#91 04.05.2011 12:46

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

icon_coolpeuk

Moi kaikki!

Viime kirjoituksessani mainitsin pelistä johon olin juuri lähdössä. Peli pelattiin n. 10 minuutin päässä Cesenasta, jotain paikallista alasarjajoukkuetta vastaan. Mahtava keli, varmaan vajaa 30 astetta ja aurinkoa, aika paljon katsojia ja hyvä kenttä (ei siis suljettujen ovien takana pelattu puistohöntsä).

Peli päättyi 7-0 meille. Normaali avauskokoonpanomme pelasi ekan jakson, joka päättyi muistaakseni vaan 1-0. Puoliajalla vaihdettiin kaikki pelaajat ja itse tulin myös puoliajalla sisään. Pelasin vasenta laituria ja lopussa kärjessä, tein kaksi maalia ja mielestäni pelasin hyvin.

Harjoitukset tämän parin viikon aikana ovat menneet hyvin, mitään erityistä ei ole oikeastaan tapahtunut, paitsi valmentajamme ja yhden pelaajan välinen pieni riita, jonka vuoksi kyseinen pelaaja ei saanut viikkoon treenata joukkueen mukana (kyseinen pelaaja en ollut minä).

Ai niin, ja eilen sattui jälleen hauska tapaus, kun yllätys yllätys kaikille muille paitsi minulle oli kerrottu, että maanataina onkin treenit. Olin juuri syönyt ja makoilin sängyssä katsoen television, kun sain vestin kännykkääni joukkueenjohtajalta: "We have training now where are you?" Vastasin: "Where do you think I am? If i am not there then I'm at my apartment. I've been at my apartment for 5 months now, where else would I be. Please come and get me". Vastaukseksi tuli: "Okay, 5min and arrive."

15 minutin päästä minua tultiin hakemaan ja joukkueenjohtaja pyysi anteeksi, että oli (taas kerran) unohtanut ilmoittaa minulle treeneistä ja sen jälkeen kysyi pelaanko San Marinoa vastaan Suomen kanssa (San Marino sijaitsee aivan Cesenan tuntumassa). Vastasin, että tuskin pelaan. Joukkueenjohtaja kuitenkin lupasi soittaa Mixulle ja vaatia minua joukkueeseen. Hän piti sitä hauskana vitsinä.

Saavuin "harjoituskeskukseen", vaihdoin treenikamat päälle ja menin kentälle. Muut olivat jo jonkun aikaa juosseet raskaita juoksuja, joten ihan hyvä, että ei ilmoitettu. Hölkkäsin 5 minuuttia kenttää ympäri ja siinä ajassa muut olivat lopettaneet juoksut. Aloitimme loppupelin, tein kolme maalia ja lähdin kotiin.

Vappuna tuli ikävästi turpaan Interiltä luvuin 1-2. Hallittiin koko peliä ja pelattiin hyvin. Stadionilla oli mahtava fiilis ja Inter oli kaatumassa. Kaikki näytti hyvältä vielä 90:llä minuutillakin, mutta tuomari antoi 5 minuuttia lisäaikaa, pari ihmistä vaivaitui viheltämään (osa oli lähtenyt jo kotiin) ja loput huusivat kannustushuutoja Cesenalle tai haukkuivat Interin syvinpään maanrakoon. Koitti minuutti 93, pallo maalille ja Pazzini tekee varman maalin, tilanne 1-1. Muutamassa sekunnissa koko stadion hiljenee ja vain muutaman minuutin päästä Cesena on hävinnyt pelin 1-2, Pazzinin iskettyä toisen maalin viime sekunneilla. Pettymys valtasi tämän kaupungin.

Kautta täällä italiassa on jäljellä enää 3 peliä. Meillä on ohjelmassa tällä viikolla Gagliari vieraissa, sitten tulee Perpan Brescia tänne ja viimeisenä pelataan Genoaa vastaan vieraissa. Sarjatilanne näyttää osaltamme ihan hyvältä. Parin pisteen ero putoamisviivaan ja uskon, että klaaramme nuo viimeset pelit ja Cesena nähdään ensi kaudellakin Serie A:ssa.

Kautta on siis jäljellä 19 päivää. Itse lasken päiviä kauden loppuun, enkä malta odottaa, että pääsen pitkästä aikaa oikealle kesälomalle nauttimaan Suomen upeasta kesästä, moikkaamaan kavereita, perhettä ja katsomaan laadukasta Veikkausliiga-jalkapalloa!

Lopuksi terveiset vielä futisforumille ja erityisesti Viinioksalle.

Palataan asiaan jälleen kahden viikon kuluttua!

-RR7-


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#92 04.05.2011 13:01

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

icon_coolpeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#93 04.05.2011 13:20

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Lopuksi terveiset vielä futisforumille ja erityisesti Viinioksalle.

Hahah, ei saakeli...


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#94 04.05.2011 14:42

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

icon_surprised  peuk


bzort glorf bööth

Offline

#95 04.05.2011 15:47

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

peuk biggrin peuk

Offline

#96 07.05.2011 12:17

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#97 07.05.2011 12:32

tapna
Member
Registered: 02.03.2006
Posts: 10,829

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Puistoikävä iski?

Offline

#98 13.06.2011 22:46

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Kappe Hämäläinen maalinteossa kun DIF voitti Göteborgin puhtaasti 0-4. Tästäkö se jengin nousu alkaa kun alkukausi on mennyt todella surkeasti.

---

Topikkiin piti vielä mainita myös se tieto, että nuorten maajoukkueessa debytoinut Carl Jenkinson siirtyi viime viikolla nelivuotisella sopparilla Arsenaliin. Nuori suomalais-englantilainenhan pelasi Ykkösliigan Charltonissa hyvän kauden ja vakuutti itsensä Arsene Wengerin siinä mrin, että tämä halusi nuorukaisen. Mikäli urakehitys johtaa esim. avauspaikkaan Arsenalissa lähikausina niin ei liene vaikea arvata, että vaihtaisi vielä Englannin paitaan mutta katellaan nyt.

Offline

#99 22.06.2011 12:31

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Suomen jalkapallomaajoukkueen keskikenttämiehestä Roman Eremenkosta on tehty Suomen mittapuulla ennätyksellinen 9 miljoonan euron tarjous, kertoo venäläinen nettisivusto Sport-Express. Suomessa asiasta kertoi ensimmäisenä MTV 3.

Eremenkon perässä on venäläinen Rubin Kazan, joka voidaan laskea suurseurojen joukkoon. Se on tällä hetkellä Venäjän liigassa kolmantena ja voittanut mestaruudet vuosina 2008 ja 2009. Joukkue oli viime kaudella mukana myös Mestareiden liigan lohkovaiheessa.

Jos Eremenko vaihtaa seuraa, on siirtosumma suurin koskaan suomalaisesta jalkapalloilijasta maksettu korvaus.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#100 22.06.2011 12:40

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

peuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#101 23.06.2011 22:43

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Kokkeli-Mutu Cesenaan.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#102 23.06.2011 22:51

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Koska Suomen paidassa?


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#103 23.06.2011 23:06

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

wine2


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#104 30.06.2011 20:14

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Hetemaj siirtyi Chievon joukkueeseen. Hyvä, hyvä.

Offline

#105 30.06.2011 23:59

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

tatti.jpg


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#106 01.07.2011 00:00

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Mut se tais olla paitsio, joten ei siinä mitään. Tahallaan pani yli. ff:pint:

Offline

#107 01.07.2011 12:39

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#108 13.07.2011 18:45

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Carl Jenkinson debytoi tänään Arsenalin paidassa harjoitusottelussa Malesian tähdistöä vastaan. Ja pelasikin sen verran vakuuttavasti, että eipä taideta Callea Suomen paidassa enää nähdä.  frown2


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#109 23.07.2011 21:16

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#110 24.07.2011 02:44

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Nätti.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#111 27.07.2011 20:05

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Offline

#112 28.07.2011 05:31

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

buff nigga shit peuk:pimp::peuk:


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#113 28.07.2011 09:29

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Hyvä homma, ilmeisesti hommattiin Malagaan ison rahan perässä lähteneen Nacho Monrealin "korvaajaksi"

Offline

#114 28.07.2011 09:37

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

shanks wrote:

Hyvä homma, ilmeisesti hommattiin Malagaan ison rahan perässä lähteneen Nacho Monrealin "korvaajaksi"

Räg?

No maajoukkuemieshän kuuluukin korvata maajoukkuemiehellä peuk


Älä päästä painiks sitä

Offline

#115 29.07.2011 14:36

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Moi kaikki!

Viime kirjoituksesta onkin jo vierähtänyt tovi, pahoittelut siitä. Oli kesälomat (en ollut siis kirjoituskunnossa) ja nyt ollut pre-season jo kolmisen viikkoa täydessä vauhdissa, joten on pitänyt keskittyä oleelliseen. Nyt löytyi kuitenkin pieni väli, joten ajattelin jakaa ajatuksiani jälleen kerran teille.

Lomaani en lähde sen emenpää läpikäymään. Kivaa tietysti oli ja niin kuin aina lomaillessa, hiekka tiimalasissa valui järkyttävän nopeasti. Uskomattoman piristävä loma kaikenkaikkiaan.

Saavuin takaisin Cesenaan tämän kuun alussa, suuntana oli "yllätykseksi" hotelli, koska hulppea palatsini, jossa viimevuonna asustin, oli myyty. Olo oli kuin Bebellä ennen siirtoa Manuun. Kaivoin taskustani kännykän ja ajattelin jo soittaa vanhalle poikamaajoukkuevalmentaja Timo Liekekoskelle ja kysäistä paikkaa kodittomien maajoukkueeseen, jota mies nykyisin luotsaa. Hyvät vitstit sikseen. Mainitsin jo, että noin kolmisen viikkoa pre-seasonia takana. Raskasta on tietysti ollut, muutamat treenit päivässä, juoksutestejä (en ollut huonoin!), henkisen puolen testejä (Mutu ei osallistunut, itse läpäisin lunttaamalla), mutta tulevaa kautta varten jaksaa kyllä taistella. Päivä kerrallaan mennään ja loppu häämöttää jo.

Eka viikko harjoiteltiin Cesenassa stadionilla ja samalla hyvästeltiin stadionin nurmialusta, sillä seura on päättänyt tulevaksi kaudeksi vaihtaa pelialustaksi ensimmäisenä Serie A-seurana ns. keinonurmen - mielenkiintoista.. Myös harjoituskeskukseemme on "istutettu" kaksi tekonurmea. Kyseisen viikon jälkeen suuntasimme Aquapartitaan, joka sijaitsee suunnilleen noin tunnin matkan päässä Cesenasta, vuoristossa. Järkyttävän surkea kenttä, kuntosali ja normaali hotelli, ei täällä oikeastaan mitään muuta ole. Hotellihuoneissa ei tietysti aina löydy kännykkäsignaalia ja lisäksi Internet on suljettu huoneista (myös minibaarit viety), joten on sekä fyysisesti että henkisesti todella raskasta. Onneksi hotellin aulassa on sentään Interweb, joten voi kuitenkin käydä pikaiseen lukaisemassa uutisia (foorumia).

Joukkue on vahvistunut viimekaudesta todella paljon. Lähtijöinä mm. Stephen Appiah, Igor Budan, Alessandro Rosina, Davide Santon, Paulo Sammarco, Fabio Caserta, Maurizio Pellegrino ja muutama muu. Näistä varsinkin kolme ensimmäistä lähtijää olivat minulle henkilökohtaisesti paha menetys, sillä he olivat tukenani viime kaudella todella paljon. Tilalle on tullut Adrian Mutu, joka ei juuri esittelyjä kaipaa - loistava pelaaja, voittaja! Hyökkäykseen on myös hankittu Perpan viimekauden joukkuekaveri Eder, myös todella hyvä vikkelä brassi ja Genoasta Vincenzo Rennella, joka on muutaman viime kauden aikana tykittänyt hurjan määrän maaleja lainalla Sveitsin liigassa. Myös nuori, vasta 17 vuotias kroaatti, Marko Livaja on tullut lainalle Interistä. Nimi kannattaa pistää mieleen, Kroatian Rooney. Keskikentälle ja puolustukseen on tullut muutama italialainen hyvä Serie A-tason pelaaja, mm. Candreva ja Comotto, joten hyvältä näyttää tuleva kausi cesenalaisten kannalta! Myös valmentaja vaihtui, kun Ficcadenti lähti ja tilalle otettiin viimekauden alussa Cataniaa luotsannut Marco Giampaolo, taktiikkavelho.

Muutama treenipelikin on takana. Pari yli 10-0 voittoa amatöörijengeistä. Itse asemastani johtuen, olen pelannut n.5-10 minuuttia lopusta keskikentän keskellä varmistamassa, että nolla pysyy omassa päässä. Pelattiin myös Queens Park Rangersia vastaan keskiviikkona ja tuo peli voitettiin 1-0. Paljon on vielä QPR:llä parannettavaa, jos haluavat Valioliigassa pärjätä. Ilmeisesti kuitenkin hankitoja on vielä luvassa, sekä muutama testimies oli pelissä mukana. Erityisesti mieleen jäi uskomattoman Matti Heimon tasoisia harhautuksia tekevä laituri, joka oli liian hyvä heidän joukkueeseen.

Sain noin viikko sitten kuulla seuralta että päästävät minut lainalle. Ymmärrettävää, koska joukkue on vahvistunut todella paljon. Yritin ja taistelin mahdollisuudestani, sen voin teille taata, mutta laina voi osoittautua hyväksi ratkaisuksi. Vielä on epäselvää minne suuntaan. Seura haluaisi minun jatkavan Italiassa ja mielellään Serie B:ssä. Itse kuitenkin haluaisin paukuttaa parisenkymmentä maalia jossain Skandinaviassa tai muualla euroopassa, koska en ole sopeutunut tänne oikeastaan yhtään. Toivon ihan vain mielenterveyteni kannalta, että ratkaisu löytyisi jo mahdollisimman nopeasti. Jotain on ollut jo tekeillä ja joitain tarjouksia seura on jo hylännytkin, mutta on mahtava nähdä, että kiinnostusta löytyy paljon ja etenkin huomata kuinka paljon tietyt (ei italialaiset) ihmiset haluavat minua auttaa ja ajattelevat parastani. Henkilökohtaisella tasolla katseet keskittyvät nyt alle 21 vuotiaiden tulevaan karsintaotteluun Sloveniaa vastaan Porissa elokuun 10. päivä. Mikäli pääsen joukkueeseen, lupaan dominoida.

Peukut pystyyn että seuraava blogi kertoo kuinka dominoin lainapestillä jossain päin euroopaa!

Terveisin,

Suomen nälkäisin hyökkääjä


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#116 02.08.2011 12:46

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Laitetaanpa nyt vaikka tääkin tänne:

http://www.lahdensuomalainenklubi.com/litmanen.htm


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#117 02.08.2011 13:44

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Nythän se sai pallosta päähän ja pelaaminen Kroatiassa on epävarmaa. sadbanana

Offline

#118 16.08.2011 19:23

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

017


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#119 16.08.2011 19:40

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,949
Website

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Mitähän ne meistä taas ajattelee  frown2


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#120 16.08.2011 19:41

kuninkees
Member
From: H-Kaupunki
Registered: 21.12.2009
Posts: 806

Re: Suomalaiset JALKAPALLOILIJAT ulkomailla -spøm

Voivoi. Nyt on kyllä aika vahvaa pupellusta.


The only one who could ever reach me was the son of a pizza man

Offline

Board footer

Powered by FluxBB