You are not logged in.
Flunssa ja Lontoonmatka tekivät vähän taukoa liikkumiseen. Nyt kuitenkin mennään jälleen täydellä teholla.
Jo mainitut:
To: 2h sähly (höntsäilyä ja harjoituspeli)
Pe: 10 x 30-50 m vetoja + sali
Ja tämän jälkeen on tullut tehtyä:
La: 2h pyörälenkki
Su: lepo
Ma: sali
Ti: 3h pyörälenkki
Varikset komentavat
Kävin läheisellä ruohokentällä juoksemassa vetoja. Tuntui aivan vittu hirveältä
![]()
Jalat tosin olivat jo valmiiksi väsyneet eilisen sählypeleistä joten kauhean irtonaista menoa en odottanutkaan. Tavoitteena on käydä tässä syksyn aikana juoksemassa vetoja vähän enemmänkin jos sieltä löytyisi vähän lisää ripeyttä sählykentälle.
Tänään tuntui paaaaaljon paremmalta. Nyt kävin juoksemassa kyllä syrjäisellä hiekkatiellä. Repsäyttää kyllä kun jo 40 metriä on vähe liian pitkä matka tällä nopeuskestävyydellä ja vauhti alkaa väkisinkin hyytymään heti kiihdytyksen jälkeen.
Meillä on aikaa odotella tuloksia " "
Last edited by kaakku (27.09.2012 12:29)
Varikset komentavat
Tämän päivän liikunnat suoritettiin salilla, tuli näemmä jotain tehtyäkkin kun meinasin väkisinkin nukahtaa tossa iltapäivällä.
Varikset komentavat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
awesome
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oho, on jäänyt raportoimatta viimeiset pari viikkoa, mutta aika samalla kaavalla ne on menneet kuin aiemmatkin, n. 4 kertaa viikossa ehtinyt salille ryhmäliikkumaan pumppia/cxworxia/crossingia/trx/tjsp -treeniä. Tavoitteena olisi se 5 kertaa viikossa, mutta työkiireet ja erilaiset viikonloppureissut ovat vähän verottaneet.
Aamuisin olisi aikaa käydä salilla, mutta toisin kuin ilmeisesti koko muu maailma, aamu-urheilu ei suinkaan anna mulle energiaa vaan päinvastoin VIE kaiken energian loppupäivältä ja tekee edessä olevasta työpäivästä sellaista sumussa vaeltamista, etten oikeasti vaan pysty, varsinkaan kun täytyisi opettaa ja olla skarppina.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
http://pumppia/cxworxia/crossingia/trx/tjsp
linkki ei toimi
huomenna toista kertaa kuntonyrkkeilyyn
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
huomenna toista kertaa kuntonyrkkeilyyn
oli kivempaa kuin ekalla kerralla
oisko tää nyt mun laji ?!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kävin viikon tauon jälkeen juoksemassa vetoja. Aivan hirvittävää puuhaa.
Varikset komentavat
Kävin tänään elämäni ensimmäisellä spinning-tunnilla.
Sillä SYKKEET MAKSIMISSA PELKKÄÄ YLÄMÄKEÄ superspinningissä, jota ei varmaan suositella ekakertalaisille.
TAPPO MELKEIN.
Nyt on olo aika
SPinningiin pitäis mennä kun noi ulkopyöräilyt ovat olleet vähissä viime aikoina. Onko niis pyörissä SPD-polkimet eli käykö Shimanon maastoklossit?
Varikset komentavat
barton_funk wrote:huomenna toista kertaa kuntonyrkkeilyyn
oli kivempaa kuin ekalla kerralla
oisko tää nyt mun laji ?!
oltiin pari talvea sitten yhden kauden verran kaksi kertaa viikossa kuntonyrkkeilyssä, syksyn alkeiskurssi oli tosi hauskaa ja innostavaa, mutta keväällä kun liityttiin jatkavaan ryhmään, niin alkoi ahdistaa se miten osalle jengistä kyse oli paljon enemmän nyrkkeilystä kuin kunnossa. Kun ei itse tykkää ketään lyödä edes sovitusti nekkuun, niin tällaiselle nössölle se alkoi liikaa ärsyttää.. Kaikkinensa toki kuitenkin hukean hyvää reeniähän tuo on.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
SPinningiin pitäis mennä kun noi ulkopyöräilyt ovat olleet vähissä viime aikoina. Onko niis pyörissä SPD-polkimet eli käykö Shimanon maastoklossit?
Taas sää puhut jotain salakieltä
Kävin pelaa eläkeläisten kanssa sählyä. Swidun hauskaa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
joogakuvalle
Äver siever miever tuver äver liver köver!
kaakku wrote:SPinningiin pitäis mennä kun noi ulkopyöräilyt ovat olleet vähissä viime aikoina. Onko niis pyörissä SPD-polkimet eli käykö Shimanon maastoklossit?
koitetaan suomentaa: napsautetaanko kengät kiinni polkimiin? jos kyllä, onko polkimen lukkomekanismi iso vai pieni?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
merrim wrote:kaakku wrote:SPinningiin pitäis mennä kun noi ulkopyöräilyt ovat olleet vähissä viime aikoina. Onko niis pyörissä SPD-polkimet eli käykö Shimanon maastoklossit?
koitetaan suomentaa: napsautetaanko kengät kiinni polkimiin? jos kyllä, onko polkimen lukkomekanismi iso vai pieni?
ööö niissä on toisella puolella sellainen muovikehikko, johon kengän kärjen voi yrittää tunkea (ei mitään lukkomekanismia kuitenkaan), mun perussisäpelikengät ei ihan kokonaan mahdu mutta niin että suht tukevasti pysyy jalka paikallaan. mitä vähän oon katsellut, osa porukasta käyttää sitä polkimen toista puolta jossa sitä kehikkösysteemiä ei ole. en nyt tiedä selvensinkö yhtään
fassu wrote:merrim wrote:kaakku wrote:SPinningiin pitäis mennä kun noi ulkopyöräilyt ovat olleet vähissä viime aikoina. Onko niis pyörissä SPD-polkimet eli käykö Shimanon maastoklossit?
ööö niissä on toisella puolella sellainen muovikehikko, johon kengän kärjen voi yrittää tunkea (ei mitään lukkomekanismia kuitenkaan), mun perussisäpelikengät ei ihan kokonaan mahdu mutta niin että suht tukevasti pysyy jalka paikallaan. mitä vähän oon katsellut, osa porukasta käyttää sitä polkimen toista puolta jossa sitä kehikkösysteemiä ei ole. en nyt tiedä selvensinkö yhtään
Ainakin niillä spinning tunneilla, joilla olen käynyt, niin kengät saa kiinni polkimiin. Luulisin, että käytössä on yleisin "klossimalli", mikä se ikinä sitten onkaan.
Hölkkäsin 7km ja tein 50 vatsalihasliikettä päälle.
Last edited by Hassuttelija (22.10.2012 19:59)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tein 50 vatsalihasliikettä päälle.
You're doing it wrong.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hassuttelija wrote:tein 50 vatsalihasliikettä päälle.
You're doing it wrong.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Acedia wrote:Hassuttelija wrote:tein 50 vatsalihasliikettä päälle.
You're doing it wrong.
Käytiin Okon kanssa kisiksellä pelaamassa pingistä. Erät meni näin
11-2, 11-0, 11-3, 11-0, 11-3, 11-1
Pelattiin kans nelinpeli jotain tyyppejä vastaan ja voitettiin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
turston wrote:Käytiin Okon kanssa kisiksellä pelaamassa pingistä. Erät meni näin
11-2, 11-0, 11-3, 11-0, 11-3, 11-1
Pelattiin kans nelinpeli jotain tyyppejä vastaan ja voitettiin
Sä siis voitit Okon ihan pystyyn
Ehkä, ehkä en, mitä väliä sen?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kävin juoksemassa ylämäkivetoja, hyi vittu mikä olo on nyt
Varikset komentavat
Selvisin voittajana elämäni ensimmäisestä SUPERBODYPUMPista. Superin siitä tekee se, että siinä vedetään kaikki lihasryhmät kahteen kertaan: alkuverryttely-kyykyt-rinta-selkä-kyykyt-rinta-selkä-ojentaja-hauis-ojentaja-hauis-askelkyykky-hartiat-askelkyykky-hartiat-tuplavatsat-venyttely.
Parastahan tässä oli se, etten missään kohtaa pudottanut painoja ns. normaalipainoistani, vaikka työtä joutui tekemään tuplana :ÄIJÄ:
Kahden tunnin pumpin jälkeen olo oli mitä euforisin, ja nyt on aivan mieletön olo
Yo! Soutukausi 2013 on kiskaistu käyntiin!!
1h, 13990 metrii
Siteiden ja soittopelien säätäminen rokotti ainakin pari tonnia tuloksesta. Pystyn paljon parempaan!
10 000m, aika 43:34.7.
Puristettava alle 40min tällä kaudella.
^smaa reilu viikko sitten. Aloitin leppoisasti viidellä kilometrillä, joka taittui aikaan 21.22.4. Aikatavoitteita ei talven varalle ole, mutta jos kunto hieman kasvaisi ja muutama kilo sulaisi samalla niin .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.