You are not logged in.
Alkoi kovasti tänään kiristämään jalat ja yritin vähän joogailla.
lolleroinniksi meni - ihan naurettavan kireät paikat, varsinkin jalat
Ainakin oman kokemuksen mukaan joogailun venytysmielessä pitää olla aika säännöllistä, että siitä on paljon hyötyä, jo viikon tai kahden tauko näkyy. Esimerkiksi kahdesti viikossa kevyttä/vähän joogailua on parempi kuin kerralla enemmän. Kannattaa kyllä silti tehdä vaikka ehtisi harvemminkin, koska on siitä aina jotain hyötyä vaikka tuntuu ettei hommasta tule yhtään mitään ja ajan kanssa helpottuu. Ja kyllä ne paikat tosiaan venyy kunhan on kärsivällisyyttä, en ois itse viime syksynä uskonut kuinka paljon omaan kehoon voi tulla liikkuvuutta lisää kohtuullisen lyhyessä ajassa
Liikaa ei ole tosin hyvä yrittää venyttää, ainakin mulla lihakset ovat välillä kipeytyneet paljonkin kun on venyttänyt kovin. Sit jos on ottanut iisimmin ei taas ole tullut vastaavan tasoista kipeytymistä. Olen kyllä nyt käyttänyt myös proteiinijuomajauhetta (vai miksikä näitä sanotaan) heti joogan jälkeen osittain lihasten juuri kipeytymisen vuoksi ja sekin saattaa vaikuttaa.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
2 tuntii sulkista qdesii vastaan. Erät sille jotai 9-1.
Älä päästä painiks sitä
ois kiva joskus kokeilla sulista, mut täytyis olla joku melko alottelija vastuksena. tai siis mä en oo pelannu sulista "oikeasti" koskaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
9h pyörän selässä - yllättävän hyvä feelis näin tunti aktin loppumisen jälkeen. Nälkä alkaa toki olla ja oluenkin vois kohta korkata.
ajoikko jonkun brevetin?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
^ Ajelin alkuun reitti 2000:tta ristiin rastiin, Nuuxiossa ihmettelyä ja sitten Salmelta Velskolantien kautta Helsingin Lauttasaareen. Tuskin edes paljoa päälle 100km yhteensä. Paikoin pääsee cc:llä noilla poluilla ihan jopa kantamaankin.
Tänään laitoin maantierenkaat alle ja ajelin kolmisen tuntia Kehä1:sen päästä toiseen ja Itiksestä kaupungin poikki kotiin. Ja taas aukee oluttölkki!
oon nyt harrastanu juoksemista tän kevään ja kesän. viime viikolla sellasia 16-17 km lenkkejä kaks! tänään tai huomenna vois taas.
syyskuun lopulla ois tarkoitus puolimaraton juosta.
niin: Viikin/Herttoniemen lenkkeilymaastoille iso siellä on peltoja ja metsiä ja lehmiä!
Last edited by murmur (16.07.2013 10:20)
en oo oikeastaan nyt muuta harrastanut kuin telinevoimisteluu ja sivussa vähän juoksuu ja uintii. meil on aika aktiivinen oma-aloitteinen tv ryhmä, joka käy kisiksel ma/ke ja usein perjantaisinkin. tehdän tappo-kuntopiiriä ja kaikkee, ihan parasta
jotain säännöllistä salillakäyntiä ois kyl hyvä ottaa tuohon rinnalle. toki voimalajihan tuo telinevoimistelu on, mut se on kuitenkin erilaista kun punttaus, joka säädyllisissä määrin tukisi kyl tosi hyvin tuota. oon ruuminrakenteeltani niin helvetin painava (muutenkin, ja rasvaprosentin tiputtaminen tästä vaatisi toimenpiteitä ja pelleilyä, johon olen luvannut itselleni etten enää ikinä ryhdy) et ois tärkeetä saada sitä voima osuutta viel lisättyy. noh, syksyllä viimeistään kun liityn taas jollekin salille. tuskin tähän kroppaan monta kiloo enemmän lihasta tulee, mut se massa mikä on vois olla nostomielessä vielä vahvempaa.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tällä viikolla joka ilta treeneissä: asahia, callaneticsia, pilatesta. Huomenna vapaapäivä, mutta la ja su mennään taas.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kaksi viikkoa käyty kuusi kertaa viikossa. Tänään starttaa kolmas treeniviikko!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Viimeaikoina olen tehnyt uintia, kevyttä saleilua ja pyöräilyä.
Pitäis saada vähän lisää kierroksia kuntoiluun, enemmän sellasia rankkoja treenejä jonka jälkeen endorfiinit hyrrää täysillä.
Pitäis varmaan taas mennä kuntonyrkkeilyyn.
Last edited by barton_funk (16.09.2013 20:12)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Debytoin tänään kuntonyrkkeilyssä. Tunti oli ankarin kuntopiiri niin pitkään aikaan etten kehtaa edes kertoa. Mukavaa rääkkiä silti, ens viikolla uudestaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tänään ekaa kertaa kahvakuulatunnille. Jännittää.
Tänään ekaa kertaa kahvakuulatunnille. Jännittää.
Ihan hyvä tunti. Ei ihan helppoa, tekniikka vaatii harjoittelua. Mut hyvän olon siitä sai.
Olin Ainoa Mies.
Tänään oli crosstraining tyyyppiset treenit. Kuuluuko tähän hommaan että ohjaaja huokuu inttiä? Ei oikeastaan varsinaisesti mitenkään kauhean ikävä ohjaaja, jos nyt ei mitenkään erityisen innostavakaan.
Sinänsä tehokasta treeniä. En kyl pysty tekemään 50 oikeaa punnerrusta putkeen.
Äsken kävin uimassa ja vähän punnertelin kans. Menee paljon paremmin. Edistystä siis tapahtuu.
Perjantaina alkaa kahden kuukauden kuntokuuri. Eli ostin alennuksesta kahden kuukauden salikortin. Suunnitelmana treenata mahd. paljon sisällä nyt kun kelit menee paskoiksi ja tammikuussa sitten paluu ulkoliikunnan pariin.
Tai no tietty jos näin hienoja syysilmoja jatkuu, niin saleilun lisäksi tota pyöräilyä.
Varikset komentavat
Paljon jooga maksaa?
Olen ajatellut aloittaa tai ainakin kokeilla. Toinen mikä kiinnostaisi on tuo "sirkuskoulutouhu" mitä Laura harrastaa. Toki en tiedä riittääkö mulla kärsivällisyys tai aika jälkimmäiseen, koska voisin olettaa että edistyminen on tuollaisessa todella hidasta.
se on hidasta
sirkushommeleit voi harrastaa ainakin tuolla circus helsingissä - siel on vähän rennompi meininki kun nois seurojen telinevoimisteluryhmissä ja monipuolisempi tarjonta (esim. jongleerausta, trapezia jne ts. myös sirkuslajeja). noiden tilat suvilahdessa on aika kovja. noil on kans tommoisia vapaa treeni vuoroja johon voi mennä vaan harjoittelmaan 5e kertamaksuun, ohjaaja on kait paikalla jos haluaa jotain opastusta mut jos ei oo mitään kokemusta niin toki kandee mennä johkin alkeis ryhmään. jos haluat vaan kokeilla kerran esim. alkeistuntia voi varmaan laittaa sille ohjaajalle sähköpostia ja kysellä onnistuisko - luulis jos ryhmät eivät täynä kun onhan tuo aika raha heti kommitoitua koko kauteen jossei oo varma innostuuko ees koko lajista.
joogassa tuntimaksut taitaa olla jossain siel 10e/h luokassa, tämä sit kait vähän halventuu jos ottaa noita kausi jne kortteja. jossei oo aiemmin harrastanut kannattaa mennä johonkin ryhmään jossa ei oleteta aiempaa kokemusta. eos muista mestoista, mut aikoinaan itse kävin helsingin astangajoogakoulussa - niil oli semmoinen "aloittelijan viikonloppu kurssi" jossa oppi kaikki perus-asanat ja hintaan sisälty sit kans joku 10x harjoittelukortti. muut voi kertoa muista joogakouluista
taitoliikuntakeskuksessa on kait erilaista akrobatiaa ja telinevoimistelua sekä kaikkii hybridimuotoja esim "acrocrossfit" ja sirkus akrobatiaa. noil on näemmä myös "ÄIJÄtelinevoimistelua" jossa keskitytään enemmän miesten telinevoimistelulajeihin. hinnat ovat aika suolaisia.
mun telinevoimistelu on ihan voimisteluseuran järjestämä aikuisten ryhmä ja 4kk kausi 3 x viikossa (halvempaa mitä enemmän käy) maksaa reilu 7e/1.5h mikä on ohjatusta liikunnasta loppupeleissä tod. edullista täällä pääkaupunkiseudulla. suurimmalla osalla tyyppejä tuolla on joku telinevoimistelutausta.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tänään jatkuu taas risto_ämmän rankasu suliksessa
![]()
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kävin eilen pitkästä aikaa salilla, nyt sattuu. Illalla kahvakuulatunnille, huomenna voi olla aika olo
Varikset komentavat
ajattelin mennä illalla salille
Juuh elikkäs kävin kahvakuulatunnilla. Ihan jees, tosin aika paljon liikkeitä tehtiin ilman kuulaa
Huomaa että oli eka kerta, otti aika koville ja kun kävin polkemassa spinningpyörällä loppujäähdyttelyjä, meinas tulla oksu
Last edited by kaakku (05.11.2013 21:18)
Varikset komentavat
olipas mutaiset olosuhteet. kuuluu kai lajiin, mutta laiskana toivon kuivia kelejä niin säästää fillarin huollossa aeka laella.
Aattelin käydä tänään testaamassa tollasta TRX FUSION meininkiä. Nimi on ainakin futuristinen ja kai siinä jotain lankoja vedellään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo eli toi oli lopulta kuntopiiri jossa oli noita lankoja huoneen kolmessa ainoassa telineessä ja tehtiin niillä jotain äärimmäisen yksinkertaisia liikkeitä. lollero
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!