#31 08.02.2010 13:52

helena markos
Member
From: dance academy
Registered: 06.05.2009
Posts: 210

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Temppelijengi ei oo uus porukka, vaan ne on "benin otherseja". niihin on viitattu tasasin väliajoin eri tuotantokausilla. Esim. ku Beniä ammuttiin skidinä se pelastettiin just tualla temppelin lammikkossa. Jonka jälkeen se muuttu "pahaks Beniks" Eli sillä lammikolla on jotain sivuvaikutuksia? Myös se lentoemo on vilahdellu saarella aikasemmin, oon kiinnittäny huomiota koska rakastin tota samaista mimmiä Rimakauhua ja Rakkautta sarjassa! icon_redface

Se jäbä joka hengas Jacobin kanssa beachilla on Savuhirviö. Savuhirviö voi ottaa kenen vaan saarella kuolleen ruumiin omakseen? Oliks tää beachilla hengaava herrasmies savuhirviön oikea olemus vai vaan yks feikkikeho? Jos se oli feikkikeho ni kuka tää dude sit oli ja miten se liittyy kaikkeen?

Ennen kuolemaansa Juliet kysy Sawyeria kahville! Tää oli eri aikajanojen sekoittumista toisiinsa. Se oli "toisen maailman" Juliet joka puhu. Siitä Juliet itse ties että "it worked" Elikkä koska noi aikajanat tuntuvat sekoittuvan toisiinsa jo nyt jossain määrin, voidaan suurempaa yhdistymistä odoittaa. huu.


I knew you'd come.

Offline

#32 08.02.2010 16:26

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

helena markos wrote:

Temppelijengi ei oo uus porukka, vaan ne on "benin otherseja". niihin on viitattu tasasin väliajoin eri tuotantokausilla. Esim. ku Beniä ammuttiin skidinä se pelastettiin just tualla temppelin lammikkossa. Jonka jälkeen se muuttu "pahaks Beniks" Eli sillä lammikolla on jotain sivuvaikutuksia? Myös se lentoemo on vilahdellu saarella aikasemmin, oon kiinnittäny huomiota koska rakastin tota samaista mimmiä Rimakauhua ja Rakkautta sarjassa! icon_redface

Joo ehkä ilmaisin asian vähän huonosti. Siis toi Ben-kuvio on toki selvä ja Jacob / temppelijengi on pelastanu sen just sillon lapsena, minkä jälkeen Ben on ottanu Jacobin pomokseen, vaikka ei oo myöhemmin ees nähny koko jätkää. Eikös se ollu just Richard Alpert, joka vei Benin sinne luolaan, joten sekin on tuossa jollain tavalla mukana. En oikein tiiä, miten tän sanois järkevästi, mut toi tapa, millä temppelijengi nyt tuotiin tälleen esiin tähän, niin se tökkii. Tajuux kukaan, mitä haen? icon_biggrin

[quote:d627d4a160="helena markos"]
Ennen kuolemaansa Juliet kysy Sawyeria kahville! Tää oli eri aikajanojen sekoittumista toisiinsa. Se oli "toisen maailman" Juliet joka puhu. Siitä Juliet itse ties että "it worked" Elikkä koska noi aikajanat tuntuvat sekoittuvan toisiinsa jo nyt jossain määrin, voidaan suurempaa yhdistymistä odoittaa. huu.[/quote:d627d4a160]
Jouduin googlettamaan tuon kahvijutun. Toi yhdistyminen on kyllä jännä siitä, ettei se voi oikein päättyä kaikkien osalta onnellisesti. Jatkanpa englanninkielisten Lost-foorumien selailua icon_arrow


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#33 09.02.2010 16:43

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Lost-foorumilla repsäytti, kun luin seuraavan väärin:
[quote:283db6aaab][quote:283db6aaab]Quote:
Originally Posted by Pnkn View Post
Um, did anyone wonder where's Boone when they were looking for a pen to unchoke Charlie?[/quote:283db6aaab]
Yes, yes I did. I fully expected Boone to run in with a handful of pens.[/quote:283db6aaab]


Lisäsin siis mielessäni tuohon yhden i:n.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#34 09.02.2010 16:48

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Mielikuva Boonesta juoksemassa holtittomasti lentokoneessa kulli kädessä, valmiina työntämään sen Charlien kurkkuun =  icon_lol  icon_lol  icon_lol


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#35 09.02.2010 16:49

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Huomenna muuten mennään taas! cheer21
Viikko on tuntunu kamalan pitkältä  icon_cry


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#36 09.02.2010 18:03

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

mummeli wrote:

[quote:9927999ae2="kikke"]Luin just aika mielenkiintosta teoriaa siitä kuinka Sayid oliskin kuollu ja Jacob ottanu tavallaan sen hahmon nyt. [/quote:9927999ae2]
Joo mä mietin ihan samaa jo heti sillon. Vaikee homma, koska Jacob ja Sayid on molemmat ihan kivoja ja pitäsin mielelläni molemmat sarjassa.

En uskokkaan ennää tähän, kun ei se toinenkaan tyyppi menny Locken ruumiiseen sisälle, vaan pystyy nyt esiintymään sen näkösenä. Ja esiinty myös ilmeisesti Alexina sillon kun se tylytti Beniä.

Nyt mietin, että onko noi Jacob ja toinen mies molemmat pystyny ottamaan kuolleen tyypin hahmon ja menemään savuhirviönä (tai tuomaan savuhirviön jos se ei ollukaan se ei-Locke ite), vai onko ne vaan sen toisen spesiaalitaitoja.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#37 09.02.2010 23:28

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

seuraan sarjaa tiiviisti, mut en tajuu siitä kyl mitää. tai no jotai joo mut noi hahmon ottamiset ja savuhirviöjutut menee yli. mut nautin vaan sarjasta, enkä mieti sen enempää.

tän päivän jakso on kuulemma Kate-keskeinen.

oli muuten paskaakin paskempi sen ekan jakson "veden alainen maailma" Paskempi kuin 90-luvun huonot tietokonepeligrafiikat roll

Offline

#38 09.02.2010 23:30

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

kri wrote:

tän päivän jakso on kuulemma Kate-keskeinen.

Ääääh  :x


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#39 10.02.2010 11:04

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

kikke wrote:

[quote:6ec06ee5c6="kri"]tän päivän jakso on kuulemma Kate-keskeinen.[/quote:6ec06ee5c6]
Ääääh  :x

Sama  tongue


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#40 10.02.2010 14:07

helena markos
Member
From: dance academy
Registered: 06.05.2009
Posts: 210

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Mielummin sitä nyt ihanaa katea kattelee ku suurintaosaa muista, noi flashbackit on muutenki ollu musta aina Lostin työläin osa. Onneksi tänä ja viimekautena noi on twistattu vähän mielenkiintosimmiksi.

Niin kauan ku CLAIRE pysyy VITTU KAUKANA mun teeveeruudusta oon TYYTYVÄINEN. Vähän vitutti kyl Charlienki paluu.


I knew you'd come.

Offline

#41 10.02.2010 14:16

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

helena markos wrote:

Niin kauan ku CLAIRE pysyy VITTU KAUKANA mun teeveeruudusta oon TYYTYVÄINEN.

Hate to break it to you, mut Claire on jotenkin mukana vielä. luulen että se on kuallu ja se savuhirviö ottaa sen muodon. mut en kyl tiiä. tai sit se on siinä toisessa todellisuudessa. enpä tiijä.

mut siis! itteäni hämäs ekassa jaksossa eniten se, että mihin se Jackin isän ruumis on menny ja miten se tulee liittymään loppukauteen. muuten alku oli aika blaah.

Offline

#42 10.02.2010 14:21

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

[quote:f907ef8cf6="helena markos"]Mielummin sitä nyt ihanaa katea kattelee ku suurintaosaa muista, noi flashbackit on muutenki ollu musta aina Lostin työläin osa. Onneksi tänä ja viimekautena noi on twistattu vähän mielenkiintosimmiksi.

Niin kauan ku CLAIRE pysyy VITTU KAUKANA mun teeveeruudusta oon TYYTYVÄINEN. Vähän vitutti kyl Charlienki paluu.[/quote:f907ef8cf6]
Hehhee turha toivo.

Kyllähän Katea kattelee, kun se on niin nätti, mutta on se sen hahmo ihan hullun ärsyttävä. Tais se Clairekin olla vähän pissis, ei sillä. icon_biggrin Mut ehkä siitä tulee nyt kreisi pahis-Claire. colorflash

Mut aaaah, mitäs kaikkee tossa äsken tapahtukaan?

Oliko ne lääkärit othersseja?

Alkaako tuon ekan sivun pöydän istumajärjestys merkitä jotain? Sayid ja Claire ainakin on samalla puolella.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#43 10.02.2010 15:00

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

mummeli wrote:

Kyllähän Katea kattelee, kun se on niin nätti, mutta on se sen hahmo ihan hullun ärsyttävä.

Juuri näin. Onneks nää toisen aikajanan fläsärit (vai mitä nää on, ei kai oikeen flashforwardejakaa?) on nyt kuitenki sillee kiinnostavampia. Noi saaren tapahtumathan Katen osalta on ollu vähän sitä et "PUSSAILISINXMÄ NYT TON CAA VAI SITTENKI TON VAI EICU IIX EN TIIÄ" ja vähän välillä kilpailua Jackin kanssa siitä että kumpi pystyy näyttään enemmän huolestuneelta, joten aika vitusti lähinnä keskisormea (pyllyyn) Katelle.

Pistetään tähän väliin myös Jackille center

Millanen HELVETINKONE Sayidista oikeen tulee nyt? Jännittää, lisäksi mun mancrush syvenee vaan  icon_cool

Toinen lemppari Daniel ei taida enää tulla mut onneks Desmond on vielä peleissä mukana, ja uskoisin et aika ratkasevassa asemassa jopa. Se ei oo vaan selvillä vielä.


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#44 10.02.2010 15:24

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

kikke wrote:

Onneks nää toisen aikajanan fläsärit (vai mitä nää on, ei kai oikeen flashforwardejakaa?)

"Alternaflash."


Sent from my iPhone 16

Offline

#45 10.02.2010 15:32

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

kikke wrote:

Noi saaren tapahtumathan Katen osalta on ollu vähän sitä et "PUSSAILISINXMÄ NYT TON CAA VAI SITTENKI TON VAI EICU IIX EN TIIÄ"

Ja se ku sen pitää koko ajan jarruttaa kaikkee tyyliin "Jack älä tee noin!" "Sawyer älä mee sinne!" Aika pitkään annoin tuommoset anteeks, ku se tosiaan on niin nätti, mut jossain vaiheessa meni hermot. icon_biggrin


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#46 10.02.2010 16:57

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Claire (saarella) on ihan varmaan muuttunu, mutta ei välttämättä pahis-Claireks, vaan semmoseks Rousseau-Claireks. Kumpikin on kyllä hauskoja vaihtoehtoja.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#47 11.02.2010 13:37

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

[quote:400c742aa0="mitten"]jaa tälle onkin oma threadi

VIELÄKIN kattomatta uusin jakso. imutin toki heti kun löytyi ettei ratio kärsi, mut eilen olin niin NUUH ettei jaksanut tuplajaksoon kommitoitua

ehkä tänä iltana![/quote:400c742aa0]

nyt on myös kolmas jakso koneella kattomatta dance


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#48 11.02.2010 14:17

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,959
Website

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

mummeli wrote:

Claire (saarella) on ihan varmaan muuttunu, mutta ei välttämättä pahis-Claireks, vaan semmoseks Rousseau-Claireks. Kumpikin on kyllä hauskoja vaihtoehtoja.

Juu, tämähän tästä eka tuli mieleen kans. Sekopää Rousseau-Sayidia odotellessa... peuk
Perkele että menivät sitten (taas) tappamaan Aldon, jos se nyt taaskaan kuoli siis.  :x


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#49 12.02.2010 00:29

helena markos
Member
From: dance academy
Registered: 06.05.2009
Posts: 210

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Onkohan Aldolla dicktowel messissä viidakossa?


I knew you'd come.

Offline

#50 24.02.2010 18:21

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Olipa taas ihan hyvä jakso. icon_biggrin

Viime jaksossa parasta Sawyerin Stooges-kännit. Nyt ehkä Hugo.

En oikein tiiä, mitä mieltä olla tuosta Clairen kreisiintymisestä. Ainaki se Ei-Locke on ilmeisesti koko ajan huijannu sitä, että sen lapsi on othersseilla, mikä on paskaa.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#51 04.03.2010 15:44

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Åhå. Jengii vähä delas. Hyvä meininki  peuk


Sent from my iPhone 16

Offline

#52 10.03.2010 14:56

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Voeeee, kiltti-Benhän se siellä.  biggrin


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#53 12.03.2010 14:05

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin


icon_cool


VFjVKbO.gif

Offline

#54 24.03.2010 22:16

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Tänpäivänen oli mun mielestä kauden huonoin jakso. Oli niin huono, että nauratti vaan. Noista aikasemmista oon kyllä ihan tykänny.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#55 26.03.2010 08:56

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

mummeli wrote:

Tänpäivänen oli mun mielestä kauden huonoin jakso. Oli niin huono, että nauratti vaan. Noista aikasemmista oon kyllä ihan tykänny.

mutta selvis juttuja! luen aina E! onlinen Lost-reduxit jakson katsomisen jälkeen ja siellä olikin jo monta viikkoa väläytelty, että kohta selviää, mikä saari oikeasti on, että se on nelikirjaiminen sana, jossa ei ole kirjaimia A ja E ja siinä on O. oli ihan hauska arvuutella, mikä se sana on. ja cork:han se oli!

Offline

#56 26.03.2010 10:27

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,959
Website

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

mummeli wrote:

Tänpäivänen oli mun mielestä kauden huonoin jakso. Oli niin huono, että nauratti vaan. Noista aikasemmista oon kyllä ihan tykänny.

No ei se nyt NIIn huono ollut, ihan kiva että viimein selvittiävät Richardin taustatarinaa, kuitenkin yksi noista sarjan symppiksimmistä hahmoista sentään. ff


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#57 26.03.2010 12:34

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

No se taustatarinakin oli melkosta komediaa. Lost-foorumilla kyllä kaikki kehu tätä jaksoa, että varmaan oon vähän vähemmistössä. Tuota E!-sivua en ookaan lukenu.

Kyllä ne nyt näyttäis koko ajan menevän siihen suuntaan, että Jacob oli hyvis ja se toinen jäbä pahis, mut vielä jaksan odottaa jotain twistiä, ettei se oliskaan niin yksinkertaista.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#58 26.03.2010 14:00

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Aika samaa mieltä olen mummelin kanssa. Aiemmat jaksot oli ihan ok, samaa vanhaa Lostia, mitä muuta olisi voinut odottaa? Ekan kauden jälkeen ei ole tapahtunut oikein mitään oikeasti jännää. Viimeisimmässä jaksossa oli taas jottain semmosta elokuvamaisuutta, mitä on nähty välillä aiemminkin, mutta mitä silläkään tekee jos ei ole mitään jännitystä tai tunnelmaa.. kaksi ikivanhaa ukkelia istuu kalliolla siristellen toisilleen silmiä ja samalla paljastavat koko sarjan (jo aiemmin suht selvän) idean ilman mitään tunnetta. Tuleehan niitä käänteitä varmaan vielä vaikka miten, mutta nyt ollaan lähdetty jo sellaiselle polulle, ettei mitään omasta mielestäni jännää tai kiinnostavaa voi enää tapahtua. Mutta selvisihän se jo kolmoskauden alussa miten tylsä tää saari onkaan, vaikka sen jälkeen onkin osannut silloin tällöin yllättää. Kattoohan tätä, tuntuu vaan et nyt vietiin viimeinenkin toivo jostain ältsimmästä.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#59 26.03.2010 14:26

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

Noi mysteerien ratkeemiset ei tunnu enää erityisen tärkeiltä. Tykkään katella, kun tutut hahmot joutuu eri paikkoihin ja tilanteisiin ja miten ne sieltä sitten selviää. Siks oon nauttinut noista alternative reality -jaksoistakin.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#60 27.03.2010 09:25

Big Brother
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 670

Re: Lost-kiimaa ABC:n tahtiin

no joo tos viimises jaksos vituttu kun sen richard  jutun ois voinu tiivistää vähän lyhyempäänkin aikaan mut koko jakso meni siihen kun se puhu jotain epsanjaa sie 1800-luvul ja kaikki oli aika selvää heti mit sitä jauhettii se 40 minuuttii. Ja en tiiä tajuunko mistää mitää mut oli jo pari kautta sit joku fiilis et ne kaikki on just jossain helvetis ja tällee ja on kiva kattoo sit kun tuo sarja loppuu niin uudestaan tuo alusta loppuun ja kattoa kuinka ne jätti jonku 30 juttua selittämättä ku ne meni jo ite niin solmuun tuos käsikirjoitukses mut so not iha pl sarja.


This is what happens when you fuck a stranger in the ass

Offline

Board footer

Powered by FluxBB