrate 12" (3.5 recs)
- padded cell - moon madness 12" (dc recs)
- the emperor machine - vertical tones & horizontal noise pt.6 12" (dc recs)
- thomas fehlmann - honig pumpe (kompakt)
- venetian snares - black sabbath 10" (joku)
- duran duran duran - face blast 12" (planet mu)
- distance - my demons (planet mu)
- neil landstrumm - restaurant of assassins (planet mu)
- pinch - underwater dancehall (tectonic. spämmään lisää tästä dubsteppi-otsikkoon vaikka, mut on kyllä mun mielestä parhaita dubstep-albumeja kokonaisuutena ainakin tuo vokaaliversio)
- cornelius - sensuous (korova)
ja pistetään ny viä justice - d.a.n.c.e. 12"
ja tiätty skandinavian skweee vol.2
ja kaikki swaegin nettijulkaisut
ja toki js666- I

puoliakaan listatuista en kyllä omista icon_redface

voin kertoa jostakin lisää jos joku haluaa, mutta ei mulla kyl mitään järkevää sanottavaa oo, kuhan päätäni nyökyttelen näiden tahtiin.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#71 21.12.2007 20:15

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

oon kuullu tosta listalta vaan 5

toi villalobos pitäis ainakin tsekata

Offline

#72 21.12.2007 21:35

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:720b1b98ed="ydinaukio"]oon kuullu tosta listalta vaan 5

toi villalobos pitäis ainakin tsekata[/quote:720b1b98ed]
jeaah, ja jos siitä tykkää niin suosittelen listalta myös tota thomas fehlmannin levyä kovin. villalobosin paras levy saattaa muuten olla tää salvador: http://www.discogs.com/release/658882

joku asiaan paremmin perehtynyt kmodig varmaan tietää paljon lisää hyviksiä tuontyylisestä.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#73 21.12.2007 21:43

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:ac37c71c70="silvawhale"][quote:ac37c71c70="kmodig"][quote:ac37c71c70="risto_m"]

Pahat kielet väitti, ettei Ricardo ois enää niin kovassa iskussa, mut ainakin tämä toimii ku hirvi. Vuoden konemusalevyissä ilman muuta.[/quote:ac37c71c70]

on toi Ricardo joo saatanan kova, minkäs teet.
mä mietin joulutehtävänä hyviä microhouse-levyjä.[/quote:ac37c71c70]
mä oon suunnitellu alkaa tehdä semmosta housee joka on 99%:sti kuuloalueen ulkopuolella. sub-bass kulkee siell 15-25hz alueella ja haitsut jossain 16khz+. toi jos joku  on microo. työnimenä on "outhouse". tongue[/quote:ac37c71c70]
outhouse kuulostaa hyvältä, mutta voisin tilata sulta myös pari biisiä tota status housee. sellasta tosi kaupallista soundia haetaan. reilusti tarttuvuutta ja  90-luvun alun hyväntuulista menoa, ehkä jopa jotain letkeitä pianomelodioita. mutta tää kaikki silleen with a twist. alan manageriksi ja puuhamieheksi tässä, pääasiahan status housessa oli, että saan pi..pi..pinttiä baarissa juuakseni.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#74 21.12.2007 23:01

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:2a3e85ea7a="risto_m"][quote:2a3e85ea7a="ydinaukio"]oon kuullu tosta listalta vaan 5

toi villalobos pitäis ainakin tsekata[/quote:2a3e85ea7a]
jeaah, ja jos siitä tykkää niin suosittelen listalta myös tota thomas fehlmannin levyä kovin. villalobosin paras levy saattaa muuten olla tää salvador: http://www.discogs.com/release/658882

joku asiaan paremmin perehtynyt kmodig varmaan tietää paljon lisää hyviksiä tuontyylisestä.[/quote:2a3e85ea7a]

unohtakaa kaikki mun edelliset kommentit. valo on löytynyt.
se on:

mikseri.net
biisihaku->genre-> electronic: eurodance / eurotrance

tää on paras koti-ilta ikinä.
tästä Joan Osbornen One of Us coverina:
http://www.mikseri.net/artists/arsetaus … .66558.php

onko muuten peak to peak täällä jo tuttu??

+ ihanan funky ace of base -cover:

http://www.mikseri.net/artists/luomuhappo.16816.php


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#75 22.12.2007 04:04

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:1faea92a55="kmodig"]tästä Joan Osbornen One of Us coverina:
http://www.mikseri.net/artists/arsetaus … .66558.php[/quote:1faea92a55]
Tää on ihan miäletön! peuk


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#76 22.12.2007 12:28

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:31d511b6aa="kmodig"]unohtakaa kaikki mun edelliset kommentit. valo on löytynyt.
se on:

mikseri.net
biisihaku->genre-> electronic: eurodance / eurotrance[/quote:31d511b6aa]
hanttaaaaa! kumpi ehtii sainata tän!!!? nyt tarjouskilpailu kehiin!! cheer21


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#77 22.12.2007 12:31

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

risto_m wrote:

outhouse kuulostaa hyvältä, mutta voisin tilata sulta myös pari biisiä tota status housee. sellasta tosi kaupallista soundia haetaan. reilusti tarttuvuutta ja  90-luvun alun hyväntuulista menoa, ehkä jopa jotain letkeitä pianomelodioita. mutta tää kaikki silleen with a twist. alan manageriksi ja puuhamieheksi tässä, pääasiahan status housessa oli, että saan pi..pi..pinttiä baarissa juuakseni.

hmm.. oon itse asiassa hämmästellyt tota baareissa yleistä melusaastetta jota kutsun itse autopilotti-houseksi. tiedätte varmaan mistä puhun, nää kasvottomat "latin cafe"-kokikset sun muut. suunnittelin että ohjelmois jonkun algorytmin joka suoltais noita 24/7. tullaan rikkaiksi ja mikä parasta voidaan pysyä pintin ääressä koko ajan... tongue


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#78 22.12.2007 12:37

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

risto_m wrote:

outhouse kuulostaa hyvältä, mutta voisin tilata sulta myös pari biisiä tota status housee. sellasta tosi kaupallista soundia haetaan. reilusti tarttuvuutta ja  90-luvun alun hyväntuulista menoa, ehkä jopa jotain letkeitä pianomelodioita. mutta tää kaikki silleen with a twist. alan manageriksi ja puuhamieheksi tässä, pääasiahan status housessa oli, että saan pi..pi..pinttiä baarissa juuakseni.

Mä voin olla your man tässä hommassa. Oon haaveillut sellaisesta 2 Unlimited / Mr. President -vedätyksestä jo pitkään, eli Rowetta-henkinen mimmi tykittämään kertsit ja joku matalaääninen neegurmies "räppäämään" verset. Sitten geneerista lipi-lipihousee alle ja massit fyrkkaan.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#79 22.12.2007 12:42

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,270
Website

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

ostaisin colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#80 22.12.2007 12:44

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

forssto wrote:

[quote:0cf47695e3="risto_m"]outhouse kuulostaa hyvältä, mutta voisin tilata sulta myös pari biisiä tota status housee. sellasta tosi kaupallista soundia haetaan. reilusti tarttuvuutta ja  90-luvun alun hyväntuulista menoa, ehkä jopa jotain letkeitä pianomelodioita. mutta tää kaikki silleen with a twist. alan manageriksi ja puuhamieheksi tässä, pääasiahan status housessa oli, että saan pi..pi..pinttiä baarissa juuakseni.

Mä voin olla your man tässä hommassa. Oon haaveillut sellaisesta 2 Unlimited / Mr. President -vedätyksestä jo pitkään, eli Rowetta-henkinen mimmi tykittämään kertsit ja joku matalaääninen neegurmies "räppäämään" verset. Sitten geneerista lipi-lipihousee alle ja massit fyrkkaan.[/quote:0cf47695e3]
peuk messissä.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#81 26.12.2007 04:00

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

Ysikytluvun elektrodiggailuista käteenjäänyttä:

Legoweltti ny ei ainakaan oo ajan hampaiden välissä murentunut - republic, are you truly debonaire, visions fade jne edelleen ihan mahtavaa viemärihulinaa... icon_cool


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#82 26.12.2007 04:30

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

legoweltti livenä päiväkodissa samalla viikolla kun olin muuttanu turkuun peuk:peuk::peuk::peuk::peuk:

levyjä ei löydä misthään  icon_cry


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#83 26.12.2007 12:09

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:a25592f8b7="HUIG"]Ysikytluvun elektrodiggailuista käteenjäänyttä:

Legoweltti ny ei ainakaan oo ajan hampaiden välissä murentunut - republic, are you truly debonaire, visions fade jne edelleen ihan mahtavaa viemärihulinaa... icon_cool[/quote:a25592f8b7]
josta tuli mieleen (joku viemäridiskoilija oli tolla ainakin tuottajana) et aikoinaan oli ihan mahtilevy toi dj hell:in munich machine. vieläköhän potkis yhtä kovaa? ainakin b.manilow-pläjäys copa oli ihan parhautta...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#84 31.12.2007 18:02

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

silvawhale wrote:

[quote:1497671d42="kmodig"]Meikä jaksaa vaan edelleen diggailla microhousesta ja muusta nihkeestä teknosta.


mut summa summarum. jos on suosituksia tosta genrestä, semmosia must-have-osastoa niin tännetännetänne. "no huh huh mikä meininki", sanois bassoradio. icon_cool[/quote:1497671d42]

tää genrekelailu on niin vitun vaikeeta. mä ny pistän jotain teknolevyjä, mitkä on  aika "leftfield", "minimal", "ykkösen yllätyspäivät"

Musta ihan oikeesti Mille Plateauxin Clicks & Cuts -kokikset on aika jees.
Sit Kit Claytonin Repetition & Nonsense, Ovalin Systemisch ja kaikki mitä R. Villalobos on ikinä julkassut. Ja nythän on niin, että Moodymann tulee ensi lauantaina Helsinkiin, niin eiköhän kaikenlainen biittimusan himo tyydyty sillä dj-setillä aika pitkäks aikaa. Tyypillä on maine miehenä, joka soittaa löysiä rock-biisejä teknoyleisölle (ja sit jengi suuttuu) ja sitä rataa. Pari vuotta sitten Flow'ssa ihan superhyvä setti, Jose Gonzales kuulosti eka kertaa hyvältä niitten obskuurien detroit-soul/funk/teknobiisien välissä. asiaa asiaa asiaa.

Redshape: Unifnished Symmetry 12" on tänä vuonna myös potkinut.
Sekä kaikki frantic flowers-julkasut. esim http://www.discogs.com/release/1073680
Pantha Du Princen This Bliss oli myös 2007 kiva julkasu. ja andrea sartorin il tagliacode. noi voi ilmestyä johonkin, jos pyytää.

mä lupasin tosiaan että kelailen lomalla hyviä microhouse-levyjä, mutta emmä kyllä tunne yhtäkään genreä sillä tavalla. ei multa oikein oo miltään bändiltäkään enempää ku ehkä yks levy, sellanen "kattavuus" ei kyllä sovi kuvailevana sanana mun levyhyllyyn.

pistetääs joku mixtape-juttu pystyyn tänne listalle? rapidshareen tms jakoon!

n/s: Blue Öyster Cult: Burnin' For You


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#85 31.12.2007 19:14

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

Soulja Boy: souljaboytellem.com

kommenttii! kuka diggaa?

3104ea69f70c40919d20011709f78d0d.jpg

Bapes feat Arab mukava vähäeleiseen kasarisyntikkaan nojaava (kuinka moni siihen voi nojata, ennen ku romahtaa) aika esimerkkibiisi levyltä. biitit koostu parista
hassusta jutusta ja sit säästellen luuppia toisensa jälkeen kehiin.

She Thirstyssä kans hyvät hokemat. jano on kova.

Crank-tanssin opetusvideo:http://uk.youtube.com/watch?v=sLGLum5SyKQ
onkohan tollasta 10 vuoden päästä liikuntatunneilla?
toi "supermaaan!" kohta saa mut kyl aina hymähtään, jestas.
jenkka rules.
http://uk.youtube.com/watch?v=cx0nHuFJR0E


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#86 31.12.2007 20:17

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:0782af9191="kmodig"]Musta ihan oikeesti Mille Plateauxin Clicks & Cuts -kokikset on aika jees.
Sit Kit Claytonin Repetition & Nonsense, Ovalin Systemisch ja kaikki mitä R. Villalobos on ikinä julkassut.[/quote:0782af9191]
noista kliksuja ja leikkuja-kokiksista on pari tuttuja. aika hyvä taso ollut noissa. kyl tota millen menoa tuli seurailtua joitain vuosia sitten.. claytonin suhteen samat jutut. jossain ämpärisoittimes on usein pyöriny äänitys herran sonar-keikasta joltain vuodelta. hienoo menoo se. parhaita läppärisettejä.

villalobos on ihan outoo. tai nimi on tuttu mut ei kuulohavaintoja.

toi jenkkiskene claytonin tyyliin on jonkunverran tuttu: twerk ja safety scissors ainakin on pyöriny luureissa. hmm, yks kokis oli kerran tosta skenestä mut en muista en nimee. siinä ei tainnu olla yhtään huonoa biisiä...

stewart walker kans jenkeistä on ollu ihan ok. vähä enempi tamppausta tää.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#87 12.01.2008 21:49

kmodig
Member
From: Turku
Registered: 25.10.2007
Posts: 1,480

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

http://www.trilulilu.ro/burzum909/9b13bb8c01d5f1

tota oon kuunnellu. kaverin remixaus romanialaisesta biisistä.
jostain syystä ihan helvetin hyvä.


[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]

Offline

#88 13.01.2008 13:57

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

[quote:42ad19d72a="kmodig"]Soulja Boy: souljaboytellem.com

kommenttii! kuka diggaa?

3104ea69f70c40919d20011709f78d0d.jpg

Bapes feat Arab mukava vähäeleiseen kasarisyntikkaan nojaava (kuinka moni siihen voi nojata, ennen ku romahtaa) aika esimerkkibiisi levyltä. biitit koostu parista
hassusta jutusta ja sit säästellen luuppia toisensa jälkeen kehiin.

She Thirstyssä kans hyvät hokemat. jano on kova.

Crank-tanssin opetusvideo:http://uk.youtube.com/watch?v=sLGLum5SyKQ
onkohan tollasta 10 vuoden päästä liikuntatunneilla?
toi "supermaaan!" kohta saa mut kyl aina hymähtään, jestas.
jenkka rules.
http://uk.youtube.com/watch?v=cx0nHuFJR0E[/quote:42ad19d72a]
Onks tää nyt sitä crunkia?:D

Itse oon pysytellyt vähän perinteisimmissä muuveissa, opettelin joskus moonwalkia ja muuta youtuben tutorial-videosta. Nyt en varmaan osaa enää yhtään. :?

Yllämainitusta klubiräppigenrestä mun mieltä on lämmittänyt erityisesti seuraava Crime Mobin biisi ja Three 6 Mafia. Tavallaan on toki aivan hirveetä et nuoriso kuuntelee tätä paskaa, mutta kyl te tiedätte, I like my rap dirty and stupid. Noi ämmät on ihan eliittiä, etenkin Princess.

edit: tässä se toinenkin biisi.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#89 30.01.2008 01:31

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#90 30.01.2008 01:42

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Paljon tutustumisen arvoista konemusiikkia -otsikko!

silvawhale wrote:

toi jenkkiskene claytonin tyyliin on jonkunverran tuttu: twerk ja safety scissors ainakin on pyöriny luureissa. hmm, yks kokis oli kerran tosta skenestä mut en muista en nimee. siinä ei tainnu olla yhtään huonoa biisiä...

juu plug research oli tää...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

Board footer

Powered by FluxBB