#31 13.07.2010 02:59

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kesämiehen leffasuositukset

Joe, Funk, Tomsk ja Greenie ainakin osittain oikeilla linjoilla! icon_razz


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#32 13.07.2010 03:00

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kesämiehen leffasuositukset

Sivunvaihto spede


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#33 13.07.2010 03:07

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kesämiehen leffasuositukset

Avataan nyt omaa peliä kans: Navy Sealsin katoin taas. Miksköhän en nähny tätä sillon joskus? Nyt oon kattonu pari kertaa paris vuodes.

Toinen ässä oli Florida Straits. Vähän ku Bud Spencer ja Terence Hill kohtais Dudikoffin ja...jonkun Kuuba-leffan biggrin

No mutta, mitkä olis ne kovat oikeat suositukset? Nyt pitää vielä miettiä...Ei meinaa tulla kesää!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#34 15.07.2010 09:31

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Kesämiehen leffasuositukset

barton_funk wrote:

Vois kattoo jotain post-apocalypse leffoja. Vaikka Mad Maxit putkeen. Tai italoscifin anteja tästä genrestä.

Miten ois, Joe, pitäiskö pitää joku leffasekoilu tässä joskus?

Ofkoos. Ajoittain ollaan tykillä muun muassa "tukkalaitteen" ja "olmikääpiön"  kanssa pidetty tämmöisiä. Nyt on kyllä kiirus ja vähän vaikeaa..

Insiders: tässä ollaan saunassa ja saaressa, kesäistä. "Rakastatsä mun munaa?".  Helteellä kun pää on niin pehmeänä että millään ei ole mitään väliä niin siksi tää "suositus"  icon_razz


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#35 15.07.2010 13:20

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kesämiehen leffasuositukset

to-live-and-die-in-la.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#36 16.07.2010 16:11

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,039

Re: Kesämiehen leffasuositukset

Joe Caligula wrote:
barton_funk wrote:

Vois kattoo jotain post-apocalypse leffoja. Vaikka Mad Maxit putkeen. Tai italoscifin anteja tästä genrestä.

Miten ois, Joe, pitäiskö pitää joku leffasekoilu tässä joskus?

Ofkoos. Ajoittain ollaan tykillä muun muassa "tukkalaitteen" ja "olmikääpiön"  kanssa pidetty tämmöisiä. Nyt on kyllä kiirus ja vähän vaikeaa..

Kutsukaa mut mukaan kun on aikaa! Tai ilmoittele millon on aikaa, voin itekin jotain yrittää jäkkäilllä.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#37 06.06.2011 21:19

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,039

Re: Kesämiehen leffasuositukset


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB