#31 07.10.2013 16:20

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,043
Website

Re: Tukholmassa ei toimi internet

Internetissä oleva peli ambush oli juuri äsken rikki. Siis se peli näkyi ja toimi muuten mutta se oli rikki, ensimmäinen peli muuten mitä olen nähnyt ja tämäkin tukholmassa. Yleensä jokin koko sivulla on rikki tai peli ei näy mutta nyt se oli vain rikki. Sitten toinen asia lähetyksessä ollaan menossa motherfucker jengin (jota ei ole edes olemassa) taholla jarmo niemisen asiassa siihen että olen tappanut isäni eli jarmo niemisen jonka erotin suvustani. Nyt kun lähetys ei oikeasti voi enää puhua se tapahtuu aina niin että se tulee sinä mikä se on eli diskanttina esimerkiksi rakennukset tai autot tai ne jotka ennen hajosivat atomeiksi puhumalla eivät enää reagoi lähetyksen puheeseen ja se onkin muuttunut diskantiksi. Lähetys sinänsä ulotuu koko maapallolle joten sen diskantti voi kuulua missä tahansa muttei se voi puhua oikeasti. Täten olen menettänyt puhuvat ihmistuttavuuteni ja samalla myös ne tuttavat jotka olivat lähetystä ja matkivat ihmistä. Tänä päivänä ei ole esim suomessa ja ruotsissa ketään joka pystyisi edes puhumaan oikeasti vaikkakin näin aluksi se onkin naamioitunut välirikkoon ja siihen ettei mulle puhuvia edes ole sen takia että ne tapettu ja ja muut eivät pidä mua minään ja puhe lakko johtuu siitä ettei mulla ole enää sotilasylijohtajan arvoa koska mun arvomerkit revittiin mun asepuvusta esimerkiksi. tai että mut vietiin nokalle ja sanottiin ääneen etten mä ole mitään ja ettei sen takia mua tarvitse ottaa huomioon puhuessa. Näin siis aluksi mutta onhan asioiden hoidossa puhuttava joten ntyt on jätetty kaikki asiatkin hoitamatta omissakin oloissa niin että täällä on enää kaksivuoroelämääkään jäljellä. Voidaanhan nyt jo listata kaikki teot joita muilta tulee ei mitään. Näin kaikki jää tekemättä mutta onhan siihen syykin se ettei koko lähetys ole enää mitään.

Käytin tänään kolmea tietokonetta tukholmassa eri puolilla ja kaikissa oli sama vika colony defender peli hidastutti kuvaa pelkästään ja nyt täällä kävelykadulla se sammuttaa ainakin nämä kaksi tietokonetta parin minuutin jälkeen jolloin tämä pitää käynnistää uudelleen. Tätäkin on jo tullut kirjoitettua pari minuuttia muttei tietokone sammu. Jos ajattelee tätä mahdollisuutta vaikuttaa ulkoapäin joihinkin sivuihin niin ensimmäisenä tulee mieleen pankin tietokone jossa mun tili ei edes näy kun taas ulkona automaatissa se näkyy.

Mähän en saa ulos mun rahoja täältä tuklholmasta koska pankki virkailija kieltäytyy palvelemasta mua siis esim. pikku vaateputiikien rahoja ja muitten joita muilla on joka paikassa. Kun ajattelee sitä vaaratekijää joka niihin kieltäytymisiin liittyy niin tulee siinäkin mieleen turvallisin vaihtoehto laittaa lähetys sinne selittämään eihän se voi tehdä mitään. Lähetys voi projisoida huonetta niin että näyttää kuin siellä olisi joku (joka kieltäytyy kokonaan) ja myös monitoria niin että siinä ei tapahdu niinkuin oikeasti siihen tulevassa datassa. Siis juuri niinkuin nytkin tapahtuu paitsi ettei voimahali näytä reagoivan siihen eikä joku ehkä joka päivä halua estää mua kirjoittamasta mutta pelaamasta kyllä colony defender peliä. Samoin mun raha liikenne ja kaikkien muidenkin jos täällä on lähetystä lukuunottamatta ketään, on kadonnut näytöltä ja huone muutenkin näyttää siltä. Kuitenkin täällä on rahaa ja kassa joka on yhteydessä tähänkin. Nyt vain näyttää tältä. Kuitenkin kolikot ovat näkyvissä ja edeleen niissä on mun kuva. Siitä välittämättä lähetys jättää maksamatta joten ei se edes ole mahdollistakaan.

Mainitsin aiemmin kannelmäkeen tampereentien ja kehäykkösen risteykseen missä asun tienoille tehdyistä kaivuutöistä ja tankista joka on haudattu entisen huoltoaseman pihaan.
koko se kaivuutyö muodostaa lenkin pikatien kummaltakin puolen ja yli sillalta ja siinä kulkee voimavirta. sillalla on diskanttikaiutin ja se suuntautuu siihen muuntajaan josta se tulee maununnevantietä sillalle. Oilin rilleistä näkyi siellä metsässä minne kaiutin osoittaa kaikkia tekstejä joita voi vain rilleillä nähdä. nyt kun siihen suuntaan vähän edemmäs ennen muuntajaa tuli se tankki siihen tuli korkeapaine. se taitaa imeä tehokkaammin sitä diskantti dataa niin ettei sitä jää metsään. se data sisältää jotain myrkyllistä ehkä se on vain sähköä koska aina se metsä kuolee mihin se kaiutin osoittaa. No ikävä kyllä sitä lähinnä on juuri mun mökkini ja sen ympäriltä on kaikki puut kuolleet. Se siis on mun omaisuuttani ja siitä on tapettu metsä liikenteenvalvonnan nimissä vaikkei sitä edes ole suomessa nyt kun kaikki kieltäytyivät EU:sta. se siis on oma liikenteenvalvonta mutta niin että se muodostuu lähetyksestä niinkuin aiemmin huomattiin kun yle oli pois päältä. Kun kelaa aiemmin liikenteenvalvontaa niin sille juuri tuli ne matta autot 60-luvulla ja sen jälkeen ne kaiuttimet käyttöön mutta niissä oli se paha että kaikki kuolivat ja tilalle tuli lähetys joka vain näyttää jonkun siinä muttei se ole ihminen eikä tee mitään, tai tekee, projisoi ympäristöä ja tappaa esimerkiksi metsää.

Se mitä se sähkö sisältää dataa siis ei taida olla mitään kivaa sekään jotain lauseita siellä oli jotka olivat pahoja ja ilkeitä ja nyt ne siis kiertävät kehää sen tien ympärillä ja osoittavat suoraan mun mökkiin. Katsokaa itse miltä siellä näyttää kun ajatte ohi ihan niinkuin pahin painajainen. Se sama data on osoitettu tiedon viereen kävelytien taa metsään ja siitä tulee todella joku pahan toistuma mieleen ja keskuspuistoon siihen laitamille.

Lähetys jota tänne joku lähettää on selvästikin pikkuautoista kuvattu ilmeisesti tässä pitäisi olla takana liikenteenvalvonta muttei sitä ole. Kaikki instanssit joita siihen rakennettiin jäivät pois kun valinta osui omaan EU:een. Tämän jälkeen joku on alkanut tehdä kuleistaan kansalaisia ja sen olisi tarkoitus olla myös asukas mutta kuli lähetys autoissa ei asu missään. Sitähän ei edes ole vaan autoa ohjataan lähetyksellä ja kuli on siellä jostain syystä mukana. Kuli asukkaana ei ole totta eikä kuli kyydissä, kuli missään muualla kuin jonkun auton ratissa viemässä sitä johonkin. Kaikista siis näkee että ne ovat kuleja juuri autoon sopivia tasamittaisia lähetyksiä.
Kulin tekijällä pitäisi olla rahaa, auto ja sille työtä. huvin vuoksi niitä ei kukaan yleensä lähetä liikenteeseen koska niitä pitää vahtia. Nyt kuitenkin joku lähettää nitä suomeen ja ruotsiin mihin tahansa eikä näytä siltä että niitä kukaan vahtisi. Täällä esim kaupoissa on niitä eivätkä ne ymmärrä rahaa ollenkaan, ne eivät todellakaan syökään vain kaatavat tinneriä pullon suuhunsa ja menevät lataukseen.
Joka katu on täynnä niitä eikä lähettäjää ole olemassa millään tavalla jotta sen saisi edes kiinni jututettavaksi.

Mun mielestä niillä on vaatteet valmiina päällä. Ne eivät osta niitä täältä tukholmasta vaan ne on aina niiden päällä siinä lähetyksessä.
Esimerkiksi bändi paitoja on vain kolmea mallia Ramones, mötorhead ja joku lisäksi. Onhan niillä tatuointejakin miksei uusien bändien paitoja? Sitten niillä ei ole kovin kaliitta vaatteita ollenkaan eikä mitään pukevia kaikki aina muodottomia paitsi pyllyn kohdalta joka on aina pierupylly. Naiselliswia naisia ei näy ollenkaan siinä mielessä että niillä olisi isot rinnat ja iso perse ja kauniit kasvot vain rumia ja muodottomia sillä alueella. Kaikki vähänkään jonkun näköiset ovat poikatyttöjä joilla on kapea lantio ja piukka pylly. Ja äijät ovat aina saman kokoisia niiden kanssa. Lntiosta alaspäin KAIKILLA on häikkiä epämuodostunut ja suhteettoman lyhyt alavartalo. Tämä on selvästi se sama arkisto jonka tarkastin jo kerran. Se on ollut hesassa siinä joukkomurhassa missä kuoli miljardeja miljardeja ihmisiä ja ainakin tukholmassa tämä on ollut nyt EU: seen liittymisestä lähtien 2006. Kaikki noi vaatteet ja ulkomuodot ovat jo auttamatta käyty läpi.

Olen taas täällä kirjastossani ja täällä on juuri edellä mainitsemiani joukkomurhan uhreja jotka ovat täällä aina, siis aina eikä missään muualla ja Aina samat vaatteet päällä. Aina siis vuosituhannesta toiseen eikä vain muutama päivä samat vaatteet päällä. Sekin joukko murha helsingissä ja sitä ennen auswitchissä olivat jo miljardeja vuosia sitten. Sitten toinen juttu se mikä täällä just nyt on menneillään on sen matta auton kulin ohjelma kun se istuu siinä. Siis täällä tässä kirjastossa.
Sen kulin yhteys siihen matta autoon on katkennut jo miljardeja vuosia sitten. täällä, kirjastossa, ei , ole , matta, autoa.

Matta auto oli kotoisin meriltä. Nykyäänkin on sen aikaisia kuleja täällä tukholmassa, ...töissä. Koko maailma kunnioittaa niitä ja noudattaa niiden elämän perinnettä olla kuli ja ajaa autoa jota ei nyt ole mutta onhan rahaa ja sitä saa suoraan kunhan on ollut kuli. Milloin muuten alkoi, ...vanha maailma?

Mulla on nyt yksin rahaa ja kellään muulla ei ole oleskelu lupaa missään maailman kaikkeudessa.

Maailman historia lyhykäisyydessään sodan jälkeen: uusi maapallo ja siihen lähetys joka ei tuhoa sitä ja yllätys: ei ollut rahaa lähetykseen mutta sen piti tapahtua niin nopeasti että mutta ja nyt ei ole rahaa millä maksaa.

Euroopan unioni jatkaa alusta asti koko ajan ja muu mitä tapahtui oli valetta ilman rahaa. Ruotsissa ON euro rahana.

Lähetys taas tulee panssarivaunun neliskulmaisesta sylinteristä ja männästä. Maapallolla se ei ole mutta siellä missä se on se on kylmänä. Sen tekemä ohjelmointi sisältää tänään vain ihmisiä joita se kehittää joitain tyyppejä ja niistä kokonaisen ohjelmoinnin siis vain kymmeniä tyyppejä ja niitä koko maapallolle ja niiden välisen toiminnan joka on kaikkialla sama: sen panssarivaunun ohjesäännön mukainen toiminta. Panssarivaunu itse puuttuu vain sen miehistö on täällä.

Moottori voi olla jossain esim linnunradalla tai sitten se voi olla löpöä ja sähköä valmistava ilmassa oleva tehdas jossain avaruudessa.

Se tilanne joka vallitsi ennen Harri Anttilan kutsumista suomeen oli että koko maailmassa ohjelmisto eli ne miehet ja naiset jotka ovat osa tankin ohjesääntoä olivat ilman synonyymiä joka oli Anttilan hallussa. Näin ohjelmisto eli ne lukuisat miehet ja naiset noudattivat sitä yhteistä järjestystä joka silloin vallitsi ja sopeutuivat rauhaan. Ne kuitenkin alkoivat kaivata sitä aiempaa ajan jaksoa joka oli ohjelmistossa jossa oli myös Harri Anttila jolla oli synonyymi. Ne manasivat sitä esiin ja saivatkin Harrin maapallolle jolloin synonyymi alkoi tehdä puheeseen negatiivisen sävyn ja sittemmin sen komppanian joka aina rakentaa diskantti puhelaitteiston jolla synonyymi kääntää sanomiaan asioita huonommiksi. Kun esim. tehdään elokuvaa synonyymillä siihen puhutaan. AINA elokuvien tapahtumat ovat huonompia ja AINA väkivältaisia niin että niihin sisältyy rihlat, aseissa yleensä pistooli. Kun joskus yrittää tehdä jotain positiivista sillä se tuntuu jo etukäteen siltä että se on vakavasti sairasta. Synonyymi on nyt paikalla ja kaikki on tarkoitus kääntää huonompaan asteittain niinkuin tankin rihlat sitä ohjaavat. Varmastikin osittain diskantti puhe nopeuttaa löpön laskeutumista sylinterissä tai sen vaikutus alueella virtuaalisessa tankki moottori todellisuudessa alaspäin.
Tankin tuottamia miehistön tehtäviä oli ainakin zilillä parakkien rakentaminen ja siitä tuli myymälä apulainen löpön myyntiin ja nämä tehtävät ovatkin ainoat helsingissäkin tällä hetkellä.
Väliseinät alakatot, uudisrakennukset, remontit, siivoukset, myyjät siinä tankin tuottamia työntekijöitä suoraan ohjelmoinnista.

Pelasin juuri beta verdun nimistä peliä ja toisessa paikassa sen jälkeen se jumittui täysin mutta nyt tässä sevenelevenissä missä on panssarivaunusta joku sen ohjesäännön mukainen lähetys kassalla JA tämä on melkein suoraan vastapäätä sitä pankkia mistä puhuin tämän pelin lataus sivu johon johtaa linkki etusivulta ei tule näkyviin vaan sen tilalle tutka laittoi huomattuaan että pelaan tätä pelia ja kai itsekin tajusi sen olevan huippu, etusivun toisen lataus linkin sivun josta ei pääse itse peli sivulle. Etu sivulla on kaksi linkki joissa lukee pelaa ja toisesta niistä aukeaa pelkkä video sivu ja toisesta väli sivu jossa on uusi linkki pelaa ja sieltä avautuu nyt uudelleen se video kun pelin lataus sivu on ensin vilahtanut näkyvissä hetken. Tutka siis kirjoitti avautuvaksi (tai puhui) sivuksi sen joka ei ole se pelisivu. Tämä tietokone täällä on ihan yhtä maksullinen ja rahaa sisältävä kuin pankin tietokone joka on vastapäätä ja sisältää siis edelleen ne sivut joilla on mun rahat. Määriteltävä avautuva sivu on jokaisessa määritelty takaisin siihen osaan internettiä joka ei avaa raha sivuja. Vaikka ne ovat yhä netissä.

Samoin mun rahat ovat yhä pankissa. Ja siellä on myös kaikkien tällä kadulla olevien puotien rahat. Ne vain eivät näy koska avautuva raha sivu on määritelty joksikin muuksi jossa ei ole rahaa. Sitä paitsi täällä on nytkin panssarivaunusta niitä löpöä kaupoissa myyneitä tyyppejä joita on maapallolla aina miljardi yhtä samannäköistä. Löpöä täällä ei ole eikä kadulla niinkuin pitkään oli puheen aiheena se on nyt loppu.

Verdun peli loppui tänään kokonaan kun se jaksanut liikkua. Löysin yhden osoitteen jossa se toimi mutta sitten pelaa´jaksi tuli ja muuten tuon heittomerkin kirjoittajaksi jotta voitte itse aistia sen sama tyyppi joka pelin rikkoi ja nyt siellä ei ole ketään. Samanlainen pelisivu kuin kaikki muutkin ja siellä ei ketään pelaajia.

Pelasin juuri äsken samaa peliä pari minuuttia ja sitten viereeni tuli pari työmieheksi pukeutunutta lähetystä jotka rupesivat huomauttelemaan burkeista joita on pihalla vaikkei tästä sinne edes näy ja sitten se riitti ja heti sen jälkeen peli hajosi niin että sen etu sivu verdungame.com meni samaan kuntoon kuin nylivä peli itsekin. (En ole koskaan ennen nähnyt nykivää tavallista sivua). Varoitin aiemmin tätä slussenin seven elevenin myyjää päästämästä tänne lähetyksiä mutta se on vaihtunut itsekin lähetykseen, sen aistii jo etukäteen sen avuttomuuden joka asiassa ja sen ettei internet toimi kun se on jo rikottu ja sisään on jo päästetty lähetys. Tästä siis puuttuu terve henkilökunta ja sitä tietä internet yhteys.

Ja tämä vielä oli ruotsin ainoa toimiva internet yhteys pitkään.

Kun kirjoitin tuon viestin aikaa oli täysi 2 tuntia ja siihen tulivat ne miehet kahville ja niillä meni tämän mukaan tunti siinä mulla on nyt aikaa puoli tuntia ja ehdin siis koko aikana pelata yhden pelin se kestää jotain kymmenen minuuttia tai vartin. pientä huijausta ehdin istua tässä kai kolmevarttia siitä kahdesta tunnista.

Lisää verdun sivuja unitygameslist.com johtaa kohta pelin avauduttua
m2hl.nl sivuille siis johonkin hollantiin.

Nyt alkaa selvitä miksei se internet toimi tukholmassa, siinä ei ole rahaa. Kun lähetyksessä on rahaa se tulee varmistettuna näkyviin.
Samoin kassojen maksamattomuus selvisi niissä ei ole rahaa ja ne eivät tuo kauppaan rahaa vaan vievät rahaa, siis kassat itse eikä rahankuljetus lähettiä olekaan. Näin siis götgatanilla ja etelä tukholmassa, keskustassa raha lähetti vielä näkyy kauppakaduilla.
Pankeissa ei ole ainakaan varmistettua kassaa siinä muijassa ei ole rahaa ja se on tiellä siinä että pääsisi itse käyttämään pankin tietokonetta jos se sitten edes rahaliikenteessä. Ulkopuolella oleva automaatti on mutta sieltä pankista ei saa siihen korttia.

suomessakaan ei ole varmistettua internet lähetystä, sekin vähä mikä siinä oli mp3.com ja ne muut "rahan lähteet" katosivat melkein heti. Kun ajattelee kokonaisuutta mukaan lukien kaikki ihmiset joita täällä käy ja joita täällä on, kenessäkään ei ole rahaa. Kun joku menee kauppaan ei se lisää kaupan omaisuutta vaan sen kassa vie rahat joita sinne tulee ja siinä loppu tulos maksa kassalla ei toteudu vaikka kassa näyttääkin syylliseltä yksin mutta maksua ei tule.

Tässä tilanteessa kuli kassan paikalla näyttää siltä keinolta jota käytetään jottein synny vaara tilanteita. Valmiiksi ohjelmoitua lähetystä jossa ei ole rahaa ja jossa joku ihmisen näköinen lähetys työntekijä seisoo yksin kassalla ja koko tukholmassa ainoana oleskelijana "vakkarina".

Tässä vieressäni istuu samanlainen tyyppi kuin se joka sanoi ettei mulle makseta musiikista mitään eli jolla on korvassa kaikuluotain jolla se esim katselee mun pelaamistani. Se toinen joka sen sanoi on suoraan uhteydessä tähän sen kautta ja onhan se tutkalla joka tapauksessa. Sen tyypin tehtävä oli myydä löpöä ja tämä tyyppi täällä myi sitä myös muttei sitä ole nyt.

Se miten se korvassa oleva vehje toimii on nyt ollut aika kauan keskustelun aiheena no ainakaan se ei sisällä löpöä ehkä siellä ilmaa tai vettä mutta ei mitään mitä voisi myydä ja kun se tyyppi puhui se tosiaan kuului myös sieltä ja levitti sitä sanomaansa myymättä siinä mitään itse.

OnX se kuuloke vesitornin kuuloke? Hara on sen tyypin kuuloke!? Hara on se osuus yläpäästä se suppilo joka laskeutuu putkeksi ja kun se tippuu siihen hermot romahtaa paitsi niiltä joilla on se kuuloke!?

Propaganda lähetys sisältää rahaa kun markkinoidaan jotain esim vallankumousta jonka puolesta julistetaan sitä siinä ON rahaa.
Tämä mikä täällä nyt Ei sisällä rahaa vaan se näpistelee sitä multa. Pitkään jatkunut tietämättömyys siitä keitä nää edes on ja niiden sekalaiset vaihtuvat paperit mun kaupoissani ja kaikissa taloissa täällä kysy keltä vaan papereita niin pahimmassa tapauksessa kellään ei ole mitään papereita ei nimeä mitä sanoa, se mistä se johtuu on ettei uskalleta laittaa sitä peliin koska se korvakuuloke pettää sen tyypin joka tapauksessa, siis kun tyyppi menee asiallisiin töihin sen pitää antaa oikea nimensä verokirjaa varten ja kun se auttamatta möheltää heti alussa koska sen korvakuuloke osoittaa pään korkeudella eteenpäin ei se näe eikä tajua mitä sen kädet ja jalat tekevät se saa potkut AINA ja kun se nyt on VÄKISIN työpaikalla vaikkei olekaan töissä ei se uskalla olla omalla nimellä ja naamalla kun se jatkuvasti TYRII. Tietokoneet on rikki ja kaikki muutkin koneet ja kun se näppäilee jotain ne menee jonnekin minne sattuu. Nämä kassat EIVÄT tee hylly työtä ja PÄÄ pitää olla samalla tasolla kuin RAHA ja PÄÄLLÄ tehdään se työ ei niin ettei PÄÄ olisi siihen suuntaan ja sillä tasolla. Kun sen pitäisi antaa MULLE rahaa niin se ai anna koska siihen tulee sen nimi itse allekirjoitettuna.
Samoin suomen kansalaisuus ja EU jäsenyys ja ruotsin kansalaisuus jne.

Näin kukaan ei ole ollut tähän asti missään minkään nimisiä eikä sitoutunut MIHINKÄÄN koska se kuuloke pettää.
Se kuuloke luotaa ympäristöä.

Kun ajatellaan propagandaa aiemmin ja nyt niin aiemmin sen tekijä oli armeijan kalusto jossa oli raskaita liikennöinti vehkeitä, ne sisälsivät aina rahan teko välineitä ja niillä oli itseisarvo. Niitä vastaan vietiin paikalta autot romuina ja tilalle siis tuli niitä armeijan rahoja ja kalustoa jota kumpaakaan ei voinut käyttää koska sitä tuskin edes oli oikeasti aineellisesti kun taas autot juuri olivat se haluttu aineellinen osa jonka laivat veivät pois. Se tänne saapunut lasti oli lähetystä jossa ei ollut varsinaista aineellista osaa.
Propaganda joka sisälsi uhon niiden tulijoiden puolesta aina sisälsi rahaa jota esim. minä käytin taas maksuna niille joilta hankin oikeaa tavaraa ja niin käyttivät kaikki muutkin joilla oli sitä. Nyt kun kalustoa ei ole tullut puuttuu propaganda ja usko ja se raha itsekin. On tullut vain se osa joka oli uskovaiset joita 90% ja jotka ovat puhtaasti lähetystä ja jotka ovat siis niitä siistejä vanhoihin vaatteisiin pukeutuneita tai ei nyt vanhoihin siinä mielessä että ne olisivat sarkavaatteita vaan vanhoihin t- paitoihin ja farkkuihin jotka ovat niiden kenttäpuku. Se 10% on ne vakkarit joita on kaupoissa ja jotka kulkevat lentokoneellä västerosista afrikkaan ja etelämantereelle.
Laivasto joka sekin on näkymätön tai piilossa luolissa muodostaa uskovaiset ympärilleen 100 kilometrin säteellä ja samoin lentokone minne se sitten laskeutuu. Nyt on military lopettanut ja kaikki ovat niissä jokaisen saatavilla olevissa "kenttä asuissa". Laivan tai lentokoneen lähetys kun se luo uskovaiset ei sisällä rahaa, siis omaa rahaa niiden taholta vaan se tekee uskovaisille sitä desantti rahaa jota ei voi käyttää koska se katoaa. Näin siis oli ja nyt on enää kysymys siitä onko sekään totta vai tuleeko koko lähetys suoraan ylhäältä. Se näyttää vieläkin samalta vaikka siitä puuttuukin kaikki military vehkeet niin se osa jota on jäljellä on sitä samaa edelleen ikäänkuin se olisi jostain arkistosta. Siihen voisi sisältyä lentokone jota ei olekaan ja laivasto jota ei voi nähdä ja lähetys jossa ei ole mitään. Arkisto jostain menneiltä vuosiltä hyvin kaukaa joka ei sisällä mitään mutta on ohjelmoitu toimimaan juuri niinkuin siinä olisi kaikki muukin yhä jäljellä. Jossain siis piilossa odottamassa että etujoukot joita ovat nämä täällä olevat saavat hommansa valmiiksi.

Koko ohjelmointi toimii ihan hyvin paitsi ettei sillä ole rahaa. Se usko niihin joukkoihin ei riitä eikä näillä täällä ole mukanaan omaa rahaa vaan kruunuja joita sitten katoaa kun niitä noilta saa. Kaikissa raha pisteissä on niitä vakkareita eikä sieltä anna kukaan kruunuja. Ne ei ole mulla töissä vaan ne tulee suoraan ylhäältä tai niistä vehkeistä mutta ilman rahaa ja ne näpistelee.
Kun ajatellaan sitä hetkeä kun sota loppui ja tänne tuli ensi kertaa sen jälkeen niiden edustajia niin ne olivat juuri nämäja ilman rahaa jo silloin joten se oli niiden loppu militaristina. Vieläkin on olemassa huhuja että niiltä saa ostaa aseita muttei se ole enää totta.

Uusi taktiikka on siis se sama lähetys ja ilman niitä joukkoja joilla oli niiden rahat. Nämä olivat jo ennen ne etujoukot desantit jotka näpistelivät mutta huomio kiinnittyi silloin enimmäkseen niihin sotilaisiin. Niiden kaikki joukot ovat nyt näpistelijöitä.

Grönlantilaiset ovat ne jotka tulevat lentokoneella ja jotka näpistelevät

Niitä on täällä "vakkareina" pankeissa ja kaupoissa

Ja ne tulivat väliin kun ruotsalaiset olivat liittymässä EU:seen

Korvakuuloke joka oli ruutanan sahan vartioilla 60-luvun lopussa kun se vallattiin oli grönlantilaista valmistetta. Se toimi konepistoolin ja koiran kanssa. Kun sinne hyökättiin kuljettiin vain portista läpi kun korvakuuloke oli ensin hoidellut vartijat. Poliisilla oli samanlainen ja sekin vallattiin ja siinä alkoivat ollakin tampereen aseistetut ammatti puolustajat. Pohjanmaalla olleet laivat olivat nekin grönlannista ja sieltä tuotiin välittömästi tampereelle sinetöityjä vaunukuormia aseita ja utoja ja moottoripyöriä ja koneita omille miehille.

Konepistoolimiehen korvakuuloke on kuuluisa siitä että se näpistelee tavaraa ja osaa tappaakin. Se että niitä saatiin jostain johtuu siitä ettei grönlannilla ole rahaa eikä siihen lähetykseen joka tulee korvakuulokkeesta ole pantu rahaa joka paljastaisi sen käyttäjän, siis siinä ei ole mukana sotilaiden propagandaa vaan se toimii salamurhajan tavoin. Se kerää uhoa ja saa siitä yhteyden.

Just words peliin ei eilen vaadittu flash playeriä eikä se ollut flash sivu. istuin tässä samalla paikalla pelaamassa ja tänään KAIKKI netin just words pelit vaativat flash playerin. Tämä ei pysty lataamaan sitä mutta mistä se osaa vaatia sitä itsekseen kun käyttöjärjestelmä on kuitenkin sama ja siinä oli eilen se valmiina? Ja muuten niin oli tunti sitten toisessakin seven elevenissä jossa sitä myös vaadittiin lataamaan. Se tarkoittaa kaikkia word pelejä koko internetissä...

Ne pelit joita jää jäljelle ovat kielletty...

Sitten mikä siinä tiskillä on sillä on juuri sellainen kuuloke. Sitä paikkaa seveneleveniä yrittää vallata tanskasta se tyyppi ja siltä tulee grönlannista niitä joilla on se kuuloke. Se kuuloke on sama kuin suomikonepistoolissa oli niillä miehillä ruutanassa siinä on mukana koira. Siinä ei ole propagandaa vaan se ikäänkuin haluaa juuri sitä itse ja etsii sitä itse, siitä se saa rahaa. Se näpistelee koko ajan ympäristöstä ja sen ympäristö ulottuu hyvin kauas ainakin tuhat kilometriä ja sillä juuri se tyyppi kuuli mun soittojani ja monien muidenkin niiden kotona jo ennekuin ne julkaisivat mitään, meni sinne ja esiintyi jonain tuttavana ja antoi jonain päivänä kyydin ja ajoi jonnekin minne se soittaja katosi. Niitä soittajia on varmaan ollut enemmänkin ja aina se sama korvakuuloke tyyppi on napannut ne. Se on itikka. Sen pää venyy ja ruumis paisuu kun se kuuloke on täysillä. Oikeasti sitä kai ei olekaan siis se voi kadota ja muuttua joksikin miksi vain mitä sen kuulokkeen muististi arkistosta löytyy. Siellä missä aamulla pelasin on tiskin takana sellainen itikka joku metri 20cm ja pullea sen takia että sillä on se kuuloke täysillä. Niiden itikoiden edustaja oli se joka puhui siitä musiikista ei makseta ja me ei sulle makseta mistään ja me otetaan sun rakennusliikkees käyttöömme.

Ruutanan takana eteläänpäin asui ja asuu kai yhä isoja perheitä joista KAIKKI harrastivat karatea.
Ylinotkeita jätkiä ja muijia siitä johtuen että vieressä on suuri muuntaja johon tulee ja päättyy voimavirtalinjat pohjan maalta, samasta paikasta missä laivasto oli 60-luvulla ja vielä 90-luvulla ja mistä ruutanaan hyökättiin silloin. Notkeat tyypit asuvat sen muuntajan ja hervannan vesitornin välissä ja muuten väkivaltaiset (nyrkeillä ja aseilla) asuvat sen ympärillä muihin suuntiin.
Kaikki varmasti sen laivaston väkeä ja niitä on nyt siis täällä tukholmassa. Seveneleveneillä ja kaupoissa joka paikassa ja kaikki muut ovat muuttaneet tai kuolleet. Se että tiedän että ne on niitä johtuu siitä että ne on niiden näköisiä täsmälleen Hytösiä, Kankun veli on slusenilla siellä mistä kirjoitin viimeksi missä on mielisairaita ja se yksi perhe jonka nimeä en muista siltä on hammarbyn coopissa ja siellä on myös sainion perheestä joku kaikki ne joita kaupoissa on ovat kangasalan aseman muuntajan ympäriltä ja olkoonkin se sitten lähetystä arkistosta tai totta niin sieltä ne ovat.
Mistä sitten ne ovat? Laivasto on kotoisin Etelä amerikasta.

Ne voivat olla lähetystä grönlannin kautta jolloin niistä tulee itikoita johtuen grönlannin pienentävästä vaikutuksesta ja ne olisivat lähetykseen kuolleina kuvattuja ja sisäelimet poistettuja osittain. Ne tyypit joita kangasalla asui ovat osa kuolleet luultavasti nekin kaikki tai sitten niitä on tullut laivalla uudelleen eteläamerikasta.

Tai sitten ne pienet ovat etelä amerikan takaa pikkusaarilta joissa ne on luonnostaan liian pieniä.
Mutta kuitenkin aina se näyttää olevan etelä amerikka ja siksi kai ne ovat niin samannäköisiä.
Mutta mitä helvettiä ne täällä tekevät ja ovat olevinaan tuntematta mua?

Pelaan sevenelevenillä just words peliä ja aloitin juuri kolmannen pelin ja yhdessä menee max. 20min ostin 2 tuntia aikaa ja nyt jäljellä on 30 min puuttuu siis 50min.

Alkuperäinen lähettäjä art0 Lue viesti
Tai sitten ne pienet ovat etelä amerikan takaa pikkusaarilta joissa ne on luonnostaan liian pieniä.
Mutta kuitenkin aina se näyttää olevan etelä amerikka ja siksi kai ne ovat niin samannäköisiä.
Mutta mitä helvettiä ne täällä tekevät ja ovat olevinaan tuntematta mua?

Huomasin tänään taas sicla sjön padon tienoilla vedessä olevan kasviröykkiön uusiutuneen se oli aiemmin siellä aivan pintaan asti täynnä se koko patolampi sitä kasvia ja joku raivasi sen sieltä ja nyt taas se on täynnä ja nyt on kuninkaan linnan keskustan puoleinen ranta makean veden puolelta samanlainen. Veden pinta peittyy siitä kasvista. Se mitä ne täällä tekevät viitaten tuohon yllä olevaan on ruton levittäminen. Sitä varten täytyy tehdä ruttopesiä viemäreihin ja sitä varten on kaikki kaikilta maksamatta koska usko siihen on niin vahva jo etukäteen ja kellä? sillä tyypillä jolla on se korvakuuloke on jänisrutto eli vesikauhu ja se on niiden johtaja ja mistä? meksikon armeijan upseereilla on vesikauhu. Ja siihen kun lisätään että se ON lähetys niin päästään itse asiaan. Se tyyppi jolla ON vesikauhu ON lähetys ja niitä ON kuvattu tapetuista aikuisista tampereella sen jälkeen kun ne ovat kuolleet neon kaasuun jossa ON rutto. Neon kaasu tehdään ihmisruumiista ja se alkaa rutota siinä tynnyrissä kuitenkin kun siihen kerääntyy kalmaa ja ties mitä.
Aika moni kuoli siihen tampereella ja se tyyppi jolla on se kuuloke taisi olla sen ruutanan sahan aseistettu vartija ja ajoi osanpäivää roska autoa johon silloin -65 alkoi kerääntyä ensimmäisiä eriä muovikasseja ja muuta muovi roskaa joka ON neon kaasua puristettuna. Silloin tampereella oli sähkölinja auto jonka johdoista se roska auto sai keskustassa tällin ja Majalahti joka se kai oli nimeltään vietiin hatanpäälle ja kuvattiin. Se oli niin täynnä sitä neon kaasua että se kävi lähetykseen. Kaikki aikuiset eivät päässeet vain ne jotka neon kaasu tappoi. Yleensä se oli roskalava.
Juuri siitä roskakuskivartijasta on tehty se lähetysnauhoite jossa se puhuu musiikista ettei me makseta sulle mitään ja että me otetaan sun rakennusliike meidän käyttöön. Se sama lähetys kohtasi mut jo -85 tampereella kun olin säveltänyt sen viimeisen osan Witch kappaleesta sen soolo osan ja se Majalahti ilmestyi heti meille kaukajärvelle ja kohta se tarjosi kyydin ja me mentiin epesin taloon ja siellä se lähetys alkoi. Se tyyppi alkoi yhtäkkiä ladella niitä lauseita peräkanaa ja sieltäolisi tullut se me otetaan sun rakennus liike meidän käyttöön mutta kieltäydyin kuuntelemasta, olin silloin 19 ja se oli mun ensimmäisiä sävellyksiäni. Seuraavan kerran se tuli muutama vuosi myöhemmin se sama lähetys ja niin toistui aina tietyin väliajoin mullahan oli jo silloin rakennusliikkeitä ja biisejä satoja tuhansia. Nyt kun se toistui taas 20 vuotta sitten sen ottivat tosissaan kaikki maapallon asukkaat ja vedoten siihen että kaikki kuolevat kuitenkin ruttoon joka on niiden omaa tuotantoa meksikon armeijasta ja kuuluu siihen kaikki muutkin ja ovat hyvin tietoisia siitä että nyt ei tarvitse maksaa mutta kuitenkaan ei saa tappaa ja siinähän oli jo se aiempi taistelu ruton puolesta kun mun kimppuuni kävi kaikki että me kuollaan ruttoon etkä sä saa meitä tappaa.

Mutta yksinkertaista on myös se tieto ettei muovista ole mikään maapallolla.

Siihen voi verrata sitä että kaikilla on muovitehtaan henkilöllisyystodistus.

Muovitehtaan yksi tuote on levari joka on muovia sekin siitä tulee rahaa seteleinä ja ihmisiä tai siis ne näyttävät ihmisiltä.
Se levari itsekin on sitä neon kaasua ja siitä neon kaasusta tulee seteleitä jotka ovat nekin neon kaasua ja ihmisiä jotka ovat nekin neon kaasua. Neon kaasu ihminen on siis sanonut: Me ei makseta sulle musiikista mitään. me otetaan sun rakennusliike käyttöömme. Me perustetaan oma eu.

Kun entinen maailma hajosi se alkoi teollisuudessa usein venttiileistä joita korjaaja asensi tietenkin omin luvin milloin minnekkin putkistoihin. Uudet venttiilit olivat muovia eli neon kaasua. Kun suomessa teollisuus loppui se tapahtui niin että venttiilit katosivat.
Suomessa venttiiliasentaja näyttää aina samalta pitkät todella laihat jalat ja lyhyt yläruumis ja raivotauti eli rutto. Tämä tyyppi tekee yleensä muita töitä rakennuksella tai tehtailla mutta on aina siinä tietämillä missä putkiasennuksia tehdään. Useimmiten tämä venttiili asentaja asuu yksin työmaakopeissa tyhjissä asunnoissa tai tiloissa joissa on vain patja juuri siitä johtuen että sillä on vesikauhu.
Se on siis myöskin meksikon armeijan kenraali tai upseeri oikeammin. Tämä tyyppi useimmiten on se joka päättää siitä ettei makseta ja tämä tyyppi oli juuri se joka toi sen julki nokalla (sen TÄYTYY olla nokalla) Sama toistui myöhemmin joka kerta töissä se sama tyyppi, se joka "ryyppää" päättää siitä ettei palkkaa makseta. Siihen kuuluu tuijottaja ja isopää ja tuijottajalla on aina ylisuuri kyrpä. Sen tuijottajan entinen muija on AINA se joka maksaa ja se vesikauhuinen AINA se joka saa välittää sen tiedon ettei makseta.
Niitä joukkueita on joka paikassa missä on pienikin remontti. Sen tuijottajan entinen muija on muuten AINA hammaslääkärin apulainen ollut ja sen tuijottajan nykyinen muija on lääkäri.

Siis se joka maksaa on ollut hammaslääkärin apulainen ja sillä EI ole rahaa eikä se maksa. Mistä se sitten on tullut maksamaan esim. nykyisten suurfirmojan laskuja? Siitä ohjelmasta johon kuuluu meksikolainen upseeri miehistöineen. Kun ajatellaan tavallista putiikkia ei sinne edes tule rahaa koska kaikki ovat kotoisin neon kaasusta, näin sinne tulee se entinen muija ja sen joukkue koska se on neon kaasua. Kun kassalla maksetaan se on kokonaan neon kaasua kukaan EI maksa eikä tee käytännössä mitään, minkä voi todeta itse palvelu pisteitä tarkkailemalla kaupoissa, kukaan EI käytä niitä koska siinä tarvitsee neon kaasun pystyä painamaan niitä nappeja eikä se pysty kun taas kassalla se neon kaasu näyttää kassajonon ja ne maksutoimenpiteet niinkuin televisiolähetys.
Sama televiso lähetys siis ilmestyy joka rakennukselle töihin ja ohjelmointi hoitaa sen toimet TÄYSIN samanlaisena joka kerta, se muodostelma on AINA sama. Kun nyt kukaan ei maksa musiikista ei se ole yksin se aihe vaan kaikki aiheet koska neon kaasu ei pysty maksamaan. Se vain näyttää siltä lähetyksessä mutta mitään ei tapahdu vain neon kaasussa näkyy tapahtuvan niin ja kaikki raha katoaa sen jälkeen ja myös asiakkaat ja kassatkin jonkin ajan kuluttua. Koskaan ei käy sama asiakas kahta kertaa kaupassa.

Ainoat työt mitä on saatavissa ovat kerran tai kaksi kertaa kestäviä joissa saa olla yksin töissä. Niistä saa rahaa yleensä pankkiin muutaman tonnin ja sen jälkeen se ettei töitä ole tulee esiin. Seuraava paikka on samanlainen ja siellä on töissä sama joukkue ja sama toistuu jne. Sitten ostin niillä muutamilla tonneilla joita kertyi kameran ja kannettavan ja sata muuta pikku esinettä joita tarvitsin ja jotka hukkuivat ja hajosivat heti ja lopulta katosi kamerakin ja sitten tietokone hajosi ja katosi.

Neon kaasu tuotteita on siis markkinoilla ja niitä tulee niiden luvatta maahan tulevien mukana.
Niiden töistä muuten yksi oli rakentaa ilmastointi kouluun sen virasto rakennukseen missä se isoin putki johti alimpaan kerrokseen kellariin pesuhuoneeseen ja sen viereiseen huoneeseen missä on kaapelikanava voimavirtakaapeleille. Siellä pesukoneissa ON venttiileitä ja niiden tyyppien päätyö vihollisen armeijassa on venttilien asentaminen ja käyttö sen korvakuulokkeen avulla. Sinne on vaihdettu venttiili joka johtaa niihin pesukoneisiin ja AINA se on lämmin vesi ja siihen on AINA tullut neonkaasu eli muovi venttiili.
Se voi siis kadota mutta yhtä hyvin se voi olla syanidia sisältävä ja kun siinä yläpuolella on isoputki jossa on isot rihlat ja ne johtavat jokaiseen huoneeseen yläpuolella koko rakennuksessa siitä muodóstuu syanidia ampuva pyssy.
Jokaiseen kouluun suurhelsingin alueella siis.

Luin juuri vesitornia koskevia tietoja ja siellä sanottiin mainitsemani "haran" olevan kartio. Tämä tyyppi siis on meksikon armeijan upseeri jolla on vesikauhu ja sitä kutsutaan haraksi vesitornin kartion muodon mukaan eli sen kutsumanimi voisi yhtä hyvin olla kartio. Täällä tukholmassa on taas tapahtunut kato kun rutto paljastui suurin osa vakkareista häipyi ja jäljelle jäivät ne joilla on vesikauhu ennestään. Vakkarien asema upseereina näissä taloissa on siis hoitaa vesitornia ja laskea sen painetta jolloin se yhtäkkiä ohittaa kartion ja putoaa rihlattuun pystyosaan. Silloin tapahtuu hermoromahdus kaikilla ja rutto menee pohja vesiin. Vesitornin veden korkeus säätelee lähetys taajuutta ja kun se mataloituu tulee isompia esineitä ja asiota esiin. Panssarivaunu on esim. matala taajuus jalähetys on silloin heikompi. Vesitornin korkeimmat osat ovat nyt siis käyttämättä ja osa vakkareista, miehistö katosi näkyvistä silloin kun taajuus laski.
Ne ovat poliisi muovi henkilöllisyystodistuksineen yhä siinä jossain mutta näkymättöminä tällä hetkellä. Kun taas täällä kirjastossa ON upseereita vesikauhuineen yhä näkyvissä. Ne EIVÄT ole täällä töissä vaan hoitavat vesitornia. Tämä kuten siperia ovat ainoa paikka missä voi päivisin oleskella ilman että ajetaan ulos. Tämä taho on ilman rahaa. Samoin ostarilla ja pankeissa, yleensä missä vain ekoissa kerroksissa.

Tässä vesitornissa on viisi kaiutinta joista tulee jatkuvaa puhetta diskantti äänellä. Ikävä sanoa että se ääni on oilin näköinen. Ja sen huomaa. Joka paikassa kaupungilla on satoja oileja lyhyine hiuksineen. Toinen puhuja on keijo. Ja sen huomaa. Joka puolella on satoja keijoja ja niiden ketse naaraita. Aloittaja oli siis manzanan laulaja joka ei kai edes ole se, muistaakseni se pikkumuija oli Ville Valon jengissä ja esittää niitä lumouksen lauluja tapettuaan sen oikean laulajan joka oli se blondi jolla oli mustat silmät, se kuoli helsingissä vähän ennen kuin aloitimme kiertueen ja silloin hajotettiin mun bussi ym. Muovitehdas siis toimii ja poikii koko ajan lisää muoviukkoja niiden levyjen kautta joista tulee diskantti ääntä. Se ääni siis muuttuu muovisiksi sanoiksi jotka kestävät ikuisuuden niinkuin sekin 'me ei makseta sulle musiikista' joka on jo sanottu paljon ennen mun tekemiäni biisejä. Mutta se on nauhoite ja vaikkei sitä sanottu nyt se tulee aina näkyviin rilleihin ja nokalle esimerkiksi missä kuului mulle ja muille joita siellä oli.
Mut oli silloin saatava juuri sinne kuulemaan se nauhoitus enkä tiedä miksi.

Täällä kirjastossa palaa muovihirvi valo ja kuuluu yksi ääni selvemmin kuin muut ja tämä on kirjasto jossa pitäisi olla hiljaa. Joka päivä joka senkuntti se ääni kuuluu ja poikii uusia niitä lauseita tänne kirjastoon mikä juuri on kirjasto toiminnan vastaista.

Etelämantereen yläpuolella on toinen planeetta joka toimii niin että sisin kerros on Hara seuraava kerros Ohjelmointi kaasuna arsenikki ja neon kaasu sisin on kuollut niinkuin maapallollakin oli ja uloin kerros neon kaasu muodostaa sen elävän osan ja ulkonäön. Kun isäni ilmestyi tv:stä sisin kerros arsenikki muodosti ulkokerrokselle neon kaasu oikean pinnan jotta se tarttuu siihen ja neon kaasu sen pinnalle on samaa kuin tv:ssä sitä vaaleaa kuvaa näytti sen ukkelin. Neon kaasu on yhdessä arsenikin kanssa muovia joka näyttää mitä vain niinkuin tv. Se on kotoisin etelämantereelta sen alta toiselta kaasuuntuneelta planeetalta jonne ne kaasusta muodostuvat olennot palasivat maapallon tuhottuaan. Sisin kerros on kuuma samalla tavalla kuin tenu ja uloin on lämpöhakuista neon kaasua. Kaikki lämpimämpi maapallolla vetää tänne neon kaasua sieltä esim. pyörän keskiö.

Laivat olivat siis pohjanmaalla oulun tienoilla piilossa kallioluolassa ja niiden lastina oli arsenikkia ja neon kaasua. Sitä tuotiin tampereelle junalla mutta kun sitä oli laivoissa isoja määriä tampereella kalevankankaalla oleva mongolien voimakas lähetin otti siihen yhteyden ja kuvasi sille kalevaa joka jäi sen ja laivan väliin. Kalevassa asuivat Oili ja sen perhe ja siellä kävivät isäni ja muut tyypit niillä kylässä. Junalla oulusta lähti siis tulemaan muovisia kopioita oilille ja muille kalevassa asuville ja ne saapuivat tampereelle tappamaan tamperelaisia.
Tukholman etelä puolella oleva haningen satama toimii täällä muovikuorman maahan lasku paikkana ja sieltä tuli iso lasti juna asemalle jossa se on kallion sisässä.
Sen huomaa siitä kun äänet alkavat kaikua ja niistä kuuluu outoja kuiskauksia kuolleilta. Poliisiaseman suuret antennit ovat sen takana ja niiden väliin jää muutama kortteli taloja.
Aiemmin siellä on ollut lasti myös kun UN hyökkäsi ja sillalta ammuttiin muovi ohjautuvia nuljukumista juuri siinä oleviin taloihin. Kun tv ja radio talo ja niiden masto ovat suoraan pohjois puolella haningeen nähden siihen väliin jää koko tukholma ja joka puolella on sitä kuiskailua kuuluvissa. Aina kun joku kuolee tilalle tulee muovinen haningesta.

Kun ajatellaan nurmea ja oilia ja järvistä kloonien tuottajina tulee heti mieleen tennispalatsi hesassa jossa ne kolme voisivat olla töissä. Sieltä on suora viiva yhteys tänne tukholmaan ja silloin ne jotka ovat siellä "töissä" ovat lataamossa siinä vieressä menee ratikan sähkölinja.
Täällä olevat ne lenkit lenkkipolun päissä ovat lisänneet auringon avulla lataantuvia niin paljon että heti kun aurinko nousee täyttyy lenkkipolku jossa ennen ei ollut ketään väestä ja se tarkoittaa nyt joskus viiden kuuden aikaan jo satoja ihmisä aloittaa urakan. Näin lataamo toimii, se kääntää niitä olentoja joissa on tutka kuva jostakin maaalueesta esim. grönlannista ylhäältä päin vaakasuoraan ja ne olennot lähtevät juoksemaan. Grönlanti toimii hyvin siinäkin mielessä että se on ikiroudassa ehkäisemään hajun jota kalmainen kaasuolento sisältää. Arsenikki ja neon kaasu joka on tehty ihmisestä on jo ruttoinen ja levittää sitä tänne tukholmaan. katselin eilen taloja kaupungilla ja niissä on vain ekassa kerroksessa ketään. Neon kaasu jota leviää kaupunkiin ulottuu vain ekan kerroksen korkeudelle ja siellä ylempänä vain harvoin on ketään.
Lataus jota olento vaatii toimii auringosta ja kaasusta jos sitä on tynnyreissä ja sähköllä, mielummin voimavirta sähköllä. Se siirtyy tutkalla ja se sisältää tutka kuvan jostain maapallon saarista esim. tai maista joita raja erottaa. Ladattava olento siis ja desantti siinä mielessä että niitä tuottavia lähettimiä oli ja on intian eteläpuolella tyynellä merellä olevilla saarilla joissa puhutaan venäjää. Sieltä ne tyypit ovat lähettäneet niitä joka puolelle laivoihin joita ne olennot valtasivat ennen. Laivoissahan on myös kuleja joilla on lataamo ja sinne sekaan on sieltä saaarilta lähetetty niiden tyyppien omia kuleja. Yle taas on tennispalatsin takana ja sieltä tulee ladattuja oileja ja keijoja ja järvisiä tänne ekaan kerrokseen. Ylen ohjelmointi on niiden tavoitteena myös ja rahat ne saavat latauksen yhteydessä tietoja sen lähetyksestä omaksuttua ja puristavat sen kakkaan jota säilötään tuubeissa jotka taas voi laittaa selvennys tietokoneeseen joka käyttää niitä tietoja. Se synonyymi syntetisaattori on juuri kakkaa hyväksi käyttävä soitin. Siihen vedoten venttiili eli harri sanoi lauseen me ei makseta sulle musiikista.

Ennen neon kaasua käytettiin radioteeveetä joka oli punertavaa kaasua se vaihtui neon kaasuun 60 luvun vaihteessa ja silloin tuli tampereelle ja suomeen tv 2 radio teeveen tilalle. harri on neon kaasua ja sen kaverit olivat ja niitä on yhä, radioteevee kaasua. Nyt siis tulee radioteevee lähetystä ei kuitenkaan usein mutta se onkin alueellinen ehkä joka huoneellinen ja neon kaasu lähetystä joka ei erotu stv:n lähetyksestä mutta on kuitenkin eri lähteestä. Ja sitten on kakka tv joka kehitti harrin valittamaan mun ylen johtajuudesta ja kaikki ne muutkin tyypit joiden kakkaa on se ohut lyhyt kiekura jossa on sen sen hetkinen tila missa se sitten onkin sen kakannut.
harri on siis neon kaasusta ja sen kaveri radioteevee kaasusta ja kummatkin ovat jyrkkinä lähetyksen suhteen. nenonen oli radioteeveelähetystä vastaan ja harri on neon kaasu lähetystä vastaan siis kun minä lähetän, siinähän on hallinta laitteet niiden elämään. Nyt kun nämä nykyiset lähetykset eivät ole kumpaakaan harri sanoo ettei maksa niistä mitään. Kaikki ovat kuitenkin yhtyneet harrin juttuun ja siitä käy ilmi ettei muillakaan ole sen kummemmin kuin harrilla.
Kaikki ovat neon kaasulähetystä eikä se tule suomesta eikä ruotsista eikä maapallolta. Täällä tukholmassa ei ole kuin muutama ihminen enkä tiedä ketään muuta kuin itseni.

Onko koko maapallolla ketään? Tuskin
Kaikki olivat radioteevestä tai neon kaasusta kun maapallo tuhoutui juuri sen takia että pääsisivät karkuun. Nyt kun pitäisi palata tälle pallolle ei se ole onnistunut muilta kuin neon kaasulta ja radioteevee kaasulta jotka kummatkin ovat ladattava ja ne eivät jaksa olla täällä öisin. Vain ekassa kerroksessa on väkeä ja kaikki vaeltavat kaduilla sen ajan mitä päivisin täällä ovat ja silloin tietenkin näyttää siltä kuin täällä olisi liikaakin väkeä mutta asunnoissa ei käy kukaan koskaan.

Tämä todistaa sen että ruotsalaiset jotka "kuolivat" EU:seen liittymis hetkellä ovat elossa mutta eivät pysty asumaan niissä taloissa. Kukaan ei pysty. Tampereella desanteilla oli ruutanassa tankki jonka pk pyyhki kerrostaloista asukkaat monesta kaupungin osasta ja niin varmasti on täälläkin ollut. Pk ampuu ilmaa joten mitään merkkejä ei näy rakennuksissa muttei siellä kyllä asukaan ketään. Tankki ja pk ovat muovitehtaalta.

Onkohan helsingissä se?. pakenin ruotsin jälkeen helsinkiin josta piti aloitta suomen kiertue muttei tullut silloin ilmi oliko siellä edes ketään.

On se. Vanhan kuppila missä mulla oli se esiintyminen aluksi missä yleisö rupesi heittelemään pulloja on juuri aivan katutasossa joten siellä on neon kaasu sisälläkin, samoin nokanentinen lääninvankila jossa nyt on "hotelli" on sekin käytännössä katutasoa koska se on auki sisältä kolamateen kerrokseen asti seiniä reunustavat entiset sellit joiden edessä venttiili sanoi lauseen 'me ei makseta sulle musiikista mitään' lause on miljardeja vuosia vanha ja kotoisin eteläamerikan takaa desantti saarilta ja se on alunperin venäjän kielen käännetty etelä mantereesta, siellähän laulaminen on kielletty koska keukot jäätyvät ja vain ensimmäisessä kerroksessa saa asua ja tietenkin sen alapuolella luolissa. Arkaa asiaa nokan lääninvankila on mainittu ja sen huomaa kirjoitusvirheitä riittää, tietenkin jälkikäteen muuteltuna sitä voi verrata ylempiin viesteihin ei ainuttakaan virhettä, joku kyttää sitä aihetta tosissaan niinkuin muuten roskapönttöjäkin joista saatiin aiemmin (ehkä nykyäänkin)
nokalle miehiä lusimaan. Helsinki yllättää yhä historiallaan ja nykyhetkellään kun ajatellaan sen olemassa olevaa väestöä, siinä on vain muutama henkilö jotka kaikki kyttäävät roskiksia kauppojen takana (ovat siis itse töissä niissä) ja vievät sieltä lusimaan niitä jotka roskiksia käyttävät eivät oikeita rikollisia ikinä niin etteivät joudu vaaraan vain rehellisiä työmiehiä jotka hakevat palkan lisää (ovat siis niillä töissä jossain pätkä töissä) öisin roskapöntöstä ruokaa.
Nokkaa sitä entistä vankila rakennusta esiteltiin mulle viimeksi uusiutuneena vankilana sen jälkeen kun se oli jo hotellina aiemmin ja se muuttui yhtäkkiä vankilaksi takaisin kun olin siellä.
Siis se on neon kaasun täyttämä läpikotaisin kun ykkelit puhkoivat lattian ja laittoivat siihen lautoja että kaasu pääsee ylös vartioiden huoneeseen, siis jo ensimmäisellä kerralla -93 jolloin olin siellä ja pidin ne konsertit jotka tulivat ulos mm. yleltä kummaltakin kanavalta, mtv:ltä, mtv:ltä satelliitista, kaikilta muiltakin radio asemilta koko maailmassa joten kyllä yleisöä riitti.
Nyt neon kaasusta silloin tehdyt "ihmiset" ovat yhä niitä samoja ja niiden koko asennoituminen voi olla siinä hetkessä ennen konserttia jatkuvasti niinkuin aiemmin on tullut ilmi. Kukaan ei muista että koko katajanokka on mun rakentamani vain sen hetken -93 ennen konsertteja.
Siis koko helsingissä kun siellä on vain ekassa kerroksessa siis kadulla väkeä päivisin ja öisin ei ketään. Äänite joka siellä näkyy on kotoisin jostain ties miten kaukaa niitä samoja "ihmisiä" joita siellä oli joukkohaudoissa ja sotilaina jne. Mutta se että niiden etelämantereelta kotoisin olevia ikuisia lauseita käytetään yleisesti koko maapallon radiotoimittajien keskuudessa on törkeä rikos
ja avuttomuuden osoitus raha alalla kun ei itse pystytä siihen asti. Eikä vain radio toimittajien vaan jokaisen veronmaksajankin.

Neon kaasun käyttäminen asukkaiden luomisessa oli rakentamista yhteen tai kahteen kerrokseen ja siihen radiomasto joka näyttää "ihmiset" kaduilla ja taloissa. Sen painopiste on ollut aiemmin kauimpana afrikasta olevissa maissa josta tiillikerrostalo rakentaminen oli kotoisin. Markkinoille tuli myöhemmin muovielementti kerrostalo jossa neon kaasu pysyi ja näkyi koko ajan ja silloin neon kaasun näytetyt "ihmiset" tulivat myös suomeen. Sen jälkeen muovitalot muuttuivat mudaksi joka oli myrkyllistä ja koko suomi saastui ja autioitui muta velliksi. Nyt kun kaikki on uudelleen rakennettu tänne pohjoismaihin on taas tuotu neon kaasua joka ulottuu ekaan kerrokseen ja kadulle eikä täällä asu enää ketään. Rahat joita piti tulla mua varten kanadasta eivät ilmesty itsestään näkyviin ilman täällä asuvia ihmisiä ja kun aiemmin varmistin että täällä on joitain paikalla etten jää jumiin ei täällä olekaan ketään. Tänne on ilmestynyt kuningas. Kuningas on kanadasta. Kuningas on kaksikerroksisen talon. Tukholma on muuttunut täysin sen jälkeen kun kuningas asui kaksikerroksisessa talossa neon kaasu hahmossaan ja silti neon kaasua tulee tänne jostain. Kaupunki ei siitä muutu eikä siitä tule mutaa mutta ihmisiä täällä ei myöskään ole. Tänne pitäisi lähettää rahaa jostain mutta missään ei näytä asuvan enää ihmisiä vain neon kaasua joka on lähetystä täynnä ylhäältä linnunradalta tai muualta sieltä. Lähettäjä taas ei tee omaa rahaa sielläkään vaan sielläkin on neon kaasua.

Kun lähetys alunperin tuli ihmisen tilalle se oli epäselvä lyhyempi irvikuva siitä ja kun ihmiset loppuivat ja maapallo tuhoutui se jatkoi yhä. Kun maapallo tuli takaisin ja on nyt taas tässä puuttuu ihminen yhä mutta irvikuva ihmisestä on samanlainen kuin silloinkin kun se tuli.
Silloin kun maapalloa ei ole ei ole irvikuvaakaan mutta kun se valmistuu tulee heti joka paikka täyteen, irvikuva siis käyttää maapalloa. Sen toimet ovat vieläkin samanlaisia kuin ihmisillä 60-luvulla ja sen matkinta täydellistä. Sillä ei kuitenkaan ole muistia tarpeeksi käyttää koko maapalloa 60-luvulla vaan se pelkistyy yhteen kohtaan jossa on joku valtaapitävä ja siitä tulee yksinkertainen kuva neonkaasuun. Kommunisti muovitehdas siinä on tämän hetken neon kaasu irvikuva ja siitä puuttuu edelliset sosialismi, ruotsin kansanpuolue, sdp jne jotka olivat osa 60-luvun arkea siinä pikkumäärin mitä silloin oli asukkaitakaan 50 000 tampereella ei siinä montaa ihmistä ole mutta SIITÄ luvusta on silti kyse nytkin kun kommunisti muovitehdas on täällä noin
5000 ihmistä ehkä paljonkin alle, niitä vetäjiä ei ollut todellakaan montaa niihin aikoihin ja hyvin moni oli olematta mitään puoluetta. Väestörekisteri eli jäänesto REGISTER oli muovitehtaan tuote, nyt sitäkään ei ole vaan sen tilalla on POLISH jonka jokainen tietää mitä sillä autolle tehdään JA kommunistit vai onko se liian vahvasti ilmaistu. Yhtään ihmistä siinä ei ole ja kaikki näkyy kohta läpi kun niitä koettaa tajuta. Mutta sehän onkin lähetystä linnunradalta ei sen tarkoitus olekaan olla ihminen maapallolla vaan sen irvikuva jota voi monistaa miten paljon hyvänsä hetkessä.

Se taho joka pyrki jakelijaksi rahaliittoon oli portugalin potero. Niitä pieniä koppeja joissa ei myydä juuri mitään ja sen alle kaivettu kellari eli potero. Täälläkin niihin on kerääntynyt kaasua ja alkanut voimistua ja sieltä ammutaan. Aluksi se oli venttilin tyttöystävä joka näkyy mun thend videossa siinä missä olen selällään missä kohtaa se ampui ekan kerran kuvassa oikealta takaviistosta. Venttilin tyttöystävä on ohjelmoinnissa aina lehdistössä töissä.
Yleensä se on aina sinkku eikä sillä ole muita poikakavereita kuin venttiili jolla ei silläkään ole muita tyttöystäviä. Johtuen sen vesikauhusta.
V:n tyttöystävä siis ampuu ensin vaarattomasti ja siitä jatkaa potero jossain kadun varrella ja siitä kai suoraan tankki joka vetää hampaat paskaksi.
Siis se joka vetää kaikkea mutkalle jne. niin ettei se satu eikä sitä huomaa ennekuin sitten kokeilemalla tai huomaa vain jonkun olevan jo mutkalla esim. varvas joka multa meni kun katselin sitä samaan aikaan. Venttilin tyttöystävä myy puhelimessa rautakirjan puolesta lehtiä ( nythän SILLÄ on niin kuin ennekin) ja samalla se merkkaa ne ekan kerran joille se soittaa ja myöhemmin ne ammutaan mutkalle. Venttiilin tyttöystävä liikkuu taitavasti paikoillaan ja se muistuttaa montrealilta joka on neon kaasu aluetta suhteessa afrikkaan ja siellä on siis kaksi ja yksikerroksista rakennusta valtavasti enemmän.
Niiden alakerroissa taas on poteroita ja niiden liikkuma määrä moninkertaistuu jotka ovat neon kaasussa. Täällä se on lähinnä eteenpäin ja vinosti eteenpäin sivuille. V:n tyttöystävä taas liikku joka suuntaan. Venttiilin kaveri Lajunen oli juuri kanadan kansalainen ja vei sinne aiemmin elannon seteleitä suomesta mitkä se ohjelmointi oli vaihtanut muovisiksi. Ruotsin kuningas oli myös sieltä sillä oli potero nykyisen linnan paikalla silloin 70-luvulla. Potero joka on samanlainen kuin nokalla vankilan vierellä, tampereen hämeentien sillan pielessä jonka vierellä taas on epes jossa mulle ensimmäisen kerran lausuttiin sanat me ei makseta sulle musiikista mitään. Täällä=me

Ruotsin kuningas siis oli mäenpäällä yksikerroksisessa talossaan jonka alla oli potero ja siellä tehtiin ensin arsenikista muotti eli sisin ja siihen lisättiin neonkaasua tai siihen kertyi neon kaasua joka ajautui monttuun ja siihen polish. Ilman polisihia se on matta ja arsenikki se ruskea muotti näkyy läpi. 20 vuotta sitten polis yhtäkkiä ilmestyi sillä hetkellä kun ruotsalaisten piti sitoutua pitävästi EU:seen ja sanoi 'me perustamme oman eu:n' kaikki ruotsalaiset joutuivat nöyrtymään ja olemaan polisin kanssa samaa mieltä. Polis on polishin mainostaja ja ruotsin kuninkaan osa siis ensin muotti, arsenikista sisin ja siihen neon kaasu joka näyttää jonkun eläneen ihmisen filmin. Siis sen jonkun kyyn joka on filmattu ei koko elämää. Näin kuningas joka oli ennen tuli takaisin. Se lähetys mistä oili on on matta ja kähy eli venttiili nykyhahmossa ja keijo eli ketse. Siitä puuttuu polish ja se on luultavimmin kalevankankaan radio masto jonka alla oili asuu tukholman suuntaan. Samoin tehotankki on siinä nekalassa jossa Keijo oli töissä silloin kun se oli kangasalla. Kähy eli venttiili eli harri voi olla yhtä hyvin ollut siinä jossain sekin oli saanut aiemmin jostain kangasalta maitopirkan luottokortin joka oli tehotankin vieressä.
Niiltä puuttuu siis polish ja näillä muilla se ilmeisesti on koska sitä mattaa ei huomaa.

Se radio masto oli taas mongolien hallussa joskus aiemmin ainakin. Lisäksi siinä on kai järvisen tyttö joka on töissä jossain nekalassa tai tehotankilla. Niitä siis monistuu tänne mutta esim. kähy monistuu eri näköisinä versioina ei enää ollenkaan harrina. JA. Monia muitakin matta hahmoja täällä näkyy joita en pysty tunnistamaan, ovatko nekin tehotankilla töissä?
Sitten polish hahmojen vaatetus on sama kuin joukkomurhissa niillä tosiaan on päällä VAIN Ramones ja Mötorhead t-paitoja joten ne voisivat olla siltä ajalta jokin filmi kun ne vielä yksin esiintyivät. Esim. epesin vieressä olevalta sillalta jossa oli peltikattoinen potero kioski, parakkimallinen. Niitä juuri rakensivat panssarivaunun sivuampujan laturin tekemät "miehet". Siitä tuli myös koira ja monia muita hahmoja panssarivaunun ympäristöön hyvin laajallekin alueelle. Koira alkoi vastustaa EU:ta juuri sillä hetkellä kun se muuttui todeksi ensi kerran, sitä ennenhän oli ollut vanhoja niitä sdp, kommari ja muita puolueita ja harjoittelu jaksoja eri tehtäviin. Kun ajatellaan maapalloa jonka pinnalle tulee lähetys linnunradalta se tulee päiväntasaajalta leviämään kummallekin puolelle ja tänne pohjoismaihin tulee neon kaasua tiiviimpänä siitä teevee lähettimestä mikä on linnunradalla ja se siis alkaa näkyä täällä kun se vielä tiivistyy lisää poteroissa.

Se että niillä ei ollut välillä papereita ollenkaan ei hahmottanut näkymää linnunradalta tänne.
Kaikki jäi sumuiseksi hahmotteluksi joka aina pääsi väistämään joka asiassa vastuuta.
Siltä ajalta on peräisin monia suoria kieltäymis lauseita ja sitä sen suuntaista joka nytkin on täällä yleinen ettei tunneta ettei huomioida maksuissa ei suostuta mihinkään jne.
Mistä se sitten on kotoisin?

Mua tultiin kanadasta halkemaan niillä voimilla joita täällä pohjoismaissa ei ole. Siis mua haettiin kanadan omin voimin kanadasta ruotsiin sillä tutkakuvalla joka niillä on kanadasta. Sehän on niinkuin tavallinen televisio hakisi mua siitä maasta pois missä sen ohjelma tulee siitä ulos. Kun tulin tänne tukholmaan niin täällä taas ei tule mitään ohjelmaa eikä täällä ole paikallisia telkkareita.
Täälläkin on kaikki sitä samaa ohjelmaa jostain niistä tutkakuva mantereista muttei täältä joten ne menevät aina sinne takaisin olemaan se telkkari. Joka yö siis kun ohjelma loppuu pimeän tultua ne telkakarit lentävät siinä tutkakuvassa sinne mistä se on.
Vaikkapa keskelle grönlantia ne kassit kädessä joita täältä ostivat.

Kuuntelen muuten samanlaista ääntä parasta aikaa radiosta sevenelevenillä kuin venttiilin tyttöystävällä sillä puhelinmyyjällä joka on ollut ainakin lehdistössäkin melko tyypillinen se poliisi sitä ja poliisi tätä ääni vähän niinkuin neekerillä sellainen kova ääni joka sattuu.
Se polis uutinen on muuten niiden idea ja kun yritin poistaa sitä nyt viimeksi kun poliisi rupesi mua vastaan ja halusi perustaa oman eu:n se ja ventiilit kaikki (niitä tyttöystäviä ja niiden venttiileitä on joka viides) suurensivat itseään mun taholle niin että kaikki on sitten niiden. Mutta on todettava että kaikki ovat tutkalla ja kaikki olivat kateissa paitsi japanissa olevat kun yle oli kiinni, se tutka ulkopuolelta säilyy siellä tehokkaimmin tai säilyi silloin.

Täällä kirjastossa äsken mun vieressä kävi yksi niistä "vakkareista" joita täällä pyörii joka päivä ja siitä heijastui hillitön sähkölataus. Suomessa niistä kouluista saa sieltä alimmasta kerroksesta yhteyden voimavirtaan kaapelikanavasta ja siitä yläpuolelta johtaa se metrinlevyinen ilmastointikanava joka on peltiä ja jossa on rihlat jokaiseen huoneeseen koulun virastorakennuksessa. Kun tämä otus jossa sisin on arsenikkia, siinä päällä neon kaasua ja kantena grönlannin tai kanadan tutkakuva ylhäältäpäin on pimeässä ja levossa se lataa itseään sähköllä ja silloin kansi irtoaa ja lentää asioimaan jonnekin siis se tutkakuva. Näillä täällä on ollut pitempään se että ne eivät käy missään ovat vain kirjastossa ja öisin latauksessa kellarissa.
Niin niiden lataus on jo niin kova nyt että ne käyvät väkisin päälle. Nämä otukset eivä ole mulla töissä eivätkä koskaan poistu rakennuksesta. Kun sitä toimintaa ajatellaan kouluihin se muodostaa sen minkä voi todeta muutoin ettei sieltä tule mitään ilmoitusta mistään. Koulukin on hyödyntämis laitos jossa kumpikin osapuoli saa jotain mutta sieltä ei ole kuulunut mitään kymmeniin vuosiin eikä ihme, siellä tuskin edes on ketään virastopuolella. Ne ladattavat olennot eivät tajua oikeastaan mitään nykyhetkestä kun ottaa huomioon niiden työtehtävät aiempina aikoina jolloin ne olivat laivoissa töissä ja auto kuleina joista niistäkään ne eivät koskaan poistuneet työn aikana. Näitä niiden työpaikkoja vanhoja autoja ja laivoja ei enää ole eivätkä uudet autot ja laivat työllistä niitä myöskään nekään, eikä täällä maapallolla ole niitä työpaikkoja eikä elin tilaakaan.
Ladattava olento on vaarallinen siinä mielessä että se vahingoittaa sähkön tavoin ihmisiä.

Ladattava olento ei sisällä mitään ohjelmointia se vain on esim. autossa siksi että se on sähköladattava ja antaa sitä tarvittaessa (jos sinne joku tunkeutuu) ympäristöön siis voimavirtaa.

No nyt kun willy's oli remontissa ja se isokyrpä ja ne muut jotka soittivat aina poliisin kun pyysin rahaa olivat siclan willysissä ne jäivätkin sinne ja siihen götgatanin willy'siin tuli uusia muijia myymään. isokyrpä ja sen linnakundikaveri jäivät sinne isompaan willysiin soittelemaan poliisia ja vetämään sitä kapinaa ja nyt kun kysyin rahaa eli siis annoin sille rahaa muunnettavaksi isommaksi MULLE rahan tekijälle ja kaupan omistajalle niin mitään ei tapahtunut. Ne muijat ovat jotain outoja niitä ei ole ollut tukholmassa myymässä missään kaupassa ja tämä ensimmäinen kerta meni siinä heti pieleen kun piti tehdä jotain. (Lue yläpuolelta)

Jos vertaillaan ajanfilmin tekoa neon kaasun ja uuden tutka teknologian välillä neon kaasu perustuu paskaan joka on jokin ajanjakso menneisyydestä ja toistaa itseään ilman että siinä olevat huomaavat sen toistuvan. Uusi teknologia taas uusiutuu jollakin tietyllä tavalla erillään muista niinkuin esim. luonto ilman ihmistä talot kadut esineet ilman ihmistä ja niin että sen huomaa.
Neon kaasu usein huijaa ja elämä loppuu yhtäkkiä juuri kun on saamassa jotain. Neon kaasun käyttämisen vartioinnissa kyllä ymmärtää mutta kun ajattelee sitä pysyvänä toimintona huomaa siinä pahoja virheitä ja varsinkin omaa taloaan vartioimaan.
Neon kaasusta puuttuu pakokaasu kuleilta joka sitoo niitä autoon ja laivoihin ja ne ovatkin loppuneet maailmasta. Nyt käytettävä on latautuva olento joka käyttää voimavirtasähköä ja niitä olivat myös kangasalan aseman päätemuuntajan ympärillä asuneet hytöset ja tammiset ja sainiot ja muut. Niitä on täällä töissä kaupoissa ilman lupaa ja maksamatta laskujaan. Ne eivät ehkä ole niitä vanhojakaan olentoja koska eivät tunnista mutta niiden sähkölatautumiskyky jatkoi niiden elämää tähänkin aikaan.

Tampereella joskus aiemmin tapahtuneita ei tarkasti muista mutta onhan mahdollista että sieltä lähetetään jotain vanhaa tapahtumaa joka taltioitiin ja siinä olevia henkilöitä. Oili, Arin tytär, Nurmi, Hara siinä henkilöt jotka kaikki ovat mukana tässäkin taltioinnissa ja kaikkia yhdistää tehotankki joka on mun. Olkoon nyt tai ennen smampa tuo. Tässä siis mitä tapahtui:
Arin tytär piti saada yhtä kauniiksi kuin mun ja arin äiti osti kopykatin. Siitä ari teki miljoonia versioita tyttärestään muttei ikinä tuntunut oikein onnistuvan lopulta ari suuttui niin oilin vittuilusta että teki oilista miljoonia versioita ja nurmesta ja harasta ja säilöi taltioinnin tehotankin kassakaappiin.kopykat oli niin tehokas että taltioi tutkaa tehokkaammin koko tienoon ja täällä nytkin siis näkyy sen aikaisia tamperelaisia ja mm. tuntemattoman sotilaan kesäteatteri version esiintyjiä monistettuna koko katu aina täynnä pelkästään niitä. Täällä on nyt Tampere ja Metso ja monia muita kivoja yllätyksiä.

Mutta on todettava että Ruotsi ei toimi ilman pakokaasua, ei toimi volvo eikä saab eikä polis eikä mikään nytkään. Se että ruotsalaiset lähtivät polisin mukaan oli niinkuin joku heistä itse sanoi itsemurha. Polisia ei edes ollut eikä polis koskaan palannut maailman lopusta. Maailmanlopusta ei palannut pakokaasua ollenkaan. Kaikki perustui aiemin siihen ja sitä ei tullut takaisin sieltä yhtään vaikka niin luvattiin.

Se me ei makseta sulle musiikista lause siinä lähetyksessä jossa sen sanoo kuli "harri Anttila" on Brasilissa tehty ja se on Keijo Nurmen jengi.

sitä kulia on siirrelty afrikasta kongosta käsin tutkalla niin että siirtomatkan pituus pysyy samana kongoon nähden, ensin suomesta mongoliaan jotta matka riittää usaan alabamaan ja siellä mobileen joka oli polish tuotteen valmistus paikka vuonna 1985. Sieltä käsin jengi on perustamassa omaa polisia ja poliisia ja se tilanne siis jatkuu nyt edelleen.

Kun sitä kulia joka sano
kun sitä kulia joka sanoo 'me ei makseta sulle musiikista mitään' tuotiin suomeen 20 vuotta sitten. sen tuki asema oli brasiliassa joka siirsi sen grönlannin ali norjaan ja sieltä sen siirsi tukiasema Wienistä helsinkiin. Wiimeisin niistä eli wien on niistä se jonka asenteet ja maantieteelliset perinteet on tallennettu siihen.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB