#91 09.07.2012 03:08

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Ruisrock 2011/2012

Suicidal Tendencies hand pimp hand

Muutenkin oikein hyvä päätöspäivä. Snoop Dogg oli vähän tylsä kyllä, tai meni vähän semmoiseks "lemme hear ya say 'hooo'"-meiningiks. Kaatosateesta huolimatta Mikko Joensuu oli erittäin jees. Se Jimmy Cliff oli kieltämättä aika huvittava, tykkäsin kyllä bändin soittotatsista suuresti, mut olihan se vähän vaivaannuttavaa että vetivät tollaisia kuluneita hittejä.

Mars Volta oli parempi mitä odotin, koska uudempien levyjen perusteella en oo kauheesti vakuuttunut. Aika koruton show, mut yllättävän hyvin musiikki puhui puolestaan. Arvostusta kieltämättä siitäkin että eivät lähteneet huudattamaan yleisöä vaan luottivat ihan pelkkään taiteeseensa. Hyvä päätös festarille. Harmittamaan jäi vain se, että ehdittiin näkemään Robinista tuo Maki Kolehmaisen luovuuden tonavan kultaisen skeittilaudan muotoinen mestarimonumentti, vaan ei sen enempää. frown2

Last edited by Kalossimies (09.07.2012 03:10)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#92 09.07.2012 11:33

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Ruisrock 2011/2012

Täytyy myöntää, että jäipäs positiivinen kuva näistä festareista. Siis vain perjantaina olin paikalla, jolloin yleisöä oli ilmeisesti suunniteltua vähemmän, joten sekin voi vaikuttaa asioiden toimivuuteen. Olin varautunut epäkäytännöllisiin järjestelyihin, ruuhkiin ym, mutta kaikkihan sujui ilman ongelmia. Festaribussijärjestelyt oli hoidettu yllättävänkin hyvin, eikä tarvinnut jonottaa muutamaa minuuttia pidempään. Lounalavalla olisi tosin saanut esiintyä useampikin pienempi suomalainen bändi sen kolmen lisäksi, koska se alue oli paras. Black Twig soitti perushyvän keikan, samoin Burning Hearts. BH:n englanninkielinen versio En tahdo sinua enää -biisistä oli nappiosuma, koska se sopi saumattomasti muuhun keikkasettiin.

Refused olisi ollut kiva katsoa kokonaan, mutta minkäs teet, Pulpiin oli mentävä ajoissa. Henk.koht Pulp oli nyt paljon parempi kuin Primaverassa. Känniääliöihin meinasi taas mennä hermo, mutta niitäkin ryysääjiä oli sitten lopulta vain muutamia. Mis-shapes, F.E.E.L.I.N.G.., This is Hardcore ja Common People olivat itselleni kohokohdat. Kannatti tulla Turkuun asti ihan vain tämän takia.

Offline

#93 09.07.2012 12:02

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Ruisrock 2011/2012

grasskirt wrote:

Känniääliöihin meinasi taas mennä hermo, mutta niitäkin ryysääjiä oli sitten lopulta vain muutamia. Mis-shapes, F.E.E.L.I.N.G.., This is Hardcore ja Common People olivat itselleni kohokohdat. Kannatti tulla Turkuun asti ihan vain tämän takia.

Joo mulla meni aavistuksen Mis-Shapes alusta ohi sen meidän porukan selän takana riehuneen ääliön vuoksi, mutta onneksi se lähti siitä sitten pois ja loppu keikka meni niiltä osin ihan hyvin. Common Peoplen loputtua tuli kyllä hetki hämmästeltyä miten pihalla (pieni) osa yleisöstä oli. Yksikin sankari katseli ihan väärään suuntaan ja joku sille vissiin sanoikin, että lava on kyllä toisessa suunnassa. Ei meinannut omin avuin pysyä hetkeäkään pystyssä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#94 09.07.2012 12:39

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ruisrock 2011/2012

Alxity wrote:
grasskirt wrote:

Känniääliöihin meinasi taas mennä hermo, mutta niitäkin ryysääjiä oli sitten lopulta vain muutamia. Mis-shapes, F.E.E.L.I.N.G.., This is Hardcore ja Common People olivat itselleni kohokohdat. Kannatti tulla Turkuun asti ihan vain tämän takia.

Joo mulla meni aavistuksen Mis-Shapes alusta ohi sen meidän porukan selän takana riehuneen ääliön vuoksi, mutta onneksi se lähti siitä sitten pois ja loppu keikka meni niiltä osin ihan hyvin. Common Peoplen loputtua tuli kyllä hetki hämmästeltyä miten pihalla (pieni) osa yleisöstä oli. Yksikin sankari katseli ihan väärään suuntaan ja joku sille vissiin sanoikin, että lava on kyllä toisessa suunnassa. Ei meinannut omin avuin pysyä hetkeäkään pystyssä.

Junkieman wrote:

Perjantaiksi menossa. Nähdään Pulpin pitissä!

huig


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#95 09.07.2012 13:55

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Ruisrock 2011/2012

perjantain keikathan olivat ihan mainioita. pulp!!! ei päässyt festariväsymyskään yllättämään.

en silti usko, että tarvii mennä enää ikinä uudestaan. harvalla festarilla yleisö vaikuttaa olevan näin vähän kiinnostunut musiikista. + vippipaatti oli kansoitettu urpoilla, öykkäröivillä yritysvierailla: "ai en pääse seuraavaan laivaan vai? mä tiputin viissatasen tuonne hiekkaan, käy noukkii se sieltä öhö höö"  icon_oak  kuale

Last edited by Moronica (09.07.2012 13:55)


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#96 09.07.2012 14:09

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Ruisrock 2011/2012

Moronica wrote:

perjantain keikathan olivat ihan mainioita. pulp!!! ei päässyt festariväsymyskään yllättämään.

en silti usko, että tarvii mennä enää ikinä uudestaan. harvalla festarilla yleisö vaikuttaa olevan näin vähän kiinnostunut musiikista. + vippipaatti oli kansoitettu urpoilla, öykkäröivillä yritysvierailla: "ai en pääse seuraavaan laivaan vai? mä tiputin viissatasen tuonne hiekkaan, käy noukkii se sieltä öhö höö"  icon_oak  kuale

spede spede spede spede


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#97 25.07.2012 12:21

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Ruisrock 2011/2012

Tää löytyi kameran muistikortilta  icon_lol

2ch6fwn.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB