You are not logged in.
Tein yhen neljänkymmenen toiston punnerrussarjan ja kolme kakskymppistä tossa sapuskanlaiton yhteydessä.
Toi 40 toistoa onnistuu silloin tällöin, mutta oon huomannu että homma alkaa kolmenkympin jälkeen vaikeutua tuntuvasti.
SUUTU JO!![]()
Kävin myös reippailemassa näköjään 9.6 km kävelylenkin.
Kehitys alkaa hidastua aika nopeasti. Mut toihan on jo ihan hyvä setti noin lyhyessä ajassa. Sit seuraavaks salille vapaiden painojen pariin. Muutaman viikon kevyemmin ja haet tekniikkaa ja sit rautaa tankoon kunnolla ja 5x5 settejä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
liityin läheiselle halpissalille osittain yhteen työprojektiin liittyvän havainnoinnin takia, ja koska Töölönlahden lenkkipolku on nykyisin liian kaukana. ja hinta, sehän oli tosiaan mukava, ja sali hyvä.
milloin turston tulee mukaan huutamaan korvaani SUUTU JO! ?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Phlegm wrote:Tein yhen neljänkymmenen toiston punnerrussarjan ja kolme kakskymppistä tossa sapuskanlaiton yhteydessä.
Toi 40 toistoa onnistuu silloin tällöin, mutta oon huomannu että homma alkaa kolmenkympin jälkeen vaikeutua tuntuvasti.
SUUTU JO!![]()
Kävin myös reippailemassa näköjään 9.6 km kävelylenkin.
Kehitys alkaa hidastua aika nopeasti. Mut toihan on jo ihan hyvä setti noin lyhyessä ajassa. Sit seuraavaks salille vapaiden painojen pariin. Muutaman viikon kevyemmin ja haet tekniikkaa ja sit rautaa tankoon kunnolla ja 5x5 settejä
No en mä nyt mihinkään saliurpoiluun sentään lähe. Käsipainot vois kyllä hommata. Toi punnerrushomma nyt on lähinnä ylävartalon vahvistamista. Ja kyllähän toi hieman olkapäissä ja rintalihaksissa näkyy.
Enemmän mua kiinnosta aerobisen kunnon parantaminen. Keväällä rupeen taas fillaroimaan. Onhan tässä vuoden tauko jo.
Tänään tein yhteensä jotain 90 toistoa ja kävelin reilun seitsemän kilsaa. Taidan ruveta tekemään kierroksia ton kalevan hautausmaan ympäri koska siinä iidesrannan puolella on semmonen hillitön ylämäki jossa ihan syke nousee kun reippaasti kävelee siitä.
alkanu kunnon saliurpoilu ja vapaat painot kiinnostamaan. eihän niissä laitteissa äheltäessä tuu oikein lasta eikä paskaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon ajanu 9 lenkkiä ja 220 kilsaa talvisia maastopolkuja viimeisen kuukauden ajalle. Saliurpoilu oli flunssan ja talviloman takia kuukauden tauolla mutta nyt lähtenyt sekin käyntiin taas.
Varikset komentavat
alkanu kunnon saliurpoilu ja vapaat painot kiinnostamaan. eihän niissä laitteissa äheltäessä tuu oikein lasta eikä paskaa.
SUUTU JO!
oikein
tosin ite en enää käy salilla, riittää toi kuntonyrkkeily ja kuntopiiri.
voishan se joskus taas kiva käydä penkkipunnertamas
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
alkanu kunnon saliurpoilu ja vapaat painot kiinnostamaan.
SMAA. Ostin eilen kuntosalijäsenyyden.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuli vähän taukoa näistä lenkkirutiineista esim. jkl:n voskareissun takia, mutta nyt oon taas pyrkiny potkiin itteeni liikkeelle ihan siks että sais unta vähe helpommin. Pakko yrittää kompensoida tota viikonloppujen kolmen illan dokausmeininkiä. Ei meinaa muuten tulla mistään mitään.
Tällä viikolla oon kävelly reipasta vauhtia yhteensä n. 28 km ja tehny päivittäin jotain 4x20 punnerrusta. Äsken tuli kierrettyä kalevan hautausmaa (seuraava muuttokohde?) kolmesti ja kiivettyä tuo teerentien ylämäki yhtä monta kertaa. Taidan tehdä tästä rutiinin, ainakin siihen saakka kun saan fillarin kondikseen.
Last edited by Phlegm (23.03.2016 20:30)
Kävin maanantaina elämäni ensimmäisellä joogatunnilla, mainion olon jätti tämä alaselkä ollut tosin vähen jumissa tän jälkeen kun tuli ehkä riuhdottua liika. Mutta tätä lisää, aion hankkia itselleni ns "jooga pakarat"
Kävin maanantaina elämäni ensimmäisellä joogatunnilla, mainion olon jätti tämä
alaselkä ollut tosin vähen jumissa tän jälkeen kun tuli ehkä riuhdottua liika. Mutta tätä lisää, aion hankkia itselleni ns "jooga pakarat"
jatkot sit päivän ääs -topicissa
Nikkareille tiedoksi: 192 tuntia / 4026 km pyöräilyä kertyi vuonna 2016. 22 km enemmän kuin 2015, eteenpäin on menty
Muutoin olin aika laiska liikunnan suhteen, varsinkin loppuvuodesta.
Mitkä on joogapakarat?
Oon listannu HeiaHeiaan noita mun urheilemisia nyt pari vuotta, viime vuonna sain aika paljo urheilumerkintöjä ja tajusin et hitto tänne pitää tulla leuhottaa. Tämmönen listaus tuli:
1.
Pöytätennis
85 kertaa, 145 h
2.
Kuntosali
15 kertaa, 14 h
3.
Jalkapallo
12 kertaa, 15 h
4.
Jääkiekko
10 kertaa, 13 h
5.
Koripallo
9 kertaa, 13 h
6.
Muutto
2 kertaa, 10 h
7.
Vaellus
2 kertaa, 9 h, 26,5 km
8.
Tennis
2 kertaa, 4 h
9.
Sulkapallo
2 kertaa, 2 h
10.
Lenkkeily
2 kertaa, 1 h, 5,7 km
11.
Juoksu
2 kertaa, 1 h, 10 km
12.
Pyöräily
1 kerta, 2 h, 30 km
Selkä sano et oon tosi timmissä kunnossa ikäsekseni Ite kyllä laittanut tavotteet korkeemmalle
Ois tarkotus kesän aikana laskea rasvaprosenttia entisestään ja saada lisää lihasmassaa
Räjähtävyyttä unohtamatta
Selkä koittaa estellä mut vittuun selkä
Jorsti hyppää mun selkään -kahen kilon selkä
Ekaa kertaa kävin pelaamassa padelia. Kiva peli, ei yhtä vaikeaa kuin tennis mutta haastetta kuitenkin riittää. Siinä hiilikasaa vastapäätä ainakin sai vuokrattua myös mailat, eli aika matalalla kynnyksellä pääsee kokeilemaan.
Ostin kompressiosäärystimet ja juoksulenkkarit, tavoitteena ois ees jonkin verran pystyä köpöttään lenkkiä.
Varikset komentavat
Lyhyt testilenkki suoritettu ja sääri ei kipeytynyt. Toivottavasti tilanne pysyy samanlaisena. Koetan myös saada luotua aikaan säännöllisen venyttelyrytmin.
Varikset komentavat
Oon käyny nyt pari kertaa pelaamassa sulista kaverin kanssa ja tajusin että mulla on ihan paska maila. Kokeiltiin vaihtaa mailoja, ja pelikin parani.
Kiva peli, vaikka skillsit on vielä aika huonot. Pallot on vielä sen verran lyhyitä, ettei tuu ihan kauheaa puuskutustakaan, mutta mikäs siinä. Hyvää vaihtelua kuntonyrkkeilyistä ja kuntopiireistä, mitä nyt yleensä tekee.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mun täytyy tunnustaa ja paljastaa yks asia...
Tossa aiemmin tänä vuonna...
Mä hankin hulavanteen.
Ja oon sitä sit pyöritelly. Se oli JUTTU kuntoiluskenessä joskus viime vuonna. En tiiä onko oikeesti hyvä reeni vai trendihömpötys. Ihan sama. Fela kutia kuuntelen aina samalla. Tekniikka on parantunut huomattavasti. Parista ekasta kerrasta tuli aika iso mustelma.
Tuanoi saatana.
Mitä mieltä sup-laudoista? 15 tunnilta maksais vuokraus Ahvenistolla.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä mieltä sup-laudoista? 15 tunnilta maksais vuokraus Ahvenistolla.
Liian haastavaa on minulle huono tasapainoiselle ja pitkäkoipiselle.
Tuanoi saatana.
Tekniikkalaji. Yllättävän paljon saa kallistua ennen ku kippaa. Jalat kantsii laittaa aika levälleen ni helpottaa.
Varikset komentavat
Aivan helekatin tylsää oli sup-laudalla seisoskelu. En tajunnut viehätystä ollenkaan
Lähen kajakoimaan.
Vähän kiikkeryys pelotti aluksi mutta kyllä se siitä. Erityisen mukavaa kajakissa olo pitkillä koivilla ja isolla lestillä ei ollut. Kengät olis pitäny ottaa pois. Selkänojakin kauheen matala. Suoraan meneminen helvetin vaikeeta.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Lähen kajakoimaan.
Vähän kiikkeryys pelotti aluksi mutta kyllä se siitä. Erityisen mukavaa kajakissa olo pitkillä koivilla ja isolla lestillä ei ollut. Kengät olis pitäny ottaa pois. Selkänojakin kauheen matala. Suoraan meneminen helvetin vaikeeta.
teitkö eskimokäännöksen?
marjapoimuri wrote:marjapoimuri wrote:Lähen kajakoimaan.
teitkö eskimokäännöksen?
Tuanoi saatana.
Vaikka eilen tuli otettua olutta, viiniä ja kantsua niin veivasin silti tänään ennätyspitkän session hulalla, vaikka aattelin että ei tänää jaksa pitkään.
Tuanoi saatana.