You are not logged in.
Harkitsen tilauksen jättämistä
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Onks levymoguli itse käymässä millä keikoilla ennen joulua? Tarttisin kolme levyä pukinkontteihin.
Älä päästä painiks sitä
saattaa olla et keikat on tältä vuodelta nähty mut kusti polkee eli heitä meiliä ni sumplitaan
Tilasin tiedon valtateitä pitkin. Onkohan tilaus käsittelyssä
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
juu, nyt on
Koskas uus Greippi ilmestyy?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
hyvä kysymys, pelkään et saattaa mennä ensi vuoteen
lähetänkö pelkän siian nyt aluksi, en musita ootko maksanut vielä mut jos et ni vippaa mulle viitonen
hyvä kysymys, pelkään et saattaa mennä ensi vuoteen
lähetänkö pelkän siian nyt aluksi, en musita ootko maksanut vielä mut jos et ni vippaa mulle viitonen
Voee. Mutta paappa tulemaan, pakko saada siikaa joulupöytään. Muistaakseni jopa maksoin jo.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
jouluksi tulee
EDIT: piti tänään vääntää paketteja mut täs on ollu kaikenlaista, en ehtiny ja nyt meen iltapalalle, ensiviikolla siis alkaa siiat vasta ropisemaan postiluukusta. ILR vois kans viimeistellä tilauksensa, samoin sheino, pope vissiin perui omansa kun ei ole mitään kuulunut
painosmäärä on muuten nyt 69 ja kaikki taitaa olla varattuna, kansia ehkä semmonen kymmenkunta vielä tuon jälkeen
Last edited by psykokarkki (16.12.2010 00:31)
juu, nyt on
Jepulis, pistän fyffet matkaan päivän mittaan.
---
dänks! tänään tuli, ja jytis.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Luin juuri topikin läpi. Jälkikäteen järjestetty levynjulkkarikeikka olisi mahtava homma!
pitäiskö pitää levynjulkkarikeikka jossa myös siikamonologeja?
bzort glorf bööth
jatkot ss-bileet topikissa jos nyt natsais, siikabileet, kaikki sileex
ja muuten, osaisko joku kirjoittaa jonkinmoisen arvostelun tosta levystä? ei vielä yhtään arvioo
tässä vaiheessa vois ehkä tiedottaa että siikalevyä jäljellä noin 4 kappaletta että it's now or never...
Varaan!
Pistin tosta viime kuussa sähköpostia mutta ei kai sitten tullu perille tai jotain
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
yritä uudestaan
Yritetty.
vastasin
Lörssonin biisinnimi taitaa olla viime vuoden kovin biisinnimi. Kappale meni minulta ns. yli, mutta löydän itseni lukemasta sitä nimeä yhä uudestaan ja uudestaan kansipaperista.
Nykyäänhän sen voi myös lukea netistä, jos on kansipaperi jäänyt kotiin.
maalasin loput kannet viikonloppuna eli tätä on vielä hetken saatavilla
missä pelaa arvostelut?
bzort glorf bööth
Joku vois naputtaa RYMiin biisilistan?
missä pelaa arvostelut?
Sanot Justin Bieber - Sanon siika
Sanot Miley Curys - Sanon siika
Sanot T-Pain - Sanon siika
Sanot Flowers - Sanon siika
Sanot Pink - Sanon siika
Sanot Hip Hop - Sanon siika
Sanot Pop - Minä huudan siika
Sanot Hannah Montana - Vittu siika
92% teini-ikäisistä on kääntynyt hiphoppiin. Jos sinä kuulut siihen 8% joka vielä kuuntelee oikeaa musiikkia, kopioi ja pasteta tätä eteenpäin viidelle eri ihmiselle. ÄLKÄÄ ANTAKO siika HENGEN KUOLLA!!!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
minun siika löytyi treenikseltä ja pistin sen kotona vahingossa jääkaappiin. nyt se lepää liesituulettimella. en oo vielä uskaltanu kummemmin kajota.
arvostelu jatkuu siis myöhemmin
on tainnu kylmäketju jo katketa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
lol, pistän sulle muutaman lisää kunhan täst paranen ettet nälkään kuole