#31 04.03.2010 01:44

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

icon_lol


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#32 04.03.2010 01:48

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

Ja Laadun pariin viimiseen postaukseen kyllä: Erin

_MG_2621_NylonBeat_2007-08-15.jpg

Last edited by suomenajokoira (04.03.2010 01:50)


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#33 04.03.2010 01:56

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

Mitä muuta ei saa soittaa? Kuuluuko listalle bluesit, 70-luvun rokkiriffit ja Johnny B. Goode? Entäs rockabilly-jutut mallia Johnny Cash tai Elvis Sun-studiolla? Milloinkas post-rock vanhenee? Onko vika Metallicassa vai hevissä yleensä? Olen (ehkä turhankin) usein itse ekana solvaamassa Radio Rock -kuulijakuntaa huonosta musamausta ja monet maailman huonoimmista bändeistä ikinä on nimenomaan heviä, mutta silti Laadun kitaransoittoteesit jäi nyt avautumatta.

En ole muuten sitten haastamassa riitaa tai mitään, voihan olla että tässä puhutaankin nyt kahdesta eri asiasta tai jotain.  ff

Hantan vitsille  _lollollol

Mitä postrokin henkeen tulee, niin eipä ole mitään erityisen hienoa siltäkään saralta kai pariin vuoteen ilmestynyt. Kanadalaiset pyörii ympyrää savuttamatta entisten aikojen loistoa, Mogwain keikkojen kohokohtana on ekan levyn biisit, Sigur Ros muuttui tylsäksi jo silloin kauan sitten kun hain Takkini kaupasta. Explosions In The Sky:ta kuuntelin vuosien tauon jälkeen pari päivää sitten, ja hämmennyin syvästi siitä kuinka haalealta koko juttu kuulostikaan.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#34 04.03.2010 02:42

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,175

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

En o kuullu, mulla on vaan kill 'em all.

Mut tän tyylisessä musiikissahan on aika paljon nuotteja peräkkäin, joskus jopa nopeasti soitettuna. Ei mulla ainakaan riitä osaaminen tai kärsivällisyys semmosen soitteluun, mielummin mä soittelen paria just hyvää voimasointua fuzzin läpi, koska voi diggailla saundii. Yksi ääni on parhaimmillaan täydellisyys.
Olisin ihan helvetin huono asiakas kitarakaupassa, kun en osaa vetää heviklassikoita ja geneeriset testibendaukset, juoksutukset ja ränttätäntät menee huonosti.

Ja mitä "postrokkailuun" tulee, niin mulle taitaa riittää toi slintin tuotanto ja mogwain eka. Slintin ekallahan on muuten sitä hevitiluttelua, hmm

Last edited by Phlegm (04.03.2010 02:50)

Online

#35 04.03.2010 11:20

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,907
Website

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

Neuvostoliitto, mun vinkki kaikille enter sandmanin tiluttelijoille on, että nyt äkkiä se kitara pois kädestä ja syna tilalle.

En tietenkään siitä suutu, jos joku omassa kodissaan harrastaa 70- ja 80-luvun kitarariffejä. Kunhan verhot pidetään kiinni ja ketään ei satuteta, ja ne pysyvät poissa minun takapihaltani.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#36 04.03.2010 12:04

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

Ei se mielikuvituksen puute varmaan instrumenttia vaihtamalla parane.


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#37 14.12.2019 13:57

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,535

Re: Tässä topikissa valittiin maailman paras levy

Olen vahvasti sitä mieltä, että Big Starin #1 Record on maailman kaikkien aikojen paras levy.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB