#61 30.01.2008 00:19

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: kk

nametaken_ wrote:

Robert McLiam Wilsonin Eureka Street

meitsi tykkäs peuk
[quote:d0afe78ce0="jn85"]
Saatana saapuu Moskovaan on kyllä hieno. Mulla ei oikeastaan ole noiden venäläisten klassikoiden kanssa ollut vaikeuksia, esimerkiksi Oblomov sekä Rikos ja rangaistus ovat mahtavia molemmat.

Oikeastaan suurin ongelma noiden tiiliskivien kanssa on aloitus: ei oikein löydy intoa, kun tietää edessä olevan melko pitkän urakan. Ja tarviihan nuo toisaalta aikaakin. Opiskelukiireiden keskellä lukee mielellään jotain kevyempää.[/quote:d0afe78ce0]

lukemistani venäläisistä lähinnä dostojevskin kohdalla tämä, rikos ja rangaistus luettuna, mutta karamazovin veljekset ei ole edennyt vuoteen. tuo oblomov, anna kareninat ja sen sellaiset nyt menee ihan kevyenä iltalukemisenakin.
venäläisessä kirjallisuudessa ainakin minulle yksi suurimmista ongelmista on tuo nimisekoilu, kun kirjoissa on jo muutenkin läjä hahmoja ja sitten kaikkia kutsutaan vielä seitsemällä eri nimellä, niin ei meinaa pysyä mukana.


Menetetty peli

Offline

#62 15.03.2010 13:04

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: kk

huïg wrote:

hunter s. thompsonin the great shark hunt
koska siinon huumeita, viinaa, rokkii ja naisii. eiku no on ainaki melkein kaikkia, mutta hunterin oma tyyli vittuilla kaikelle mikä liikkuu...tämän hyperaktiivisen lainsuojattoman jääräpään järjettömät tarinat ovat kyllä mielenkiintoisimpia tarinoita amerikkalaisesta elämästä mitä olen lukenut - jopa sellaisissa aiheissa, jotka vaikuttavat ensi silmäykseltä umpitylsiltä (purjehduskisat, kentucky derby -laukkakilpailut...:redface:)

tästä on kai juuri ilmestynyt/ilmestymässä uusi painos suomeksi. tää on jotenkin aina kiehtonut, koska joskus parikyt vuotta sitten eero raittinen lainas tän puoliväkisin mun mutsille, joka on kova lukemaan. no sit oltiin taas menossa raittisille ja mutsi sano et joo eppu lainas tämmösen kirjan mut en mä oo ehtinyt sitä lukee, kato vähän et miltä se vaikuttaa, luin hiukan ja oli jotenkin tosi mukaansatempaava mut se piti kyl palauttaa ku niin harvoin muutenki nähtiin. sittemmin oon miettinyt et toi pitäs joskus lukea, jokohan lähiaikoina onnais nerd


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#63 15.03.2010 13:15

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: kk

Eero Raittinen sanoi mulle kerran että huonoin tässä maassa koskaan tehty levy on Jussi Raittisen "Lokki kivellä". peuk


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#64 15.03.2010 13:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: kk

se munansaannoslevy biggrin en oo tosin kuullu.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#65 15.03.2010 15:20

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: kk

En oo jutskannut Eero Raittisen kanssa, mutta toi Soundi-kirjojen HST on kiva kirja!


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#66 19.01.2012 04:18

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: kk

David Toopin Ocean of Sound


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#67 19.01.2012 10:54

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: kk

Jean-Babtiste wrote:

David Toopin Ocean of Sound

true dat

Offline

#68 19.01.2012 12:48

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: kk

armashenrik wrote:
Jean-Babtiste wrote:

David Toopin Ocean of Sound

true dat

joo


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#69 19.01.2012 14:37

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: kk

bernardblack wrote:
armashenrik wrote:
Jean-Babtiste wrote:

David Toopin Ocean of Sound

true dat

joo

peuk

Offline

#70 19.01.2012 18:22

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: kk

Luin ton loppuun äsken. Hitto.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

Board footer

Powered by FluxBB