You are not logged in.
kävin lenkillä. oli perseestä.
en ollut krapulassa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
turkele wrote:Tänään jatkuu taas risto_ämmän rankasu suliksessa
![]()
joku kerta neluria helsinki vastaan turku?
risto_m wrote:turkele wrote:Tänään jatkuu taas risto_ämmän rankasu suliksessa
![]()
joku kerta neluria helsinki vastaan turku?
khyyl!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kävin lenkillä. oli perseestä.
en ollut krapulassa.
Eri. Parasta hommaa Just hölkkäsin 8 kilsaa. Pitää ottaa ilo irti näistä +-keleistä ja lumettomuudesta. Huomenna näyttää sitten alkavankin pitkä pakkasjakso.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jeeshh. Youtubesta löytyy vaikka millä mitalla videoita bodyweight-trainingiin tai vaikkapa kahvakuulailuun. Pystyy kotosalla tekemään vaikka mitä
Tänään 3x10 minsan kahvakuulatreeni. Hiki lensi oikein huolella. Kohta vois vähä venytellä.
Varikset komentavat
Pro tip: honkkarista löytyi ainakin kesällä halvimmat kahvakuulat. Ero oli ihan tuntuva vrt. urheilukauppoihin/marketteihin. Mulla on nyt 8 ja 12 kilon kuulat, pitäis muistaa hakea 14 tai 16 kilon kuula.
Varikset komentavat
Liian kylmä ulkoiluun ni teinpä 40 min pilates (
), muutamat punnerrukset + vatsat ja päälle yks 10 min kierros kahvakuulaa.
Käsittämätöntä kyllä millaisessa jumissa mun takareidet ja pohkeet oikein on. Tietyissä liikkeissä nykii jalat väkisinkin koukkuun ku pitäis yrittää pitää suorana
Jos koittais venytellä
Varikset komentavat
En venytelly
Varikset komentavat
Liikuntakeskukseni kevätkauden lukujärjestys on kyllä nyt vähe perseestä. Lähestulkoon kaikki kiinnostava siirtynyt mahdollisimman epäsopiviin ajankohtiin. Kuntonyrkkeilyn vetäjäkin vaihtui ja uudella kaverilla on vähän turhan flegmaattinen ote edeltäjäänsä nähden. Lisäksi cyclingin ja kahvakuulan osalta ryhmät täyttyvät uudenvuodenintoilijoista jo päiväkausia ennen tuntia.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tästä mallia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tänään meen taas vesijuoksemaan.
Liian kylmä ulkoiluun ni teinpä 40 min pilates (
![]()
), muutamat punnerrukset + vatsat ja päälle yks 10 min kierros kahvakuulaa.
Käsittämätöntä kyllä millaisessa jumissa mun takareidet ja pohkeet oikein on. Tietyissä liikkeissä nykii jalat väkisinkin koukkuun ku pitäis yrittää pitää suorana
![]()
Jos koittais venytellä
Ootko muuten koittanut hieroa esim. tennispalloa jalkapohjien alla noin minuutin ajan ja sitten venytellä takareisiä. Toimii
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En oo, mut vois koklata. Ensin täytyy vaan hommata joku pallo, sählypallo taitaa mennä tollasessa lyttyyn.
Varikset komentavat
tänään alkais sit kahvakuulailu
Parasta
Vois tehä ton puolen tunnin treenin taas. Ihan kaikkia ei ihan kunnolla jaksa tehdä 12 kilolla ja kahden käden liikkeissä "se" on taas liian vähän
Varikset komentavat
Varikset komentavat
How to Perform 4 Kettlebell Exercises: An Illustrated Guide
erityisesti suosittelen Turkish Getuppia.
en ole koskaan urheillut ja toden totta tuntuu vähän sitlä
Lenkkeilykausi avattu. En pidä liikunnasta, mutta yritetään nyt silti velvollisuudesta omaa terveyttä ja hyvinvointia kohtaan.
Viime vuonna sain merkittävän oivalluksen. Liikunnasta pitää tehdä systemaattista ja tarpeeksi rajoitettua. Olen aiemminkin pyrkinyt liikkumaan sopivan vähän, jotta saan pidettyä mielenkiinnon yllä, mutta vielä ei ole onnistunut. Jaksan lenkkeillä korkeintaan puolisentoista kuukautta, kunnes hommat tyssäävät.
Riittävän rajoitetusti harrastettuna liikunta voisi jopa onnistua. Tärkein tavoite on jatkuvuus. Jos pystyn noudattamaan rutiinia viikosta toiseen esimerkiksi ensi syksyyn asti, olen erittäin tyytyväinen. Pitkällisten sisäisten palaverien jälkeen sopiivi rutiini on muodostunut tällaiseksi: kerran viikossa kova lenkki. Kerran viikossa kova salitreeni.
Tämä saattaa kuulostaa liikuntafriikin mielestä kevyeltä, mutta jos mä tolla tahdilla liikun viikosta toiseen, mahtavaa. Tohon sitten mahdollisesti vielä bonuksena kerran viikossa sulkapalloa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
joo, samanlaisia kokemuksia laadun kanssa mielenkiinnon ylläpidosta. juuri lenkkeilyn kanssa tulee usein innostuttua kuukaudeksi-pariksi toden teolla, kunnes syystä tai toisesta homma jää totaalisesti taakse. aloitin jälleen kuukausien tauon jälkeen lenkkeilyn viikonloppuna, ja tarkoitus olisi ylläpitää rutiinia tästä lähtien. ehkä muutama kohtuullinen lenkki viikossa voisi olla hyvä tähän vaiheeseen. mulla on juoksukunnon kanssa kyllä joka kerta telakalta lenkkareihin hypätessä sama ongelma, aluksi tuntuu niin hirvittävän raskaalta ja saamattomalta. juoksemisessa alkuvaiheen kehitys on aina nopeaa, mutta jossain vaiheessa se alkaa tyssätä samalle tasolle ja samalla mielenkiintokin lähtee. kenties pitäisi tällä kertaa mieleisen kunnon löytyessä alkaa nostamaan hiljalleen vaatimustasoa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Koetan pitää 2-3 salikäyntiä viikossa, lisäks kerran viikkoon 2 tuntia säbää ja tästä kevätflunssasta kun tervehdyn niin olisi tarkoitus alkaa pyöräilemään työmatkojen lisäksi 2-3 pidempää lenkkiä.
Varikset komentavat
Lenkkeilykausi avattu. En pidä liikunnasta, mutta yritetään nyt silti velvollisuudesta omaa terveyttä ja hyvinvointia kohtaan.
Viime vuonna sain merkittävän oivalluksen. Liikunnasta pitää tehdä systemaattista ja tarpeeksi rajoitettua. Olen aiemminkin pyrkinyt liikkumaan sopivan vähän, jotta saan pidettyä mielenkiinnon yllä, mutta vielä ei ole onnistunut. Jaksan lenkkeillä korkeintaan puolisentoista kuukautta, kunnes hommat tyssäävät.
Riittävän rajoitetusti harrastettuna liikunta voisi jopa onnistua. Tärkein tavoite on jatkuvuus. Jos pystyn noudattamaan rutiinia viikosta toiseen esimerkiksi ensi syksyyn asti, olen erittäin tyytyväinen. Pitkällisten sisäisten palaverien jälkeen sopiivi rutiini on muodostunut tällaiseksi: kerran viikossa kova lenkki. Kerran viikossa kova salitreeni.
Tämä saattaa kuulostaa liikuntafriikin mielestä kevyeltä, mutta jos mä tolla tahdilla liikun viikosta toiseen, mahtavaa. Tohon sitten mahdollisesti vielä bonuksena kerran viikossa sulkapalloa.
Tuutko korishöntsäämään kesäl?
Älä päästä painiks sitä
En tykkää lenkkeilystä.
Kuntosali/kahvakuula, vesijuoksu/uiminen, pyöräily on mukavaa.
Voisin ottaa mukaan jonku pelailun. Pitäis vaikka löytää jostain joku sopiva säbä tjsp porukka.. Tosin mulla on taas edessä neljän viikon saikku huomisesta lähtien, ja sillon ei paljon liikuta.
Laatu wrote:Lenkkeilykausi avattu. En pidä liikunnasta, mutta yritetään nyt silti velvollisuudesta omaa terveyttä ja hyvinvointia kohtaan.
Tuutko korishöntsäämään kesäl?
Tämä kausi jää välistä, koska nimimerkki Folkhälsanin itsevarmuutta puhkuva uho sai pupun menemään pöksyyn eiq siis sain kesätöitä tällä kertaa Tampereelta. Koris on kyllä ollut Helsinki-kesien parasta antia, joten harmittaahan tuo.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Voisin ottaa mukaan jonku pelailun. Pitäis vaikka löytää jostain joku sopiva säbä tjsp porukka..
Meillä vois olla tarvetta säbäilijöihin ens kaudeks ja ehkä loppukevääks treeneihin. Tasoa ei tarvitse löytyä ku ollaan täysin paskoja.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Täs nyt hyvä neljän päivän putki takana. Tiistaina oli salitreeni, keskiviikkona futismatsi, torstaina futistreenit, äsken uimista, huomenna lepopäivä ja sunnuntaina taas futistreenit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Täällä alkais fillarirastit, tekis melkein mieli mennä kokeilemaan.
Varikset komentavat
^^ Jukolaan menossa. Intin jälkeen en ole muistaakseni suunnistanut ja nyt alkaa olla kiire treenata. Ei viittis olla heikoin lenkki. Alkaa oikeastaan jo jännittämään, jos pian pääse rasteille.
Cooperissa 2990, tavoiteesta jäin 10 m. Yllättävän paljon harmittaa.